quote:
Rond de 30 dacht ik..quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
We gaan dit jaar echt wel weer het aantal topics record verbrekenHoeveel waren er vorig jaar? Ik had in mijn hoofd een stuk of 16 maar dat slaat misschien nergens op
Waar werk jij dan voor?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ik ben er nog nooit bediend, ook niet als het rustig was... En tja 's avonds was ik bij concerten en niet in de tent. Zat er 's middags wel om artikelen te tikken, was altijd wel rustig
We hadden er veel meer dan 16quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
We gaan dit jaar echt wel weer het aantal topics record verbrekenHoeveel waren er vorig jaar? Ik had in mijn hoofd een stuk of 16 maar dat slaat misschien nergens op
Roellio is vorige week al begonnen met 't maken van een bordje geloof ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Moet er nog een Fok!-Meet komen? Na het slagen van vorig jaar is de lol er wel een beetje vanaf
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Moet er nog een Fok!-Meet komen? Na het slagen van vorig jaar is de lol er wel een beetje vanaf
Ik liep stage bij een landelijke krantquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Waar werk jij dan voor?
Vorig jaar hadden ze nog appepakkies rondlopen en dames in serveesterrokjes?
Dit jaar maar ff een biertje doen dan in perstent?![]()
Maar dat is dan ook pinkpopquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef Dupje het volgende:
Nr. 3 alweer? Zo ver is t Pinkpoptopic nog niet eens
Lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik liep stage bij een landelijke krantVorig jaar had ik gewoon een ticket, dus ben ook niet in de perstent geweest. Hoe het dit jaar gaat lopen weet ik nog niet
Ik ga gewoon naar beidequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook pinkpopJaja, ik ga misschien dit jaar ook naar pinkpop
Voorpret? Toen liep ik al dronken op de camping.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We hadden er veel meer dan 16![]()
Dit was de laatste voorpret: A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 28
Als het een echt goede line-up is, zoals vorig jaar, zou ik niet wachten tot een week van tevoren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef Leonos het volgende:
Over 2 dagen pas, misschien is alles wel uitverkocht na een uurtje
Edit: Hoe snel is dat eigenlijk uitverkocht? Kan je ook nog een week van tevoren kaartjes halen ofzo?
Was uitverkocht ja, maar pas een week (of twee) van te voren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
Lowlands was toch ook uiverkocht?
Was wel op het laatste moment inderdaad, maar toch uitverkocht. Heb toen op het allerlaatste moment nog kaarten gescoord omdat het opeens storm liepquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Was uitverkocht ja, maar pas een week (of twee) van te voren.
Kaartjes halen heeft dus geen haast, alhoewel ik wel vroege vogel doe, net zoals vorig jaar
toen stond de tent al en was het eerste blik bier op de camping alweer leegquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorpret? Toen liep ik al dronken op de camping.
15e als ik me niet vergisquote:
Ik misschien ook....quote:
Een dia met vloeistof erin?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn vloeistofdias?
quote:
Mijn 14de Lowlands editie.quote:
Zo iets volgens mij!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus...wat doet het? Psychidelische effecten ofso?
zaterdag naar het postkantoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef mberg86 het volgende:
Ik haal ze in lijn der traditie gewoon weer in februari
Nou ja...als je aan de acid zit zal het vast leuk zijnquote:
Eentje gemist maar? Restecp!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En we hebben weer Grolsch dit jaar aan het logootje rechtsboven te zien
Ik ook, ga hem van de week maar halenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dit jaar maar eens van die vroegevogels korting gebruik maken.
Blader anders het topic even door. Dat is wel één hele pagina langquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Licko het volgende:
vanaf wanneer start de voorverkoop dan?
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Licko het volgende:
vanaf wanneer start de voorverkoop dan?
Echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!
Ja, dat heb ik ook gehoord van een vriend die bij Mojo werktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!
Ik hoorde van een insider dat het licht al op licht-rood staat, hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord van een vriend die bij Mojo werkt
Nu al uitverkocht?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, het is uitverkocht. Maar voor wie te laat is: hier zijn ze gelukkig nog te koop
Op ticketservice.nl kan je ze niet meer bestellenquote:
Oh, het moet nog beginnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op ticketservice.nl kan je ze niet meer bestellen![]()
Ik heb gehoord dat Depeche Mode bevestigd is voor 2008. Kan iemand dit bevestigen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef Neleos het volgende:
Ja, en ik heb weer gehoord dat als je naar LL 2008 wil je ook niet te lang meer moet wachten met kaartjes halen.
Dat gerucht heb ik ook gehoord, maar is helaas niet waar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:38 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Depeche Mode bevestigd is voor 2008. Kan iemand dit bevestigen?
2015, zijn ze dan nog niet oud/dement/dood?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:38 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Dat gerucht heb ik ook gehoord, maar is helaas niet waar.
Ze zijn pas bevestigd voor 2015, waarvan ik inmiddels het kaartje binnen heb!![]()
Denk je een oude dia-projector in. Vervang nu de dia's door plaatjes waar vloeistof op gegoten is (kleurstoffen) deze zullen nog een beetje stromen, en door de hiite nog wat meer, en dit word dan op de muur geprojecteerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn vloeistofdias?
Je mag de mijne kopen...250 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:02 schreef ralfseltje het volgende:
Geen kaartje kunnen bemachtigen, had zó graag Depeche Mode gezienVolgend jaar ben ik weer van de partij.
200quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
Zoiets hadden ze bij ons vorig jaar ook. Was wel gezellig zo'n vroege-Lowlands-aankoop-afspraak op het stationquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:41 schreef maxor het volgende:
Whoei! Kaartje in de pocket![]()
Bij het postkantoor keken ze me wel vreemd aan: "Zijn die al in de verkoop dan?"
Ik bied 300 euro!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bied 300 euro!
Of 280 als het een combikaart is...
Jij op Lowlandsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heb ik de laatste te pakken hoor.
Alsof Live zo vaak op LL komtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef Da hopman het volgende:
Leon Verdonschot had het er ergens over dat El Guapo Stuntteam dit jaar de soundtrack zou worden op menig festivalterrein.
Is het trouwens ook waar dat deze editie er eentje wordt zonder Live, maar dat er wel een of ander obscuur bandje komt onder de naam eviL69?
Neen, slotje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Luni het volgende:
Is het zeker dat Depeche Mode komt?!
2012 kwamen ze toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maak die jongen nou niet gek![]()
Ja ze zijn bevestigd
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Dupje het volgende:
Was het niet 2013?
quote:
quote:
* Meldtquote:Op zondag 4 februari 2007 12:39 schreef TheTh1ng het volgende:
Sonic Youth ..![]()
Nog meer mensen die hun graag op lowlands zouden zien?![]()
Oh! Dat wist ik niet!quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef TheTh1ng het volgende:
Ze stonden een paar maanden geleden op een festivalletje in Den Haag..
Schijnt dat het erg goed was...
Verder touren ze overal.. Maar een fatsoenlijk volwaardig concert voor ons zit er nog niet echt in..
Ja bij State X newsform, daar was ik, en het was echt tofquote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef TheTh1ng het volgende:
Ze stonden een paar maanden geleden op een festivalletje in Den Haag..
Schijnt dat het erg goed was...
Verder touren ze overal.. Maar een fatsoenlijk volwaardig concert voor ons zit er nog niet echt in..
Ja..want die is PER KAARTJE.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef Mathijz het volgende:vind die service kosten toch al belachelijk
Radiohead hier vandaan. Geen idee waar Pixies vandaan komen, waarschijnlijk 1 of andere duim.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:02 schreef spacemangraig het volgende:
waar komen die geruchten van Radiohead/Pixies vandaan?
Schatting:quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Florian_ het volgende:
ik ga er dit jaar voor het eerst heen...denk ik
tot wanneer kun je kaartjes kopen?
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemistquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
Ik zit stiekem te hopen op Luie Hond, dat was echt een vet optreden
Dan stond jij niet vooraan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
de Pixiesdat viel vorige keer tegen op Lowlands
nee dat niet, vond het optreden zo op routine gaanquote:
Nare poep, gewoon meehopen dat ze nu weer komenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemist
eens isquote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Ventilator het volgende:
*Wilt dat Subways, The Rifles & Maximo Park komen.
Was zeker goed!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
Ik zit stiekem te hopen op Luie Hond, dat was echt een vet optreden
2xquote:Op maandag 5 februari 2007 18:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemist
Ben je niet in de war met Ziggi?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een keer in de Essent Awards tent, en later nog in een andere tent.
In de Lima, met de mannen van de Jeugd van Tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een keer in de Essent Awards tent, en later nog in een andere tent.
Neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Ziggi?
Anders heb ik er 1 gemist![]()
Niet alleen daarvan... Vorige week noemde Lowlands directeur Erik van Eerdenburg bij de Koen en Sander Show Radiohead als 1 van de bands die hij graag op lowlands zou willen zien.quote:
het is Coen........... met een C dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet alleen daarvan... Vorige week noemde Lowlands directeur Erik van Eerdenburg bij de Koen en Sander Show Radiohead als 1 van de bands die hij graag op lowlands zou willen zien.
Dat zou zeker vet zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Radiohead zou wel vet zijn. Die wilde ik eigenlijk al heel lang een keer zien...
ik vond het eigenlijk best kut! Maarja ik vind het eigenlijk ook kutmuziekquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou zeker vet zijnZe zijn live echt top
Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Joh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustigquote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Dat was toen nog Dommelschquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustig
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toen nog Dommelsch![]()
En het geluid viel uit dus dat was van korte duur
Ohjaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.
Hier staat ie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Da hopman het volgende:
Heeft iemand nog ergens die foto van die bliksemflits boven de Alpha toevallig? Tijdens mijn speurtocht wel een zwart/witversie gevonden maar die andere kan ik niet meer vinden.
de Golfquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.
Zo..dat is wel heel erg lang geledenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep. 1995.
Nou dan wordt het dus wel weer tijd dat ze naar LL komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep. 1995.
Kan niet lang genoeg zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat is wel heel erg lang geleden
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigquote:
Dan ga ik nog harder duimenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigIk wil wel eens horen van Radiohead liefhebbers die het tegen vonden vallen. Tot nu toe hoor ik alleen negatieve geluiden van mensen die Radiohead helemaal niets vinden...
Ik duim met je meequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder duimen
Wil ze erg graag eens zien.
Overigens..er zijn nog kaarten voor Eighties![]()
Moet je doen! Ik had de ticketlijn gebeld en daar hadden ze gewoon nog kaarten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik duim met je mee
Oeh ik ga eens checken of ik mensen mee kan krijgen dan
Ik vind Radiohead 3x niks, komen ze wel geen probleem, ik vermaak me elders wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder duimen
Wil ze erg graag eens zien.
Dat staat je vrij natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind Radiohead 3x niks, komen ze wel geen probleem, ik vermaak me elders wel.
Echt wel! Op Werchter enkele jaren geleden ook trouwensquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:
beide graag!
Chemical Brothers waren de vorige keerop Lowlands
Was vroeger toen Rudeboy er nog bij zat veel beter!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
JunkieXL was overigens ook heeeel goed te pruimen
Tiga wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:55 schreef Rhanna het volgende:
Chemical Brothers jaaaa
En Fatboy Slim ook
Ik zou graag ook Tiga nog een keer meemaken. Dat was echt stoer
Ik (en wat medeliefhebbers met mij) vond Tiga vorig jaar nogal tegenvallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tiga wasja!
Miss Kittin mag wel weer komen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik (en wat medeliefhebbers met mij) vond Tiga vorig jaar nogal tegenvallen.
MSTRKRFT en Tiefschwarz konden mij meer bekoren
Vitalic was een paar jaar geleden superquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb MSTRKRFT laatst ook nog in Paradiso horen draaien, ook erg fijn.
Van mij mag dit jaar op LL het redelijk vergelijkbare Justice komen draaien. Of Erol Alkan. Of Vitalic.
Dat ging los hè!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalic was een paar jaar geleden super
Daar heb ik eeeeerg van genotenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef Luni het volgende:
LCS Soundsytem vond ik ook errug goed!
Alweer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie op de site van Leeds Festival dat Wolfmother op 27 Augustus speelt. Ze zijn dus in de buurt.
Zouden ze weer komen dit jaar? Ik hoop het
Het was het beste openingsoptreden dat ik ooit gezien heb daarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Was wel een goed optreden, afgelopen jaar!![]()
Ik hoop van harte dat men gelijk heeft met dit rijtje, maar ik betwijfel de betrouwbaarheid...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef icebliss het volgende:
Overigens weet de last.fm lowlands2007-groep meer namen dan wij:
http://www.last.fm/event/30282
The Lineup
Radiohead, The Arcade Fire, Pearl Jam, The Fratellis, Delain, Dennis, Room Eleven and El Pino & The Volunteers
Hoe kom jij nou weer aan Krezip?quote:
Ja de laatste 4 zijn gewoon de Essent winnaars, dus die komen wel jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef icebliss het volgende:
The Lineup
Radiohead, The Arcade Fire, Pearl Jam, The Fratellis, Delain, Dennis, Room Eleven and El Pino & The Volunteers
Pearl Jam lijk me ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef icebliss het volgende:
The Lineup
Echt niet, deze stonden op Noorderslag. De nieuwe lichting Essent winnaars komen op LL, en die zijn nog niet bekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ja de laatste 4 zijn gewoon de Essent winnaars, dus die komen wel ja
Nee, misschien 1 of 2, maar zeker niet allemaalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Meestal komen die van N'slag ook wel toch? Op t Essentpodiumpje?
Inderdaad, en Room Eleven mag dan wel komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dan mogen Delain en Dennis thuisblijven(Dennis alleen qua muziek dan
)
Uhm.. ik vond Radiohead behoorlijk goed, maar op Pukkelpop vorig jaar viel het toch heel erg tegen.. wat een saaie bedoeling... weinig interactie, enkel de nummers achter elkaar spelen zonder dingen te zeggen etc. Mjah.. het geluid was ook een beetje brak, dus wellicht dat het daaraan lag. Maar goed.. diezelfde dag speelde Beck en dat was echt supervet (terwijl ik Beck niet leuk vindquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigIk wil wel eens horen van Radiohead liefhebbers die het tegen vonden vallen. Tot nu toe hoor ik alleen negatieve geluiden van mensen die Radiohead helemaal niets vinden...
De mijne lag al in de oud-papierbak... heb hem er net uigevist.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef Neleos het volgende:
Ik wacht nog even, als ik hem nu haal ben ik veels te bang dat ik hem voor die tijd kwijt raak.![]()
Dan gaat 'ie toch lekker met je moeder?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wie wil er met mijn vader, een lieve man van 53, mee naar Lowlands.?
Hij wil niet met mij en ik wil niet met hem en zijn vrienden (ook allemaal 40+) vinden Lowlands voor mensen jonger dan 30.
Ik denk dat hij dat de eerste dag graag doet, maar dat je hem de dagen daarna uit greppels en andermans tenten moet gaan vissen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef rubbereend het volgende:
geeft ie veel rondjes en haalt ie 's ochtends koffie en broodjes?
Neu, tis niets voor mijn moeder.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie toch lekker met je moeder?
Waarom wil hij eigenlijk niet met jou? Schaamt 'ie zich voor je?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Neu, tis niets voor mijn moeder.
Wij schamen ons voor elkaar.Af en toe een concertje samen moet best kunnen, maar een festival? Noooooit.
Mja, komop. Lig je daar te vozen met een leuke kerel, moet je kappen omdat je pa daar met een afgebroken bierflesje schuimbekkend staat te gillen. "Mijn dochter! Wat doe je?!quote:
daarom moet je dat dan ook niet in je eigen tent doen maar in die van mijquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mja, komop. Lig je daar te vozen met een leuke kerel, moet je kappen omdat je pa daar met een afgebroken bierflesje schuimbekkend staat te gillen. "Mijn dochter! Wat doe je?!"
*krijgt spontaan nachtmerries*
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom moet je dat dan ook niet in je eigen tent doen maar in die van mij
Of dat je vader ligt te vozen in jouw tent met een leuke meidquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mja, komop. Lig je daar te vozen met een leuke kerel, moet je kappen omdat je pa daar met een afgebroken bierflesje schuimbekkend staat te gillen. "Mijn dochter! Wat doe je?!"
*krijgt spontaan nachtmerries*
Dan bel ik mijn moeder.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dat je vader ligt te vozen in jouw tent met een leuke meid
mijn tent is makkelijk te vinden, bij de rubberboot!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dan bel ik mijn moeder.
Maargoed. Even echt OT. Op dit moment is het of Sziget of Lowlands, even kijken hoe het loopt. (Het liefst allebei, maarhey. Ik ben niet zo heel erg rijk.)
Rubbereend, je staat genoteerd hoor.
In je tent heb je zeker nog meer aan te wijzen met rubber?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn tent is makkelijk te vinden, bij de rubberboot!
Het was vorig jaar, dat we rond een uur of 4 wat buiten onze tenten hoorden. Wij gaan kijken lag daar een of andere half gare dooie vent tussen onze tenten. (wij stonden in een "rondje" hij lag in het midden) Eerst een beetje tegen hem aan lullen. Dat werkte dus niet, het "beest" reageerde niet. Op een gegeven moment hadden een paar het idee om hem met dikke stiften wat te versieren. Zo gezegd, zo gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat de eerste dag graag doet, maar dat je hem de dagen daarna uit greppels en andermans tenten moet gaan vissen.
OMG!!!!! Jij kent Bob!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Het was vorig jaar, dat we rond een uur of 4 wat buiten onze tenten hoorden. Wij gaan kijken lag daar een of andere half gare dooie vent tussen onze tenten. (wij stonden in een "rondje" hij lag in het midden) Eerst een beetje tegen hem aan lullen. Dat werkte dus niet, het "beest" reageerde niet. Op een gegeven moment hadden een paar het idee om hem met dikke stiften wat te versieren. Zo gezegd, zo gedaan.
Enkele minuuten later probeerde hij toch maar op te staan. En strompelede hij zomaar de voortent van onze vrienden in. Die lagen nog gewoon te slapen. Hij lag gewoon half in die tent. Hun helemaal flippen.Paar van ons pakken die kerel bij z'n benen, die nog uit de tent staken. En sleepte hem zo de tent uit.
Eindelijk strompelede hij weg en konden we weer gaan slapen. 15 minuuten later kwam hij nogmaals langs, half over/door onze tenten heen.
Achteraf bleek hij engels te zijn, we hadden hem maar bob genoemd.
Al met al een mooi verhaal![]()
Dag bob![]()
een vriend van me trof ooit bij aankomst bij zn tent iemand tussen de binnen en de buiten tent aan. En hij wilde er niet weg want hij beweerde dat het zijn tent was en dat hij daar hoordequote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Het was vorig jaar, dat we rond een uur of 4 wat buiten onze tenten hoorden. Wij gaan kijken lag daar een of andere half gare dooie vent tussen onze tenten. (wij stonden in een "rondje" hij lag in het midden) Eerst een beetje tegen hem aan lullen. Dat werkte dus niet, het "beest" reageerde niet. Op een gegeven moment hadden een paar het idee om hem met dikke stiften wat te versieren. Zo gezegd, zo gedaan.
Enkele minuuten later probeerde hij toch maar op te staan. En strompelede hij zomaar de voortent van onze vrienden in. Die lagen nog gewoon te slapen. Hij lag gewoon half in die tent. Hun helemaal flippen.Paar van ons pakken die kerel bij z'n benen, die nog uit de tent staken. En sleepte hem zo de tent uit.
Eindelijk strompelede hij weg en konden we weer gaan slapen. 15 minuuten later kwam hij nogmaals langs, half over/door onze tenten heen.
Dag bob![]()
Misschien helpt het met je keuze maken dat ik al een kaart je heb voor Lowlands en waarschijnlijk niet naar Sziget ga dit jaarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dan bel ik mijn moeder.
Maargoed. Even echt OT. Op dit moment is het of Sziget of Lowlands, even kijken hoe het loopt. (Het liefst allebei, maarhey. Ik ben niet zo heel erg rijk.)
Rubbereend, je staat genoteerd hoor.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Misschien helpt het met je keuze maken dat ik al een kaart je heb voor Lowlands en waarschijnlijk niet naar Sziget ga dit jaar
Het scheelt dat ik jou wel ken,.... nou in zekere zin.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
OMG!!!!! Jij kent Bob!!!![]()
![]()
Die gozer lag dus recht voor mijn tent
Geen idee wie jij bent (ja wie ben jij?), maar Bob was briljant.
Eerst helemaal volstiften, daarna een koffiewekker-sticker op zn rug plakken...
Vervolgens wordt ie wakker, wij vragen Hey dude, what's your name?
"(Pruttel-Hoest-Braak) It's Ewan (Pruttel-Hoest-Braak)"
NEE!!!! JIJ HEET BOB!!!!![]()
Idd meesterlijk toen ie die tent inkroop en die mensen de stuipen op het lijf joeg.
Damn ik mis Bob.![]()
Waarom zou lowlands voor mensen jonger dan 30 zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wie wil er met mijn vader, een lieve man van 53, mee naar Lowlands.?
Hij wil niet met mij en ik wil niet met hem en zijn vrienden (ook allemaal 40+) vinden Lowlands voor mensen jonger dan 30.
Dat moet je aan de vrienden van 'r vader vragenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou lowlands voor mensen jonger dan 30 zijn
Dan had ik al 2 jaar niet meer mogen gaan.. Last van me gehad?
Heb t idee dat ze dat niet bedoelde.. Het is namelijk wel een hele rare zin, vind je ook niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet je aan de vrienden van 'r vader vragen
Dus jij beweert dat die vrienden (allemaal 40+ers) van haar vader vinden dat LL een festival voor 30- is?quote:
Hmm ja, als je de punt zet waar jij zei, dan lees je dat niet. Ik las dat dus welquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat die vrienden (allemaal 40+ers) van haar vader vinden dat LL een festival voor 30- is?
Hmm het zou kunnen, maar waarom gaan ze zelf dan?![]()
Ja ik snap t, stond er alleen wat gekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.Ik vind niets leuker dan mensen van alle leeftijden te zien op een festival, maar daar denken sommige mensen dus anders over.
En de vrienden van mijn pa willen juist niet mee omdat ze vinden dat het iets voor de 'jongere generatie' is.
Snapje?
Op Lowlands komen ze juist waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef Leonos het volgende:
Oja, Kaiser Chiefs komt niet
Edit: Dit moest in het pinkpop topic
Hehe, mooi is dat ja..quote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Dag bob![]()
Hoe oud is jou paps? En gaat hij samen met jou, of apart?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef P8 het volgende:
mijn pa gaat ook naar lowlands dit jaar![]()
Het lijkt me wel handig om dit jaar te matigen met drugs dan![]()
bijna 54quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Hoe oud is jou paps? En gaat hij samen met jou, of apart?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Bombardier het volgende:
Smashing Pumpkins leuke hoofdact?
Nja minder erg dan een moeder met 2 kinderen van 8 ofzo, die zag ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Over bejaarden gesproken, weet je wie ik vorig als gast zag rondlopen:
[afbeelding]
![]()
Dat heb je op Lowlands altijd. Ook mensen met kinderwagensquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:58 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Nja minder erg dan een moeder met 2 kinderen van 8 ofzo, die zag ik ook
Volgens mij is er sowieso een dag dat 'heel' de bevolking van Biddinghuizen binnen mag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef Siegfried het volgende:
Dat heb je op Lowlands altijd. Ook mensen met kinderwagens![]()
Volgens mij hebben ze 1 dag waarop alle sponsoren met hun hele gezin mogen komen ofzo![]()
Ow dát zal het zijn danquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso een dag dat 'heel' de bevolking van Biddinghuizen binnen mag.
Wat is daar in vredesnaam erg aan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:58 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Nja minder erg dan een moeder met 2 kinderen van 8 ofzo, die zag ik ook
ik neem later ook mn kinderen mee hoor, hoeft papa tenminste niet zelf zn bier te halenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef Dupje het volgende:
Die mini kindjes op een festival vind ik alleen maar zielig
Leg eens uit waarom ze zielig zijn dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef Dupje het volgende:
Die mini kindjes op een festival vind ik alleen maar zielig
Dat is uit welk wetenschappelijk onderzoek gebleken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef Dupje het volgende:
Met mini kindjes bedoel ik kinderen die nog niet eens kunnen lopen. Die kunnen later echt niks meer horen
Bij babies is hard geluid gevaarlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is uit welk wetenschappelijk onderzoek gebleken?
Nou ik heb nog nooit op een festival een ouder met baby in de pit of uberhaupt in een tent zien staan, dus het zal wel meevallen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij babies is hard geluid gevaarlijk, die moet je dus ook niet meeslepen naar Lowlands ofzo
![]()
Onze kleine vindt het bevrijdingsfestival hier in de stad geweldig (hij is bijna 5) en zodra hij doorheeft dat wij naar een festival gaan, krijgen we de vraag of hij mee magquote:Maar waarom zou je dat uberhaupt doen? Lijkt me sowieso niet echt handig.....
Kinderen vanaf een jaartje of 8 ofzo die het zelf ook echt leuk vinden zo'n festival daar heb ik nou weer niet zo'n moeite mee.
Ik zou zeggen neem lekker mee dan, ...maar aan de andere kant is 3 dagen festival toch misschien iets te veel voor zo'n kleintje.......eerst maar een Pinkpopmaandag oefenen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:47 schreef peaceman het volgende:
Onze kleine vindt het bevrijdingsfestival hier in de stad geweldig (hij is bijna 5) en zodra hij doorheeft dat wij naar een festival gaan, krijgen we de vraag of hij mee mag![]()
Ja zoiets zal het wel worden, maar of dat dit jaar al zal zijn??? Denk het eerlijk gezegd van niet. Nog een paar jaartjes wachten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem lekker mee dan, ...maar aan de andere kant is 3 dagen festival toch misschien iets te veel voor zo'n kleintje.......eerst maar een Pinkpopmaandag oefenen?
En je kan ze bekers laten rapen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik neem later ook mn kinderen mee hoor, hoeft papa tenminste niet zelf zn bier te halen
Vorig jaar op Pinkpop liep er ook een klein kereltje over het terrein met een stapel bekers iets groter dan hij zelf wasquote:
Tja als je jong bent lijkt geld zo veel waard..quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vorig jaar op Pinkpop liep er ook een klein kereltje over het terrein met een stapel bekers iets groter dan hij zelf was
Vorig jaar hadden we op 1 avond ook iets van 60/70 bekertjes verzameldquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:40 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vorig jaar op Pinkpop liep er ook een klein kereltje over het terrein met een stapel bekers iets groter dan hij zelf was
Goh dan heb je een leuk festval als je de hele avond naar de grond loopt te speuren.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:42 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we op 1 avond ook iets van 60/70 bekertjes verzameld![]()
Ja ik vind het ook erg campquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Goh dan heb je een leuk festval als je de hele avond naar de grond loopt te speuren.
Kortzichtig gereutel, maar dat terzijde...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:03 schreef Leonos het volgende:
Ik vind dat echt triest he zulke mensen.
Dan ga je naar een festival, ik denk dan voor de muziek en de gezelligheid.
En die zie je de heletijd mensen om zich heen kijken om die bekers te verzamelen, ga gewoon werken en neem zelf geld mee!
Waarom zou je op Lowlands naar de grond moeten speuren? De enige plek waar je dat volgens mij zou kunnen doen is in een vliegtuigquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Goh dan heb je een leuk festval als je de hele avond naar de grond loopt te speuren.
Dat wil ik wel, maar die mensen komen langslopen en blijven achter me wachten totdat ik het laatste slokje bier op heb en het bekertje neerzet om het dan sneaky weg te snaaienquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortzichtig gereutel, maar dat terzijde...
In elk geval zou je, in plaats van je aan die mensen te ergeren, gewoon kunnen genieten van het festival
Dat is een logica die ik niet snap, misschien ben ik er te oud voorquote:
Misschien drink je gewoon langzaamquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar die mensen komen langslopen en blijven achter me wachten totdat ik het laatste slokje bier op heb en het bekertje neerzet om het dan sneaky weg te snaaien
Nou sorry, maar in mijn ogen ben je dan vrij zielig
+1quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar die mensen komen langslopen en blijven achter me wachten totdat ik het laatste slokje bier op heb en het bekertje neerzet om het dan sneaky weg te snaaien
Jaaaaaaaaaaaaa! Dat is humor....quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:16 schreef Robzilla het volgende:
[..]
+1
het is ook geweldig om een stapel bekertjes aan een touwtje te bevestigen en weg te trekken als zon lullo m wilt omrapen..
Jij was toch aan t werk daar?quote:
Dat deden een paar gasten naast ons toen we op het gras naast de Alpha aan het chilleren waren, was erg grappig om te zien..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa! Dat is humor....![]()
Dat doe je als kleuter, niet als puber/volwassene
ik stamp hem dan ook gelijk kapot als ik hem op de grond gooi.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
vrij triest inderdaad...maar ach sommige hersentjes zijn vrij snel tevreden heh...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa! Dat is humor....![]()
Dat doe je als kleuter, niet als puber/volwassene
Daar valt mensen bestelen ook onder? =/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:51 schreef rubbereend het volgende:
ach iedereen moet doen en laten wat hij of zij leuk vindt. Daar is Lowlands voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |