vloek tier vloek tierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Kom je bij mij ook even poetsen Tezz?,
,
.
Zet um op!!!!!!!!!!!!! Kaarsje brandt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:32 schreef Zeurberus het volgende:
tvp voor vanmiddag
I'm off
Rookze allemaal
Nope, ik zit ook nog 5 uur op kantoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Stommie het volgende:
[..]
morgen![]()
volgens mij heeft iedereen hier zo'n beetje weekend![]()
zit ik hier weer op kantoor![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef Misstique het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet altijd lachen om je nick..
Ik heb al weekend inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Stommie het volgende:
[..]
morgen![]()
Wat doe jij hier dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik zit ook nog 5 uur op kantoor.
Zelfde vraag voor jouw.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Stommie het volgende:
[..]
morgen![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:34 schreef Stommie het volgende:
[..]
mezelf vermaken tot ik naar huis kan![]()
Beetje klooien op m'n gitaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:44 schreef Stommie het volgende:
nog wat op de planning staan voor vandaag broek?
Ik kan heel goed multitasken.quote:
bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef Tezz het volgende:
Even een zwaai van mij!![]()
Ik stink naar gloor. Blegh. Vind het nog steeds niet leuk. En krijg ook nog eens allemaal visite tussendoor dus het schiet al helemaal niet op vandaag. Maar goed, ik ga de bovenverdieping poetsen! (ja ik houd jullie maar op de hoogte he, het staat immers in de TT)
doeg tezzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Nou mazzel maar weer he
Deed ik net ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Tezz het volgende:
Heej! Ik praat tegen mezelf !!!!!!!!!!!!
neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef Misstique het volgende:
Is het al half zes?
Koléruhh.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef Zeurberus het volgende:
*ploft neer en steekt peuk op
ZO
WEEKEND
![]()
Hertentamens gingen boven verwachting goed, sociologie en psychologie was een ergggg pittige toets maar volgens mijn berekingen kom ik uit op rond de 25 punten van de 45 haalbare punten. Dan heb ik bij geen enkele vraag de maximale aantal punten als uitgangsbasis genomen dus het kan nog hoger uitvallen.
Het tentamen waar ik het meest tegenop zag (recht) heb ik wel gehaald, heb 4 v/d 5 vragen uitgebreid weten te beantwoorden en met 8 punten zit ik al op een voldoende voor dat vak. Het feit dat 2 vragen (6 punten) direct uit het boek te halen waren en dus gegarandeerd goed zijn geeft mij blije hoop![]()
![]()
Nu nog even een opdracht afmaken en deze periode is afgesloten![]()
Watvoor werk doe je?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:44 schreef Stommie het volgende:
nee, dat kan ie niet, ik zit zeg maar schuin tegenover hem, maar hij is de helft van de tijd naar uberbelangrijke vergaderingen en de rest van de tijd zit ie half stoned te telefoneren![]()
Hihi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:15 schreef BeeDee het volgende:
Hèhè, wakker...... ff bijtrekken..
hihi...trekken
![]()
Nachtdiensten klaar...weekend !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Douchen....![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:25 schreef BeeDee het volgende:
Nogal een verschil, Eminem....Backstreet Boys
![]()
Maar ik ging douchen...tot straks !![]()
Kan je in ieder geval ontspannen in 't weekend, nouja, als je neit hoeft te verkleden, duplo, lego etc met de kids mee hoeft te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:26 schreef Tezz het volgende:
Zo daar is onze Tezz weer! Helemaal brak, pijn in de rug maar wel een schoon huis en de boodschappen weer binnen!
Zeur: blij dat je een goed gevoel hebt en je tentamens goed gemaakt hebt!
BeeDee: joepiedepoepie weekend!
Stommie en Misstique: GA NAAR HUIS HET IS HALF ZES !!!!!!!!!!!!!!
Broekie:![]()
Pio:![]()
en de rest:![]()
De playmobiel sessies hebben mij uiteindelijk er doorheen gesleeptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:26 schreef Tezz het volgende:
Zo daar is onze Tezz weer! Helemaal brak, pijn in de rug maar wel een schoon huis en de boodschappen weer binnen!
Zeur: blij dat je een goed gevoel hebt en je tentamens goed gemaakt hebt!
BeeDee: joepiedepoepie weekend!
Stommie en Misstique: GA NAAR HUIS HET IS HALF ZES !!!!!!!!!!!!!!
Broekie:![]()
Pio:![]()
en de rest:![]()
Heej joepie er is toch iemand!!! Wat eet je beedee?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:29 schreef BeeDee het volgende:
Hallo allemaal !![]()
Even nog eten met m'n dochter...haar naar bed doen en dan![]()
Ja maar kind is nog wakker. En die wil dan mee natuurlijk. en dan komt er van languit liggen niet heel veel meer, dan moet ik met de boot en de my little pony's spelen (die verdrinken telkens want kunnen niet zwemmen en supermammie moet ze dan redden en ze op de boot zetten en...en....en.... pffffffff)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:30 schreef BeeDee het volgende:
Ow en Tezz...ga lekker ff in bad liggen joh...de avond is nog lang genoeg toch ?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar kind is nog wakker. En die wil dan mee natuurlijk. en dan komt er van languit liggen niet heel veel meer, dan moet ik met de boot en de my little pony's spelen (die verdrinken telkens want kunnen niet zwemmen en supermammie moet ze dan redden en ze op de boot zetten en...en....en.... pffffffff)
Ben je zo dik of is je bad zo klein???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik pas niet meer in bad.![]()
Laatste keer dat ik in bad heb gelegen is ook al 2+ jaar terug.
't Laatste bad waar ik vorig jaar nog in heb gelegen was 't zwembad.![]()
Klein bad, ik zelf ben supermager, en sick of it.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben je zo dik of is je bad zo klein???
Mmm bekend "probleem" idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar kind is nog wakker. En die wil dan mee natuurlijk. en dan komt er van languit liggen niet heel veel meer, dan moet ik met de boot en de my little pony's spelen (die verdrinken telkens want kunnen niet zwemmen en supermammie moet ze dan redden en ze op de boot zetten en...en....en.... pffffffff)
owwwwwww badje is zo lekker! Lekker geurtje er in, bubbels aan (jajaja Tezz heeft een bubbelbad) en dan in slaap vallen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klein bad, ik zelf ben supermager, en sick of it.
en papa heeft groot gelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mmm bekend "probleem" idd.![]()
Ow...en we eten gewoon even lekker makkelijk. Soeppie met een broodje. Mamma is werken en pappa heeft dus geen zin om uitgebreid te koken...![]()
Jalours is*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
owwwwwww badje is zo lekker! Lekker geurtje er in, bubbels aan (jajaja Tezz heeft een bubbelbad) en dan in slaap vallen!
Verkapte zelfmoordneigingen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
owwwwwww badje is zo lekker! Lekker geurtje er in, bubbels aan (jajaja Tezz heeft een bubbelbad) en dan in slaap vallen!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
en papa heeft groot gelijk
Ik wacht dochterlief naar bed wil. Of op de bank in slaap valt (husband ligt er ook al te pitten dus misschien kruipt ze er wel bij).
Heej BeeDee als ik je een foto mail wil je mij dan ook in het collage zetten? Jij bent de enigste die ik een beetje vertrouw hiero ha ha
Nou, zegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
en papa heeft groot gelijk
Ik wacht dochterlief naar bed wil. Of op de bank in slaap valt (husband ligt er ook al te pitten dus misschien kruipt ze er wel bij).
Heej BeeDee als ik je een foto mail wil je mij dan ook in het collage zetten? Jij bent de enigste die ik een beetje vertrouw hiero ha ha
ja dat kwam rotter uit mijn strot dan ik het bedoelde heur !quote:
Je kan hem ook naar mij mailen, dan zet ik hem erbij.quote:Jij bent de enigste die ik een beetje vertrouw hiero ha ha
oh jawel gaat al jaren goed hoor ! En ik ben ruim 1.75 dus ik ga niet zo snel koppie onder.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in slaap vallen in een bad vol water lijkt me niet de tofste optie eigelijk.
kun je mijn kindje er dan afknippenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je kan hem ook naar mij mailen, dan zet ik hem erbij.
piovan1@hotmail.com
Ik ben toch al bezig in Photoshop, doe ik jou erbij en maak ik een tekst aan de onderkant.
you've got mailquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:51 schreef Piovan het volgende:
Ja tuurlijk
Waarom?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
kun je mijn kindje er dan afknippen
(au)
Nou, ik ben ongeveer 1.88. (of zoiets, paar jaar geleden dat ik voor het laatst heb gemetenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh jawel gaat al jaren goed hoor ! En ik ben ruim 1.75 dus ik ga niet zo snel koppie onder.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik word er niet goed van!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:54 schreef BeeDee het volgende:
Ow, het wordt reeds geregeld zie ik Tezz...Ik heb verdomme af en toe echt problemen met pagina's inladen...jullie ook ?
![]()
Toen ik hierop wou reageren had ik er ook last vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:54 schreef BeeDee het volgende:
Ow, het wordt reeds geregeld zie ik Tezz...Ik heb verdomme af en toe echt problemen met pagina's inladen...jullie ook ?
![]()
ja hoor ik heb er eentje. Slaapt als een roosje, altijd de klok rond. Da's handig voor als je zondags uit wilt slapen. Mag ze zaterdagav dus gewoon opblijven tot een uurtje of 10. Uitslapen geregeld!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Kinderen die uit zichzelf naar bed willen, wist niet dat die bestonden![]()
ja ze is idd wel heel lief. Nou ja kijk maar Pio wat je er mee doet !quote:
Zoeen moet ik er dus ook hebben later (als ik al kinderen wil)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hoor ik heb er eentje. Slaapt als een roosje, altijd de klok rond. Da's handig voor als je zondags uit wilt slapen. Mag ze zaterdagav dus gewoon opblijven tot een uurtje of 10. Uitslapen geregeld!
Mijn dochter vráágt af en toe of ze naar bed mag...was voor mij ook een onbekend fenomeenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hoor ik heb er eentje. Slaapt als een roosje, altijd de klok rond. Da's handig voor als je zondags uit wilt slapen. Mag ze zaterdagav dus gewoon opblijven tot een uurtje of 10. Uitslapen geregeld!
ja dat doet die van mij dus ook. Heerlijk kind !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mijn dochter vráágt af en toe of ze naar bed mag...was voor mij ook een onbekend fenomeen![]()
Vertel haar maar dat ze gemuteerd zijn, en dat ze nu ook onderwater kunnen ademen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat doet die van mij dus ook. Heerlijk kind !
Maar ik heb ff genoeg van FOK!, dat laden telkens duurt me te lang. Ga toch maar samen met dochterlief in bad. Dan maar my little pony's redden..........toedels!
Als iedereen dat wil, kan dat zeker gebeuren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef BeeDee het volgende:
Piovian...maak jij nou een tekst onderaan het collage of op die foto van Tezz ? Mischien dat er onder elke foto anders de username kan komen, lijkt me wel zo handig..![]()
Tot straks ! Ow en je foto staat er....je mag er wezen !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat doet die van mij dus ook. Heerlijk kind !
Maar ik heb ff genoeg van FOK!, dat laden telkens duurt me te lang. Ga toch maar samen met dochterlief in bad. Dan maar my little pony's redden..........toedels!
Ik heb een idee, jij neemt die foto, dan neem ik tezzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:07 schreef Zeurberus het volgende:
Tezz is gewoon een toffe moeder
feauteau mag er ook zeker zijn
Wat mij betreft wel, maar mischien even aan de anderen voorstellen. En ik neem aan dat je de link in de wiki aanpast..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:06 schreef Piovan het volgende:
[..]
Als iedereen dat wil, kan dat zeker gebeuren.
Eujj..Pezu !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef PeZu het volgende:
ik hoefde niet een shet topic te lezen om te raden dat de nieuwe vrouw op de collage tezz is
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
O wacht, hier het kindje van Tezz
[afbeelding]
Google afbeeldingen
dan ben jij vast en zeker de andere newbie op de collagequote:
Wiki is aangepastquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar mischien even aan de anderen voorstellen. En ik neem aan dat je de link in de wiki aanpast..![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben jij vast en zeker de andere newbie op de collage![]()
Hé, Skip...wat ben je sip...what's up ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi...
that sucks!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
Brak en veels te drukke veewagen die voor trein moest doorgaan
het had haar kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
O wacht, hier het kindje van Tezz
[[[/url]]
Google afbeeldingen
is goed hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:06 schreef Piovan het volgende:
[..]
Als iedereen dat wil, kan dat zeker gebeuren.
NIET toegeven! Gewoon in bad zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef Tezz het volgende:
Shit nu wil dochterlief niet in bad!!!! Ze wil potverdorie toastjes !
Mischien mag je met Tezz in bad....de kleine meid van d'r wil toch niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
Brak en veels te drukke veewagen die voor trein moest doorgaan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:07 schreef Zeurberus het volgende:
Tezz is gewoon een toffe moeder
feauteau mag er ook zeker zijn
Kom maar Skippy, gezelli! Kun jij my little pony's redden?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien mag je met Tezz in bad....de kleine meid van d'r wil toch niet.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een idee, jij neemt die foto, dan neem ik tezz
deal?
niet altijd maar het is nu rustig hier dus tja...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:25 schreef BeeDee het volgende:
Sow Tezz...je neemt gewoon de moeite om alles te beantwoorden...![]()
En laten hopen dat FOK! blijft meewerken..![]()
Have fun ! En alleen terugkomen als je alleen nog maar kunt kruipen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, mocht het niet duidelijk zijn.
Ik ga naar de stad
Nee, met 5 replies per minuut kan je het wel laten..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
niet altijd maar het is nu rustig hier dus tja...
Dat...dus...godverdegodverrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
kut fok
yooooyooooyoyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
yeeyeeyey
Dat is toch bekend, dat men leuk is hier ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat wil je ff aankijken, of we wel leuk genoeg zijn?
ik ga maar voor de tv hangen, da's beter denk ik. Telkens als ik wat post gaat dat hele fok hangen dus het zal wel weer aan mij liggen! (als ik er trouwens aan terug denk, de ellende begon met mijn foto.....)quote:
Awww, nee ligt niet aan je foto hoor !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ga maar voor de tv hangen, da's beter denk ik. Telkens als ik wat post gaat dat hele fok hangen dus het zal wel weer aan mij liggen! (als ik er trouwens aan terug denk, de ellende begon met mijn foto.....)
Vanavond nederland 3: ranking the stars en lama's. Lache!
kut ranking the stars komt niet. Die achtelijke Dolf Janssen is er op. Blegh.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Awww, nee ligt niet aan je foto hoor !Maar ik ben ook weg voordat ik ga frisbieën met m'n laptop..
![]()
Hier staat dancing op de sterren met een ijsje aan...of zoiets...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
kut ranking the stars komt niet. Die achtelijke Dolf Janssen is er op. Blegh.
nee mijn ook niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hier staat dancing op de sterren met een ijsje aan...of zoiets...niet echt mijn favoriet...
![]()
Ik kan wel iets bedenken, maar ben bang dat we dan allebei een probleem krijgen thuisquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee mijn ook niet.
Tja, wat moeten we dan he BeeDee! Niks op tv, fok is traag.............ideetjes?
wil iemand ff het licht uit doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken, maar ben bang dat we allebei een probleem krijgen thuis![]()
Dus...stiekum dan maar ?![]()
dvd: ik heb er een stuk of 600 maar allemaal al gezienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:46 schreef Piovan het volgende:
dvd'tje
spelletje
cafe
ik heb ook geen zak te doen
Pio schiet op: pleur dat licht uit!!! Ik hou het niet meer!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Piovian stond net vlakbij de schakelaar te hangen...![]()
tuurlijk ga ik meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
dvd: ik heb er een stuk of 600 maar allemaal al gezien
spelletje: heej de playstation is vrij!!! !(maar ik heb geen zin)
Cafe: graag!!!!!!!! (ga je mee? )
KLIKquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pio schiet op: pleur dat licht uit!!! Ik hou het niet meer!!!!!
Wrm?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo ieman dvermoroden denk ik
welke dresscodequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef BeeDee het volgende:
Maar wat wordt het nou ? Moet 't wel weten want de dresscode is ietwat verschillend..![]()
Ow...was ik al klaar ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
het was wel een vluggertje BeeDee
Hoezo ? FOK! werkt toch (nog) weer ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo iemand vermoorden denk ik
ja omdat camanbertquote:
ben niet eens blond...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stappen : netjes kleden....neuken...ehhh geen kleding ?![]()
niet alles geloven wat er gezegd wordt hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghege...dacht dat dat alleen voor mannen weggelegd was![]()
nee ja nou af en toe om de grijze haren te maskeren. Maar black is wel mijn natural colorquote:
nee ik ook niet hoor BeeDee ik snap er geen reet van. Who the fuck is Camenbert? Ik ken wel Camembert, lekker op een stokbroodje met honing en walnoten!quote:
Naja goed, 't is je vergeven hoor..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ja nou af en toe om de grijze haren te maskeren. Maar black is wel mijn natural color
ik ben er de rest van de avond tussenuit! Ga lekker op de bank liggen (eerst manlief er af lokken natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Naja goed, 't is je vergeven hoor..![]()
Maar btw...ben er even een halfuurtje tussenuit. Bakkie doen, ff roken....je kent 't wel.![]()
Pfieuw...begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ik ook niet hoor BeeDee ik snap er geen reet van. Who the fuck is Camenbert? Ik ken wel Camembert, lekker op een stokbroodje met honing en walnoten!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben er de rest van de avond tussenuit! Ga lekker op de bank liggen (eerst manlief er af lokken natuurlijk)
hasta la pasta babyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef PeZu het volgende:
tot tosti!
ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Piovan het volgende:
waar is Q_B????????????
i know jaquote:
idd forbidden nuquote:
scheer je wegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef Wouser het volgende:
Roken![]()
Vervolg op: Het rokershoekje 34, inclusief een poetsende Tezz
fobo ban van 2 wekenquote:
Niet eens.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
En nu die gitaar alweer in je jatten zeker !![]()
Maar jij speelde vroegah ook gitaar of niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
En nu die gitaar alweer in je jatten zeker !![]()
ja stuen Q-B, 2 weken is zwaar overtrokken@quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Yvonne,
Ik kom even zeuren over mn ban.
Ik ben het er zelfs mee eens dat ik een ban moet hebben, 24 uur ofzo.
Maar ik wist niet hoe lang het was, en toen had ik Knut op msn.
Ik vroeg hoe lang mn ban was, en zei dat het een beetje onzinnig was omdat veel mensen Forbidden dance gebruiken, waardoor ik een ban kreeg.
En toen begon hij vaag te doen of ik niet wist waarvoor ik geband zou zijn
Ik zei nou als het Forbidden Dance niet is, dan weet ik het blijkbaar niet.
En toen was het van Nou als je niet weet dat het vor forbidden dance + bagger is en je geen 1+1=2 kan optellen dan kom je over 2 weken maaar terug
Ten eerste zei ik al dat het daarvoor was, waarvan hij niet zei inderdaad.
Waardoor de reden voor 2 weken al nergens meer op slaat.
En dáárna was het de reden hoe ik de discussie begon and I quote "
Kayleigh: Iedereen gebruikt hem dus zo erg is het niet"
Dus ik heb nu een 2 weken ban puur om cmmunicatie
Nou maak het even! Ik ben het hier dus niet mee eens hè, 't slaat echt nergens op. En eerst vond ik misschien 48 nog wel genoeg, maar nu wil ik er dus met 24 vanaf
Mn 2 weken ben gaat werkelijk nergens overDus Yvonne gepmed
Dude, Knut geeft als reden dat ik vlgens hem de discussie niet goed begin, ja dat is wel een 2 weken foboban waard hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja stuen Q-B, 2 weken is zwaar overtrokken@
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, Knut geeft als reden dat ik vlgens hem de discussie niet goed begin, ja dat is wel een 2 weken foboban waard hoor![]()
hee koekie!quote:
Ja, ik verdien eigenlijk een maand, maar Knut is sympathiekquote:
dus jij rookt ook?quote:
zulks een tof gebaar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik verdien eigenlijk een maand, maar Knut is sympathiek
Wat kan je allemaal spelen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef BeeDee het volgende:
Eik wel een goed idee...even pingelen![]()
* doet peuk roken en dan ook gitaar pakkenuhuh...kan ik ohook
![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:Dat zei Knut trouwens echt, t was een sympathieke kerel
Eerder antipathiek
![]()
![]()
mij houdt je niet vd gek hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:Dat zei Knut trouwens echt, t was een sympathieke kerel
Eerder antipathiek
![]()
![]()
ik lach idd weerquote:
welkom in het hoekjequote:
Ik kan een aardig stuk van het metallica repetoire wel spelenquote:
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kan een aardig stuk van het metallica repetoire wel spelenAlleen rythm dan hè, ben niet zo'n sologitarist. Maar een beetje blues of oudere muziek (dust in the wind wind, die kant op) vind ik ook wel leuk om te doen.
![]()
Heb vroeger wel voor de gein in een (oefenruimte) bandje gezeten, maar speel gewoon voor m'n plezier nu zeg maar, heb ook een periode gehad dat ik helemaal nooit speelde.
Maar pak nu de gitaar wel weer vaker.![]()
quote:
Roken en wiskey drinkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben boos op mijn keel, hij doet al 2 dagen zeer.![]()
en you have aids en bent nog maagd!quote:
Stuyvesant all the way?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jat een peuk van mams, helpt echt
Daar heb ik echt heel lang last van gehad! Das heel rot.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben boos op mijn keel, hij doet al 2 dagen zeer.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
en you have aids en bent nog maagd!
FOP'D!!!EINSING!!@!WALLAH!*#BIELAH!!!@#*~!
Inderdaad, komt door die stomme boot in Velsen zeg ik je!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar heb ik echt heel lang last van gehad! Das heel rot.![]()
Vriend van me pa zegt altijd dat er meer geneukt moet worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef BeeDee het volgende:
En anders neem je een dubbele whiskey, er moet meer gedronken worden![]()
Dat zou best eens kunnen ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, komt door die stomme boot in Velsen zeg ik je!![]()
Is ie al uit ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, komt door die stomme boot in Velsen zeg ik je!![]()
Of pure rum in hartje winter.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef BeeDee het volgende:
En anders neem je een dubbele whiskey, er moet meer gedronken worden![]()
Dat komt daarna..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vriend van me pa zegt altijd dat er meer geneukt moet worden.![]()
![]()
Ja, brandweer heel trots dat ze 'm geblust hebben.quote:
Watjes zijn 'tquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, brandweer heel trots dat ze 'm geblust hebben.
Niet dus, dat klote ding is gewoon uitgebrand.![]()
je woont ook zo dicht bij velzen hehquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En Ik wist niet eens waar het over ging![]()
vraag me eens, of het me boeit....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Velzen is met een 's' lulhoer.![]()
en zo hoort het!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En Ik wist niet eens waar het over ging![]()
quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
WHEHEHHE QUEEN_BEE WERD GEPWNED
DOOR HAAR WON IEMAND ANDERS ENE PRIJS BIJ HET MILJOENSTE BERICHT OP DE FOBO
PWNED PWNED WIE UNNE NOOB
wtfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
Fobo spam door Q_B ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
Dan loop ik helemaal achter?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Pio heeft oud nieuws gelezen denk ?![]()
Ik nam een hap uit je ava, nu zit er een gat in m'n beeldscherm.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
hooo
Ik kliktequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ie dit bedoeld...![]()
Ik lachtequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik nam een hap uit je ava, nu zit er een gat in m'n beeldscherm.![]()
Fotoboek downquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ie dit bedoeld...![]()
Pio...rustig...rustig....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef Piovan het volgende:
HET SPEL WERKT
HET SPEL WERKT
SIMPSONS SPEL WERKT
HET WAS HET DOWNLOADEN WAARD IK BEN NU BART
YES YES YES
Miljoen reacties, met winnaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Fotoboek down
Tenminste voor de gebruiker Queen_Bee, voor details kan er gemailed worden.
Das over die dude die lang geleden door mij won ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
Miljoen reacties, met winnaar.
Door Knut Site-Admin Fotoboek/Weblog op 05/10 20:19
De winnaar is bekend. De prijsvraag was denk ik de makkelijkste die je je maar voor kan stellen. Het is een beetje jammer dat er een paar mensen geen limiet kende met het reageren en dat er zelfs een ban aan te pas is gekomen.
Ik kan opgelucht vertellen dat de spammers niet gewonnen hebben. De winnaar lijkt iemand te zijn die niet bewust mee heeft gedaan aan het geheel. De winnende reactie is :
quote:
Op 04-10-2006 21:19 schreef Maxxride62
Links is ook een van mn mooiere kanten.
Klik
Wij van het fotoboek willen Maxxride62 dus van harte feliciteren met deze mijlpaal. Wil je contact met ons opnemen op fotoboek@fok.nl zodat we de prijs van www.printatelier.nl kunnen gaan regelen.
Nog een kleine uitleg hoe we op de winnaar uit zijn gekomen voor de mensen die het willen weten.
De oplettende mensen was het al opgevallen dat er 2 tellers waren die reacties bijhielden. Zowel de reacties op de "nieuwsberichten" hebben een eigen teller en die moest dus opgeteld worden bij de reacties in de fotoboeken. Reactie is immers reactie. Het bij elkaar optellen is nog niet zo heel heel erg makkelijk gedaan. Aangezien een simpele rekensom je nog niet een dag later kan laten zien welke reactie de winnende reactie was. Gelukkig houden we op de seconde nauwkeurig bij wanneer de reacties geplaatst zijn, dus dan kom je er door de tijden wel makkelijk achter.
astu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |