Schatting:quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Florian_ het volgende:
ik ga er dit jaar voor het eerst heen...denk ik
tot wanneer kun je kaartjes kopen?
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemistquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
Ik zit stiekem te hopen op Luie Hond, dat was echt een vet optreden
Dan stond jij niet vooraan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
de Pixiesdat viel vorige keer tegen op Lowlands
nee dat niet, vond het optreden zo op routine gaanquote:
Nare poep, gewoon meehopen dat ze nu weer komenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemist
eens isquote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Ventilator het volgende:
*Wilt dat Subways, The Rifles & Maximo Park komen.
Was zeker goed!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
Ik zit stiekem te hopen op Luie Hond, dat was echt een vet optreden
2xquote:Op maandag 5 februari 2007 18:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemist
Ben je niet in de war met Ziggi?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een keer in de Essent Awards tent, en later nog in een andere tent.
In de Lima, met de mannen van de Jeugd van Tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een keer in de Essent Awards tent, en later nog in een andere tent.
Neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Ziggi?
Anders heb ik er 1 gemist![]()
Niet alleen daarvan... Vorige week noemde Lowlands directeur Erik van Eerdenburg bij de Koen en Sander Show Radiohead als 1 van de bands die hij graag op lowlands zou willen zien.quote:
het is Coen........... met een C dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet alleen daarvan... Vorige week noemde Lowlands directeur Erik van Eerdenburg bij de Koen en Sander Show Radiohead als 1 van de bands die hij graag op lowlands zou willen zien.
Dat zou zeker vet zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Radiohead zou wel vet zijn. Die wilde ik eigenlijk al heel lang een keer zien...
ik vond het eigenlijk best kut! Maarja ik vind het eigenlijk ook kutmuziekquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou zeker vet zijnZe zijn live echt top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |