Man wat zal het mij een zorg zijn wie eruit gaat, dat is aan de redaktie toch en niet aan jou of aan mij, zij gaan de filmpjes bekijken en zij zwaaien met de scepter en probeer gewoon eens te accepteren dat er mensen op de aardbol rondlopen die een andere mening dan jou zijn toegedaanquote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog eens zou ik zeggen. HIJ RAAKT HEM NIET EENS!
Dan zijn we het toch eens?quote:Op zondag 4 februari 2007 04:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn punt is dat elke rush van adrenaline is ondertussen voor hen een waarschuwing "nu spelen we het spel".
Elke rush die er plaats vindt IS in het kader van het spel
Ze hebben dit uit en te na besproken, en waren er volledig op voorbereid, en zelfs geoefend hebben.
Ze wisten dat het een keer zou plaats vinden en wat ze dan moesten doen.
ALLEBEI
Het was Nathanael die zich niet aan de voorgenomen strategie hield, en het spel uit het oog verloor en een spelregel overtrad.
(overigens was het eerder vandaag Huub die bijna dezelfde fout maakte, maar zich nog net inhield)
Tuurlijk is hij er niet meer in. Fysiek geweld is niet te tollereren. Klaar uit!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:41 schreef Dogga het volgende:
Hooor satan nou
volgende week kunnen we gewoon plaaatjes regelen
Wie zegt dat jij der dan nog bent man
feiten zijn feiten, of je nu zielig doet of niet, en alles staat op film, dus...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou, wie weet werkt het. Het is in ieder geval duidelijk dat ook Huub agressief was, althans die indruk is sterk gewekt, dus dat buit hij natuurlijk uit. Wat dat betreft speelt hij het nu net zo slim als Huub door hem uit gaan te lokken.
Let's hope soquote:Op zondag 4 februari 2007 04:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij er niet meer in. Fysiek geweld is niet te tollereren. Klaar uit!
Heb je misschien een linkjequote:Op zondag 4 februari 2007 04:40 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
aan tafel, staat een filmpje van op de dgk site
Zou kunnen, maar NL gaat zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 04:44 schreef soylent het volgende:
[..]
Let's hope so![]()
Dit gaat wel wat verder dan dat lullig pseudo-trapje van Nena.
Aan de andere kant, misschien gaan beiden er wel uit
Er komt wel weer een nieuwe, en zo lekker was ie nou ook weer nietquote:Op zondag 4 februari 2007 04:43 schreef miesy het volgende:
[..]
feiten zijn feiten, of je nu zielig doet of niet, en alles staat op film, dus...
als ie eruit moet moet ie eruit.
anyways, zonder vrolijke huub word het allemaal wel een stuk minder leuk.
Nope, B&N maakte ruzie en N haalde (jammer genoeg) uit. (verbaal versus fysiek)quote:Op zondag 4 februari 2007 04:33 schreef snetje het volgende:
[..]
nu snap ik je ff niet meer ....
bij nena & brian gaf je ook aan dat die beiden constant aan het ruzien waren en dat het nena was die te ver ging dus nena eruit .... en dat we brian met rust moesten laten (brian had niet getrapt )....
nu gaat nattenel te ver ! ( en trapt ) en moet huub mee van jou( die niet getrapt heeft )
dat zou dan hetzelfde zijn van nena & brian hadden ook constant ruzie ...beiden schuld beiden eruit ....toch ...
Ik zou zeggen, kijk even hier [DGK] Updates #2quote:Op zondag 4 februari 2007 04:36 schreef tipsch het volgende:
even dit, geen van de hier geposte youtube links naar de videos werken
thanks man, super!quote:Op zondag 4 februari 2007 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk even hier [DGK] Updates #2
Heldere analyse en ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, B&N maakte ruzie en N haalde (jammer genoeg) uit. (verbaal versus fysiek)
H gebruikte, naar mijn mening, het eerst fysiek geweld en NL reageerde daarop (fysiek versus fysiek). Aangezien ze al beide een waarschuwing hadden, moeten ze dus nu ook beide een waarschuwing krijgen. Beide 2 waarschuwingen, dus beide eruit. Als dat niet gebeurd, is dat ontzettend oneerlijk t.o.v. Nena die niet eens een gele kaart had, maar er wel gelijk uitgestuurd werd.
lekker? nee, een beetje te jong voor mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:45 schreef soylent het volgende:
[..]
Er komt wel weer een nieuwe, en zo lekker was ie nou ook weer niet
http://i4.peapod.com/c/V6/V6MXS.jpgquote:Op zondag 4 februari 2007 04:35 schreef partyyboyy het volgende:
Huub moet wel een alcoholverbod hebben!
NIet alleen vandaag, dat was ook al eerder in de week een paar keer gepasseerd. Niet per ongeluk, maar bewust om Huub tot fysiek geweld te verleiden. Alleen.... het was de uitlokker zelf (Nathanaël), die op zijn eigen uitlokking als eerste over de schreef ging in dit geval.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:48 schreef avonne het volgende:
[..]
bij het avondeten
Nel zei tig keer "Hedda is een hoer"
nee, want jij zeiquote:
Sylvia en Ilona adviseerden Amanda geen discussie aan te gaan met Huub. Dat is niet echt een spreekverbod ......quote:Op zondag 4 februari 2007 04:50 schreef rooie3 het volgende:
Waarom krijgt Huub een spreekverbod en NL mag maar door roddelen .
Ja... Deze ruzie was gewoon Youp z'n schuld...quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Buckler bestaat niet meer in ons warme kutkikkerlandje...
ik dacht precies hetzelfde....quote:Op zondag 4 februari 2007 04:54 schreef Dogga het volgende:
stream 4
ik wist dat ze lelijk was
maar woooooooooow zo een close up is echt niet goed voor het menselijke oog!
WILGO blijf in suriname jonge
om 20 uur preciesquote:Op zondag 4 februari 2007 04:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje![]()
Kan het niet vinden namelijk
Maar dat zei Huub zelf tegen Sylvia.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia en Ilona adviseerden Amanda geen discussie aan te gaan met Huub. Dat is niet echt een spreekverbod ......
Succesfactor #1 van reality programma's: alcoholquote:Op zondag 4 februari 2007 04:57 schreef Day het volgende:
Het mooie is dat NL gisteren (?) nog heel trots zat te verkondigen dat hij heel veel zelfbeheersing had. En dat Huub eerder vanavond zijn broertje verzekerde dat hij zich geen zorgen moest maken over zijn zelfbeheersing.
Nou, ze hebben dat vannacht beide heel goed bewezen.![]()
Trustequote:Op zondag 4 februari 2007 04:57 schreef Tissik het volgende:
Het erge is, dat mensen zich nu werkelijk onveilig voelen in dat huis. Sylvia belde niet voor niets de redactie op om vooral de slaapkamer in het oog te houden vannacht, voor ze naar haar bed vertrok. Dat is wel tamelijk heftig.
Ik ga ook mijn bedje op zoeken, en weet dat ik veilig ben.
Ja, doe je even in de updates schrijven dan?quote:Op zondag 4 februari 2007 05:01 schreef Dogga het volgende:
en voor de mensen die wel gaan...welterusten lieve mensen..ik ga jullie op de hoogte houden;)
Ai, dan denk ik dat Huub er ook uitgaat.quote:Op zondag 4 februari 2007 04:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Buckler bestaat niet meer in ons warme kutkikkerlandje...
psssssstquote:Op zondag 4 februari 2007 03:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Schering en inslag
kies maar: tanden op de stoeprand, op het hoofd schijten, in de vijver gooien, beuken, uit elkaar trekken, met 6 messen te lijf gaan, hoeken, legaal in elkaar slaan bij thaiboksles, pffffffft beetje laat om alles te herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |