quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:59 schreef Queen_Bee het volgende:
't Valt ook niet mee hè
Wat ga je doen vanavond Tezz ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:33 schreef Tezz het volgende:
mc Chicken
ik ga met een stel vrienden flink aan de pils. Gezelli. Dadelijk eerst ff lekker in bad (ALLEEN, wat een voorrecht) en dan op het fietsje richting vrienden!quote:
Kijk ! That's my girl !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ga met een stel vrienden flink aan de pils. Gezelli. Dadelijk eerst ff lekker in bad (ALLEEN, wat een voorrecht) en dan op het fietsje richting vrienden!
Oe dat heb ik ook ooit gedaan. 3 hele metertjes, en toen had ik hem tegen een boom geparkeerd. Motor bijna op schoot, Tezz huilen, vriend niet boos gelukkig maar het was wel oer en oerstom.....Ik reed mijn eerste metertje, er schoot een eekhoorn over de weg en in plaats van de rem trapte ik op het gaspedaal. Tja....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:40 schreef Piovan het volgende:
nee ik heb nog geen rijles
ik heb in een vriend zijn wagen een stukje gereden
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe dat heb ik ook ooit gedaan. 3 hele metertjes, en toen had ik hem tegen een boom geparkeerd. Motor bijna op schoot, Tezz huilen, vriend niet boos gelukkig maar het was wel oer en oerstom.....Ik reed mijn eerste metertje, er schoot een eekhoorn over de weg en in plaats van de rem trapte ik op het gaspedaal. Tja....
Muziek: U2, jaren tachtig en verder wat onbekende (voor jullie dan denk ik) zoals bijvoorbeeld ELO enzo.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen die bier drinken![]()
Hebben meestal ook een goeie muziek- en filmsmaak![]()
ow ja en bier bij voorkeur Dommelsch!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen die bier drinken![]()
Hebben meestal ook een goeie muziek- en filmsmaak![]()
Gelukkig was mijn eerste keer toch een heel stuk beter gegaan..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe dat heb ik ook ooit gedaan. 3 hele metertjes, en toen had ik hem tegen een boom geparkeerd. Motor bijna op schoot, Tezz huilen, vriend niet boos gelukkig maar het was wel oer en oerstom.....Ik reed mijn eerste metertje, er schoot een eekhoorn over de weg en in plaats van de rem trapte ik op het gaspedaal. Tja....
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:43 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
leefde de eekhoorn nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |