nee natuurlijk is dat niet normaal, maar het is geen geweldquote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo gekleurd bril? Ik ben van geen van beide fan, ze mogen er van mij beide uit, liefst vannacht nog! Dus dat is absoluut gelul van jou, Scan!
JIJ en velen hier, kijken juist met een gekleurde bril. Alsof het de normaalste gang van zaken is om iemand beet te grijpen en er dan dreigend met een vuist voor te gaan staan!
quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef gomi het volgende:
[..]
true, en wat van belang is voor t verdere verloop van de soap is voor hun ook een overweging.
maar ik geef alleen aan hoe ik t zag, wat betrfet agressie en dreiging in de situatie van daarnet, en dan proberen af te wegen aan de interpretatie van de regels zoals ze tot op heden hebben gedaan.
normaal gesproken zou zo een beetje iedere bewoner allang t huis uitgsleept zijn als ze er morele overwegingen op nahielden
Als ik met een mes of een pistool op je gericht ga staan, dan ben ik toch ook gewoon strafbaar... Dreigen met geweld is net zo erg als geweld zelf...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee natuurlijk is dat niet normaal, maar het is geen geweld
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo gekleurd bril? Ik ben van geen van beide fan, ze mogen er van mij beide uit, liefst vannacht nog! Dus dat is absoluut gelul van jou, Scan!
JIJ en velen hier, kijken juist met een gekleurde bril. Alsof het de normaalste gang van zaken is om iemand beet te grijpen en er dan dreigend met een vuist voor te gaan staan!
was op uitndoging van Nathanael, die uitnodiging heeft Huub in de middag al gekregen. Het was in mijn ogen meer een vergaande grapquote:Op zondag 4 februari 2007 03:52 schreef Maanvis het volgende:
Mmmja als iemand agressief met zijn vuist voor mijn hoofd zou gaan staan in een dreigende houding zou ik hem er ook af trappen uit zelfbescherming.. wie zou huub gewoon zijn gang laten gaan en zichzelf in elkaar laten trappen (ook al deed ie dat achteraf niet, maar in the heat of the moment kun ej ejezelf wel eens dingen in je hoofd gaan halen)
Euh, neequote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Therannosaurus het volgende:
Verdedigen doe je als er al sprake is van (in dit geval fysiek) geweld. Of door zijn hand te pakken. Of door af te wachten of er daadwerkelijk iets gebeurd. Toch?
tenzij de regels niets zeggen over dreigen met...quote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik met een mes of een pistool op je gericht ga staan, dan ben ik toch ook gewoon strafbaar... Dreigen met geweld is net zo erg als geweld zelf...
Eens!quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals Huub dus?quote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.
niks meer aan toe te voegen !quote:Op zondag 4 februari 2007 03:51 schreef Day het volgende:
[..]
Zoals jij het hebt gezien zo zie ik het ookquote:Op zondag 4 februari 2007 03:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij greep echt niet Nathanael vast. Hij duwde lichtjes met zijn hand tegen zijn linkerschouder en zei gewoon dat hij het nog maar eens moest zeggen over zijn ex vriendin. That's it. Iedereen die iets anders ziet kijkt echt met een gekleurde bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |