Thx!! Maar Tezz is pleite kinders! Als jullie me nodig hebben lig ik in bad!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:57 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geen idee, is een beetje voor mijn tijd. Dus info over de formatie en dergelijke heb ik niet.
Wel een paar nummers ofcourse
http://www.youtube.com/watch?v=p0dPzjKNqck
foutheid massive![]()
![]()
Moraal: downloaden is slechtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:58 schreef Piovan het volgende:
download ik net iets
zit er een file genaamd rosebud bij
Schiet ik ineens hard in de lach
zie je mijn zus kijken
Ja, nogmaals veel plezier..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx!! Maar Tezz is pleite kinders! Als jullie me nodig hebben lig ik in bad!
Heul niet !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:00 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Moraal: downloaden is slecht![]()
altijd als ik hier ben en jij weggaat ga je in bad of met je mannetje knutselen.... niks beters te doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Thx!! Maar Tezz is pleite kinders! Als jullie me nodig hebben lig ik in bad!
nou dat zijn anders twee hele goeie dingen om te doen hoor! Als jij me mist betekent dat dat jij gewoon op FOK! zit, dus niets anders te doen hebt.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:01 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
altijd als ik hier ben en jij weggaat ga je in bad of met je mannetje knutselen.... niks beters te doen?
jij zou dus gewoon psycholoog moeten worden...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou dat zijn anders twee hele goeie dingen om te doen hoor! Als jij me mist betekent dat dat jij gewoon op FOK! zit, dus niets anders te doen hebt.....![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:03 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
jij zou dus gewoon psycholoog moeten werken...![]()
Ja hoor, het was een perfectequote:
yes please !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
Wie wil er koffie met appeltaart? ik ga toch ff senseo zetten en een stuk zelf (door mn vrouwtje) gebakken taart pakken
proficiat jongen, ik ben blij voor je.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja hoor, het was een perfecteVoor het eerst sinds twee dagen...
hm da's wel ranzig natuurlijk. Krijg ik zo'n kleffe appelpunt en koude koffie. Wacht, ik zet hier zelf wel ff. Alleen die appeltaart gaat neit meer lukken, ik moet over een kwartier wegquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
komtie.... (wel via tpg dus kan een dag of 2 duren)
Ik verwacht er niet te veel van.quote:
komt je man zeker thuis...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
hm da's wel ranzig natuurlijk. Krijg ik zo'n kleffe appelpunt en koude koffie. Wacht, ik zet hier zelf wel ff. Alleen die appeltaart gaat neit meer lukken, ik moet over een kwartier weg![]()
![]()
als je het nou combineert: Even mn vriendin aanraken en hopen dat ze online, komt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet te veel van.![]()
Misschien even m'n gitaar aanraken en hopen dat een vriendin online komt, altijd leuk met haar.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
als je het nou combineert: Even mn vriendin aanraken en hopen dat ze online, komt....![]()
duhhh nee ik mag echt weg! Dus zeg maar echt naar buiten, de grote boze buitenwereld.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:12 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
komt je man zeker thuis...
ja leuk he (wel eng) maarre...ik ga nu, ff make-upje op en gaan met die banaan! fijne avond allemaal!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:15 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
das ook leuk
Gaat hard inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:22 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
bijna deel 37 alweer
gitaar spelen??? dat moet je dan toch echt zelf doenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaat hard inderdaad.![]()
Ik verveel me, ik wil spelen.![]()
hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:46 schreef BeeDee het volgende:
Hé ! Waar is de blije cheerleadersmiley ?alleen
staat er
![]()
Ik weet niet of dit topic volkomt vanavond...het is eng stilquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:47 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nou nummer 37 vernoemen we naar jou record hoor
Ruilen? Ik heb Marlboro Medium...quote:
Dan heb k liever ditquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb Marlboro Medium...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |