Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Joh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustigquote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Dat was toen nog Dommelschquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustig
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toen nog Dommelsch![]()
En het geluid viel uit dus dat was van korte duur
Ohjaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.
Hier staat ie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Da hopman het volgende:
Heeft iemand nog ergens die foto van die bliksemflits boven de Alpha toevallig? Tijdens mijn speurtocht wel een zwart/witversie gevonden maar die andere kan ik niet meer vinden.
de Golfquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.
Zo..dat is wel heel erg lang geledenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep. 1995.
Nou dan wordt het dus wel weer tijd dat ze naar LL komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep. 1995.
Kan niet lang genoeg zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat is wel heel erg lang geleden
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigquote:
Dan ga ik nog harder duimenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigIk wil wel eens horen van Radiohead liefhebbers die het tegen vonden vallen. Tot nu toe hoor ik alleen negatieve geluiden van mensen die Radiohead helemaal niets vinden...
Ik duim met je meequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder duimen
Wil ze erg graag eens zien.
Overigens..er zijn nog kaarten voor Eighties![]()
Moet je doen! Ik had de ticketlijn gebeld en daar hadden ze gewoon nog kaarten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik duim met je mee
Oeh ik ga eens checken of ik mensen mee kan krijgen dan
Ik vind Radiohead 3x niks, komen ze wel geen probleem, ik vermaak me elders wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder duimen
Wil ze erg graag eens zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |