www.theghosthunter.nl FREAKY eng joh!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gelukkig was mijn eerste keer toch een heel stuk beter gegaan..
Anyway, ik verveel me
Die kut pc is bezig met van alles
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe dat heb ik ook ooit gedaan. 3 hele metertjes, en toen had ik hem tegen een boom geparkeerd. Motor bijna op schoot, Tezz huilen, vriend niet boos gelukkig maar het was wel oer en oerstom.....Ik reed mijn eerste metertje, er schoot een eekhoorn over de weg en in plaats van de rem trapte ik op het gaspedaal. Tja....
nou ik heb jaren schrik gehad (ik was een jaar of 17 denk ik toen ik dat deed), maar toen ik 21 was heeft mijn vader me op rijles geduwd. 22 lesjes gehad en in 1x geslaagd! (m.a.w.: met mij kwam het ook goed. uiteindelijk)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ging het direct de eerste keer goed![]()
Het lukte zelf tot de tweede versnelling, toen was de weg op![]()
![]()
hahaha domquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:47 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
pas ook zo'n verhaal als tezz gezien, een vrouw (duh) had net 1 dag haar rijbewijs en auto en stond geparkeerd voor het kanaal... en ze dacht dat ze in dr achteruit stond en gaf dus gas.... ja jammer hij stond nog in zn 1....... toen stond ze te balanseren opt randje...
nou dat geloof ik best.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha dom
(ik kan wel goed autorijden nu hoor)
Meestal dus....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Muziek: U2, jaren tachtig en verder wat onbekende (voor jullie dan denk ik) zoals bijvoorbeeld ELO enzo.
Film: thrillers ala Seven en Saw.
idem verhaal met scooter... ging direct op mn bek.. daarna niet meer op gereden, brommer wel maar nooit meer scooterquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef Piovan het volgende:
Toen ik net 16 was heb ik mijn certificaat direct gehaald en mijn neef had nog een schakelbrommer staan.
Ik dus direct rijden, tot de eerste bocht kwam, ging ik me toch op de plaat zeg, daarna nooit meer een brommer of scooter aangeraakt
Wel een quad, die staat hier in de tuin
Nou dat had ik precies omgekeerd! Ik had een vriend (gewone vriend, geen neukvriend zeg maar, trouwens dat deed ik toen nog helemaal niet) met een schakelbrommer en daar reed ik altijd op. Toen kreeg ik een vriendje met een stom Puchje, zo'n echt dames brommertje en hij zei: nou, jij rijdt ook altijd op die schakelbrommer dus je kunt het wel, je mag een keer op mijn brommertje rijden. Totdat de eerst bocht kwam, en daar ging Tezz............met zo'n schakelbrommer zit je toch een stuk steviger op de weg! Vriendje maakte het trouwens wel uit de kutzak, want ik had zijn brommer stuk gemaaktquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:50 schreef Piovan het volgende:
Toen ik net 16 was heb ik mijn certificaat direct gehaald en mijn neef had nog een schakelbrommer staan.
Ik dus direct rijden, tot de eerste bocht kwam, ging ik me toch op de plaat zeg, daarna nooit meer een brommer of scooter aangeraakt
Wel een quad, die staat hier in de tuin
Electric Light Orchestra onbekendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Muziek: U2, jaren tachtig en verder wat onbekende (voor jullie dan denk ik) zoals bijvoorbeeld ELO enzo.
Film: thrillers ala Seven en Saw.
nee, ik heb het beeld van mijn harde schijf gewist. Tis allemaal prima gelukt hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:52 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
tezz.... moest je gister nog aan tubgirl denken toen je mannetje thuis kwam??
goh valt weer mee!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra onbekend![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
goh valt weer mee!
Maar ja jij bent een kind van mij he Zeurtje, kan ook niet anders!
Dat is toch die band die nog niet eens 3 maanden lang een formatie kon vast houden?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra onbekend![]()
goh wat wetne julle dat allemaal goez egquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is toch die band die nog niet eens 3 maanden lang een formatie kon vast houden?
Geen idee, is een beetje voor mijn tijd. Dus info over de formatie en dergelijke heb ik niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is toch die band die nog niet eens 3 maanden lang een formatie kon vast houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |