Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Joh.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het schijnt momenteel ook best rustig te zijn. Van horen zeggen.
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustigquote:Op woensdag 7 februari 2007 04:24 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is het nooit ergens heerlijk rustig op het Lowlandsterrein (behalve voor het opengaat)
Dat was toen nog Dommelschquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Jawel, tijdens Prodigy (2001) was het rondom Grolsch en Bravo etc. heerlijk rustig
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was toen nog Dommelsch![]()
En het geluid viel uit dus dat was van korte duur
Ohjaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.
Hier staat ie:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:12 schreef Da hopman het volgende:
Heeft iemand nog ergens die foto van die bliksemflits boven de Alpha toevallig? Tijdens mijn speurtocht wel een zwart/witversie gevonden maar die andere kan ik niet meer vinden.
de Golfquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, Golf. Ik wist dat Grolsch niet klopte. Dommelsch was openlucht toen.
Zo..dat is wel heel erg lang geledenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep. 1995.
Nou dan wordt het dus wel weer tijd dat ze naar LL komenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Yep. 1995.
Kan niet lang genoeg zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat is wel heel erg lang geleden
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigquote:
Dan ga ik nog harder duimenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigIk wil wel eens horen van Radiohead liefhebbers die het tegen vonden vallen. Tot nu toe hoor ik alleen negatieve geluiden van mensen die Radiohead helemaal niets vinden...
Ik duim met je meequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder duimen
Wil ze erg graag eens zien.
Overigens..er zijn nog kaarten voor Eighties![]()
Moet je doen! Ik had de ticketlijn gebeld en daar hadden ze gewoon nog kaarten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik duim met je mee
Oeh ik ga eens checken of ik mensen mee kan krijgen dan
Ik vind Radiohead 3x niks, komen ze wel geen probleem, ik vermaak me elders wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga ik nog harder duimen
Wil ze erg graag eens zien.
Dat staat je vrij natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vind Radiohead 3x niks, komen ze wel geen probleem, ik vermaak me elders wel.
Echt wel! Op Werchter enkele jaren geleden ook trouwensquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:49 schreef rubbereend het volgende:
beide graag!
Chemical Brothers waren de vorige keerop Lowlands
Was vroeger toen Rudeboy er nog bij zat veel beter!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
JunkieXL was overigens ook heeeel goed te pruimen
Tiga wasquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:55 schreef Rhanna het volgende:
Chemical Brothers jaaaa
En Fatboy Slim ook
Ik zou graag ook Tiga nog een keer meemaken. Dat was echt stoer
Ik (en wat medeliefhebbers met mij) vond Tiga vorig jaar nogal tegenvallen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tiga wasja!
Miss Kittin mag wel weer komen
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik (en wat medeliefhebbers met mij) vond Tiga vorig jaar nogal tegenvallen.
MSTRKRFT en Tiefschwarz konden mij meer bekoren
Vitalic was een paar jaar geleden superquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb MSTRKRFT laatst ook nog in Paradiso horen draaien, ook erg fijn.
Van mij mag dit jaar op LL het redelijk vergelijkbare Justice komen draaien. Of Erol Alkan. Of Vitalic.
Dat ging los hè!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalic was een paar jaar geleden super
Daar heb ik eeeeerg van genotenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:50 schreef Luni het volgende:
LCS Soundsytem vond ik ook errug goed!
Alweer?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie op de site van Leeds Festival dat Wolfmother op 27 Augustus speelt. Ze zijn dus in de buurt.
Zouden ze weer komen dit jaar? Ik hoop het
Het was het beste openingsoptreden dat ik ooit gezien heb daarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Was wel een goed optreden, afgelopen jaar!![]()
Ik hoop van harte dat men gelijk heeft met dit rijtje, maar ik betwijfel de betrouwbaarheid...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef icebliss het volgende:
Overigens weet de last.fm lowlands2007-groep meer namen dan wij:
http://www.last.fm/event/30282
The Lineup
Radiohead, The Arcade Fire, Pearl Jam, The Fratellis, Delain, Dennis, Room Eleven and El Pino & The Volunteers
Hoe kom jij nou weer aan Krezip?quote:
Ja de laatste 4 zijn gewoon de Essent winnaars, dus die komen wel jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef icebliss het volgende:
The Lineup
Radiohead, The Arcade Fire, Pearl Jam, The Fratellis, Delain, Dennis, Room Eleven and El Pino & The Volunteers
Pearl Jam lijk me ook niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:12 schreef icebliss het volgende:
The Lineup
Echt niet, deze stonden op Noorderslag. De nieuwe lichting Essent winnaars komen op LL, en die zijn nog niet bekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ja de laatste 4 zijn gewoon de Essent winnaars, dus die komen wel ja
Nee, misschien 1 of 2, maar zeker niet allemaalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef Pink_Floyd het volgende:
Meestal komen die van N'slag ook wel toch? Op t Essentpodiumpje?
Inderdaad, en Room Eleven mag dan wel komenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:29 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dan mogen Delain en Dennis thuisblijven(Dennis alleen qua muziek dan
)
Uhm.. ik vond Radiohead behoorlijk goed, maar op Pukkelpop vorig jaar viel het toch heel erg tegen.. wat een saaie bedoeling... weinig interactie, enkel de nummers achter elkaar spelen zonder dingen te zeggen etc. Mjah.. het geluid was ook een beetje brak, dus wellicht dat het daaraan lag. Maar goed.. diezelfde dag speelde Beck en dat was echt supervet (terwijl ik Beck niet leuk vindquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gewoon een paar van die anti-Radiohead fans die absoluut niet meer voor rede vatbaar zijn. Ik heb ze live gezien en dat was echt geweldigIk wil wel eens horen van Radiohead liefhebbers die het tegen vonden vallen. Tot nu toe hoor ik alleen negatieve geluiden van mensen die Radiohead helemaal niets vinden...
De mijne lag al in de oud-papierbak... heb hem er net uigevist.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef Neleos het volgende:
Ik wacht nog even, als ik hem nu haal ben ik veels te bang dat ik hem voor die tijd kwijt raak.![]()
Dan gaat 'ie toch lekker met je moeder?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Wie wil er met mijn vader, een lieve man van 53, mee naar Lowlands.?
Hij wil niet met mij en ik wil niet met hem en zijn vrienden (ook allemaal 40+) vinden Lowlands voor mensen jonger dan 30.
Ik denk dat hij dat de eerste dag graag doet, maar dat je hem de dagen daarna uit greppels en andermans tenten moet gaan vissen.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:18 schreef rubbereend het volgende:
geeft ie veel rondjes en haalt ie 's ochtends koffie en broodjes?
Neu, tis niets voor mijn moeder.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan gaat 'ie toch lekker met je moeder?
Waarom wil hij eigenlijk niet met jou? Schaamt 'ie zich voor je?
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Neu, tis niets voor mijn moeder.
Wij schamen ons voor elkaar.Af en toe een concertje samen moet best kunnen, maar een festival? Noooooit.
Mja, komop. Lig je daar te vozen met een leuke kerel, moet je kappen omdat je pa daar met een afgebroken bierflesje schuimbekkend staat te gillen. "Mijn dochter! Wat doe je?!quote:
daarom moet je dat dan ook niet in je eigen tent doen maar in die van mijquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mja, komop. Lig je daar te vozen met een leuke kerel, moet je kappen omdat je pa daar met een afgebroken bierflesje schuimbekkend staat te gillen. "Mijn dochter! Wat doe je?!"
*krijgt spontaan nachtmerries*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |