Nou ja...als je aan de acid zit zal het vast leuk zijnquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En we hebben weer Grolsch dit jaar aan het logootje rechtsboven te zien
Ik ook, ga hem van de week maar halenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dit jaar maar eens van die vroegevogels korting gebruik maken.
Blader anders het topic even door. Dat is wel één hele pagina langquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Licko het volgende:
vanaf wanneer start de voorverkoop dan?
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef Licko het volgende:
vanaf wanneer start de voorverkoop dan?
Echt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!
Ja, dat heb ik ook gehoord van een vriend die bij Mojo werktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en schiet op want het is al bijna uitverkocht, het licht staat op donker oranje bij ticketservice!
Ik hoorde van een insider dat het licht al op licht-rood staat, hoor!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehoord van een vriend die bij Mojo werkt
Nu al uitverkocht?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Shit, het is uitverkocht. Maar voor wie te laat is: hier zijn ze gelukkig nog te koop
Op ticketservice.nl kan je ze niet meer bestellenquote:
Oh, het moet nog beginnenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op ticketservice.nl kan je ze niet meer bestellen![]()
Ik heb gehoord dat Depeche Mode bevestigd is voor 2008. Kan iemand dit bevestigen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:42 schreef Neleos het volgende:
Ja, en ik heb weer gehoord dat als je naar LL 2008 wil je ook niet te lang meer moet wachten met kaartjes halen.
Dat gerucht heb ik ook gehoord, maar is helaas niet waar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:38 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Depeche Mode bevestigd is voor 2008. Kan iemand dit bevestigen?
2015, zijn ze dan nog niet oud/dement/dood?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:38 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Dat gerucht heb ik ook gehoord, maar is helaas niet waar.
Ze zijn pas bevestigd voor 2015, waarvan ik inmiddels het kaartje binnen heb!![]()
Denk je een oude dia-projector in. Vervang nu de dia's door plaatjes waar vloeistof op gegoten is (kleurstoffen) deze zullen nog een beetje stromen, en door de hiite nog wat meer, en dit word dan op de muur geprojecteerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
Wat zijn vloeistofdias?
Je mag de mijne kopen...250 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:02 schreef ralfseltje het volgende:
Geen kaartje kunnen bemachtigen, had zó graag Depeche Mode gezienVolgend jaar ben ik weer van de partij.
200quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
Zoiets hadden ze bij ons vorig jaar ook. Was wel gezellig zo'n vroege-Lowlands-aankoop-afspraak op het stationquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:41 schreef maxor het volgende:
Whoei! Kaartje in de pocket![]()
Bij het postkantoor keken ze me wel vreemd aan: "Zijn die al in de verkoop dan?"
Ik bied 300 euro!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bied 300 euro!
Of 280 als het een combikaart is...
Jij op Lowlandsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heb ik de laatste te pakken hoor.
Alsof Live zo vaak op LL komtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef Da hopman het volgende:
Leon Verdonschot had het er ergens over dat El Guapo Stuntteam dit jaar de soundtrack zou worden op menig festivalterrein.
Is het trouwens ook waar dat deze editie er eentje wordt zonder Live, maar dat er wel een of ander obscuur bandje komt onder de naam eviL69?
Neen, slotje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Luni het volgende:
Is het zeker dat Depeche Mode komt?!
2012 kwamen ze toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maak die jongen nou niet gek![]()
Ja ze zijn bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |