Je mag de mijne kopen...250 euroquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:02 schreef ralfseltje het volgende:
Geen kaartje kunnen bemachtigen, had zó graag Depeche Mode gezienVolgend jaar ben ik weer van de partij.
200quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
Zoiets hadden ze bij ons vorig jaar ook. Was wel gezellig zo'n vroege-Lowlands-aankoop-afspraak op het stationquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:41 schreef maxor het volgende:
Whoei! Kaartje in de pocket![]()
Bij het postkantoor keken ze me wel vreemd aan: "Zijn die al in de verkoop dan?"
Ik bied 300 euro!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je mag de mijne kopen...250 euro![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik bied 300 euro!
Of 280 als het een combikaart is...
Jij op Lowlandsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef ondeugend het volgende:
Volgens mij heb ik de laatste te pakken hoor.
Alsof Live zo vaak op LL komtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:57 schreef Da hopman het volgende:
Leon Verdonschot had het er ergens over dat El Guapo Stuntteam dit jaar de soundtrack zou worden op menig festivalterrein.
Is het trouwens ook waar dat deze editie er eentje wordt zonder Live, maar dat er wel een of ander obscuur bandje komt onder de naam eviL69?
Neen, slotje.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:52 schreef Luni het volgende:
Is het zeker dat Depeche Mode komt?!
2012 kwamen ze toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:12 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maak die jongen nou niet gek![]()
Ja ze zijn bevestigd
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Dupje het volgende:
Was het niet 2013?
quote:
quote:
* Meldtquote:Op zondag 4 februari 2007 12:39 schreef TheTh1ng het volgende:
Sonic Youth ..![]()
Nog meer mensen die hun graag op lowlands zouden zien?![]()
Oh! Dat wist ik niet!quote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef TheTh1ng het volgende:
Ze stonden een paar maanden geleden op een festivalletje in Den Haag..
Schijnt dat het erg goed was...
Verder touren ze overal.. Maar een fatsoenlijk volwaardig concert voor ons zit er nog niet echt in..
Ja bij State X newsform, daar was ik, en het was echt tofquote:Op zondag 4 februari 2007 12:43 schreef TheTh1ng het volgende:
Ze stonden een paar maanden geleden op een festivalletje in Den Haag..
Schijnt dat het erg goed was...
Verder touren ze overal.. Maar een fatsoenlijk volwaardig concert voor ons zit er nog niet echt in..
Ja..want die is PER KAARTJE.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:08 schreef Mathijz het volgende:vind die service kosten toch al belachelijk
Radiohead hier vandaan. Geen idee waar Pixies vandaan komen, waarschijnlijk 1 of andere duim.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:02 schreef spacemangraig het volgende:
waar komen die geruchten van Radiohead/Pixies vandaan?
Schatting:quote:Op maandag 5 februari 2007 18:32 schreef Florian_ het volgende:
ik ga er dit jaar voor het eerst heen...denk ik
tot wanneer kun je kaartjes kopen?
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemistquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
Ik zit stiekem te hopen op Luie Hond, dat was echt een vet optreden
Dan stond jij niet vooraan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:13 schreef rubbereend het volgende:
de Pixiesdat viel vorige keer tegen op Lowlands
nee dat niet, vond het optreden zo op routine gaanquote:
Nare poep, gewoon meehopen dat ze nu weer komenquote:Op maandag 5 februari 2007 18:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemist
eens isquote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Ventilator het volgende:
*Wilt dat Subways, The Rifles & Maximo Park komen.
Was zeker goed!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef maxor het volgende:
Ik zit stiekem te hopen op Luie Hond, dat was echt een vet optreden
2xquote:Op maandag 5 februari 2007 18:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ze hebben 2 keer opgetreden op Lowlands vorig jaar, en ik heb de allebei gemist
Ben je niet in de war met Ziggi?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een keer in de Essent Awards tent, en later nog in een andere tent.
In de Lima, met de mannen van de Jeugd van Tegenwoordigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een keer in de Essent Awards tent, en later nog in een andere tent.
Neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Ziggi?
Anders heb ik er 1 gemist![]()
Niet alleen daarvan... Vorige week noemde Lowlands directeur Erik van Eerdenburg bij de Koen en Sander Show Radiohead als 1 van de bands die hij graag op lowlands zou willen zien.quote:
het is Coen........... met een C dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet alleen daarvan... Vorige week noemde Lowlands directeur Erik van Eerdenburg bij de Koen en Sander Show Radiohead als 1 van de bands die hij graag op lowlands zou willen zien.
Dat zou zeker vet zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Radiohead zou wel vet zijn. Die wilde ik eigenlijk al heel lang een keer zien...
ik vond het eigenlijk best kut! Maarja ik vind het eigenlijk ook kutmuziekquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou zeker vet zijnZe zijn live echt top
Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Joh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustigquote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Dat was toen nog Dommelschquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustig
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toen nog Dommelsch![]()
En het geluid viel uit dus dat was van korte duur
Ohjaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.
Hier staat ie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Da hopman het volgende:
Heeft iemand nog ergens die foto van die bliksemflits boven de Alpha toevallig? Tijdens mijn speurtocht wel een zwart/witversie gevonden maar die andere kan ik niet meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |