een schouder vasthouden zie ik niet als fysiek geweld .... misschien dat de houding van huub wel zo overkwam maar hij heeft niet geslagen .....en wat meerderen al schrijven hier is dat dit nu juist hetgene is wat nattenel en bart al weken van plan waren en aan dachten ....even huub uit lokken en dan gaan wachten totdat hij zou gaan slaan ... tja .. nattenel heeft hier zijn eigen graf gegraven en is bij deze te ver gegaanquote:Op zondag 4 februari 2007 04:46 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, B&N maakte ruzie en N haalde (jammer genoeg) uit. (verbaal versus fysiek)
H gebruikte, naar mijn mening, het eerst fysiek geweld en NL reageerde daarop (fysiek versus fysiek). Aangezien ze al beide een waarschuwing hadden, moeten ze dus nu ook beide een waarschuwing krijgen. Beide 2 waarschuwingen, dus beide eruit. Als dat niet gebeurd, is dat ontzettend oneerlijk t.o.v. Nena die niet eens een gele kaart had, maar er wel gelijk uitgestuurd werd.
blauwe plekken krijg je inderdaad niet zo snel ...dan had huub de zijne ook wel even kunnen laten zien na de trap van nattenelquote:Op zondag 4 februari 2007 06:42 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik ben weer eens een avondje weg en kan na 5 uur afwezigheid weer 5 COS nalezen....
Zo te lezen is Nathanael sowieso exit en of Huub mijns inziens mee moet ga ik morgen wel ff op de filmpjes bekijken....
Wel typisch dat Nathanael al zo snel een blauwe plek heeft..... ik heb zelf al een blauwe plek als je naar m'n arm of been blaast, maar niet binnen een uurtje.
Letten ze ook ff op of Nathanael vannacht niet met zijn eigen vingertjes zijn nek dusdanig gaat zitten kneden dat ie daar morgen een blauwe plek heeft?! Zodat hij Bart z'n "ooggetuigeverslag" met "bewijsmateriaal" kan ondersteunen?!
De screenshots die ik hier gezien heb lieten iig een hand op een schouder zien en niet om een nek.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:29 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Nee, die met dat witte shirtje slaapt nu. Die andere met dat playmobielkapsel die steeds jankt, die moet weg.
quote:Op zondag 4 februari 2007 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Ze hadden beide al een gele kaart voor de 1e ruzie. Dit is hun 4e grote ruzie (die met uitlokking begon en laten we a.u.b. niet vergeten dat deze heren, zeker als ze een drankje ophebben, elkaar blijven uitlokken) die nu echt uit de hand is gelopen. Dat betekent dus beide een gele kaart = beide rood = beide eruit.
Dreigen met fysiek geweld?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:25 schreef Danny het volgende:
Als NL mag blijven wel. Zie nog niet direct in waarom Huub weg zou moeten.
In dat geval had Nena er al eerder uit gemoeten: ik vermoord je als je dit aan iemand vertelt!quote:
Dan wordt het huis vandaag nog leeg, ik heb ze allemaal wel eens horen dreigen behalve misschien moby het paard, maar die is al wegquote:
Doei Natasia, Doei Nathanael, Doei Bart, Doei Huub, Doei Nena, Doei Brianquote:
Dat was zo ongeveer hoe .NL destijds stond toen Huub 'm duwde en later toen hij Huub te lijf wilde gaan en Natasia 'm tegen moest houden. Dan had NL er allang uitgelegen dus.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:35 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het nogal een verschil als je van een afstandje verbaal tegen iemand te keer gaat of letterlijk met je vuist klaar staan om iemand te meppen.
Als iemand mij zo zou beetpakken met opgeheven vuist zou ik echt bang zijn
Huup legde alleen zijn hand op de schouders van NL, hield zijn knuistje gesloten en zwaaide er even mee, big deal.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:35 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het nogal een verschil als je van een afstandje verbaal tegen iemand te keer gaat of letterlijk met je vuist klaar staan om iemand te meppen.
Als iemand mij zo zou beetpakken met opgeheven vuist zou ik echt bang zijn
Wat mij betreft wel, idioot gedrag om als volwassene elkaar en beetje te lopen duwen , trekken en bedreigenquote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was zo ongeveer hoe .NL destijds stond toen Huub 'm duwde en later toen hij Huub te lijf wilde gaan en Natasia 'm tegen moest houden. Dan had NL er allang uitgelegen dus.
Het gaat hier wel een om villa he!quote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat iedereen elkaar maar loopt te bedreigen , ik doe zoiets nooit en het gebeurd in mijn omgeving ook echt nooit
Jouw omgeving is ook goed te vergelijken met de Gouden Kooiquote:Op zondag 4 februari 2007 09:37 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het trouwens wel raar dat iedereen elkaar maar loopt te bedreigen , ik doe zoiets nooit en het gebeurd in mijn omgeving ook echt nooit
Ook daar zou ik dat niet doen , er zijn daar toch ook mensen die het niet doen. ?quote:Op zondag 4 februari 2007 09:41 schreef Curious-PB het volgende:
[..]
Jouw omgeving is ook goed te vergelijken met de Gouden Kooi![]()
ik zou ze lekker laten stikken in de villa en de eer aan mezelf houden en op stappen je gaat wel af voor je fam kennisen enzquote:
Ik denk dat zo'n omgeving met de hele dag tegen dezelfde klootviolen aankijken voor niemand echt bevordelijk is, en je vanzelf mee wordt gezogen in 'het spel'.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ook daar zou ik dat niet doen , er zijn daar toch ook mensen die het niet doen. ?
dat is de reden waarom jij en ik niet in de Gouden Kooi zitten.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:44 schreef pluisje78 het volgende:
[..]
ik zou ze lekker laten stikken in de villa en de eer aan mezelf houden en op stappen je gaat wel af voor je fam kennisen enz
Als jij constant wordt bedreigd, zul je op een gegeven moment van je af gaan bijten, geloof me maar. En helemaal als je met die persoon in 1 huis woont.quote:Op zondag 4 februari 2007 09:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ook daar zou ik dat niet doen , er zijn daar toch ook mensen die het niet doen. ?
nou, die minuut kost je dan dus 10 duizend euroquote:Op zondag 4 februari 2007 09:55 schreef pluisje78 het volgende:
ik zou het nog geen dag volhouden emt deze bewoner zou binnen 1 min al ruzie hebben ahhaah
en er daarna lekker uitgaan
Ehh, Huub is degene die sowieso gediskwalificeerd zal worden..... in mijn ogen kan dat echt niet anders! Wat een haat heeft die jongen in zich! Dat terwijl hij het eerder deze avond nog in de jacuzzi heeft uitgesproken.quote:Op zondag 4 februari 2007 06:42 schreef Leandra het volgende:
Zo, ik ben weer eens een avondje weg en kan na 5 uur afwezigheid weer 5 COS nalezen....
Zo te lezen is Nathanael sowieso exit en of Huub mijns inziens mee moet ga ik morgen wel ff op de filmpjes bekijken....
Wel typisch dat Nathanael al zo snel een blauwe plek heeft..... ik heb zelf al een blauwe plek als je naar m'n arm of been blaast, maar niet binnen een uurtje.
Letten ze ook ff op of Nathanael vannacht niet met zijn eigen vingertjes zijn nek dusdanig gaat zitten kneden dat ie daar morgen een blauwe plek heeft?! Zodat hij Bart z'n "ooggetuigeverslag" met "bewijsmateriaal" kan ondersteunen?!
De screenshots die ik hier gezien heb lieten iig een hand op een schouder zien en niet om een nek.
Huilen om z'n miraculeuze spontaan ontstane blauwe plekje (en tijdens het telefoongesprek naar achter ook constant je broekspijp omhoog houdenquote:Op zondag 4 februari 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Ben weer bijgelezen. Wat een toestand weer. Op basis van wat ik lees en snel even heb gezien mogen ze er van mij allebei wel uit. NL helemaal natuurlijk maar ik ben het dronken mannetjes gedrag nu ook wel zat. Ze hebben allebei al een waarschuwing zonder dat er toen fysiek geweld bij kwam kijken en ik vind dat de grens wel bereikt is.
NL natuurlijk weer huilen. Wat een jankerd is het ook. Altijd zo stoer voor doen met zo'n minne blik en dan wéér gaan huilen als Huubje wat doet. Die valt helemaal door de mand.
Laat hem eens aan zijn zoon denken. Lijkt me veel belangrijker.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huilen om z'n miraculeuze spontaan ontstane blauwe plekje (en tijdens het telefoongesprek naar achter ook constant je broekspijp omhoog houden) en later gaan huilen omdat Patries alles heeft gezien
![]()
Hij moet om 10.30 naar scheidsrechterles. Zou dat nog doorgaan ?quote:Op zondag 4 februari 2007 10:07 schreef demins het volgende:
Huub is als eerste uit de veren...
Gezien alle berichten die jij hebt toegevoegd kan ik nou niet echt zeggen dat jij zo vol van liefde zit jegens Huub en Nenaquote:Op zondag 4 februari 2007 09:59 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ehh, Huub is degene die sowieso gediskwalificeerd zal worden..... in mijn ogen kan dat echt niet anders! Wat een haat heeft die jongen in zich! Dat terwijl hij het eerder deze avond nog in de jacuzzi heeft uitgesproken.
Ik kan me juist voorstellen dat ze Nathanael laten blijven!
Maar gelukkig beslist de redactie, zij kunnnen een goed oordeel geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |