quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:31 schreef Zeurberus het volgende:
*ploft neer en steekt peuk op
ZO
WEEKEND
![]()
Hertentamens gingen boven verwachting goed, sociologie en psychologie was een ergggg pittige toets maar volgens mijn berekingen kom ik uit op rond de 25 punten van de 45 haalbare punten. Dan heb ik bij geen enkele vraag de maximale aantal punten als uitgangsbasis genomen dus het kan nog hoger uitvallen.
Het tentamen waar ik het meest tegenop zag (recht) heb ik wel gehaald, heb 4 v/d 5 vragen uitgebreid weten te beantwoorden en met 8 punten zit ik al op een voldoende voor dat vak. Het feit dat 2 vragen (6 punten) direct uit het boek te halen waren en dus gegarandeerd goed zijn geeft mij blije hoop![]()
![]()
Nu nog even een opdracht afmaken en deze periode is afgesloten![]()
Watvoor werk doe je?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:44 schreef Stommie het volgende:
nee, dat kan ie niet, ik zit zeg maar schuin tegenover hem, maar hij is de helft van de tijd naar uberbelangrijke vergaderingen en de rest van de tijd zit ie half stoned te telefoneren![]()
Hihi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:15 schreef BeeDee het volgende:
Hèhè, wakker...... ff bijtrekken..
hihi...trekken
![]()
Nachtdiensten klaar...weekend !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Douchen....![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:25 schreef BeeDee het volgende:
Nogal een verschil, Eminem....Backstreet Boys
![]()
Maar ik ging douchen...tot straks !![]()
Kan je in ieder geval ontspannen in 't weekend, nouja, als je neit hoeft te verkleden, duplo, lego etc met de kids mee hoeft te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:26 schreef Tezz het volgende:
Zo daar is onze Tezz weer! Helemaal brak, pijn in de rug maar wel een schoon huis en de boodschappen weer binnen!
Zeur: blij dat je een goed gevoel hebt en je tentamens goed gemaakt hebt!
BeeDee: joepiedepoepie weekend!
Stommie en Misstique: GA NAAR HUIS HET IS HALF ZES !!!!!!!!!!!!!!
Broekie:![]()
Pio:![]()
en de rest:![]()
De playmobiel sessies hebben mij uiteindelijk er doorheen gesleeptquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:26 schreef Tezz het volgende:
Zo daar is onze Tezz weer! Helemaal brak, pijn in de rug maar wel een schoon huis en de boodschappen weer binnen!
Zeur: blij dat je een goed gevoel hebt en je tentamens goed gemaakt hebt!
BeeDee: joepiedepoepie weekend!
Stommie en Misstique: GA NAAR HUIS HET IS HALF ZES !!!!!!!!!!!!!!
Broekie:![]()
Pio:![]()
en de rest:![]()
Heej joepie er is toch iemand!!! Wat eet je beedee?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:29 schreef BeeDee het volgende:
Hallo allemaal !![]()
Even nog eten met m'n dochter...haar naar bed doen en dan![]()
Ja maar kind is nog wakker. En die wil dan mee natuurlijk. en dan komt er van languit liggen niet heel veel meer, dan moet ik met de boot en de my little pony's spelen (die verdrinken telkens want kunnen niet zwemmen en supermammie moet ze dan redden en ze op de boot zetten en...en....en.... pffffffff)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:30 schreef BeeDee het volgende:
Ow en Tezz...ga lekker ff in bad liggen joh...de avond is nog lang genoeg toch ?![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar kind is nog wakker. En die wil dan mee natuurlijk. en dan komt er van languit liggen niet heel veel meer, dan moet ik met de boot en de my little pony's spelen (die verdrinken telkens want kunnen niet zwemmen en supermammie moet ze dan redden en ze op de boot zetten en...en....en.... pffffffff)
Ben je zo dik of is je bad zo klein???quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik pas niet meer in bad.![]()
Laatste keer dat ik in bad heb gelegen is ook al 2+ jaar terug.
't Laatste bad waar ik vorig jaar nog in heb gelegen was 't zwembad.![]()
Klein bad, ik zelf ben supermager, en sick of it.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben je zo dik of is je bad zo klein???
Mmm bekend "probleem" idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar kind is nog wakker. En die wil dan mee natuurlijk. en dan komt er van languit liggen niet heel veel meer, dan moet ik met de boot en de my little pony's spelen (die verdrinken telkens want kunnen niet zwemmen en supermammie moet ze dan redden en ze op de boot zetten en...en....en.... pffffffff)
owwwwwww badje is zo lekker! Lekker geurtje er in, bubbels aan (jajaja Tezz heeft een bubbelbad) en dan in slaap vallen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klein bad, ik zelf ben supermager, en sick of it.
en papa heeft groot gelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mmm bekend "probleem" idd.![]()
Ow...en we eten gewoon even lekker makkelijk. Soeppie met een broodje. Mamma is werken en pappa heeft dus geen zin om uitgebreid te koken...![]()
Jalours is*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
owwwwwww badje is zo lekker! Lekker geurtje er in, bubbels aan (jajaja Tezz heeft een bubbelbad) en dan in slaap vallen!
Verkapte zelfmoordneigingen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
owwwwwww badje is zo lekker! Lekker geurtje er in, bubbels aan (jajaja Tezz heeft een bubbelbad) en dan in slaap vallen!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
en papa heeft groot gelijk
Ik wacht dochterlief naar bed wil. Of op de bank in slaap valt (husband ligt er ook al te pitten dus misschien kruipt ze er wel bij).
Heej BeeDee als ik je een foto mail wil je mij dan ook in het collage zetten? Jij bent de enigste die ik een beetje vertrouw hiero ha ha
Nou, zegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
en papa heeft groot gelijk
Ik wacht dochterlief naar bed wil. Of op de bank in slaap valt (husband ligt er ook al te pitten dus misschien kruipt ze er wel bij).
Heej BeeDee als ik je een foto mail wil je mij dan ook in het collage zetten? Jij bent de enigste die ik een beetje vertrouw hiero ha ha
ja dat kwam rotter uit mijn strot dan ik het bedoelde heur !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |