niet teveel na de klok kijken, dan lijkt het allemaal langzamer te gaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Zosk het volgende:
het mag idd wel wat sneller
en denken aan Roda JC - Psv, dat helpt bij mij sinds zondag ook goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:53 schreef Katana het volgende:
Precies, gewoon denken dat het half 2 is. Kijk je dalijk op de klok en dan denk je 'tering wat gaat de tijd toch hard vandaag'
lastig als die rechtsonderin vraagt om aandachtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
niet teveel na de klok kijken, dan lijkt het allemaal langzamer te gaan.
hmmm, m'n whatpulse account had ik flink kunnen spekken tijdens deze stage. Maar ik heb het maar niet geinstalleerd hierzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:05 schreef FJD het volgende:
Nog een uurtjeHeb al een kleine 30k aan keystrokes gemaakt maar daar zit FOK! en MSN ook bij
Ja? Bij mij helpt het naderende kampioensfeest ook wel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:55 schreef HansU het volgende:
[..]
en denken aan Roda JC - Psv, dat helpt bij mij sinds zondag ook goed![]()
ik hoop van nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:11 schreef Katana het volgende:
[..]
Ja? Bij mij helpt het nadere kampioensfeest ook wel.
Weer zoals ieder jaar op de markt aan het bier![]()
Eigen laptopjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:08 schreef HansU het volgende:
hmmm, m'n whatpulse account had ik flink kunnen spekken tijdens deze stage. Maar ik heb het maar niet geinstalleerd hierzo.
Gun mij eens een pleziertje, als ajax fan heb ik heb ik de laatste jaren weinig te juichen gehadquote:
dat had ik eigenlijk ook wel gewild (met de laptop op het netwerk dan) had ik geen last gehad van datalimieten of van filters die sites blokkenquote:
Had je supporter moeten worden van een echte club.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef HansU het volgende:
[..]
Gun mij eens een pleziertje, als ajax fan heb ik heb ik de laatste jaren weinig te juichen gehad![]()
40 minuten bij mij, eerst 5 minuten koffie lurpen, toen een introducerend gesprekje, wat ik zolang mogelijk probeerde te rekken zodat er daarna zo min mogelijk tijd over was voor de "leermomenten"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:23 schreef wickedweirdo het volgende:
Morgen maar eens zien hoe snel m'n eindgesprek voorbij is![]()
In Nederland zit werkelijk alles dichtgetimmerd. Hier staat alles wijd openquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
dat had ik eigenlijk ook wel gewild (met de laptop op het netwerk dan) had ik geen last gehad van datalimieten of van filters die sites blokken... maar goed, dan had ik helemaal toegang aan moeten vragen enzo, en heb hier gewoon een eigen PC
maar als er een keer iets gevierd word, dan is het ook om een echte prijs ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:24 schreef Katana het volgende:
[..]
Tja dat is het risico wanneer je fan van Ajax bent.
Stuk minder feestjes
Ja heb nog nooit zo hard zitten balen in het stadionquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:27 schreef HansU het volgende:
[..]
maar als er een keer iets gevierd word, dan is het ook om een echte prijs ook
Al kwam PSV 2 jaar geleden ook bijna in de Finale van de CL.
FORZA UTREG!!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:24 schreef Katana het volgende:
[..]
Had je supporter moeten worden van een echte club.
Maarre dat is het risico wanneer je fan van Ajax bent.
Stuk minder feestjes
Kip madrasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
FORZA UTREG!!!
Hehe, was in slaap gevallen op de bank
Thanks voor alle medelijHaha! Zo eens verzinnen wat ik ga eten..
Idee??![]()
ik ga gewoon hier in de kantine eten, keus genoeg, elke dag wat anders...en het kost me niksquote:
Kebab halen bij de Kebab boerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
FORZA UTREG!!!
Hehe, was in slaap gevallen op de bank
Thanks voor alle medelijHaha! Zo eens verzinnen wat ik ga eten..
Idee??![]()
dat is toch geen avond eten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef miss-scofield het volgende:
Euhm.. ik lust niet echt vleesHehe! Maar ik hou ook niet van soja enzo
![]()
Lastig he
Denk dat het broodje pindakaas wordt..![]()
![]()
Dat is altijd wat je hoort!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef miss-scofield het volgende:
FORZA UTREG!!!
FORZA TWENTEquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is altijd wat je hoort!
nou ja, met de huidige resultaten wat minder vaak
Broodje kebab zonder vlees danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:37 schreef miss-scofield het volgende:
Euhm.. ik lust niet echt vleesHehe! Maar ik hou ook niet van soja enzo
![]()
Lastig he
Denk dat het broodje pindakaas wordt..![]()
![]()
Hahahaa!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
het is weer bijna 4 uur, het niveau van de gemiddelde voetbal hooligan is weer behaald
laterz.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:54 schreef Katana het volgende:
Ik ga zo langzamerhand maar eens afsluiten hier.
Tot morgen
Hoiiii
ik ga bierrrrrrrrrr drinken :pquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef Norro-tje het volgende:
nog 45 minuten dan ben ik ook op weg naar huis, en dan bed liggen heb hoofdpijn
- Tegen iedereen vertellen over z'n nieuwe step. Alsof ie 9 jaar oud is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef NrSiX het volgende:
lol HansUwat doet ie? hele tijd heen en weer crossen door hetzelfde gangetje?
Nek, rug, schouders, verkouden opgezwollen klieren - dus dat put je ook al uit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef NrSiX het volgende:
lol HansUwat doet ie? hele tijd heen en weer crossen door hetzelfde gangetje?
@Renesite: Why?
Z'n step staat er, maar hij is er niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:07 schreef FJD het volgende:
Heb je trouwens die gozer al van z'n step geschopt?
Erasmus MC, uber groot ziekenhuis met zeer lange gangen en grote afstanden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen![]()
Hehe, ja wat moet die man met een step?? In wat voor bedrijf werk je ook alweer
Mmkay.. Blijft toch vreemd lijkt mij.. Ook voor patienten dan! Dat er ineens iemand komt langscrossen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:11 schreef HansU het volgende:
[..]
Erasmus MC, uber groot ziekenhuis met zeer lange gangen en grote afstanden.
in gebieden met patienten komt ie niet zovaak. Het gebouw bestaat uit onderling verbonden flats die allemaal weer een eigen functie hebben. Er zijn wel meer mensen met stepjes en vuilnis karretjes ed zijn zelfs gemotoriseerd. Best gaaf om te zien eigenlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mmkay.. Blijft toch vreemd lijkt mij.. Ook voor patienten dan! Dat er ineens iemand komt langscrossen!
En is het nu niet zo, dat iedereen een step wil hebben?!
Als het geen touchscreen is ben ik niet onder de indruk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:38 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Gisteren een redelijk goed gesprek gehad met mijn stagedocent op school.. Cynisch en sarcastisch mailtjes werken.. Ik heb dus van de klas de bijnaam beroepssarcast gekregen.. (weet niet of ik daar nou heel blij moet zijn)
Morgen komt mijn stagedocent op mijn bedrijf langs..
en ik sta naar de achterkant van een 50' inch HDTV plasma scherm te kijken.. Straks maar even omdraaien..:Y.. Met een 50' inch scherm te zitten Fok!ken
Verwend nestquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:47 schreef T1andonly het volgende:
Als het geen touchscreen is ben ik niet onder de indruk.
idem, nu lekker bezig met reflecterenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:28 schreef Rouser het volgende:
Vrijdag me laatste dag, hooguit dat er nog een paar aanpassingen moeten worden gedaan aan de verslagen. Maandag als het goed is verder met een nieuwe studie![]()
Ja, en vrijdag kunnen uitslapenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
het is nog net morgen. En morgen is het donderdag, weer een dag dichter bij het weekend![]()
ja, vrijdag heb ik vrij..dus nog 2 dagjes te gaan tot weekendquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
het is nog net morgen. En morgen is het donderdag, weer een dag dichter bij het weekend![]()
morgen is de dag voor mijn rijexamenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:22 schreef HansU het volgende:
[..]
1,5 zelfsquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:36 schreef francis997 het volgende:
[..]
ja, vrijdag heb ik vrij..dus nog 2 dagjes te gaan tot weekend![]()
suc6 man! Hoeveel lessen heb je gehad?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
morgen is de dag voor mijn rijexamen![]()
succesquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
succes..quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je dan morgen of vrijdag afrijden? Tis maar net hoe je het woordje 'voor' interpreteert.quote:
en af en toe de rempedaal in trappenquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:02 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon lekker chillen en niet vergeten gas te geven, dan komt het allemaal wel goed
Voetgangers met de benen richting de grond houden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:18 schreef PieterBas het volgende:
en af en toe op het rempedaal in te trappen
dat is zo'n beetje de essentie van auto rijden ja.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Voetgangers met de benen richting de grond houden.
ehhh.. waarom dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:26 schreef DarkShine het volgende:
Stop vandaag met me opleiding (ga me zo uitschrijven), dus komt er helaas ook een eind aan mijn stage die me wel goed beviel...
ik ben er nog.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
![]()
Zijn er ook nog mensen aanwezig hier of wat![]()
Hans is klaar met stage zo te zien..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef HansU het volgende:
![]()
Zijn er ook nog mensen aanwezig hier of wat![]()
m'n lunchpauze duur geloof ik nu al een uur, maar het is ook moeilijk om 5 bruine boterhammen met elk dezelfde worst weg te kaauwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:31 schreef francis997 het volgende:
ik heb nu ff kofiepauze genomen..en ga hierna weer ff pc'tje installeren
kan ik me voortstellen is best lastig....mischien handig om voortaan maar verschillend beleg op het brood te doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:35 schreef HansU het volgende:
[..]
m'n lunchpauze duur geloof ik nu al een uur, maar het is ook moeilijk om 5 bruine boterhammen met elk dezelfde worst weg te kaauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |