Roken en wiskey drinkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben boos op mijn keel, hij doet al 2 dagen zeer.![]()
en you have aids en bent nog maagd!quote:
Stuyvesant all the way?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jat een peuk van mams, helpt echt
Daar heb ik echt heel lang last van gehad! Das heel rot.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben boos op mijn keel, hij doet al 2 dagen zeer.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
en you have aids en bent nog maagd!
FOP'D!!!EINSING!!@!WALLAH!*#BIELAH!!!@#*~!
Inderdaad, komt door die stomme boot in Velsen zeg ik je!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar heb ik echt heel lang last van gehad! Das heel rot.![]()
Vriend van me pa zegt altijd dat er meer geneukt moet worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef BeeDee het volgende:
En anders neem je een dubbele whiskey, er moet meer gedronken worden![]()
Dat zou best eens kunnen ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, komt door die stomme boot in Velsen zeg ik je!![]()
Is ie al uit ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Inderdaad, komt door die stomme boot in Velsen zeg ik je!![]()
Of pure rum in hartje winter.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:36 schreef BeeDee het volgende:
En anders neem je een dubbele whiskey, er moet meer gedronken worden![]()
Dat komt daarna..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vriend van me pa zegt altijd dat er meer geneukt moet worden.![]()
![]()
Ja, brandweer heel trots dat ze 'm geblust hebben.quote:
Watjes zijn 'tquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, brandweer heel trots dat ze 'm geblust hebben.
Niet dus, dat klote ding is gewoon uitgebrand.![]()
je woont ook zo dicht bij velzen hehquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En Ik wist niet eens waar het over ging![]()
vraag me eens, of het me boeit....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Velzen is met een 's' lulhoer.![]()
en zo hoort het!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
En Ik wist niet eens waar het over ging![]()
quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
WHEHEHHE QUEEN_BEE WERD GEPWNED
DOOR HAAR WON IEMAND ANDERS ENE PRIJS BIJ HET MILJOENSTE BERICHT OP DE FOBO
PWNED PWNED WIE UNNE NOOB
wtfquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
Fobo spam door Q_B ?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:54 schreef Piovan het volgende:
Dan loop ik helemaal achter?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Pio heeft oud nieuws gelezen denk ?![]()
Ik nam een hap uit je ava, nu zit er een gat in m'n beeldscherm.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
hooo
Ik kliktequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ie dit bedoeld...![]()
Ik lachtequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik nam een hap uit je ava, nu zit er een gat in m'n beeldscherm.![]()
Fotoboek downquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:04 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ie dit bedoeld...![]()
Pio...rustig...rustig....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef Piovan het volgende:
HET SPEL WERKT
HET SPEL WERKT
SIMPSONS SPEL WERKT
HET WAS HET DOWNLOADEN WAARD IK BEN NU BART
YES YES YES
Miljoen reacties, met winnaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Fotoboek down
Tenminste voor de gebruiker Queen_Bee, voor details kan er gemailed worden.
Das over die dude die lang geleden door mij won ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
Miljoen reacties, met winnaar.
Door Knut Site-Admin Fotoboek/Weblog op 05/10 20:19
De winnaar is bekend. De prijsvraag was denk ik de makkelijkste die je je maar voor kan stellen. Het is een beetje jammer dat er een paar mensen geen limiet kende met het reageren en dat er zelfs een ban aan te pas is gekomen.
Ik kan opgelucht vertellen dat de spammers niet gewonnen hebben. De winnaar lijkt iemand te zijn die niet bewust mee heeft gedaan aan het geheel. De winnende reactie is :
quote:
Op 04-10-2006 21:19 schreef Maxxride62
Links is ook een van mn mooiere kanten.
Klik
Wij van het fotoboek willen Maxxride62 dus van harte feliciteren met deze mijlpaal. Wil je contact met ons opnemen op fotoboek@fok.nl zodat we de prijs van www.printatelier.nl kunnen gaan regelen.
Nog een kleine uitleg hoe we op de winnaar uit zijn gekomen voor de mensen die het willen weten.
De oplettende mensen was het al opgevallen dat er 2 tellers waren die reacties bijhielden. Zowel de reacties op de "nieuwsberichten" hebben een eigen teller en die moest dus opgeteld worden bij de reacties in de fotoboeken. Reactie is immers reactie. Het bij elkaar optellen is nog niet zo heel heel erg makkelijk gedaan. Aangezien een simpele rekensom je nog niet een dag later kan laten zien welke reactie de winnende reactie was. Gelukkig houden we op de seconde nauwkeurig bij wanneer de reacties geplaatst zijn, dus dan kom je er door de tijden wel makkelijk achter.
astu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |