Wat voor fysiek geweld heeft Brian gebruikt na die trap van Nena?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dan had Brainless er ook uit gemoeten, als je het zo stelt. Suffert
Kijk het filmpje nog eens zou ik zeggen. HIJ RAAKT HEM NIET EENS!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wake up, denk je dat die blauwe plek op de scheenbeen van Nathanael met de oogschaduw uit de beautycase van Ilona is gemaakt![]()
Doet er niet toe wie er begon, maar feit blijft dat ze beiden fysiek geweld hebben gebruikt
De persoon die in het spel wil blijven moet zo wijs zijn om zichzelf in toom te houden...in dit geval geen van beiden
idd, en daarom zit NL fout, omdat hij fysiek geweld gebruikt. Daar voegen die pesterijen niets aan toe. NL was zelf bezig met het pesten. Als het ware heeft hij dus z'n eigen graf gegraven. Zo zie ik het.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:34 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een 'gecontroleerde' omgeving. Dat weten ze allemaal. Maar toch kan drank en wekenlange pesterijtjes voor onverwachte wendingen zorgen. Waarvan akte.![]()
Nou, wie weet werkt het. Het is in ieder geval duidelijk dat ook Huub agressief was, althans die indruk is sterk gewekt, dus dat buit hij natuurlijk uit. Wat dat betreft speelt hij het nu net zo slim als Huub door hem uit gaan te lokken.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:33 schreef miesy het volgende:
schijtanel's constante uitlokking van huub, hij en zijn clubje wisten dat hedda gevoelig lag bij hem en zeiden dat ze dat zouden gebruiken. nu is het gelukt en gaat nul heel zielig slachtoffertje spelen. wie houd ie nou voor de gek?
wat een sukkel...![]()
Scan, jij was in het begin grote fan van Bart en Lesley, zij waren het helemaal, ze deden nooit iets verkeerd, als Lesley ontslagen zou worden, zou Bart opstappen en dan keek jij niet meer en kon DGK de stekker eruit trekken.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat om heel veel geld, dus het is wel een reden.
Deze in dit topic werken nu wel: Fysiek geweldquote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
even dit, geen van de hier geposte youtube links naar de videos werken
Huub heeft toch ook geen fysiek geweld gebruikt?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor fysiek geweld heeft Brian gebruikt na die trap van Nena?
Enneh, het is sufferd slimmerik![]()
Mijn punt is dat elke rush van adrenaline is ondertussen voor hen een waarschuwing "nu spelen we het spel".quote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef APK het volgende:
[..]
Eh, ja.
Wat is je punt?
Ik had het over adrenaline en Nathanael stond stijf door dat spul.
Zie ook de ontlading later met zijn huilpartij.
Rein!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
even dit, geen van de hier geposte youtube links naar de videos werken
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, jij was in het begin grote fan van Bart en Lesley, zij waren het helemaal, ze deden nooit iets verkeerd, als Lesley ontslagen zou worden, zou Bart opstappen en dan keek jij niet meer en kon DGK de stekker eruit trekken.
4 manden verder is Lesley weg, Bart loopt als een zombie door dat huis en de stekker is er toch niet uit en jij kijkt nog steeds. Nu zeg je precies hetzelfde over Huub.
Ik denk dat het dus allemaal wel reuze mee zal vallen als Huub weg zou moeten.
Wanneer?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
(overigens was het eerder vandaag Huub die bijna dezelfde fout maakte, maar zich nog net inhield)
oja.... Nathanael kan janken op commando. Hebben we ook al zo vaak gezienquote:Op zondag 4 februari 2007 04:26 schreef APK het volgende:
[..]
Eh, ja.
Wat is je punt?
Ik had het over adrenaline en Nathanael stond stijf door dat spul.
Zie ook de ontlading later met zijn huilpartij.
hoeft niet !! als nattenel eruit is drinkt tie vanzelf minder en wordt nog leukerquote:Op zondag 4 februari 2007 04:35 schreef partyyboyy het volgende:
Huub moet wel een alcoholverbod hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |