ik ben er de rest van de avond tussenuit! Ga lekker op de bank liggen (eerst manlief er af lokken natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Naja goed, 't is je vergeven hoor..![]()
Maar btw...ben er even een halfuurtje tussenuit. Bakkie doen, ff roken....je kent 't wel.![]()
Pfieuw...begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ik ook niet hoor BeeDee ik snap er geen reet van. Who the fuck is Camenbert? Ik ken wel Camembert, lekker op een stokbroodje met honing en walnoten!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben er de rest van de avond tussenuit! Ga lekker op de bank liggen (eerst manlief er af lokken natuurlijk)
hasta la pasta babyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:03 schreef PeZu het volgende:
tot tosti!
ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:23 schreef Piovan het volgende:
waar is Q_B????????????
i know jaquote:
idd forbidden nuquote:
scheer je wegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:34 schreef Wouser het volgende:
Roken![]()
Vervolg op: Het rokershoekje 34, inclusief een poetsende Tezz
fobo ban van 2 wekenquote:
Niet eens.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
En nu die gitaar alweer in je jatten zeker !![]()
Maar jij speelde vroegah ook gitaar of niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:02 schreef BeeDee het volgende:
En nu die gitaar alweer in je jatten zeker !![]()
ja stuen Q-B, 2 weken is zwaar overtrokken@quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Yvonne,
Ik kom even zeuren over mn ban.
Ik ben het er zelfs mee eens dat ik een ban moet hebben, 24 uur ofzo.
Maar ik wist niet hoe lang het was, en toen had ik Knut op msn.
Ik vroeg hoe lang mn ban was, en zei dat het een beetje onzinnig was omdat veel mensen Forbidden dance gebruiken, waardoor ik een ban kreeg.
En toen begon hij vaag te doen of ik niet wist waarvoor ik geband zou zijn
Ik zei nou als het Forbidden Dance niet is, dan weet ik het blijkbaar niet.
En toen was het van Nou als je niet weet dat het vor forbidden dance + bagger is en je geen 1+1=2 kan optellen dan kom je over 2 weken maaar terug
Ten eerste zei ik al dat het daarvoor was, waarvan hij niet zei inderdaad.
Waardoor de reden voor 2 weken al nergens meer op slaat.
En dáárna was het de reden hoe ik de discussie begon and I quote "
Kayleigh: Iedereen gebruikt hem dus zo erg is het niet"
Dus ik heb nu een 2 weken ban puur om cmmunicatie
Nou maak het even! Ik ben het hier dus niet mee eens hè, 't slaat echt nergens op. En eerst vond ik misschien 48 nog wel genoeg, maar nu wil ik er dus met 24 vanaf
Mn 2 weken ben gaat werkelijk nergens overDus Yvonne gepmed
Dude, Knut geeft als reden dat ik vlgens hem de discussie niet goed begin, ja dat is wel een 2 weken foboban waard hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja stuen Q-B, 2 weken is zwaar overtrokken@
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, Knut geeft als reden dat ik vlgens hem de discussie niet goed begin, ja dat is wel een 2 weken foboban waard hoor![]()
hee koekie!quote:
Ja, ik verdien eigenlijk een maand, maar Knut is sympathiekquote:
dus jij rookt ook?quote:
zulks een tof gebaar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik verdien eigenlijk een maand, maar Knut is sympathiek
Wat kan je allemaal spelen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:15 schreef BeeDee het volgende:
Eik wel een goed idee...even pingelen![]()
* doet peuk roken en dan ook gitaar pakkenuhuh...kan ik ohook
![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:Dat zei Knut trouwens echt, t was een sympathieke kerel
Eerder antipathiek
![]()
![]()
mij houdt je niet vd gek hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:Dat zei Knut trouwens echt, t was een sympathieke kerel
Eerder antipathiek
![]()
![]()
ik lach idd weerquote:
welkom in het hoekjequote:
Ik kan een aardig stuk van het metallica repetoire wel spelenquote:
Leuk hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kan een aardig stuk van het metallica repetoire wel spelenAlleen rythm dan hè, ben niet zo'n sologitarist. Maar een beetje blues of oudere muziek (dust in the wind wind, die kant op) vind ik ook wel leuk om te doen.
![]()
Heb vroeger wel voor de gein in een (oefenruimte) bandje gezeten, maar speel gewoon voor m'n plezier nu zeg maar, heb ook een periode gehad dat ik helemaal nooit speelde.
Maar pak nu de gitaar wel weer vaker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |