quote:BOEM, HEADSHOT!!! Of nog harder? Twee dagen voor het start schot voor het leerbedrijf wat ik met een team moet realiseren, gaat onverwachts niet door... De hoofddirecteur van Lost Boys "had er geen zin meer in". Dit komt nogal heel hard aan, niet alleen bij mij. Met de team gaan we door met hetzelfde idee, alleen binnen school. Nadeel is dat we geen naam hebben, zoals op onze CV. Jammer maar helaas.
Dat is echt klote..quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dit is een historisch meetpunt topic, 50 delen alweer.
Best kut dat jaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:42 schreef NrSiX het volgende:
Tering Verslag Printen .. als het klaar zou zijnik ga weer verder.
idd dat zijn er ongeveer 10 per maandquote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dit is een historisch meetpunt topic, 50 delen alweer.
goede morgenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
idd dat zijn er ongeveer 10 per maand![]()
![]()
dat bedoel ik tegenwoordig zit er geen tempo meer in we doen bijna een week over een topic misschen is iedereen eindelijk serieus aan de gang of hebben ze een fok verbod gekregenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:07 schreef HansU het volgende:
[..]
goede morgen
Stage SC Starte in september, das is inderdaad 5 maanden. 50/5=10 Je zou zeggen dat het er sneller zou gaan. Ik herinner me een dag dat we 3 topics vol hebben gelult.
wat waren we toen hard aan het werk... op Fok!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:07 schreef HansU het volgende:
[..]
goede morgen
Stage SC Starte in september, das is inderdaad 5 maanden. 50/5=10 Je zou zeggen dat het er sneller zou gaan. Ik herinner me een dag dat we 3 topics vol hebben gelult.
flinke productiviteit hadden we toen, ik had een post gemiddelde over de 100 per dag, en dan alléén in dit topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat waren we toen hard aan het werk... op Fok!
op fok wel ja maar moet nu echt even mijn bedrijfsanalyse klaarmaken had al een amand af gemoeten maar het schiet met de tekst als ik alleen maar in fok typ, al heb ik het concerpt wel alleen her en der wat bij schavenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo hoog kom ik nou echt weer niet hooguit 10.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:17 schreef HansU het volgende:
[..]
flinke productiviteit hadden we toen, ik had een post gemiddelde over de 100 per dag, en dan alléén in dit topic
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hebben ze de lift nog niet uitgevonden in dat Oostblok land ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:50 schreef FJD het volgende:
We blijven bezig
Ondertussen heb ik koffiegevonden. Moet vier trappen op en vier trappen af maar dan heb ik wel koffieGisteren aardig dagje gehad, niet super maar goed. Vandaag maar eens goed wat werk doen
Ja wel maar daar wil je niet dood in gevonden wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:54 schreef HansU het volgende:
hebben ze de lift nog niet uitgevonden in dat Oostblok land ofzo
living on the edge dudequote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wel maar daar wil je niet dood in gevonden wordenAlhoewel, de kans is groot dat als je er instapt dat je er dood in gevonden wordt
![]()
Vond in een Roemeense gondel naar 2000m al erg on the edgequote:
lijkt op Belgie zeker, dat Roemeniequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Vond in een Roemeense gondel naar 2000m al erg on the edgeHet verkeer is hier overigens ook al living on the edge
Ze hebben wel asfalt maar toen de belijning aangelegd moest worden was het geld op
![]()
Veel plezier en ook sterkte. Als afstudeerder zal je wel flink aan de bak moeten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:59 schreef Xtreem het volgende:
Ik begin volgende week dinsdag bij een grote consultant aan m'n afstudeerstage
Welkomquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:59 schreef Xtreem het volgende:
Ik begin volgende week dinsdag bij een grote consultant aan m'n afstudeerstage
Wel een stuk beleefderquote:
Het schijntquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:04 schreef HansU het volgende:
[..]
Veel plezier en ook sterkte. Als afstudeerder zal je wel flink aan de bak moeten.
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat kan ik je zo ook wel belovenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef Xtreem het volgende:
Ik heb nog niet zo veel voorbereid, maar als ik in m'n hoofd naloop wat ik allemaal met literatuur moet gaan onderbouwen en definieren.... kut zeg, dat wordt een stapel artikelen van meer dan een meter hoog ben ik bang
quote:
Bedankt voor de opbeurende woordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn, dat kan ik je zo ook wel beloven
Sorryquote:
Zodat je vroeger je nest in kan omdat je zo moe bent?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:49 schreef Katana het volgende:
Goede morgen allemaal.
Ik ook weer aan de noeste arbeid vandaag.
Ben om half 8 begonnen dus kan om 4 uur weer naar huis.
Ideaal dat vroege beginnen, ben je ook weer op tijd thuis
Oeh, lijkt me pittig om elkaar zo'n lange tijd niet te zien. Of ga je ergens halverwege nog naar haar toe?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef Sjakie01 het volgende:
Mijn vriendin is nu net voor 6 maand op buitenlandse stage.
En hoe ging het eindgesprek? Veel heen en weer gestuiter door de kamer vanwege de liters koffie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:10 schreef HansU het volgende:
ik pomp me op het moment ff vol me koffie, om 11.00 heb ik me eindgesprek, dus dan wil ik natuurlijk wel scherp voor de dag komen.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
net eindgesprek gehad, cijfer waarschijnlijk een 7, moet nog ff wachten tot eindverslag is nagekeken door leraar. Dan krijg ik cijfer pas
maar, iig gehaald dus
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
net eindgesprek gehad, cijfer waarschijnlijk een 7, moet nog ff wachten tot eindverslag is nagekeken door leraar. Dan krijg ik cijfer pas
maar, iig gehaald dus
![]()
dat kan ik begrijpen, 4 klasgenoten van mij lopen allen stage bij dezelfde organisatie. 2 Lopen er heel de dag uit hun neus te vreten en komen dagelijks te laat en de andere werken gewoon keihard en vervullen een moeilijke opdracht. Natuurlijk krijgen ze allemaal het zelfde cijferquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef NrSiX het volgende:
Congrats HansU.
@Pieterbas, ik heb 1 klasgenoot die heeft maar 17 weken stage gelopen ipv 40. Ben zwaar over de zeik hierover maar goed om nou bij school te gaan klagen heeft ook geen nut.
Zowizo is er te veel verschil tussen de stages, de een die loopt ook maar iets van 22 weken stage en gaat daarna weg vanwege bv klotewerk / geen klik en krijgt daarna geen nieuwe stageplek aangewezen omdat school die "niet heeft". Een paar klasgenoten hebben een stage waar ze halve dagen stage moeten lopenOwja en voor de reactie komt, ik ben idd wel een klein beetje jaloers misschien
![]()
Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik ook wel een klein beetje jaloers ben hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef NrSiX het volgende:
Congrats HansU.
@Pieterbas, ik heb 1 klasgenoot die heeft maar 17 weken stage gelopen ipv 40. Ben zwaar over de zeik hierover maar goed om nou bij school te gaan klagen heeft ook geen nut.
Zowizo is er te veel verschil tussen de stages, de een die loopt ook maar iets van 22 weken stage en gaat daarna weg vanwege bv klotewerk / geen klik en krijgt daarna geen nieuwe stageplek aangewezen omdat school die "niet heeft". Een paar klasgenoten hebben een stage waar ze halve dagen stage moeten lopenOwja en voor de reactie komt, ik ben idd wel een klein beetje jaloers misschien
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik hoor ook best vreemde stage voorbij komen tegenwoordig.. Een klasgenoot is tutor Project Gestuurd Onderwijs op een MBO geworden.. Dat heeft toch niks met Informatica te maken![]()
als jij een goede link hebt naar een 10 stappen plan waarmee ik me verslag kan controleren, dan schrijf ik voor jouw ieder gewenst 10 stappen planquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:04 schreef T1andonly het volgende:
Kun je 'n link geven naar dat laatste 10-stappen-plan
Tja er zal maar eens iemand blijven zitten omdat hij/zij te lui is om zelf voor een fatsoenlijke stageplaats te zorgenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:06 schreef NrSiX het volgende:
lol! dat heeft er idd geen ruk mee te maken lijkt me
![]()
Op het MBO kreeg iemand het zelfs voor elkaar om stage lopen bij de Media Markt als verkoper..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja er zal maar eens iemand blijven zitten omdat hij/zij te lui is om zelf voor een fatsoenlijke stageplaats te zorgen
hehe, daar leer je natuurlijk verschrikkelijk veel van al je hoog opgeleide collega's.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op het MBO kreeg iemand het zelfs voor elkaar om stage lopen bij de Media Markt als verkoper..![]()
wat deed hij voor opleiding dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op het MBO kreeg iemand het zelfs voor elkaar om stage lopen bij de Media Markt als verkoper..![]()
ICT, systeembeheer waarschijnlijkquote:
ICT beheerder.. Of ie er ooit heeft gedaan, dat is ten tweede..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:30 schreef HansU het volgende:
[..]
ICT, systeembeheer waarschijnlijk
Of een agrarische opleiding![]()
Heej! Het is alweer 12.30 tijd voor lunch en chocomelk![]()
leuk man schoolquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef PieterBas het volgende:
Nog 10 minuutjes.. en dan naar school toe..
om 16.00 al weg kunnen, wat een luxe zeg.quote:
dat is 38 weken, voor zover ik heb leren rekenen. Erg lang hoor, suc6!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:41 schreef Gebleekte het volgende:
Hoi,
Ik begin donderdag met een 2 x 19 weken durende stage![]()
Op de afdeling P&O bij de Provincie Zuid-Holland (MBO-niveau 4)
Ik weet hetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef HansU het volgende:
[..]
dat is 38 weken, voor zover ik heb leren rekenen. Erg lang hoor, suc6!
die zijn hier zat ja. Na a.s. vrijdag hoor ik daar niet meer bijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik weet hetthx!
In de zomervakantie hoef ik niet door, en daarna weer 19 weken zeg maar. Dan zou ik volgend jaar rond deze tijd klaar moeten zijn.
Heb in ieder geval een aantal lotgenoten gevonden![]()
Sterkte, ben echt blij dat het er bijna opzitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik weet hetthx!
In de zomervakantie hoef ik niet door, en daarna weer 19 weken zeg maar. Dan zou ik volgend jaar rond deze tijd klaar moeten zijn.
Heb in ieder geval een aantal lotgenoten gevonden![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef HansU het volgende:
[..]
die zijn hier zat ja. Na a.s. vrijdag donderdag hoor ik daar niet meer bij
het is dat ik maandag een belangrijk tentamen heb, anders zou ik dit weekend zo verschrikkelijk hard gaan zuipenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:52 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Sterkte, ben echt blij dat het er bijna opzit![]()
ga dit weekend flink los
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
Zeker, maar ik ben half 8 begonnen vandaagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:28 schreef HansU het volgende:
[..]
om 16.00 al weg kunnen, wat een luxe zeg.
Fok is trouwens lekker traag, ik heb weer flashbacks naar het 13.3 tijdperk.
Toen juichte ik nog bij ieder plaatje dat geladen was.
het gaat best snel hier vandaag heb ik het idee. Al gaat het sinds de lunch wat minder snel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef Norro-tje het volgende:
de tijd staat weer stil vadaag, of lijktdat maar zo.
dat is idd lekker slim geregeldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef miss-scofield het volgende:
Moest van 6.30 uur tot 14.00 uur en van 17.00 uur tot 20.00 uur!!![]()
Iemand medelijden met mij??![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:27 schreef HansU het volgende:
[..]
het gaat best snel hier vandaag heb ik het idee. Al gaat het sinds de lunch wat minder snel.
Uitstekend, bij jou iets minder zo te horen, werk zequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo
Geen stage, maar gewerkt vandaagEn het is erge is dat ik zo weer terug moet!! (De sukkels hadden verkeerd rooster gemaakt!)
Moest van 6.30 uur tot 14.00 uur en van 17.00 uur tot 20.00 uur!!![]()
Iemand medelijden met mij??![]()
Hoe gaat het bij jullie?!?![]()
Valt nog wel mee.. Maar de week gaat langzaamquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef Norro-tje het volgende:
de tijd staat weer stil vadaag, of lijktdat maar zo.
niet teveel na de klok kijken, dan lijkt het allemaal langzamer te gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Zosk het volgende:
het mag idd wel wat sneller
en denken aan Roda JC - Psv, dat helpt bij mij sinds zondag ook goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:53 schreef Katana het volgende:
Precies, gewoon denken dat het half 2 is. Kijk je dalijk op de klok en dan denk je 'tering wat gaat de tijd toch hard vandaag'
lastig als die rechtsonderin vraagt om aandachtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
niet teveel na de klok kijken, dan lijkt het allemaal langzamer te gaan.
hmmm, m'n whatpulse account had ik flink kunnen spekken tijdens deze stage. Maar ik heb het maar niet geinstalleerd hierzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Nog een uurtjeHeb al een kleine 30k aan keystrokes gemaakt maar daar zit FOK! en MSN ook bij
Ja? Bij mij helpt het naderende kampioensfeest ook wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef HansU het volgende:
[..]
en denken aan Roda JC - Psv, dat helpt bij mij sinds zondag ook goed![]()
ik hoop van nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:11 schreef Katana het volgende:
[..]
Ja? Bij mij helpt het nadere kampioensfeest ook wel.
Weer zoals ieder jaar op de markt aan het bier![]()
Eigen laptopjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef HansU het volgende:
hmmm, m'n whatpulse account had ik flink kunnen spekken tijdens deze stage. Maar ik heb het maar niet geinstalleerd hierzo.
Gun mij eens een pleziertje, als ajax fan heb ik heb ik de laatste jaren weinig te juichen gehadquote:
dat had ik eigenlijk ook wel gewild (met de laptop op het netwerk dan) had ik geen last gehad van datalimieten of van filters die sites blokkenquote:
Had je supporter moeten worden van een echte club.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef HansU het volgende:
[..]
Gun mij eens een pleziertje, als ajax fan heb ik heb ik de laatste jaren weinig te juichen gehad![]()
40 minuten bij mij, eerst 5 minuten koffie lurpen, toen een introducerend gesprekje, wat ik zolang mogelijk probeerde te rekken zodat er daarna zo min mogelijk tijd over was voor de "leermomenten"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:23 schreef wickedweirdo het volgende:
Morgen maar eens zien hoe snel m'n eindgesprek voorbij is![]()
In Nederland zit werkelijk alles dichtgetimmerd. Hier staat alles wijd openquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
dat had ik eigenlijk ook wel gewild (met de laptop op het netwerk dan) had ik geen last gehad van datalimieten of van filters die sites blokken... maar goed, dan had ik helemaal toegang aan moeten vragen enzo, en heb hier gewoon een eigen PC
maar als er een keer iets gevierd word, dan is het ook om een echte prijs ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:24 schreef Katana het volgende:
[..]
Tja dat is het risico wanneer je fan van Ajax bent.
Stuk minder feestjes
Ja heb nog nooit zo hard zitten balen in het stadionquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:27 schreef HansU het volgende:
[..]
maar als er een keer iets gevierd word, dan is het ook om een echte prijs ook
Al kwam PSV 2 jaar geleden ook bijna in de Finale van de CL.
FORZA UTREG!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:24 schreef Katana het volgende:
[..]
Had je supporter moeten worden van een echte club.
Maarre dat is het risico wanneer je fan van Ajax bent.
Stuk minder feestjes
Kip madrasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
FORZA UTREG!!!
Hehe, was in slaap gevallen op de bank
Thanks voor alle medelijHaha! Zo eens verzinnen wat ik ga eten..
Idee??![]()
ik ga gewoon hier in de kantine eten, keus genoeg, elke dag wat anders...en het kost me niksquote:
Kebab halen bij de Kebab boerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
FORZA UTREG!!!
Hehe, was in slaap gevallen op de bank
Thanks voor alle medelijHaha! Zo eens verzinnen wat ik ga eten..
Idee??![]()
dat is toch geen avond eten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef miss-scofield het volgende:
Euhm.. ik lust niet echt vleesHehe! Maar ik hou ook niet van soja enzo
![]()
Lastig he
Denk dat het broodje pindakaas wordt..![]()
![]()
Dat is altijd wat je hoort!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef miss-scofield het volgende:
FORZA UTREG!!!
FORZA TWENTEquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is altijd wat je hoort!
nou ja, met de huidige resultaten wat minder vaak
Broodje kebab zonder vlees danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef miss-scofield het volgende:
Euhm.. ik lust niet echt vleesHehe! Maar ik hou ook niet van soja enzo
![]()
Lastig he
Denk dat het broodje pindakaas wordt..![]()
![]()
Hahahaa!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
het is weer bijna 4 uur, het niveau van de gemiddelde voetbal hooligan is weer behaald
laterz.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef Katana het volgende:
Ik ga zo langzamerhand maar eens afsluiten hier.
Tot morgen
Hoiiii
ik ga bierrrrrrrrrr drinken :pquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef Norro-tje het volgende:
nog 45 minuten dan ben ik ook op weg naar huis, en dan bed liggen heb hoofdpijn
- Tegen iedereen vertellen over z'n nieuwe step. Alsof ie 9 jaar oud is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef NrSiX het volgende:
lol HansUwat doet ie? hele tijd heen en weer crossen door hetzelfde gangetje?
Nek, rug, schouders, verkouden opgezwollen klieren - dus dat put je ook al uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef NrSiX het volgende:
lol HansUwat doet ie? hele tijd heen en weer crossen door hetzelfde gangetje?
@Renesite: Why?
Z'n step staat er, maar hij is er niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef FJD het volgende:
Heb je trouwens die gozer al van z'n step geschopt?
Erasmus MC, uber groot ziekenhuis met zeer lange gangen en grote afstanden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen![]()
Hehe, ja wat moet die man met een step?? In wat voor bedrijf werk je ook alweer
Mmkay.. Blijft toch vreemd lijkt mij.. Ook voor patienten dan! Dat er ineens iemand komt langscrossen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
[..]
Erasmus MC, uber groot ziekenhuis met zeer lange gangen en grote afstanden.
in gebieden met patienten komt ie niet zovaak. Het gebouw bestaat uit onderling verbonden flats die allemaal weer een eigen functie hebben. Er zijn wel meer mensen met stepjes en vuilnis karretjes ed zijn zelfs gemotoriseerd. Best gaaf om te zien eigenlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mmkay.. Blijft toch vreemd lijkt mij.. Ook voor patienten dan! Dat er ineens iemand komt langscrossen!
En is het nu niet zo, dat iedereen een step wil hebben?!
Als het geen touchscreen is ben ik niet onder de indruk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Gisteren een redelijk goed gesprek gehad met mijn stagedocent op school.. Cynisch en sarcastisch mailtjes werken.. Ik heb dus van de klas de bijnaam beroepssarcast gekregen.. (weet niet of ik daar nou heel blij moet zijn)
Morgen komt mijn stagedocent op mijn bedrijf langs..
en ik sta naar de achterkant van een 50' inch HDTV plasma scherm te kijken.. Straks maar even omdraaien..:Y.. Met een 50' inch scherm te zitten Fok!ken
Verwend nestquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:47 schreef T1andonly het volgende:
Als het geen touchscreen is ben ik niet onder de indruk.
idem, nu lekker bezig met reflecterenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:28 schreef Rouser het volgende:
Vrijdag me laatste dag, hooguit dat er nog een paar aanpassingen moeten worden gedaan aan de verslagen. Maandag als het goed is verder met een nieuwe studie![]()
Ja, en vrijdag kunnen uitslapenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
het is nog net morgen. En morgen is het donderdag, weer een dag dichter bij het weekend![]()
ja, vrijdag heb ik vrij..dus nog 2 dagjes te gaan tot weekendquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
het is nog net morgen. En morgen is het donderdag, weer een dag dichter bij het weekend![]()
morgen is de dag voor mijn rijexamenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
1,5 zelfsquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
ja, vrijdag heb ik vrij..dus nog 2 dagjes te gaan tot weekend![]()
suc6 man! Hoeveel lessen heb je gehad?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
morgen is de dag voor mijn rijexamen![]()
succesquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
succes..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je dan morgen of vrijdag afrijden? Tis maar net hoe je het woordje 'voor' interpreteert.quote:
en af en toe de rempedaal in trappenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:02 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon lekker chillen en niet vergeten gas te geven, dan komt het allemaal wel goed
Voetgangers met de benen richting de grond houden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
en af en toe op het rempedaal in te trappen
dat is zo'n beetje de essentie van auto rijden ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Voetgangers met de benen richting de grond houden.
ehhh.. waarom dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:26 schreef DarkShine het volgende:
Stop vandaag met me opleiding (ga me zo uitschrijven), dus komt er helaas ook een eind aan mijn stage die me wel goed beviel...
ik ben er nog.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
![]()
Zijn er ook nog mensen aanwezig hier of wat![]()
Hans is klaar met stage zo te zien..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
![]()
Zijn er ook nog mensen aanwezig hier of wat![]()
m'n lunchpauze duur geloof ik nu al een uur, maar het is ook moeilijk om 5 bruine boterhammen met elk dezelfde worst weg te kaauwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef francis997 het volgende:
ik heb nu ff kofiepauze genomen..en ga hierna weer ff pc'tje installeren
kan ik me voortstellen is best lastig....mischien handig om voortaan maar verschillend beleg op het brood te doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef HansU het volgende:
[..]
m'n lunchpauze duur geloof ik nu al een uur, maar het is ook moeilijk om 5 bruine boterhammen met elk dezelfde worst weg te kaauwen.
als jij het voor me betaaltquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:39 schreef francis997 het volgende:
[..]
kan ik me voortstellen is best lastig....mischien handig om voortaan maar verschillend beleg op het brood te doen![]()
Die essentie ben ik wel eens een keer bijna vergetenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:23 schreef HansU het volgende:
dat is zo'n beetje de essentie van auto rijden ja.
alles goed verzonnen ja. Al zit er een kern van waarheid in dit keer, voor de verandering dan.quote:
Ik zou het best wel willen betalen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:43 schreef HansU het volgende:
[..]
als jij het voor me betaalt
Nu was ik slechts 2x 46 cent kwijt voor vleeswaren voor de hele week.
Jouw eigen score: 6 van de 7quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef HansU het volgende:
wow ik heb een film iq van 136!
Doe de test hier!
http://msn.filmfocus.nl/p(...)60b19708085beaaeebcb
ik wist die vraag van oscar nominaties voor Blood Diamond niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jouw eigen score: 6 van de 7
Jouw Film IQ: 136
Gemiddeld Film IQ: 121,1
Totaal aantal deelnemers:2134..
zullen we eens samen lunchen dan, delen we de kostenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:11 schreef francis997 het volgende:
[..]
Ik zou het best wel willen betalen..maar ja...ik kan mn eigen brood soms bijna niet betalen...
dan loop ik al mn muntjes bij elkaar te rapen
![]()
goed idee..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef HansU het volgende:
[..]
zullen we eens samen lunchen dan, delen we de kosten
jahoor, gaan we samen spaghetti eten?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:29 schreef francis997 het volgende:
[..]
goed idee..wel eerlijk delen ?
![]()
ja...heerlijk...spagetti is mijn favoriete voedsel..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:39 schreef HansU het volgende:
[..]
jahoor, gaan we samen spaghetti eten?
en mijn specialiteit in de keukenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef francis997 het volgende:
[..]
ja...heerlijk...spagetti is mijn favoriete voedsel..![]()
gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:43 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel nog heftig. Gisteren spaghetti op en aangezien ik zoiets altijd kook voor twee avonden heb ik t voor vanavond ook nog staan. MAAAR ik kreeg vandaag ontzettende trek in frietjesde pasta zou nog wel een dagje in de koelkast kunnen, daar ga ik niet dood van
Moeilijk...
bij mij kookt mn moeder altijd voor 2 dagen..aleen soms gaat het mis en dat is het voor 3 dagen..quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:48 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon doen waar je zin in hebt.
Ik kook trouwens ook altijd voor 2 dagen, veel goedkoper en makkelijk om in te kopen op die manier.
Welkomquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:23 schreef Maraca het volgende:
Woei.. had mijn eerste stagedagleuke mensen vooral.. dit hou ik wel 5 maand vol
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 06:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga stage lopen bij een 'multinational die systemen industriėle componenten en diensten levert'![]()
Zal daar 3 dagen in de week administratieve werkzaamheden verrichten.
Heb er zin in![]()
Was het maar zo'n feest hierquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:45 schreef HansU het volgende:
goede morgen,
Gister middag deed Fok het niet, ik heb me echt hopeloos lopen vervelen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
hebben jullie niets te doen op stage ofzoZitten jullie gewoon de tijd uit?
Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT)en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:46 schreef NrSiX het volgende:
Goedemorgen! Net het eindgesprek gehad met de baas en mn mentor van school.. positief resultaat. Ik heb mijn stage dus na 40 weken voldoende afgesloten![]()
nog even een relaxt dagje vandaag, vanavond uit eten en dan zit het erop!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:56 schreef NrSiX het volgende:
danku =] Vraag me af wat ik vanaf morgen met mijn vrijetijd ga doen
Kom op zeg, een paar uurtjes iets doen is toch niet zo moeilijk. Een paar weken terug zat je dagelijks nog 8 uur te Fokken/stage lopen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:Als je 2 weken vrijheid hebt wordt je echt lui. Ik ben het levende voorbeeld.
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:59 schreef HansU het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Ik heb voor mijn vrije tijd die vanaf volgende week maandag er weer ruimschoots is al een heel rooster gemaakt met dingen die wil wil gaan bezoeken/doen![]()
Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bedquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:05 schreef T1andonly het volgende:Als je 2 weken vrijheid hebt wordt je echt lui. Ik ben het levende voorbeeld.
Moet nu weer eens een dagje naar school, maar qua motivatie zal het zwaar worden. Terwijl die leraar je daar op afrekend
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:17 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha planmatig leven =] Misschien idd een goed idee ja, anders word je te lui.
[..]
Gelukkig moet ik nog wel 3 of 4 dagen heen dus dat komt goed hoop ik, een maat van me is al de hele laatste periode (20 weken) vrij en die motiveerd zich helemaal nergens meer voor en ligt iedere dag tot 11/12 uur in bed![]()
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
mijn oude levens ritme. Daar wil ik niet in terug vallen. Dan wordt de volgende stage, begin volgend schooljaar ook weer zo'n zware dobber.
Ja, maar meestal wordt ik zelf wel wakker om 9 uur.. of wakker gemaakt door de katquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenHet tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
Zitten hier ook mensen die stage lopen op HBO-niveau? of vooral IT-ers? (ICT)en worden jullie niet gecontroleerd dat je steeds zit te internetten
![]()
![]()
hiero HBO 2e jaar. We zijn goed vertegenwoordigd hiero hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp, HBO derde jaar, lerarenopleiding Nederlands!
Hooiii allemaal
jep ik loop ook een hbo stage en internetten kan mits het niet te veel uit de hand loopquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef Gelderland het volgende:
![]()
![]()
helemaal mee eens. Nu nog zien na te komen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik een paar weken oid thuis ben dan zet ik altijd de wekker rond een uurtje of 8 a 9. Gewoon een fatsoenlijk ritme aanleren ook al heb ik niets te doenHet tot 11 uur uitslapen en dan om 2 uur gaan slapen omdat je toch niet moe bent gaat je uiteindelijk echt opbreken.
gefeliciteerd, ik had dus ongeveer het zelfde oordeel. Zitten Fokken is blijkbaar een zeer zelfstandig itemquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
phew.. Een zeer positief tussentijdse beoordeling gehad..
Stagebegeleider was zeer tevreden met mij.. Hij roemde mijn zelfstandigheid.. Stagedocent blij en erg geinteresseerd.. mede door de 50 inch plasma scherm
en ik blij
ikke ook... in de heyy doei hé vormquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen langs om 'afscheid' te nemen
Dank je welquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik had dus ongeveer het zelfde oordeel. Zitten Fokken is blijkbaar een zeer zelfstandig item
ik nog 1,5 dagquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik ben dan wel verantwoordelijk voor het eindproduct.. maar goed daar heb ik nog welgeteld 16 weken voor![]()
ik ga iedereen langs waar ik echt serieus contact mee heb gehad, voor de rest stuur ik gewoon een mailtje naar iedereen op het park, dat vind ik voldoendequote:Op donderdag 1 februari 2007 12:38 schreef HansU het volgende:
[..]
ikke ook... in de heyy doei hé vorm
je mag trots op ons zijn, de laatste 2 weken hebben erg veel mensen positieve beoordelingen gekregen.quote:
ik werk en Fok! dan ondertussenquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:47 schreef Zosk het volgende:
goedzo, dan was al die tijd de moeite waard om jullie van je werk te houden![]()
sterktequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:33 schreef Katana het volgende:
Goede middag allemaal , ik ben ook weer aan het 'werk'.
Tot 4 uur en dan door naar mn bijbaan.
Gelukkig bijna weekend, morgen alleen de ochtend stage
eww.. nasty shit!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:16 schreef HansU het volgende:
ugh, hier voor de zoveelste keer het toilet weer verstopt.
schaam je.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:00 schreef NrSiX het volgende:
damn ik voer echt geen flikker uit vandaag, het is nog nooit zo erg geweestloop de hele dag iedereen te fucken hier en maar een beetje aan te rommelen
en quoten, je leert het spelletje snel kennen. Goed voor je film kennis en improvisatie vermogen.quote:
hmmm... ouder als 12, jammer voor jequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef Zosk het volgende:
in mijn hoofd wel, alleen dit keer zie ik mooie dames, en ouder als 12![]()
is ze lekker?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Tsja... wat valt hier over te zeggen. Moet je het nummer van me Psychiater ?
nog 1:28 en morgen van 08.00 tot iets van 17.00 (weet niet hoelang afscheid duurt, misschien ff intern wat gaan drinkenquote:
bis morgen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:53 schreef Katana het volgende:
Ik laat de boel de boel.
Ik zeg; tot morgen!
idd, insgelijksquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Teije het volgende:
Zo, het was een drukke dag (niet eens sarcasme).. Nog 40min :-P
Nog een half uurtje voor mij, + 1 dag.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Teije het volgende:
ook een drukke dag.. en nog 38 minuten..quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:19 schreef Teije het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |