quote:
Rond de 30 dacht ik..quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
We gaan dit jaar echt wel weer het aantal topics record verbrekenHoeveel waren er vorig jaar? Ik had in mijn hoofd een stuk of 16 maar dat slaat misschien nergens op
Waar werk jij dan voor?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou ik ben er nog nooit bediend, ook niet als het rustig was... En tja 's avonds was ik bij concerten en niet in de tent. Zat er 's middags wel om artikelen te tikken, was altijd wel rustig
We hadden er veel meer dan 16quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:18 schreef MaJo het volgende:
We gaan dit jaar echt wel weer het aantal topics record verbrekenHoeveel waren er vorig jaar? Ik had in mijn hoofd een stuk of 16 maar dat slaat misschien nergens op
Roellio is vorige week al begonnen met 't maken van een bordje geloof ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Moet er nog een Fok!-Meet komen? Na het slagen van vorig jaar is de lol er wel een beetje vanaf
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Moet er nog een Fok!-Meet komen? Na het slagen van vorig jaar is de lol er wel een beetje vanaf
Ik liep stage bij een landelijke krantquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Waar werk jij dan voor?
Vorig jaar hadden ze nog appepakkies rondlopen en dames in serveesterrokjes?
Dit jaar maar ff een biertje doen dan in perstent?![]()
Maar dat is dan ook pinkpopquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:34 schreef Dupje het volgende:
Nr. 3 alweer? Zo ver is t Pinkpoptopic nog niet eens
Lekkerquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik liep stage bij een landelijke krantVorig jaar had ik gewoon een ticket, dus ben ook niet in de perstent geweest. Hoe het dit jaar gaat lopen weet ik nog niet
Ik ga gewoon naar beidequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook pinkpopJaja, ik ga misschien dit jaar ook naar pinkpop
Voorpret? Toen liep ik al dronken op de camping.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
We hadden er veel meer dan 16![]()
Dit was de laatste voorpret: A Campingflight to Lowlands Paradise 2006, Deel 28
Als het een echt goede line-up is, zoals vorig jaar, zou ik niet wachten tot een week van tevoren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:08 schreef Leonos het volgende:
Over 2 dagen pas, misschien is alles wel uitverkocht na een uurtje
Edit: Hoe snel is dat eigenlijk uitverkocht? Kan je ook nog een week van tevoren kaartjes halen ofzo?
Was uitverkocht ja, maar pas een week (of twee) van te voren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef MaJo het volgende:
Lowlands was toch ook uiverkocht?
Was wel op het laatste moment inderdaad, maar toch uitverkocht. Heb toen op het allerlaatste moment nog kaarten gescoord omdat het opeens storm liepquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Was uitverkocht ja, maar pas een week (of twee) van te voren.
Kaartjes halen heeft dus geen haast, alhoewel ik wel vroege vogel doe, net zoals vorig jaar
toen stond de tent al en was het eerste blik bier op de camping alweer leegquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Voorpret? Toen liep ik al dronken op de camping.
15e als ik me niet vergisquote:
Ik misschien ook....quote:
Een dia met vloeistof erin?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn vloeistofdias?
quote:
Mijn 14de Lowlands editie.quote:
Zo iets volgens mij!quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Serieus...wat doet het? Psychidelische effecten ofso?
zaterdag naar het postkantoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:55 schreef mberg86 het volgende:
Ik haal ze in lijn der traditie gewoon weer in februari
Nou ja...als je aan de acid zit zal het vast leuk zijnquote:
Eentje gemist maar? Restecp!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En we hebben weer Grolsch dit jaar aan het logootje rechtsboven te zien
Ik ook, ga hem van de week maar halenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dit jaar maar eens van die vroegevogels korting gebruik maken.
Blader anders het topic even door. Dat is wel één hele pagina langquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Licko het volgende:
vanaf wanneer start de voorverkoop dan?
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Licko het volgende:
vanaf wanneer start de voorverkoop dan?
Echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!
Ja, dat heb ik ook gehoord van een vriend die bij Mojo werktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!
Ik hoorde van een insider dat het licht al op licht-rood staat, hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord van een vriend die bij Mojo werkt
Nu al uitverkocht?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, het is uitverkocht. Maar voor wie te laat is: hier zijn ze gelukkig nog te koop
Op ticketservice.nl kan je ze niet meer bestellenquote:
Oh, het moet nog beginnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op ticketservice.nl kan je ze niet meer bestellen![]()
Ik heb gehoord dat Depeche Mode bevestigd is voor 2008. Kan iemand dit bevestigen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef Neleos het volgende:
Ja, en ik heb weer gehoord dat als je naar LL 2008 wil je ook niet te lang meer moet wachten met kaartjes halen.
Dat gerucht heb ik ook gehoord, maar is helaas niet waar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:38 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Depeche Mode bevestigd is voor 2008. Kan iemand dit bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |