Op Lowlands komen ze juist waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:02 schreef Leonos het volgende:
Oja, Kaiser Chiefs komt niet
Edit: Dit moest in het pinkpop topic
Hehe, mooi is dat ja..quote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Het was vorig jaar, dat we rond een uur of 4 wat buiten onze tenten hoorden. Wij gaan kijken lag daar een of andere half gare dooie vent tussen onze tenten. (wij stonden in een "rondje" hij lag in het midden) Eerst een beetje tegen hem aan lullen. Dat werkte dus niet, het "beest" reageerde niet. Op een gegeven moment hadden een paar het idee om hem met dikke stiften wat te versieren. Zo gezegd, zo gedaan.
Enkele minuuten later probeerde hij toch maar op te staan. En strompelede hij zomaar de voortent van onze vrienden in. Die lagen nog gewoon te slapen. Hij lag gewoon half in die tent. Hun helemaal flippen.Paar van ons pakken die kerel bij z'n benen, die nog uit de tent staken. En sleepte hem zo de tent uit.
Eindelijk strompelede hij weg en konden we weer gaan slapen. 15 minuuten later kwam hij nogmaals langs, half over/door onze tenten heen.
Achteraf bleek hij engels te zijn, we hadden hem maar bob genoemd.
Al met al een mooi verhaal![]()
Dag bob![]()
Hoe oud is jou paps? En gaat hij samen met jou, of apart?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:48 schreef P8 het volgende:
mijn pa gaat ook naar lowlands dit jaar![]()
Het lijkt me wel handig om dit jaar te matigen met drugs dan![]()
bijna 54quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:32 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Hoe oud is jou paps? En gaat hij samen met jou, of apart?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:46 schreef Bombardier het volgende:
Smashing Pumpkins leuke hoofdact?
Nja minder erg dan een moeder met 2 kinderen van 8 ofzo, die zag ik ookquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Over bejaarden gesproken, weet je wie ik vorig als gast zag rondlopen:
[afbeelding]
![]()
Dat heb je op Lowlands altijd. Ook mensen met kinderwagensquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:58 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Nja minder erg dan een moeder met 2 kinderen van 8 ofzo, die zag ik ook
Volgens mij is er sowieso een dag dat 'heel' de bevolking van Biddinghuizen binnen mag.quote:Op donderdag 15 februari 2007 00:12 schreef Siegfried het volgende:
Dat heb je op Lowlands altijd. Ook mensen met kinderwagens![]()
Volgens mij hebben ze 1 dag waarop alle sponsoren met hun hele gezin mogen komen ofzo![]()
Ow dát zal het zijn danquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij is er sowieso een dag dat 'heel' de bevolking van Biddinghuizen binnen mag.
Wat is daar in vredesnaam erg aan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:58 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Nja minder erg dan een moeder met 2 kinderen van 8 ofzo, die zag ik ook
ik neem later ook mn kinderen mee hoor, hoeft papa tenminste niet zelf zn bier te halenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef Dupje het volgende:
Die mini kindjes op een festival vind ik alleen maar zielig
Leg eens uit waarom ze zielig zijn dan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:20 schreef Dupje het volgende:
Die mini kindjes op een festival vind ik alleen maar zielig
Dat is uit welk wetenschappelijk onderzoek gebleken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:38 schreef Dupje het volgende:
Met mini kindjes bedoel ik kinderen die nog niet eens kunnen lopen. Die kunnen later echt niks meer horen
Bij babies is hard geluid gevaarlijkquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is uit welk wetenschappelijk onderzoek gebleken?
Nou ik heb nog nooit op een festival een ouder met baby in de pit of uberhaupt in een tent zien staan, dus het zal wel meevallen...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij babies is hard geluid gevaarlijk, die moet je dus ook niet meeslepen naar Lowlands ofzo
![]()
Onze kleine vindt het bevrijdingsfestival hier in de stad geweldig (hij is bijna 5) en zodra hij doorheeft dat wij naar een festival gaan, krijgen we de vraag of hij mee magquote:Maar waarom zou je dat uberhaupt doen? Lijkt me sowieso niet echt handig.....
Kinderen vanaf een jaartje of 8 ofzo die het zelf ook echt leuk vinden zo'n festival daar heb ik nou weer niet zo'n moeite mee.
Ik zou zeggen neem lekker mee dan, ...maar aan de andere kant is 3 dagen festival toch misschien iets te veel voor zo'n kleintje.......eerst maar een Pinkpopmaandag oefenen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:47 schreef peaceman het volgende:
Onze kleine vindt het bevrijdingsfestival hier in de stad geweldig (hij is bijna 5) en zodra hij doorheeft dat wij naar een festival gaan, krijgen we de vraag of hij mee mag![]()
Ja zoiets zal het wel worden, maar of dat dit jaar al zal zijn??? Denk het eerlijk gezegd van niet. Nog een paar jaartjes wachten.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zou zeggen neem lekker mee dan, ...maar aan de andere kant is 3 dagen festival toch misschien iets te veel voor zo'n kleintje.......eerst maar een Pinkpopmaandag oefenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |