oh jawel gaat al jaren goed hoor ! En ik ben ruim 1.75 dus ik ga niet zo snel koppie onder.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
in slaap vallen in een bad vol water lijkt me niet de tofste optie eigelijk.
kun je mijn kindje er dan afknippenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je kan hem ook naar mij mailen, dan zet ik hem erbij.
piovan1@hotmail.com
Ik ben toch al bezig in Photoshop, doe ik jou erbij en maak ik een tekst aan de onderkant.
you've got mailquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:51 schreef Piovan het volgende:
Ja tuurlijk
Waarom?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
kun je mijn kindje er dan afknippen
(au)
Nou, ik ben ongeveer 1.88. (of zoiets, paar jaar geleden dat ik voor het laatst heb gemetenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh jawel gaat al jaren goed hoor ! En ik ben ruim 1.75 dus ik ga niet zo snel koppie onder.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik wacht dochterlief naar bed wil. Of op de bank in slaap valt (husband ligt er ook al te pitten dus misschien kruipt ze er wel bij).
ja ik word er niet goed van!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:54 schreef BeeDee het volgende:
Ow, het wordt reeds geregeld zie ik Tezz...Ik heb verdomme af en toe echt problemen met pagina's inladen...jullie ook ?
![]()
Toen ik hierop wou reageren had ik er ook last vanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:54 schreef BeeDee het volgende:
Ow, het wordt reeds geregeld zie ik Tezz...Ik heb verdomme af en toe echt problemen met pagina's inladen...jullie ook ?
![]()
ja hoor ik heb er eentje. Slaapt als een roosje, altijd de klok rond. Da's handig voor als je zondags uit wilt slapen. Mag ze zaterdagav dus gewoon opblijven tot een uurtje of 10. Uitslapen geregeld!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:55 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Kinderen die uit zichzelf naar bed willen, wist niet dat die bestonden![]()
ja ze is idd wel heel lief. Nou ja kijk maar Pio wat je er mee doet !quote:
Zoeen moet ik er dus ook hebben later (als ik al kinderen wil)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hoor ik heb er eentje. Slaapt als een roosje, altijd de klok rond. Da's handig voor als je zondags uit wilt slapen. Mag ze zaterdagav dus gewoon opblijven tot een uurtje of 10. Uitslapen geregeld!
Mijn dochter vráágt af en toe of ze naar bed mag...was voor mij ook een onbekend fenomeenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja hoor ik heb er eentje. Slaapt als een roosje, altijd de klok rond. Da's handig voor als je zondags uit wilt slapen. Mag ze zaterdagav dus gewoon opblijven tot een uurtje of 10. Uitslapen geregeld!
ja dat doet die van mij dus ook. Heerlijk kind !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mijn dochter vráágt af en toe of ze naar bed mag...was voor mij ook een onbekend fenomeen![]()
Vertel haar maar dat ze gemuteerd zijn, en dat ze nu ook onderwater kunnen ademen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat doet die van mij dus ook. Heerlijk kind !
Maar ik heb ff genoeg van FOK!, dat laden telkens duurt me te lang. Ga toch maar samen met dochterlief in bad. Dan maar my little pony's redden..........toedels!
Als iedereen dat wil, kan dat zeker gebeuren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:05 schreef BeeDee het volgende:
Piovian...maak jij nou een tekst onderaan het collage of op die foto van Tezz ? Mischien dat er onder elke foto anders de username kan komen, lijkt me wel zo handig..![]()
Tot straks ! Ow en je foto staat er....je mag er wezen !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat doet die van mij dus ook. Heerlijk kind !
Maar ik heb ff genoeg van FOK!, dat laden telkens duurt me te lang. Ga toch maar samen met dochterlief in bad. Dan maar my little pony's redden..........toedels!
Ik heb een idee, jij neemt die foto, dan neem ik tezzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:07 schreef Zeurberus het volgende:
Tezz is gewoon een toffe moeder
feauteau mag er ook zeker zijn
Wat mij betreft wel, maar mischien even aan de anderen voorstellen. En ik neem aan dat je de link in de wiki aanpast..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:06 schreef Piovan het volgende:
[..]
Als iedereen dat wil, kan dat zeker gebeuren.
Eujj..Pezu !quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:09 schreef PeZu het volgende:
ik hoefde niet een shet topic te lezen om te raden dat de nieuwe vrouw op de collage tezz is
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
O wacht, hier het kindje van Tezz
[afbeelding]
Google afbeeldingen
dan ben jij vast en zeker de andere newbie op de collagequote:
Wiki is aangepastquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, maar mischien even aan de anderen voorstellen. En ik neem aan dat je de link in de wiki aanpast..![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan ben jij vast en zeker de andere newbie op de collage![]()
Hé, Skip...wat ben je sip...what's up ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi...
that sucks!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
Brak en veels te drukke veewagen die voor trein moest doorgaan
het had haar kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:11 schreef Piovan het volgende:
O wacht, hier het kindje van Tezz
[[[/url]]
Google afbeeldingen
is goed hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:06 schreef Piovan het volgende:
[..]
Als iedereen dat wil, kan dat zeker gebeuren.
NIET toegeven! Gewoon in bad zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef Tezz het volgende:
Shit nu wil dochterlief niet in bad!!!! Ze wil potverdorie toastjes !
Mischien mag je met Tezz in bad....de kleine meid van d'r wil toch niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:19 schreef -skippybal- het volgende:
Brak en veels te drukke veewagen die voor trein moest doorgaan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:07 schreef Zeurberus het volgende:
Tezz is gewoon een toffe moeder
feauteau mag er ook zeker zijn
Kom maar Skippy, gezelli! Kun jij my little pony's redden?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mischien mag je met Tezz in bad....de kleine meid van d'r wil toch niet.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb een idee, jij neemt die foto, dan neem ik tezz
deal?
niet altijd maar het is nu rustig hier dus tja...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:25 schreef BeeDee het volgende:
Sow Tezz...je neemt gewoon de moeite om alles te beantwoorden...![]()
En laten hopen dat FOK! blijft meewerken..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |