Have fun ! En alleen terugkomen als je alleen nog maar kunt kruipen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:30 schreef Sebasser het volgende:
Ohja, mocht het niet duidelijk zijn.
Ik ga naar de stad
Nee, met 5 replies per minuut kan je het wel laten..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
niet altijd maar het is nu rustig hier dus tja...
Dat...dus...godverdegodverrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
kut fok
yooooyooooyoyquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
yeeyeeyey
Dat is toch bekend, dat men leuk is hier ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat wil je ff aankijken, of we wel leuk genoeg zijn?
ik ga maar voor de tv hangen, da's beter denk ik. Telkens als ik wat post gaat dat hele fok hangen dus het zal wel weer aan mij liggen! (als ik er trouwens aan terug denk, de ellende begon met mijn foto.....)quote:
Awww, nee ligt niet aan je foto hoor !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ga maar voor de tv hangen, da's beter denk ik. Telkens als ik wat post gaat dat hele fok hangen dus het zal wel weer aan mij liggen! (als ik er trouwens aan terug denk, de ellende begon met mijn foto.....)
Vanavond nederland 3: ranking the stars en lama's. Lache!
kut ranking the stars komt niet. Die achtelijke Dolf Janssen is er op. Blegh.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Awww, nee ligt niet aan je foto hoor !Maar ik ben ook weg voordat ik ga frisbieën met m'n laptop..
![]()
Hier staat dancing op de sterren met een ijsje aan...of zoiets...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
kut ranking the stars komt niet. Die achtelijke Dolf Janssen is er op. Blegh.
nee mijn ook niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hier staat dancing op de sterren met een ijsje aan...of zoiets...niet echt mijn favoriet...
![]()
Ik kan wel iets bedenken, maar ben bang dat we dan allebei een probleem krijgen thuisquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee mijn ook niet.
Tja, wat moeten we dan he BeeDee! Niks op tv, fok is traag.............ideetjes?
wil iemand ff het licht uit doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken, maar ben bang dat we allebei een probleem krijgen thuis![]()
Dus...stiekum dan maar ?![]()
dvd: ik heb er een stuk of 600 maar allemaal al gezienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:46 schreef Piovan het volgende:
dvd'tje
spelletje
cafe
ik heb ook geen zak te doen
Pio schiet op: pleur dat licht uit!!! Ik hou het niet meer!!!!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Piovian stond net vlakbij de schakelaar te hangen...![]()
tuurlijk ga ik meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
dvd: ik heb er een stuk of 600 maar allemaal al gezien
spelletje: heej de playstation is vrij!!! !(maar ik heb geen zin)
Cafe: graag!!!!!!!! (ga je mee? )
KLIKquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Pio schiet op: pleur dat licht uit!!! Ik hou het niet meer!!!!!
Wrm?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo ieman dvermoroden denk ik
welke dresscodequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef BeeDee het volgende:
Maar wat wordt het nou ? Moet 't wel weten want de dresscode is ietwat verschillend..![]()
Ow...was ik al klaar ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
het was wel een vluggertje BeeDee
Hoezo ? FOK! werkt toch (nog) weer ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef PeZu het volgende:
ik ga zo iemand vermoorden denk ik
ja omdat camanbertquote:
ben niet eens blond...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stappen : netjes kleden....neuken...ehhh geen kleding ?![]()
niet alles geloven wat er gezegd wordt hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ghege...dacht dat dat alleen voor mannen weggelegd was![]()
nee ja nou af en toe om de grijze haren te maskeren. Maar black is wel mijn natural colorquote:
nee ik ook niet hoor BeeDee ik snap er geen reet van. Who the fuck is Camenbert? Ik ken wel Camembert, lekker op een stokbroodje met honing en walnoten!quote:
Naja goed, 't is je vergeven hoor..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
nee ja nou af en toe om de grijze haren te maskeren. Maar black is wel mijn natural color
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |