Het was toch zeker een dame?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is zijn jan-klaas te groot voor jou ofzeau?
Wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef oranjekoek het volgende:
wauw goed hee dat is snel!
ow.. ehh..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Dat snel?
Trouwens, wie de laatste post heeft moet het volgende topic openen..
al jaren op fok?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ja ik zit al jaren op Fok! Ik heb altijd het idee dat de personen hier op Fok! Veel jonger zijn dus dan schrikt 1975 wel af inderdaad![]()
En in afwachting daarvan een nieuwe geopend...nu weet oranjekoekje hetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat?
Dat snel?
Trouwens, wie de laatste post heeft moet het volgende topic openen..
Veel jonger?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
Ja ik zit al jaren op Fok! Ik heb altijd het idee dat de personen hier op Fok! Veel jonger zijn dus dan schrikt 1975 wel af inderdaad![]()
echt? ik ben van 1970 hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef oranjekoek het volgende:
ja dat is beter! Mannen zijn beesten inderdaad, ik begreep al niet wat je bedoeldequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:22 schreef Sebasser het volgende:
En sinds mannen beesten zijn..
beter?
Ik wou net zeggen....lurk al jaren op fok ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
al jaren op fok?
Wat was je vorige account dan?
ik heb me nooit ingeschreven...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
al jaren op fok?
Wat was je vorige account dan?
haha zoiets wil ik niet weten!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En in afwachting daarvan een nieuwe geopend...nu weet oranjekoekje het![]()
Hoe post je nu dan? hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ik heb me nooit ingeschreven...![]()
Dus jij gaat geen topic openen ook al ben je de laatste poster ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha zoiets wil ik niet weten!![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat een ouwe lul ben jij Remlof....getver !!!!![]()
inderdaad! veel veiliger!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen....lurk al jaren op fok ?
Ik wist niet dat dat de bedoeling was.. maar als het aan de orde komt zal ik dat wel doen waarschijnlijk.. met alle gevolgen van dien.. hahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dus jij gaat geen topic openen ook al ben je de laatste poster ?![]()
We slepen je er wel doorheenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat de bedoeling was.. maar als het aan de orde komt zal ik dat wel doen waarschijnlijk.. met alle gevolgen van dien.. hahaha
Ja die zijn ook scherp! Ik vind japans eten dan ook afschuwelijk.. het enige wat je proeft is.. ja wat proef je eigenlijk... alleen maar hitte!quote:
van die wokrestaurantsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja die zijn ook scherp! Ik vind japans eten dan ook afschuwelijk.. het enige wat je proeft is.. ja wat proef je eigenlijk... alleen maar hitte!![]()
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Remlof kan ook best zelf zijn herejezus webhosting regelen hoor
Watmoet ik me daaaaarbij voorstellenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Remlof kan ook best zelf zijn herejezus webhosting regelen hoor
Van dat andere loopt ook vrij wat heet spul rond hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef oranjekoek het volgende:
chinees is lekkerhet eten dan he..
Nu ben ik 't eens met je...hè...toch een raakvlakquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hertog jan, leer je klasiekers kennen
Remlof heeft een mooi plaatje van een meisje dat een biertje aanbiedt....Remlof, laas zien..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Watmoet ik me daaaaarbij voorstellen![]()
oki ik drink geen bier.. ;o)) Ik zit nu aan de CDL..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hertog jan, leer je klasiekers kennen
hahaaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Remlof heeft een mooi plaatje van een meisje dat een biertje aanbiedt....Remlof, laas zien..![]()
Wasda ? Een mercedes model ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oki ik drink geen bier.. ;o)) Ik zit nu aan de CDL..![]()
Trouwens eh, post eens een foto.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:34 schreef oranjekoek het volgende:
Een gebedje opzeggen voor je internet hebt? Doen we dat niet eigenlijk altijd al?
Nee want dan ben ik meteen alle aanbidders kwijtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Trouwens eh, post eens een foto.
of zetjezelf in dat collage
Doe nou niet !....Posten !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik meteen alle aanbidders kwijt![]()
Nog niet...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef oranjekoek het volgende:
Zit je al op je aantal?
Ja dat is ook veel lekkerder! Maja als er maar alcohol in zit hequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Doe nou niet !....Posten !![]()
O, en ik drink alleen zoete witte wijn als er echt niets anders is![]()
PM maar een foto, zet ik 'm erbijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:40 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zou niet weten hoe ik dat moest doen ook trouwens...
Zeg koekie, kijk jij in profielen van anderen ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow nog 64? ik dacht dat het veel sneller ging..
Nah...kijk maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef oranjekoek het volgende:
ow my god... dat is wel een heeele grote stap.. hahahaa
Ghege...dat ken ik...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:46 schreef oranjekoek het volgende:
ik zal eens kijken of er iets bijzonders bijzit....ik ben de fotograaf hier dus ik sta er heel weinig op
Jeetje word hier zoveel gelogen over die dingen? haha ja ik heb een opleiding bedrijfscommunicatie op hbo niveau lang lang geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghege...dat ken ik...Heb je echt een HBO opleiding trouwens ?
![]()
Ja soms wel..lolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zeg koekie, kijk jij in profielen van anderen ?![]()
Ik bedoelde meer dat ik dat ook heb...dat ik de foto's altijd neem...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje word hier zoveel gelogen over die dingen? haha ja ik heb een opleiding bedrijfscommunicatie op hbo niveau lang lang geleden
Een opleiding zegt helemaal niks het is maar net waar je interesses liggen. Ik heb ook een opleiding datacommunicatie gedaan..Ik kan een bloemenwinkel beginnen, Eerst de Mavo toen de Bloemsierkunst richting op de landbouwschool want ik wilde een bloemenwinkel beginnen. daarna richting datacommunicatie omdat ik zoooveel verstand van computers had (wie niet) ook glansrijk gehaald hierna een hbo opleiding bedrijfscommunicatie gedaan. HBO opleidingen zijn echt niet moeilijk. Het is maar net waar je interesse ligt. Ik ben echt niet slimmer dan mijn buurjongen die ITO gedaan heeft. Je zal zien dat hij binnen 10 jaar een goed belegger wordquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik dat ook heb...dat ik de foto's altijd neem...![]()
Ik vroeg dat omdat je, no offence, zo jong en naïef overkomt...Van die opleiding bedoelk..
![]()
Daarom zei ik al...no offence...maar mijn ervaring is dat veel hoger opgeleiden een wat hautaine houding tentoonspreiden. En dat mis ik bij jou.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een opleiding zegt helemaal niks het is maar net waar je interesses liggen. Ik heb ook een opleiding datacommunicatie gedaan..Ik kan een bloemenwinkel beginnen, Eerst de Mavo toen de Bloemsierkunst richting op de landbouwschool want ik wilde een bloemenwinkel beginnen. daarna richting datacommunicatie omdat ik zoooveel verstand van computers had (wie niet) ook glansrijk gehaald hierna een hbo opleiding bedrijfscommunicatie gedaan. HBO opleidingen zijn echt niet moeilijk. Het is maar net waar je interesse ligt. Ik ben echt niet slimmer dan mijn buurjongen die ITO gedaan heeft. Je zal zien dat hij binnen 10 jaar een goed belegger wordOf iets anders wat hij echt leuk vind.
Ja dat doe ik ook! Ik ben altijd optimistisch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Daarom zei ik al...no offence...maar mijn ervaring is dat veel hoger opgeleiden een wat hautaine houding tentoonspreiden. En dat mis ik bij jou.![]()
Zie het als een compliment![]()
Nou wees daar trots op...is zeldzaam imhoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook! Ik ben altijd optimistisch!Ik voel me niet beter als een ander, en ik zie een ander niet beter als mij.. misschien is het die houding
![]()
Ik ga ook lekker slapen het is alweer laat! Tim en Sanne zijn beiden ziekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou wees daar trots op...is zeldzaam imho![]()
Tim en Sanne zijn je kids ga ik even vanuitquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker slapen het is alweer laat! Tim en Sanne zijn beiden ziekDus Tim staat straks om 6 uur alweer grieperig naast ons bed
![]()
Slaap lekker alvast! Ik zal nog even de uitgebreide berichten verwijderen PMorgen zoek ik verder voor een foto en anders maak ik er wel een!
Welterusten!![]()
Tim is ook 3 ;o)) Lekker zeg! 8 uur! Die van mijn levensloop zo'n beetjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tim en Sanne zijn je kids ga ik even vanuitM'n dochter Nena (3) zal wel rond een uur of acht komen...en welke berichten verwijderen je bedoeld weet ik niet...
![]()
Weltrusten !![]()
Slaap lekker, kom nog eens langs hier..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:27 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tim is ook 3 ;o)) Lekker zeg! 8 uur! Die van mijn levensloop zo'n beetjeWelterusten!
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij was er niet, dus ook geen rellen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:39 schreef Tezz het volgende:
Goedsmorgens lieve mensen! Zoals ik al voorspeld had heeft kindjelief de klok rondgeslapen en heb ik dus tot half negen in mijn bed gelegen. Vandaag maar even lekker gaan shoppen of zo, eerst maar ff internetbankieren (want ik moet wel geld hebben natuurlijk).
Iemand ook vroeg wakker wellicht???![]()
![]()
![]()
Alleenal omdat jij 't zegt ga ik 't niet opzoeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:05 schreef Piovan het volgende:
Het Office 2007 Enterprise pakket bevat :
- Microsoft Office Access 2007
- Microsoft Office Excel 2007
- Microsoft Office Groove 2007
- Microsoft Office InfoPath 2007
- Microsoft Office OneNote 2007
- Microsoft Office Outlook 2007
- Microsoft Office PowerPoint 2007
- Microsoft Office Publisher 2007
- Microsoft Office Visio Viewer 2007
- Microsoft Office Word 2007
NICE VERY NICE
Broek, zoek eens op google naar killing spree
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben kankerboos, bradda.
Nena heeft me geslagen.
Ik ga dit rapporteren, bradda.
http://www.youtube.com/watch?v=tAWR1DRI6DY
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tim en Sanne zijn je kids ga ik even vanuitM'n dochter Nena (3) zal wel rond een uur of acht komen...en welke berichten verwijderen je bedoeld weet ik niet...
![]()
Weltrusten !![]()
zie mijn sig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Sebasje sgatj hvj wjnmk
Wat ga jij doen voor 20 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
zometeen ff 20 euro verdienen
Nu vast ff alles klaarmaken
Tot rond 6 uur, eten
Daarna stad
Vanavond is er ook ergens "space tribe" daar wil ik ook heen, maar geen idee waar het is
Ik moet met bedragen van 20 euro altijd denken aan dingen die je doet achter het station.quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik moet met bedragen van 20 euro altijd denken aan dingen die je doet achter het station.
Is dat zo duur tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik moet met bedragen van 20 euro altijd denken aan dingen die je doet achter het station.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:09 schreef Piovan het volgende:
ik wor helemaal para bradder
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik ben kankerboos, bradda.
Nena heeft me geslagen.
Ik ga dit rapporteren, bradda.
http://www.youtube.com/watch?v=tAWR1DRI6DY
Die filenamequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[afbeelding]
Brian takes it up the arse.
detailsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een volk zeg!!!!!!!!!!!
Hij is wel neukbaar tho. mits ie zn bek houdt
Geen idee, ik volg het ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Euh, programmas die ik weiger te kijken. Das met die zwarte die dood moet toch?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het ook niet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heeft jouw dochter brian getrapt?
Jij bent gewoon boos dat ik zei dat Limburg stom is, hihiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:45 schreef Piovan het volgende:
drents is kut
en ja, ik kan het weten, mijn opa en oma woonder er
Bij de supermarkt mischien ? Naast de oploskoffiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heeft iemand instant vermaak voor mij?
Zullen we het gezellig maken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:33 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
is het nog een beetje gezellig hier?
Ow wacht...hier is m'n quoteknopje...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig maken?![]()
Hihihihi.
Nogsteeds?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow wacht...hier is m'n quoteknopje...![]()
Ehhh...vanavond mischien. Ben nu druk met installeren bezig enzoot![]()
Wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij gebruiken tenminste PIs
Ik heb zo'n mormel van 3 rondlopen. Die vraagt aandacht af en toe..quote:
Aha, zit je in de ICT?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mormel van 3 rondlopen. Die vraagt aandacht af en toe..Dus alles kost meer tijd..
![]()
En ik moet m'n usenet tools ed allemaal weer installeren en instellen enzoot, 6531 beveiligings updates, dat soort dingen![]()
Heej Tezz !quote:
Ja maar toch wel daar ergens he!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Tezz !In de haven is wel ruim hoor ! Ik hou het liever op raffinaderij / olieterminal...
![]()
Jouw vorige post is leeg bij mij...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Tezz het volgende:
Wrm zwaait er niemand terug...snif.
nou ik deed zwaaienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jouw vorige post is leeg bij mij...![]()
Ik was al aan 't bellen, daarom zwaaide ik niet gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik deed zwaaien
En dan sowieso, als ie leeg was, ben je dan niet bezorgd?? Ik had meteen de ziekenwagen gebeld als jij een lege post had heur!!!!!![]()
Ah ! Niet tot vanavond dus...nou veel plezier !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:52 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ben weer pleite, logeertas van dochterlief inpakken en kindje mag lekker naar opa en oma. Jeuheu Tezz mag een avondje weg!!!!!
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:59 schreef Queen_Bee het volgende:
't Valt ook niet mee hè
Wat ga je doen vanavond Tezz ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
mc Chicken
ik ga met een stel vrienden flink aan de pils. Gezelli. Dadelijk eerst ff lekker in bad (ALLEEN, wat een voorrecht) en dan op het fietsje richting vrienden!quote:
Kijk ! That's my girl !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ga met een stel vrienden flink aan de pils. Gezelli. Dadelijk eerst ff lekker in bad (ALLEEN, wat een voorrecht) en dan op het fietsje richting vrienden!
Oe dat heb ik ook ooit gedaan. 3 hele metertjes, en toen had ik hem tegen een boom geparkeerd. Motor bijna op schoot, Tezz huilen, vriend niet boos gelukkig maar het was wel oer en oerstom.....Ik reed mijn eerste metertje, er schoot een eekhoorn over de weg en in plaats van de rem trapte ik op het gaspedaal. Tja....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Piovan het volgende:
nee ik heb nog geen rijles
ik heb in een vriend zijn wagen een stukje gereden
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe dat heb ik ook ooit gedaan. 3 hele metertjes, en toen had ik hem tegen een boom geparkeerd. Motor bijna op schoot, Tezz huilen, vriend niet boos gelukkig maar het was wel oer en oerstom.....Ik reed mijn eerste metertje, er schoot een eekhoorn over de weg en in plaats van de rem trapte ik op het gaspedaal. Tja....
Muziek: U2, jaren tachtig en verder wat onbekende (voor jullie dan denk ik) zoals bijvoorbeeld ELO enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen die bier drinken![]()
Hebben meestal ook een goeie muziek- en filmsmaak![]()
ow ja en bier bij voorkeur Dommelsch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen die bier drinken![]()
Hebben meestal ook een goeie muziek- en filmsmaak![]()
Gelukkig was mijn eerste keer toch een heel stuk beter gegaan..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe dat heb ik ook ooit gedaan. 3 hele metertjes, en toen had ik hem tegen een boom geparkeerd. Motor bijna op schoot, Tezz huilen, vriend niet boos gelukkig maar het was wel oer en oerstom.....Ik reed mijn eerste metertje, er schoot een eekhoorn over de weg en in plaats van de rem trapte ik op het gaspedaal. Tja....
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:43 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
leefde de eekhoorn nog wel?
www.theghosthunter.nl FREAKY eng joh!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn eerste keer toch een heel stuk beter gegaan..
Anyway, ik verveel me
Die kut pc is bezig met van alles
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik heb jaren schrik gehad (ik was een jaar of 17 denk ik toen ik dat deed), maar toen ik 21 was heeft mijn vader me op rijles geduwd. 22 lesjes gehad en in 1x geslaagd! (m.a.w.: met mij kwam het ook goed. uiteindelijk)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ging het direct de eerste keer goed![]()
Het lukte zelf tot de tweede versnelling, toen was de weg op![]()
![]()
hahaha domquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
pas ook zo'n verhaal als tezz gezien, een vrouw (duh) had net 1 dag haar rijbewijs en auto en stond geparkeerd voor het kanaal... en ze dacht dat ze in dr achteruit stond en gaf dus gas.... ja jammer hij stond nog in zn 1....... toen stond ze te balanseren opt randje...
nou dat geloof ik best.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha dom
(ik kan wel goed autorijden nu hoor)
Meestal dus....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Muziek: U2, jaren tachtig en verder wat onbekende (voor jullie dan denk ik) zoals bijvoorbeeld ELO enzo.
Film: thrillers ala Seven en Saw.
idem verhaal met scooter... ging direct op mn bek.. daarna niet meer op gereden, brommer wel maar nooit meer scooterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef Piovan het volgende:
Toen ik net 16 was heb ik mijn certificaat direct gehaald en mijn neef had nog een schakelbrommer staan.
Ik dus direct rijden, tot de eerste bocht kwam, ging ik me toch op de plaat zeg, daarna nooit meer een brommer of scooter aangeraakt
Wel een quad, die staat hier in de tuin
Nou dat had ik precies omgekeerd! Ik had een vriend (gewone vriend, geen neukvriend zeg maar, trouwens dat deed ik toen nog helemaal niet) met een schakelbrommer en daar reed ik altijd op. Toen kreeg ik een vriendje met een stom Puchje, zo'n echt dames brommertje en hij zei: nou, jij rijdt ook altijd op die schakelbrommer dus je kunt het wel, je mag een keer op mijn brommertje rijden. Totdat de eerst bocht kwam, en daar ging Tezz............met zo'n schakelbrommer zit je toch een stuk steviger op de weg! Vriendje maakte het trouwens wel uit de kutzak, want ik had zijn brommer stuk gemaaktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef Piovan het volgende:
Toen ik net 16 was heb ik mijn certificaat direct gehaald en mijn neef had nog een schakelbrommer staan.
Ik dus direct rijden, tot de eerste bocht kwam, ging ik me toch op de plaat zeg, daarna nooit meer een brommer of scooter aangeraakt
Wel een quad, die staat hier in de tuin
Electric Light Orchestra onbekendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Muziek: U2, jaren tachtig en verder wat onbekende (voor jullie dan denk ik) zoals bijvoorbeeld ELO enzo.
Film: thrillers ala Seven en Saw.
nee, ik heb het beeld van mijn harde schijf gewist. Tis allemaal prima gelukt hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:52 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
tezz.... moest je gister nog aan tubgirl denken toen je mannetje thuis kwam??
goh valt weer mee!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra onbekend![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
goh valt weer mee!
Maar ja jij bent een kind van mij he Zeurtje, kan ook niet anders!
Dat is toch die band die nog niet eens 3 maanden lang een formatie kon vast houden?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra onbekend![]()
goh wat wetne julle dat allemaal goez egquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is toch die band die nog niet eens 3 maanden lang een formatie kon vast houden?
Geen idee, is een beetje voor mijn tijd. Dus info over de formatie en dergelijke heb ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is toch die band die nog niet eens 3 maanden lang een formatie kon vast houden?
Thx!! Maar Tezz is pleite kinders! Als jullie me nodig hebben lig ik in bad!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geen idee, is een beetje voor mijn tijd. Dus info over de formatie en dergelijke heb ik niet.
Wel een paar nummers ofcourse
http://www.youtube.com/watch?v=p0dPzjKNqck
foutheid massive![]()
![]()
Moraal: downloaden is slechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef Piovan het volgende:
download ik net iets
zit er een file genaamd rosebud bij
Schiet ik ineens hard in de lach
zie je mijn zus kijken
Ja, nogmaals veel plezier..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx!! Maar Tezz is pleite kinders! Als jullie me nodig hebben lig ik in bad!
Heul niet !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Moraal: downloaden is slecht![]()
altijd als ik hier ben en jij weggaat ga je in bad of met je mannetje knutselen.... niks beters te doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx!! Maar Tezz is pleite kinders! Als jullie me nodig hebben lig ik in bad!
nou dat zijn anders twee hele goeie dingen om te doen hoor! Als jij me mist betekent dat dat jij gewoon op FOK! zit, dus niets anders te doen hebt.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:01 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
altijd als ik hier ben en jij weggaat ga je in bad of met je mannetje knutselen.... niks beters te doen?
jij zou dus gewoon psycholoog moeten worden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou dat zijn anders twee hele goeie dingen om te doen hoor! Als jij me mist betekent dat dat jij gewoon op FOK! zit, dus niets anders te doen hebt.....![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
jij zou dus gewoon psycholoog moeten werken...![]()
Ja hoor, het was een perfectequote:
yes please !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
Wie wil er koffie met appeltaart? ik ga toch ff senseo zetten en een stuk zelf (door mn vrouwtje) gebakken taart pakken
proficiat jongen, ik ben blij voor je.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja hoor, het was een perfecteVoor het eerst sinds twee dagen...
hm da's wel ranzig natuurlijk. Krijg ik zo'n kleffe appelpunt en koude koffie. Wacht, ik zet hier zelf wel ff. Alleen die appeltaart gaat neit meer lukken, ik moet over een kwartier wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
komtie.... (wel via tpg dus kan een dag of 2 duren)
Ik verwacht er niet te veel van.quote:
komt je man zeker thuis...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
hm da's wel ranzig natuurlijk. Krijg ik zo'n kleffe appelpunt en koude koffie. Wacht, ik zet hier zelf wel ff. Alleen die appeltaart gaat neit meer lukken, ik moet over een kwartier weg![]()
![]()
als je het nou combineert: Even mn vriendin aanraken en hopen dat ze online, komt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet te veel van.![]()
Misschien even m'n gitaar aanraken en hopen dat een vriendin online komt, altijd leuk met haar.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
als je het nou combineert: Even mn vriendin aanraken en hopen dat ze online, komt....![]()
duhhh nee ik mag echt weg! Dus zeg maar echt naar buiten, de grote boze buitenwereld.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
komt je man zeker thuis...
ja leuk he (wel eng) maarre...ik ga nu, ff make-upje op en gaan met die banaan! fijne avond allemaal!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
das ook leuk
Gaat hard inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
bijna deel 37 alweer
gitaar spelen??? dat moet je dan toch echt zelf doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat hard inderdaad.![]()
Ik verveel me, ik wil spelen.![]()
hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef BeeDee het volgende:
Hé ! Waar is de blije cheerleadersmiley ?alleen
staat er
![]()
Ik weet niet of dit topic volkomt vanavond...het is eng stilquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nou nummer 37 vernoemen we naar jou record hoor
Ruilen? Ik heb Marlboro Medium...quote:
Dan heb k liever ditquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb Marlboro Medium...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |