Dat staat je vrij natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind Radiohead 3x niks, komen ze wel geen probleem, ik vermaak me elders wel.
Echt wel! Op Werchter enkele jaren geleden ook trouwensquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:
beide graag!
Chemical Brothers waren de vorige keerop Lowlands
Was vroeger toen Rudeboy er nog bij zat veel beter!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
JunkieXL was overigens ook heeeel goed te pruimen
Tiga wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:55 schreef Rhanna het volgende:
Chemical Brothers jaaaa
En Fatboy Slim ook
Ik zou graag ook Tiga nog een keer meemaken. Dat was echt stoer
Ik (en wat medeliefhebbers met mij) vond Tiga vorig jaar nogal tegenvallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tiga wasja!
Miss Kittin mag wel weer komen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik (en wat medeliefhebbers met mij) vond Tiga vorig jaar nogal tegenvallen.
MSTRKRFT en Tiefschwarz konden mij meer bekoren
Vitalic was een paar jaar geleden superquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb MSTRKRFT laatst ook nog in Paradiso horen draaien, ook erg fijn.
Van mij mag dit jaar op LL het redelijk vergelijkbare Justice komen draaien. Of Erol Alkan. Of Vitalic.
Dat ging los hè!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalic was een paar jaar geleden super
Daar heb ik eeeeerg van genotenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef Luni het volgende:
LCS Soundsytem vond ik ook errug goed!
Alweer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie op de site van Leeds Festival dat Wolfmother op 27 Augustus speelt. Ze zijn dus in de buurt.
Zouden ze weer komen dit jaar? Ik hoop het
Het was het beste openingsoptreden dat ik ooit gezien heb daarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Was wel een goed optreden, afgelopen jaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |