Geen idee, ik volg het ook niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Euh, programmas die ik weiger te kijken. Das met die zwarte die dood moet toch?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg het ook niet.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
heeft jouw dochter brian getrapt?
Jij bent gewoon boos dat ik zei dat Limburg stom is, hihiquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:45 schreef Piovan het volgende:
drents is kut
en ja, ik kan het weten, mijn opa en oma woonder er
Bij de supermarkt mischien ? Naast de oploskoffiequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:26 schreef Tyler..Durden het volgende:
Heeft iemand instant vermaak voor mij?
Zullen we het gezellig maken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:33 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
is het nog een beetje gezellig hier?
Ow wacht...hier is m'n quoteknopje...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig maken?![]()
Hihihihi.
Nogsteeds?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow wacht...hier is m'n quoteknopje...![]()
Ehhh...vanavond mischien. Ben nu druk met installeren bezig enzoot![]()
Wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Wij gebruiken tenminste PIs
Ik heb zo'n mormel van 3 rondlopen. Die vraagt aandacht af en toe..quote:
Aha, zit je in de ICT?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mormel van 3 rondlopen. Die vraagt aandacht af en toe..Dus alles kost meer tijd..
![]()
En ik moet m'n usenet tools ed allemaal weer installeren en instellen enzoot, 6531 beveiligings updates, dat soort dingen![]()
Heej Tezz !quote:
Ja maar toch wel daar ergens he!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heej Tezz !In de haven is wel ruim hoor ! Ik hou het liever op raffinaderij / olieterminal...
![]()
Jouw vorige post is leeg bij mij...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:48 schreef Tezz het volgende:
Wrm zwaait er niemand terug...snif.
nou ik deed zwaaienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jouw vorige post is leeg bij mij...![]()
Ik was al aan 't bellen, daarom zwaaide ik niet gelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ik deed zwaaien
En dan sowieso, als ie leeg was, ben je dan niet bezorgd?? Ik had meteen de ziekenwagen gebeld als jij een lege post had heur!!!!!![]()
Ah ! Niet tot vanavond dus...nou veel plezier !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:52 schreef Tezz het volgende:
Nou ik ben weer pleite, logeertas van dochterlief inpakken en kindje mag lekker naar opa en oma. Jeuheu Tezz mag een avondje weg!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |