quote:Op zondag 11 februari 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom moet je dat dan ook niet in je eigen tent doen maar in die van mij

Of dat je vader ligt te vozen in jouw tent met een leuke meidquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mja, komop. Lig je daar te vozen met een leuke kerel, moet je kappen omdat je pa daar met een afgebroken bierflesje schuimbekkend staat te gillen. "Mijn dochter! Wat doe je?!"
*krijgt spontaan nachtmerries*

Dan bel ik mijn moeder.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of dat je vader ligt te vozen in jouw tent met een leuke meid

mijn tent is makkelijk te vinden, bij de rubberboot!quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dan bel ik mijn moeder.
Maargoed. Even echt OT. Op dit moment is het of Sziget of Lowlands, even kijken hoe het loopt. (Het liefst allebei, maarhey. Ik ben niet zo heel erg rijk.)
Rubbereend, je staat genoteerd hoor.

In je tent heb je zeker nog meer aan te wijzen met rubber?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn tent is makkelijk te vinden, bij de rubberboot!

Het was vorig jaar, dat we rond een uur of 4 wat buiten onze tenten hoorden. Wij gaan kijken lag daar een of andere half gare dooie vent tussen onze tenten. (wij stonden in een "rondje" hij lag in het midden) Eerst een beetje tegen hem aan lullen. Dat werkte dus niet, het "beest" reageerde niet. Op een gegeven moment hadden een paar het idee om hem met dikke stiften wat te versieren. Zo gezegd, zo gedaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat de eerste dag graag doet, maar dat je hem de dagen daarna uit greppels en andermans tenten moet gaan vissen.

OMG!!!!! Jij kent Bob!!!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Het was vorig jaar, dat we rond een uur of 4 wat buiten onze tenten hoorden. Wij gaan kijken lag daar een of andere half gare dooie vent tussen onze tenten. (wij stonden in een "rondje" hij lag in het midden) Eerst een beetje tegen hem aan lullen. Dat werkte dus niet, het "beest" reageerde niet. Op een gegeven moment hadden een paar het idee om hem met dikke stiften wat te versieren. Zo gezegd, zo gedaan.
Enkele minuuten later probeerde hij toch maar op te staan. En strompelede hij zomaar de voortent van onze vrienden in. Die lagen nog gewoon te slapen. Hij lag gewoon half in die tent. Hun helemaal flippen.Paar van ons pakken die kerel bij z'n benen, die nog uit de tent staken. En sleepte hem zo de tent uit.
Eindelijk strompelede hij weg en konden we weer gaan slapen. 15 minuuten later kwam hij nogmaals langs, half over/door onze tenten heen.
Achteraf bleek hij engels te zijn, we hadden hem maar bob genoemd.
Al met al een mooi verhaal![]()
Dag bob![]()

een vriend van me trof ooit bij aankomst bij zn tent iemand tussen de binnen en de buiten tent aan. En hij wilde er niet weg want hij beweerde dat het zijn tent was en dat hij daar hoordequote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Het was vorig jaar, dat we rond een uur of 4 wat buiten onze tenten hoorden. Wij gaan kijken lag daar een of andere half gare dooie vent tussen onze tenten. (wij stonden in een "rondje" hij lag in het midden) Eerst een beetje tegen hem aan lullen. Dat werkte dus niet, het "beest" reageerde niet. Op een gegeven moment hadden een paar het idee om hem met dikke stiften wat te versieren. Zo gezegd, zo gedaan.
Enkele minuuten later probeerde hij toch maar op te staan. En strompelede hij zomaar de voortent van onze vrienden in. Die lagen nog gewoon te slapen. Hij lag gewoon half in die tent. Hun helemaal flippen.Paar van ons pakken die kerel bij z'n benen, die nog uit de tent staken. En sleepte hem zo de tent uit.
Eindelijk strompelede hij weg en konden we weer gaan slapen. 15 minuuten later kwam hij nogmaals langs, half over/door onze tenten heen.
Achteraf bleek hij engels te zijn, we hadden hem maar bob genoemd.
Al met al een mooi verhaal![]()
Dag bob![]()

Misschien helpt het met je keuze maken dat ik al een kaart je heb voor Lowlands en waarschijnlijk niet naar Sziget ga dit jaarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dan bel ik mijn moeder.
Maargoed. Even echt OT. Op dit moment is het of Sziget of Lowlands, even kijken hoe het loopt. (Het liefst allebei, maarhey. Ik ben niet zo heel erg rijk.)
Rubbereend, je staat genoteerd hoor.

quote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Misschien helpt het met je keuze maken dat ik al een kaart je heb voor Lowlands en waarschijnlijk niet naar Sziget ga dit jaar

Het scheelt dat ik jou wel ken,.... nou in zekere zin.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:57 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
OMG!!!!! Jij kent Bob!!!![]()
![]()
Die gozer lag dus recht voor mijn tent
Geen idee wie jij bent (ja wie ben jij?), maar Bob was briljant.
Eerst helemaal volstiften, daarna een koffiewekker-sticker op zn rug plakken...
Vervolgens wordt ie wakker, wij vragen Hey dude, what's your name?
"(Pruttel-Hoest-Braak) It's Ewan (Pruttel-Hoest-Braak)"
NEE!!!! JIJ HEET BOB!!!!![]()
Idd meesterlijk toen ie die tent inkroop en die mensen de stuipen op het lijf joeg.
Damn ik mis Bob.![]()

Waarom zou lowlands voor mensen jonger dan 30 zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wie wil er met mijn vader, een lieve man van 53, mee naar Lowlands.?
Hij wil niet met mij en ik wil niet met hem en zijn vrienden (ook allemaal 40+) vinden Lowlands voor mensen jonger dan 30.

Dat moet je aan de vrienden van 'r vader vragenquote:Op maandag 12 februari 2007 20:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou lowlands voor mensen jonger dan 30 zijn
Dan had ik al 2 jaar niet meer mogen gaan.. Last van me gehad?

Heb t idee dat ze dat niet bedoelde.. Het is namelijk wel een hele rare zin, vind je ook niet?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet je aan de vrienden van 'r vader vragen

Dus jij beweert dat die vrienden (allemaal 40+ers) van haar vader vinden dat LL een festival voor 30- is?quote:

Hmm ja, als je de punt zet waar jij zei, dan lees je dat niet. Ik las dat dus welquote:

Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat die vrienden (allemaal 40+ers) van haar vader vinden dat LL een festival voor 30- is?
Hmm het zou kunnen, maar waarom gaan ze zelf dan?![]()

Ja ik snap t, stond er alleen wat gekquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:02 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.Ik vind niets leuker dan mensen van alle leeftijden te zien op een festival, maar daar denken sommige mensen dus anders over.
En de vrienden van mijn pa willen juist niet mee omdat ze vinden dat het iets voor de 'jongere generatie' is.
Snapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |