vloek tier vloek tierquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:29 schreef Misstique het volgende:
Kom je bij mij ook even poetsen Tezz?,
,
.
Zet um op!!!!!!!!!!!!! Kaarsje brandt!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:32 schreef Zeurberus het volgende:
tvp voor vanmiddag
I'm off
Rookze allemaal
Nope, ik zit ook nog 5 uur op kantoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Stommie het volgende:
[..]
morgen![]()
volgens mij heeft iedereen hier zo'n beetje weekend![]()
zit ik hier weer op kantoor![]()
Whehe.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef Misstique het volgende:
Goeiemorgen.
Ik moet altijd lachen om je nick..
Ik heb al weekend inderdaad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Stommie het volgende:
[..]
morgen![]()
Wat doe jij hier dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik zit ook nog 5 uur op kantoor.
Zelfde vraag voor jouw.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Stommie het volgende:
[..]
morgen![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:34 schreef Stommie het volgende:
[..]
mezelf vermaken tot ik naar huis kan![]()
Beetje klooien op m'n gitaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:44 schreef Stommie het volgende:
nog wat op de planning staan voor vandaag broek?
Ik kan heel goed multitasken.quote:
bedankt voor de update!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef Tezz het volgende:
Even een zwaai van mij!![]()
Ik stink naar gloor. Blegh. Vind het nog steeds niet leuk. En krijg ook nog eens allemaal visite tussendoor dus het schiet al helemaal niet op vandaag. Maar goed, ik ga de bovenverdieping poetsen! (ja ik houd jullie maar op de hoogte he, het staat immers in de TT)
doeg tezzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:47 schreef Tezz het volgende:
Nou mazzel maar weer he
Deed ik net ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Tezz het volgende:
Heej! Ik praat tegen mezelf !!!!!!!!!!!!
neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:56 schreef Misstique het volgende:
Is het al half zes?
Koléruhh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |