abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:35:53 #1
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45667242
quote:
Kamervragen over Marokko.nl
Gepost door Rob (R@b) - Bron: FOK! (PVV)
Gepubliceerd: donderdag 25 januari 2007 @ 16:56
[Martin Bosma ] De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders heeft vandaag schriftelijke Kamervragen gesteld over subsidiëring van de site Marokko.nl. PVV'er Martin Bosma wil van de ministers van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en van Justitie opheldering over antiwesterse en antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum.

Volgens de 42-jarige Bosma zijn er op de site - in het bijzonder op het forum - teksten te vinden als ''ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het niet aanzien'', ''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''raespect voor taliban toen ze die beelden van boedha vernietigden'', ''dood aan de joooddd'' en ''het zal een feit blijven dat vele Allochtonen homoseksualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof.'' Verder is het een site waar volgens het Kamerlid lieden bivakeren die onder interesse zaken invullen als: ''joden opsporen en vernietigen'', en waar 28% van de deelnemers aan een poll aangeeft homoseksualiteit een ziekte te vinden. (Spelling en hoofdletters zijn in de quotes ongecorrigeerd.)

Het Kamerlid wil onder meer weten of de ministers kunnen uitleggen waarom deze site ''boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-Nederlands en anti-westers karakter hebben'', met belastinggeld moet worden gesteund. Ook wil hij weten of de ministeries bereid zijn in overleg te treden met het Bedrijfsfonds om hen te bewegen de subsidiering onmiddellijk te stoppen.

Tenslotte wil hij weten of het ministerie van Justitie wil bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt tegen de site, gelet op eerder vermelde uitlatingen.
marokko.nl vertoont grote overeenkomsten met sites als stormfront wat in nederland verboden is.
waarom mogen moslims kennelijk zo lang ongestraft hun gang gaan?

is het niet het oproepen tot het doden van cabaretiers dan is het wel het oproepen tot het doden van een of andere onschuldige groepering.

wanneer wordt de religie van de vrede eens een halt toegeroepen en verboden aangezien het ene criminele facistische organisatie is.
ik ben lief :)
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:36:44 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45667274
Maar de PvdV is helemaaaaal geen one-issue partij hoor...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:39:02 #3
151582 A_L_N_F
pi_45667337
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
is dat wat ze aan de kaak stellen dan niet fout?
pi_45667391
Goeie vragen
Belachelijk dat daar belastinggeld heen gaat.
Krijgt fok ook?
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:42:17 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45667427
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Wanneer komen er Kamervragen over de FP dan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_45667434
quote:
En jouw argument geen drogreden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_45667438
quote:

[..]

Kei fout. maar als zulke berichten daadwerklijk langer dan 2 uur op dat forum zouden staan dan zou het wekelijks in het nieuws zijn omdat de joods lobby ook niets beters te doen heeft dan zulke dingen te zoeken om zichzelf in een slachtoffer rol te manouvreren.
pi_45667499
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kei fout. maar als zulke berichten daadwerklijk langer dan 2 uur op dat forum zouden staan dan zou het wekelijks in het nieuws zijn omdat de joods lobby ook niets beters te doen heeft dan zulke dingen te zoeken om zichzelf in een slachtoffer rol te manouvreren.
De Joodse lobby
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:51:46 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45667676
Rot toch op TS, als jij een discriminerende post op fok plaatst, of gelul over fascisme, dan betekent dat toch nog niet dat fok.nl jouw en je denkbeelden ondersteunt.

Iemand de mogelijkheid geven om z'n mening te uiten betekent nog niet dat je die mening een stempel van goedkeuring verleent.

Vrijheid van meningsuiting lijkt nogal moeilijk te verteren voor jullie soort.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:58:06 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45667827
quote:
't Is makkelijk scoren, dat wel

Maar het is wel onbegrijpelijk dat er belastinggeld gebruikt wordt voor een forum als dat.
Het stikt er van de anti-Westerse retoriek.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45667849
De teksten staan op het forum. Dat wil nog niet zeggen dat de makers/beheerders van de site fascistisch zijn. Wel behoren ze op te treden tegen dergelijke uitspraken door ze te verwijderen. Wanneer ze dit verzuimen moet de subsidie gestopt worden.

Oh ja, ALNF, ik snap dat je in je enthousiasme om weer eens wat allochtonen aan de schandpaal te nagelen soms iets te snel typt, maar wil je asjeblieft in ieder geval de topic titel even nakijken voordat je op Invoeren drukt.
PWBF
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:59:01 #12
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45667855
Wil de Partij Voor Vrijheid serieus meningen - al zijn die nog zo abject - verbieden?
Ik vind "dood aan de joooddd" overigens wel een zaak voor het OM, maar de rest niet.
pi_45667882
quote:
Volgens de 42-jarige Bosma zijn er op de site - in het bijzonder op het forum - teksten te vinden als ''ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het niet aanzien'', ''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''raespect voor taliban toen ze die beelden van boedha vernietigden'', ''dood aan de joooddd'' en ''het zal een feit blijven dat vele Allochtonen homoseksualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof.''
, deze Partij tegen de Vrijheid-lamlul mag wel eens op de FP kijken, daar zie je reacties waar dit niks bij is...

Verder is het eigenlijk natuurlijk belachelijk dat een forum overheidssubsidie krijgt, maar aangezien de PVV tegen de subsidie is, ben ik er toch maar voor. Een beter normkader van goed en fout bestaat er immers niet.
pi_45667890
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:58 schreef Nielsch het volgende:
De teksten staan op het forum. Dat wil nog niet zeggen dat de makers/beheerders van de site fascistisch zijn. Wel behoren ze op te treden tegen dergelijke uitspraken door ze te verwijderen. Wanneer ze dit verzuimen moet de subsidie gestopt worden.

Oh ja, ALNF, ik snap dat je in je enthousiasme om weer eens wat allochtonen aan de schandpaal te nagelen soms iets te snel typt, maar wil je asjeblieft in ieder geval de topic titel even nakijken voordat je op Invoeren drukt.
Waarom moeten ze subsidie krijgen?
Gaan we dat aan elke site geven?
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:03:07 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45667950
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef knowall het volgende:

[..]

, deze Partij tegen de Vrijheid-lamlul mag wel eens op de FP kijken, daar zie je reacties waar dit niks bij is...

Verder is het eigenlijk natuurlijk belachelijk dat een forum overheidssubsidie krijgt, maar aangezien de PVV tegen de subsidie is, ben ik er toch maar voor. Een beter normkader van goed en fout bestaat er immers niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:03:10 #16
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45667952
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie vragen
Krijgt fok ook?
Het Bedrijfsfonds voor de Pers (dat overigens voor een groot deel wordt gesteund door de pers zelf) heeft als voorwaarde voor subsidie:
Steunverlening aan minderhedenbladen
Op grond van de Tijdelijke subsidieregeling minderhedenbladen en journalistieke internetinformatieproducten is de werkingssfeer voor minderhedenbladen verruimd ten opzichte van afzonderlijke persorganen in het algemeen (zie paragraaf hiervoor). Het is namelijk ook mogelijk een projectsubsidie te verstrekken aan bladen voor culturele en etnische minderheden:
[bla]
pi_45667990
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef Floripas het volgende:
Wil de Partij Voor Vrijheid serieus meningen - al zijn die nog zo abject - verbieden?
Ik vind "dood aan de joooddd" overigens wel een zaak voor het OM, maar de rest niet.
Ik maak op dat het de PVV, vooralsnog, om de subsisdie te doen is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45667998
quote:

[..]

Blijkbaar is er behoefte aan, dat er op dit soort dingen gefocust wordt.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:05:35 #19
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668017
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:04 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik maak op dat het de PVV, vooralsnog, om de subsisdie te doen is.
quote:
Tenslotte wil hij weten of het ministerie van Justitie wil bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt tegen de site, gelet op eerder vermelde uitlatingen.
pi_45668074
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Waarom moeten ze subsidie krijgen?
Gaan we dat aan elke site geven?
Omdat die organisatie dat blijkbaar wil.

Bovendien is het geen belastinggeld.
PWBF
pi_45668097
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie vragen
Krijgt fok ook?
Het is geen belastinggeld.
PWBF
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:09:14 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45668118
quote:
Misschien wel. Maar dan wel één belangrijk punt waarover de rest niks durft te zeggen of vragen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45668125
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Antisemitisme is steeds meer aan het herleven in Nederland. De massale komst van niet- westerse allochtonen draagt daar behoorlijk aan bij, terwijl wij moeten bedenken dat deze bevolkingsgroep steeds groter aan het worden is.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:09:52 #24
46149 __Saviour__
pi_45668131
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is geen belastinggeld.
nee, dat geld toveren ze uit een hoge hoed
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45668137
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wanneer komen er Kamervragen over de FP dan?
Je bent toch niet compleet achterlijk hé?

Marokko.nl krijgt subsidie... Fok! niet.
Its that simple!!

Sowieso is 135.000euro voor een website te idioot voor woorden.
pi_45668146
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nee, dat geld toveren ze uit een hoge hoed
http://www.bedrijfsfondsp(...)e.shtml#jaarrekening
PWBF
pi_45668156
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]
Niet anders dan wat het IMD doet bij veel websites
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:10:54 #28
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45668160
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je bent toch niet compleet achterlijk hé?

Marokko.nl krijgt subsidie... Fok! niet.
Its that simple!!

Sowieso is 135.000euro voor een website te idioot voor woorden.
Als je de A's en FA's per uur een normaal salaris zou moeten betalen, plus wat servers en bandbreedte, zit je daar al vrij snel aan hoor...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:11:11 #29
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668170
Kennelijk hadden ze hun subsidie al eens verspeeld met nare comments.

Ik heb trouwens even rondgesurft, en ik kwam niks tegen van die strekking. Wie heeft er wat?
pi_45668176
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]
Het punt dat ik wil maken is dat ik niet opmaak dat de PVV voor een verbod op meningen ijvert zoals jij stelde. Ze dringt wel op een onderzoek door het OM naar bepaalde uitspraken aan.
pi_45668221
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef knowall het volgende:

[..]

Ach god
Jij bent dus toch achterlijk
Fok! (waar gemodereerd wordt) vergelijken met een forumpje die subsidie vangt... en dan die laatste paar zinnen. Hoe hypocriet kun je zijn zeg
Je valt echt compleet door de mand.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:13:34 #32
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668231
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Niet anders dan wat het IMD doet bij veel websites
Het Nederlands Instituut voor Meerpartijendemocratie?
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:13:36 #33
46149 __Saviour__
pi_45668232
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef soylent het volgende:
Als je de A's en FA's per uur een normaal salaris zou moeten betalen, plus wat servers en bandbreedte, zit je daar al vrij snel aan hoor...
Salaris voor een beetje in je vrije tijd wat op een forum aankloten. Gekker moet het niet worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:13:37 #34
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45668233
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:11 schreef Floripas het volgende:
Kennelijk hadden ze hun subsidie al eens verspeeld met nare comments.

Ik heb trouwens even rondgesurft, en ik kwam niks tegen van die strekking. Wie heeft er wat?
Het wordt meestal vrij snel weggehaald (ik heb er ook wel eens een paar weken gepost )
pi_45668239
En ik maar denken dat de vrijheid van meningsuiting, hoe kwetsend en discriminerend soms ook, het hoogste goed was in dit land. Daar was Wilders' messias Pim toch voor gestorven.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:14:15 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45668246
quote:
vooral uit etherreclameopbrengsten dus.
pi_45668247
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef soylent het volgende:

[..]

Waarom zouden die een salaris moeten ontvangen?
Fok draait toch ook zonder enige vorm van subsidie! En voor zover ik weet is Fok tig keer groter dan dat forumpje.
pi_45668248
Tja, ik snap ook niet echt waarom het Bedrijfsfonds voor de Pers een internetforum zou subsidieren, maar goed ik neem aan dat ze daar goed over nagedacht hebben en dan is het lekker hun zaak en niet die van de overheid.

Als de regering besluit om uitspraken op dat forum strafrechtelijk te laten vervolgen dan mag Fok! ook wel eens gaan oppassen. En pseudo-neonazi'tjes zoals de topicstarter zouden ook wel eens de lul kunnen zijn dan.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:14:28 #39
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45668252
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Salaris voor een beetje in je vrije tijd wat op een forum aankloten. Gekker moet het niet worden.
Almererulez.nl is ook gesubsidieerd

Tsja, soms vind je wat politici zo gek.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:14:40 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45668260
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

marokko.nl vertoont grote overeenkomsten met sites als stormfront wat in nederland verboden is.

is het niet het oproepen tot het doden van cabaretiers dan is het wel het oproepen tot het doden van een of andere onschuldige groepering.

wanneer wordt de religie van de vrede eens een halt toegeroepen en verboden aangezien het ene criminele facistische organisatie is.
Tja sinds 30 april 1945 mogen mensen met denkbeelden als stormfront hun gang gaan. Dus waarom zouden moslims dat dan niet mogen???
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:14:48 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668266
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

www.somethingawful.com
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:14:50 #42
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45668269
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zouden die een salaris moeten ontvangen?
Fok draait toch ook zonder enige vorm van subsidie! En voor zover ik weet is Fok tig keer groter dan dat forumpje.
Simpel: als iemand mij subsidie aanbiedt dan neem ik het aan. Jij zou het weigeren? Dus dat verklaart de 'gebruikers'kant van de subsidie.

Of het nodig is, is een tweede: ik denk van niet eigenlijk. De markt kan dit wel oplossen. Forums zijn wel winstgevend te krijgen.
pi_45668276
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef gelly het volgende:
En ik maar denken dat de vrijheid van meningsuiting, hoe kwetsend en discriminerend soms ook, het hoogste goed was in dit land. Daar was Wilders' messias Pim toch voor gestorven.
Er is niks mis met de vrijheid van meningsuiting.
Wel met het vangen van subsidie

Echt geweldig dat sommige mensen hier compleet omheen lullen en er zaken bij halen die er niks mee te maken hebben
pi_45668291
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:09 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Antisemitisme is steeds meer aan het herleven in Nederland.
Maar in het verlengde van "moslims hebben dat aan zichzelf te danken" hebben joden zelf toch ook verantwoordelijkheid daarin ?
pi_45668323
quote:
Het oproepen tot het doden van joden lijkt mij niet onder de vrijheid van meningsuiting te vallen... Er wordt dan ook terecht grote vraagtekens gezet bij het verlenen van de subsidie aan een forum, dat een platform is voor racistische en discriminerende Marokkanen. Stormfront krijgt toch ook geen subsidie.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:17:01 #46
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668327
Ja. Dat iemand een marktsubsidie aan de kaak stelt, tot daar aan toe. Wat wil Wilders doen? Die organisaie verbieden ze geld te geven?

Maar dat hij internet-vrijheid van meningsuiting aan de kaak stelt, dat vind ik wel heel extreem.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:17:15 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45668337
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Maar in het verlengde van "moslims hebben dat aan zichzelf te danken" hebben joden zelf toch ook verantwoordelijkheid daarin ?
vind je?
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:17:16 #48
46149 __Saviour__
pi_45668338
quote:
Niet als het haatdragend is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45668343
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja sinds 30 april 1945 mogen mensen met denkbeelden als stormfront hun gang gaan. Dus waarom zouden moslims dat dan niet mogen???
Oh god wat hypocriet weer.
Veel mensen die zich laten kennen de laatste tijd hoor.
pi_45668347
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, maar ben jij een andere mening toegedaan? Is het de schuld van joodse Nederlanders dat zij te maken krijgen met toenemend antisemitisme?
pi_45668348
Gers forum is dat altijd Marokko.nl
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:17:56 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45668351
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Jouw postings over moslims zijn niet haatdragend?
(Van mij mogen ze hoor)
pi_45668358
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wel met het vangen van subsidie
Niet van de overheid. Dus de PVV bemoeit zich met zaken die de hunne niet zijn.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:18:11 #54
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668360
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:16 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het oproepen tot het doden van joden lijkt mij niet onder de vrijheid van meningsuiting te vallen... Er wordt dan ook terecht grote vraagtekens gezet bij het verlenen van de subsidie aan een forum, dat een platform is voor racistische en discriminerende Marokkanen. Stormfront krijgt toch ook geen subsidie.
Stormfront krijgt weldegeleijk subsidie, van de Aryan Liberation Fund (ofzoiets)
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:18:45 #55
46149 __Saviour__
pi_45668376
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:17 schreef soylent het volgende:

[..]

Jouw postings over moslims zijn niet haatdragend?
(Van mij mogen ze hoor)
Ik bedreig ze niet met de dood.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:19:06 #56
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668386
quote:

[..]

Ik vind jou anders ook behoorlijk haatdragend.
pi_45668400
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Ze krijgen het van een bedrijfsfonds idd... hoe denk je dat die aan hun geld komen?
pi_45668414
quote:

[..]

Goh, moet ik even wat van jouw posts over allochtonen/moslims/marokkanen gaan quoten
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_45668428
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef Refragmental het volgende:
Fok! (waar gemodereerd wordt) vergelijken met een forumpje die subsidie vangt
Het ging mij om de vermeende strafbaarheid van dergelijke uitspraken. Die zijn niet meer of minder strafbaar wanneer ze op een gesubsidieerd forum geplaatst zijn.
quote:
Je valt echt compleet door de mand.
Dat zou impliceren dat ik mij ooit in de mand bevonden heb. Hetgeen onwaar is.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:21:03 #60
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45668436
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Klopt. Maar iedereen weet dat het maar een klein stapje vergt om verder te gaan dan dat. Dialoog en diplomatie is altijd beter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_45668445
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Stormfront krijgt weldegeleijk subsidie, van de Aryan Liberation Fund (ofzoiets)
Lijkt mij toch niet echt te vergelijken met het Bedrijfsfonds voor de Pers.
pi_45668448
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

iig geen Nederlandse subsidie. Is dus niet ons probleem.
Was het een Nederlandse subsidie dan mocht die wat mij betreft per direct stopgezet worden.
Een forum moet zichzelf kunnen dragen en niet hoeven te leunen op overheidsgeld. Lukt dit niet dan is er duidelijk geen vraag naar dat forum.
pi_45668451
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:19 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze krijgen het van een bedrijfsfonds idd... hoe denk je dat die aan hun geld komen?
Nou, even denken, uit het bedrijfsleven ? Niet dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2007 18:22:33 ]
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:22:59 #64
46149 __Saviour__
pi_45668488
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Goh, moet ik even wat van jouw posts over allochtonen/moslims/marokkanen gaan quoten
Maar zoals gezegd, ik wens ze niet dood. Ik zeg dat ze dan maar moeten oprotten. Da's heel wat minder dan doodwensen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45668491
quote:

[..]

Heb je echt niks beter te doen dan het 700ste topic over moslims te openen.
Dat eindeloze gezeur komt de meeste mensen langzamerhand de strot uit.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:23:14 #66
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45668493
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, even denken, uit het bedrijfsleven ?
Nee dat is niet zo. Het Bedrijfsfonds voor de Pers is opgericht n.a.v. de Mediawet en wordt betaald door het ministerie van OC&W.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:24:12 #67
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668522
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het gebeurt anders genoeg op FOK.

Een pareltje:
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:46 schreef NTCE het volgende:
wtf, linkse kuthoer, oprotten en verbranden met die pro-nikker shit!
pi_45668523
quote:

[..]

Het is een orgaan dat functioneert op basis van de Mediawet. Bovendien heeft de staatsecretaris bevoegdheden die de verstrekking van subsidies kan uitstellen of vernietigen.
We praten niet over een of ander kruidenierswinkeltje.
pi_45668577
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:23 schreef soylent het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo. Het Bedrijfsfonds voor de Pers is opgericht n.a.v. de Mediawet en wordt betaald door het ministerie van OC&W.
En dus komt belastingsgeld via dat bedrijfsfonds bij Marokko.nl
Meteen stopzetten.
pi_45668583
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar zoals gezegd, ik wens ze niet dood. Ik zeg dat ze dan maar moeten oprotten. Da's heel wat minder dan doodwensen.
Mwaw, 't is vooral een andere vorm van retoriek die gebruikt wordt. De mededeling is niet zo heel anders. Maar goed, dat is een dun lijntje waar jij op duidelijk ook op balanceert. En haatdragend en haatverspreidend ben jij overduidelijk bezig, laten we dat vooral niet gaan verwaarlozen.....

Bovendien kom ik op Fok, op het forum maar vooral op de FP, vaak (verkapte) doodsverwensingen richting moslims/allochtonen tegen. Fok ook maar opdoeken? Fokkers gaan vervolgen?
pi_45668604
De PVV- en andere fracties moeten gewoon hun taak uitvoeren in de Tweede Kamer en dat is het controleren van de regering.
pi_45668623
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het gebeurt anders genoeg op FOK.

Een pareltje:
[..]
Heb je een link naar die reactie?
Die reactie wordt ook meteen weggemodereerd, je hoeft dus niet te doen alsof dit dagelijkse kost is op de FP, want dat is het absoluut niet.
pi_45668628
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Kritiek hebben op bepaalde misstanden en voorstander zijn van een harde aanpak daarvan is dan ook heel wat anders dan racisme. Dat laatste krijg je al snel in de schoenen geschoven als je kritiek hebt. Door iemand als 'racist' te stigmatiseren proberen bepaalde figuren critici en andersdenkenden monddood te maken.
pi_45668634
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Bovendien kom ik op Fok, op het forum maar vooral op de FP, vaak (verkapte) doodsverwensingen richting moslims/allochtonen tegen. Fok ook maar opdoeken? Fokkers gaan vervolgen?
De subsidies stop zetten zou dan de juiste eerste stap zijn.
Mits mogelijk personen ook vervolgen ja.
pi_45668635
Ik wil voor mijn site "dood aan alle tyfuszigeuners" ook subsidie aanvragen, waar moet ik wezen ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45668658
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:27 schreef damian5700 het volgende:
De PVV- en andere fracties moeten gewoon hun taak uitvoeren in de Tweede Kamer en dat is het controleren van de regering.
Dat hebben ze nu ook gedaan.
Als dit goed gaat komt er weer 135.000 euro vrij voor belangrijkere zaken.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:29:49 #77
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668665
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Kritiek hebben op bepaalde misstanden en voorstander zijn van een harde aanpak daarvan is dan ook heel wat anders dan racisme. Dat laatste krijg je al snel in de schoenen geschoven als je kritiek hebt. Door iemand als 'racist' te stigmatiseren proberen bepaalde figuren critici en andersdenkenden monddood te maken.
Juist. Net als mensen die kritiek hebben op Israel "anti-semiet" te noemen.
pi_45668678
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En dus komt belastingsgeld via dat bedrijfsfonds bij Marokko.nl
Meteen stopzetten.
Hun opbrengsten behalen ze via investeringen en rentes op leningen. Dus ga nu eens weg met je belastinggeld. Misschien moet je eens iets lezen als het op dit forum gepost wordt.
PWBF
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:30:30 #79
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668684
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat hebben ze nu ook gedaan.
Als dit goed gaat komt er weer 135.000 euro vrij voor belangrijkere zaken.
Alleen kost elke kamervraag 77.000 euro
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:31:00 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668699
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef Hathor het volgende:
Ik wil voor mijn site "dood aan alle tyfuszigeuners" ook subsidie aanvragen, waar moet ik wezen ?
The aryan liberation front.
pi_45668717
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hun opbrengsten behalen ze via investeringen en rentes op leningen. Dus ga nu eens weg met je belastinggeld.
Heb je daar een bron van?

Ik vond dit namelijk toch best duidelijk:
"Nee dat is niet zo. Het Bedrijfsfonds voor de Pers is opgericht n.a.v. de Mediawet en wordt betaald door het ministerie van OC&W."
pi_45668734
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

2.000 euro zul je bedoelen
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:32:24 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668755
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

2.000 euro zul je bedoelen
Niet als je alle salarissen meerekent.
pi_45668757
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van?

Ik vond dit namelijk toch best duidelijk:
"Nee dat is niet zo. Het Bedrijfsfonds voor de Pers is opgericht n.a.v. de Mediawet en wordt betaald door het ministerie van OC&W."
Nogmaals, speciaal voor de mensen die net niet op zaten te letten (jij), de link: http://www.bedrijfsfondsp(...)e.shtml#jaarrekening
PWBF
pi_45668776
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

De subsidies stop zetten zou dan de juiste eerste stap zijn.
Mits mogelijk personen ook vervolgen ja.
Dus bij de topicstarter ligt morgen een mooie brief op de deurmat als het aan jou ligt? Of heb je liever een paar agenten die 'm van z'n bed halen vanavond?
pi_45668785
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Juist. Net als mensen die kritiek hebben op Israel "anti-semiet" te noemen.
Inderdaad, maar de echt antisemitische reacties zijn er gemakkelijk tussenuit te halen of heb jij die hier op Fok niet vaak genoeg met eigen ogen gezien?
pi_45668810
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus bij de topicstarter ligt morgen een mooie brief op de deurmat als het aan jou ligt? Of heb je liever een paar agenten die 'm van z'n bed halen vanavond?
Zie jij iets staan wat het in de rechtbank tot een veroordeling zou halen?
Je moet eerst de haalbaarheid bekijken van een eventuele rechtzaak en ik denk niet dat ze aan deze zaak gaan beginnen.
pi_45668817
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik zou toch niet willen wensen, dat de werking van het Nederlandse parlementaire systeem afhankelijk wordt gemaakt van zuinig-/vrekkigheid.
pi_45668820
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Niet als je alle salarissen meerekent.
Dan kost niksdoen evenveel... salarissen worden namelijk altijd betaald.
pi_45668908
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Zie jij iets staan wat het in de rechtbank tot een veroordeling zou halen?
Je moet eerst de haalbaarheid bekijken van een eventuele rechtzaak en ik denk niet dat ze aan deze zaak gaan beginnen.
Niet in dit topic, maar meneer heeft een mooi repetoire op z'n naam staan. Even wat A4'tjes uitprinten met z'n bijdragen op de FP en het forum en meneer is makkelijker te vervolgen dan Ali die zich een keertje heeft uitgeleeft op marokko.nl.

Van mij hoeft het niet. Maar als je uitspraken op marokko.nl strafbaar stelt dan zijn er een hoop fokkers net zo strafbaar. Waaronder de topicstarter. Die K3-fan heeft trouwens ook een mooi oeuvre waar je ook vast wel een rechtzaakje van kan maken.
pi_45668909
De PVV heeft het recht om vragen te stellen over deze kwestie. De staatssecretaris heeft namelijk een controlerende functie over het Bedrijfsfonds voor de Pers, wat de subsidie verstrekt aan de website. De vragen lijken me ook niet erg onjuist om eerlijk te zijn. Wel wordt er door velen hier te overdreven op gereageerd. Als de uitspraken alleen op het forum staan dan is dat niet de mening van de beheerders van de website. Zij zullen moeten optreden tegen deze uitspraken. Uit eerdere posts hier blijkt dit ook te gebeuren. Of de vragen van de PVV dan nog zinnig zijn betwijfel ik ten zeerste.
PWBF
pi_45668954
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Niet in dit topic, maar meneer heeft een mooi repetoire op z'n naam staan. Even wat A4'tjes uitprinten met z'n bijdragen op de FP en het forum en meneer is makkelijker te vervolgen dan Ali die zich een keertje heeft uitgeleeft op marokko.nl.

Van mij hoeft het niet. Maar als je uitspraken op marokko.nl strafbaar stelt dan zijn er een hoop fokkers net zo strafbaar. Waaronder de topicstarter. Die K3-fan heeft trouwens ook een mooi oeuvre waar je ook vast wel een rechtzaakje van kan maken.
Wat strafbaar is en wat niet strafbaar is hebben we al lang vastgesteld.
Als mensen uitlatingen doen die strafbaar zijn dan zouden ze inderdaad voor het gerecht gezet moeten worden. Internet of niet een strafbaar feit blijft hetzelfde.
pi_45669065
Dat van die subsidie is een grapje he?
pi_45669073
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:39 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Wat strafbaar is en wat niet strafbaar is hebben we al lang vastgesteld.
Als mensen uitlatingen doen die strafbaar zijn dan zouden ze inderdaad voor het gerecht gezet moeten worden. Internet of niet een strafbaar feit blijft hetzelfde.
Zeker met hun hele oeuvre zijn ze waarschijnlijk wel strafbaar. Haatzaaien, racisme. Vooral omdat het om een enorme berg posts gaat is het makkelijk aan te tonen. Eén losse post is geen bewijs, maar enkele tientallen is duidelijk bewijs. Best te vervolgen als je dat echt wil. Geert wil dat blijkbaar. Nou laten we dan maar een flinke nieuwe politie-eenheid oprichten om de posthistory van enkele tientallen fokkers en marokko.nl-ers na te lopen, genoeg ellende te vinden
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:45:31 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45669121
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar de echt antisemitische reacties zijn er gemakkelijk tussenuit te halen of heb jij die hier op Fok niet vaak genoeg met eigen ogen gezien?
Ja, hoor, natuurlijk wel. Net als de echt racistische reacties.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:46:12 #96
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45669135
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zou toch niet willen wensen, dat de werking van het Nederlandse parlementaire systeem afhankelijk wordt gemaakt van zuinig-/vrekkigheid.
Neuh, dat hoeft van mij ook niet, en het gaat natuurlijk om het principe, niet om de 135.000 euro.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:47:05 #97
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45669164
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik kan er van de afgelopen week al wel drie naar voren halen.
pi_45669217
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik kan er van de afgelopen week al wel drie naar voren halen.
Ja, zowel topicstarter als die K3-fan zijn mij de afgelopen weken ook erg opgevallen. Zag ook dat topicstarter een FP-ban heeft. Ik durf wel te raden waar die vandaan komt
pi_45669270
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, hoor, natuurlijk wel. Net als de echt racistische reacties.
Maar goed, moet volgens jou deze subsidie wel of niet worden stopgezet (voorzover dat nog mogelijk is)? Deze vraag is overigens ook voor Gelly. Ik ben voor alle duidelijkheid van mening dat deze site niet gesubsidieerd meer moet worden.
pi_45669412
quote:

[..]

Niet van de overheid.
Vrees van wel; http://www.bedrijfsfondspers.nl/organisatie.shtml
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:56:54 #101
151582 A_L_N_F
pi_45669455
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, zowel topicstarter als die K3-fan zijn mij de afgelopen weken ook erg opgevallen. Zag ook dat topicstarter een FP-ban heeft. Ik durf wel te raden waar die vandaan komt
en dat alleen omdat ik zeg dat skinheads beter een marokkaan konden neersteken dan een slowaak omdat de kans dan groter was dat ze een crimineel te pakken zouden hebben en dat dan begrijpelijk is.

dat is hetzelfde als bepaalde users hier het logisch vinden dat taliban en palestijnen aanslagen plegen
pi_45669467
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:51 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Maar goed, moet volgens jou deze subsidie wel of niet worden stopgezet (voorzover dat nog mogelijk is)? Deze vraag is overigens ook voor Gelly. Ik ben voor alle duidelijkheid van mening dat deze site niet gesubsidieerd meer moet worden.
Als de beheerders van de site bewust en consequent optreden tegen de uitspraken op het forum hoeft de subsidie niet stopgezet te worden. Doen ze dit niet, dan moet de subsidie wel stopgezet worden.
PWBF
pi_45669507
quote:

[..]

Ik vind het wel goed, die subsidie. Zo krijgen jongeren met een haatdragende mening eens wat tegengas vanuit hun ' eigen' groep. Ze leren en zien andere meningen. Er wordt echt wel gemodereerd op dat forum, alleen soms niet al te snel. Maar goed, dat zie ik ook steeds meer hier op Fok!, vooral in NWS en POL waar figuren als Saviour en ALNF ongestoord hun racistische gang kunnen gaan. Maakt dat Fok! racistisch ? Gelukkig niet. Ook op Marokko.nl is het gelukkig slechts een minderheid.
pi_45669515
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

en dat alleen omdat ik zeg dat skinheads beter een marokkaan konden neersteken dan een slowaak omdat de kans dan groter was dat ze een crimineel te pakken zouden hebben en dat dan begrijpelijk is.

dat is hetzelfde als bepaalde users hier het logisch vinden dat taliban en palestijnen aanslagen plegen
Kijk dat is dus gewoon strafbaar. Als Geertje wil dat die Marokkaantjes vervolgt moeten gaan worden dan kan jij dus ook een uitnodiging verwachten voor een feestje bij de rechtbank, voor deze post en je hele verdere dubieuze repetoire

Toch tof die kamervragen van Geertje
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:59:51 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45669535
quote:

[..]

Het kan mij eerlijk gezegd niet gek veel schelen. Het hoeft niet, van mij. Net als jongerorganisaties van politieke partijen van mij ook geen subsidie hoeven te krijgen.
Als daar overigens normaal wordt gemod op racisme en haatzaaien dan vind ik ook niet dat het OM naar de site moet kijken.
pi_45669573
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als de beheerders van de site bewust en consequent optreden tegen de uitspraken op het forum hoeft de subsidie niet stopgezet te worden. Doen ze dit niet, dan moet de subsidie wel stopgezet worden.
Ik las volgens mij net in het topic, gepost door Floripas, dat de subsidie voor deze site al eens eerder is ingetrokken. Het vertrouwen lijkt mij terecht nu wel weg.
pi_45669625
Niet te geloven dit, ¤ 135.000,- aan subsidie voor een Moslim forum. Geen wonder dat de AIVD steeds meer geld nodig heeft. We subsidieren gewoon potentiele moslimterroristen. Mohammed B verkreeg ook al, een uitkering van de staat
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_45669685
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik las volgens mij net in het topic, gepost door Floripas, dat de subsidie voor deze site al eens eerder is ingetrokken. Het vertrouwen lijkt mij terecht nu wel weg.
Sja, niet elk forum heeft tientallen vrijwillgers rondlopen die de boel in de gaten houden. Maar als dergelijke teksten niet bewust blijven staan zie ik geen reden tot intrekken van subsidie, hoogstens een dringend advies om wat aan de moderatie te gaan doen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:05:12 #109
151582 A_L_N_F
pi_45669728
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Kijk dat is dus gewoon strafbaar. Als Geertje wil dat die Marokkaantjes vervolgt moeten gaan worden dan kan jij dus ook een uitnodiging verwachten voor een feestje bij de rechtbank, voor deze post en je hele verdere dubieuze repetoire

Toch tof die kamervragen van Geertje
helemaal niet.
ik zei nergens dat ze een marokkaan moesten neersteken of dat ik de daad goedkeur.
ik zeg alleen dat met het neersteken van een marokkaan het meer begrijpelijk is en wellicht minder kwalijk genomen wordt gezien het feit van vergelding als motief.

ik heb een hekel aan gelovigen en criminelen die het maatschappelijk welzijn verzieken en helaas zijn de moslims daarin hoog vertegenwoordigd.
als chinezen de attitude hadden van de gemiddelde moslim dan had ik aan chinezen een hekel gehad...
pi_45669778
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het kan mij eerlijk gezegd niet gek veel schelen. Het hoeft niet, van mij. Net als jongerorganisaties van politieke partijen van mij ook geen subsidie hoeven te krijgen.
Als daar overigens normaal wordt gemod op racisme en haatzaaien dan vind ik ook niet dat het OM naar de site moet kijken.
De wenselijkheid om subsidies uit te delen aan bepaalde organisaties is op zich een andere kwestie. Als blijkt dat een bepaalde site bepaalde users aantrekt en daarmee tot een platform is verworden voor racisme en discriminatie, dan lijkt het mij niet wenselijk om aan een dergelijke site subsidie te verstrekken.
pi_45669807
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:00 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel eens een tijd gepost, simpelweg om zelf te bekijken hoe het er aan toe gaat i.p.v. maar af te gaan op wat uitspraken van verschillende personen.

Soms was er nieuwsbericht over Marokkanen (negatief) waar dan een discussie over ontstond. Soms gingen users dan tegen mij in en kreeg ook allerlei verwensingen naar mijn hoofd. Die werden netjes weggemoddereerd. Echter werden mijn reacties (gewoon normale reacties waarbij je soms de vinger op de zere plek legt) ook gewoonweg verwijderd. Ik merkte vooral dat als iets niet in het straatje pastte van de aanwezigen dat veel reacties dan gewoon verdwenen. Heb er ongeveer 2 maanden gezeten en er toen de brui aan gegeven.
pi_45669841
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, niet elk forum heeft tientallen vrijwillgers rondlopen die de boel in de gaten houden. Maar als dergelijke teksten niet bewust blijven staan zie ik geen reden tot intrekken van subsidie, hoogstens een dringend advies om wat aan de moderatie te gaan doen.
Op een gegeven moment is zo'n site dus een platform voor racisme en discriminatie.
pi_45669854
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat die subsidie daarin toch een oplossing voorziet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:09:49 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45669911
ik hoop dat ze iets goeds doen met hun geld. daar kan je toch aardig wat jongeren voor aantrekken? en waarom gaan ze niet meer in de sponsor business? dan krijgen ze vanzelf wel te horen dat ze moeten matigen.
pi_45669918
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:07 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik heb er ook wel eens een tijd gepost, simpelweg om zelf te bekijken hoe het er aan toe gaat i.p.v. maar af te gaan op wat uitspraken van verschillende personen.

Soms was er nieuwsbericht over Marokkanen (negatief) waar dan een discussie over ontstond. Soms gingen users dan tegen mij in en kreeg ook allerlei verwensingen naar mijn hoofd. Die werden netjes weggemoddereerd. Echter werden mijn reacties (gewoon normale reacties waarbij je soms de vinger op de zere plek legt) ook gewoonweg verwijderd. Ik merkte vooral dat als iets niet in het straatje pastte van de aanwezigen dat veel reacties dan gewoon verdwenen. Heb er ongeveer 2 maanden gezeten en er toen de brui aan gegeven.
Het lijkt er dus sterk op, als ik op jouw ervaring afga, dat de moderators op deze site ook niet al te fris zijn. Het is een site waar bepaalde heersende abjecte opvattingen levende onder deze bevolkingsgroep getolereerd worden en waarbij andere meningen dan deze geweerd worden.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:11:10 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45669963
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

helemaal niet.
ik zei nergens dat ze een jood moesten neersteken of dat ik de daad goedkeur.
ik zeg alleen dat met het neersteken van een jood het meer begrijpelijk is en wellicht minder kwalijk genomen wordt gezien het feit van vergelding als motief.

ik heb een hekel aan gelovigen en criminelen die het maatschappelijk welzijn verzieken en helaas zijn de joden daarin hoog vertegenwoordigd.
als chinezen de attitude hadden van de gemiddelde joden dan had ik aan chinezen een hekel gehad...
Ja, nu is het ineens niet grappig meer...
pi_45669975
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is zo'n site dus een platform voor racisme en discriminatie.
Zodra de meerderheid van de berichten die vorm hebben ja, maar dat is helemaal niet het geval. Waar de PVV over valt zijn enkele berichten die (nog) niet waren verwijderd, in diezelfde context kun je dus ook stellen dat Fok! een platform voor racisme en discriminatie is. Gelukkig is Fok! meer dan het forum, meer dan NWS en POL en meer dan de gelukkig relatief enkele racistische reacties, evenals Marokko.nl meer is dan dat.
pi_45669995
quote:

[..]

lijkt mij juist van niet .. en wel om meer dan een reden

1 .. AIVD leest mee, maakt hun werk een stuk makkelijker
2 .. jeugd die op het punt staat te radicaliseren wordt door de eigen gemeenschap terug gevloten als je ipv verbieden regulerend optreedt
3 .. als je daar zo af en toe leest wat er door blanke bezoekers wordt gepost is het alleen maar goed dat die groepen elkaar niet tegen komen op straat maar op het internet en daar die hele agressie verbaal spuien

en sluiten .. nou nee, niet dus, want als je sites zou moeten sluiten voor zulke opmerkingen was geenstijl al lang deaud geweest .. en daar blijven de doodsverwensingen gewoon ongeëdit staan
pleased to meet you
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:12:39 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45670019
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het lijkt er dus sterk op, als ik op jouw ervaring afga, dat de moderators op deze site ook niet al te fris zijn.
"Niet al te fris"? Het lijkt erop dat het zalvers zijn, geen strijders. Kijk naar hoeveel "pittigs" er wordt weggehaald op GeenStijl, bijvoorbeeld. Zalvers zijn het. En dat mogen ze zijn, maar daarom ga ik daar niet naartoe.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:15:40 #120
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45670160
Waarom krijgt een forum überhaupt overheidsubsidie?

Iemand die het maatschappelijke belang daarvan kan uitleggen?
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:16:43 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45670196
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:15 schreef Martijn_fijn het volgende:

integratiedoeleinden. of zo...
pi_45670246
quote:

Misschien kan Meki daar dan WEL moderator worden.
pi_45670265
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:11 schreef moussie het volgende:

[..]

lijkt mij juist van niet .. en wel om meer dan een reden

1 .. AIVD leest mee, maakt hun werk een stuk makkelijker
2 .. jeugd die op het punt staat te radicaliseren wordt door de eigen gemeenschap terug gevloten als je ipv verbieden regulerend optreedt
3 .. als je daar zo af en toe leest wat er door blanke bezoekers wordt gepost is het alleen maar goed dat die groepen elkaar niet tegen komen op straat maar op het internet en daar die hele agressie verbaal spuien

en sluiten .. nou nee, niet dus, want als je sites zou moeten sluiten voor zulke opmerkingen was geenstijl al lang deaud geweest .. en daar blijven de doodsverwensingen gewoon ongeëdit staan
Punt 1: is voor mij geen argument om deze site subsidie te geven en dat lijkt mij ook niet de bedoeling van de gegeven subsidie.
Punt 2: blijkbaar is dat niet het geval. Ik heb daar net ook de ervaring van een andere user gelezen.Het is een site waar bepaalde heersende abjecte opvattingen levende onder deze bevolkingsgroep getolereerd worden en waarbij andere meningen dan deze geweerd worden.
Punt 3: ik weet niet wat daar door blanke users wordt gepost en hoe de andere users daarop reageren en vice versa, maar ik geloof niet dat het de agressie op straat zal verminderen.
pi_45670268
quote:

Het is een complete site, niet enkel een forum.
pi_45670305
quote:

quote:
Het Bedrijfsfonds voor de Pers heeft ten doel het handhaven en bevorderen van de pluriformiteit van de pers, voor zover die van belang is voor de informatie en opinievorming.
pi_45670333
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

"Niet al te fris"? Het lijkt erop dat het zalvers zijn, geen strijders. Kijk naar hoeveel "pittigs" er wordt weggehaald op GeenStijl, bijvoorbeeld. Zalvers zijn het. En dat mogen ze zijn, maar daarom ga ik daar niet naartoe.
Het lijkt erop en dat heb ik al een paar keer eerder geschreven nu, dat het een site is waar bepaalde heersende abjecte opvattingen levende onder deze bevolkingsgroep getolereerd worden en waarbij andere meningen dan deze worden geweerd.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:21:09 #127
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45670381
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

In het geval van Marokko.nl bedoel je polarisatiedoeleinden?

Los van het feit daarvan is het belachelijk dat een forum ¤135.000 subsidie krijgt.
pi_45670414
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Het lijkt erop en dat heb ik al een paar keer eerder geschreven nu, dat het een site is waar bepaalde heersende abjecte opvattingen levende onder deze bevolkingsgroep getolereerd worden en waarbij andere meningen dan deze worden geweerd.
Beide worden geweerd ..... Je baseert je op 1 poster in dit topic en vraagt je niet af wat ie bedoelde met "posts die de vinger op de zere plek leggen" ?
pi_45670419
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Lijkt mij gunstig voor de integratie om deze groep een plek te geven 'onder elkaar', waarbij zij bepaalde abjecte heersende opvattingen in deze bevolkingsgroep samen kunnen delen en versterken.
pi_45670447
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Lijkt mij gunstig voor de integratie om deze groep een plek te geven 'onder elkaar', waarbij zij bepaalde abjecte heersende opvattingen in deze bevolkingsgroep samen kunnen delen en versterken.
Kerel, ben je d'r al wezen kijken ?
pi_45670475
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Beide worden geweerd ..... Je baseert je op 1 poster in dit topic en vraagt je niet af wat ie bedoelde met "posts die de vinger op de zere plek leggen" ?
Ik heb daar zelf een tijdje terug ook eens rondgekeken, maar niet actief gepost, en een en ander was mij ook al opgevallen.
pi_45670599
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef gelly het volgende:

[..]

Met de vinger op de zere plek leggen bedoelde ik dat als er een negatief nieuwsbericht over Marokkanen in het nieuws was en ik ook maar iets zei wat kon betekenen dat de Marokkanen in het bericht misschien zelf ook maar 5% schuld hadden aan het gebeurde dat dit meteen verworpen werd en ik ook meteen niets meer goed kon doen.
Ik bleef dan ook gewoon netjes. Ik zat er niet om bij elk bericht de Marokkanen aldaar van alles in de schoenen te schuiven. Ik had er ook positieve ervaringen. Veelal hoor je dat vrouwen nogal achtergesteld zijn in de Marokkaanse samenleving. Dat aspect vond ik dan weer niet tot uiting komen op het forum, vond vaak de (Marokkaanse) vrouwen zelfs aangenamer om mee te discussieren omdat die veel meer respect hadden voor de andere users.
pi_45670607
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

helemaal niet.
ik zei nergens dat ze een marokkaan moesten neersteken of dat ik de daad goedkeur.
ik zeg alleen dat met het neersteken van een marokkaan het meer begrijpelijk is en wellicht minder kwalijk genomen wordt gezien het feit van vergelding als motief.

ik heb een hekel aan gelovigen en criminelen die het maatschappelijk welzijn verzieken en helaas zijn de moslims daarin hoog vertegenwoordigd.
als chinezen de attitude hadden van de gemiddelde moslim dan had ik aan chinezen een hekel gehad...
Je kan het zo verkapt brengen als je wil, het is strafbaar. Zeker als je zoals jij een enorm repetoire van dat soort uitspraken hebt is het een makkelijk zaak om je veroordeelt te krijgen. Lange leve Geert! Alaaf!
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:28:12 #134
151582 A_L_N_F
pi_45670669
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je kan het zo verkapt brengen als je wil, het is strafbaar. Zeker als je zoals jij een enorm repetoire van dat soort uitspraken hebt is het een makkelijk zaak om je veroordeelt te krijgen. Lange leve Geert! Alaaf!
mijn repetoire

whahahaha,

dan is 60% van nederland strafbaar, ole.

als wij ergens een mooi tropisch eiland krijgen zonder moslims en slinkse rakkers dan gaan we hoor
pi_45670736
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef xFriendx het volgende:

[..]

vond vaak de (Marokkaanse) vrouwen zelfs aangenamer om mee te discussieren omdat die veel meer respect hadden voor de andere users.
Nou, dat is niet alleen daar zo, haantjesgedrag... Ik ben vrij zelden een trollende,flamende of scheldende vrouwelijke forumgebruikster tegengekomen
pi_45670780
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:28 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

mijn repetoire

whahahaha,

dan is 60% van nederland strafbaar, ole.

als wij ergens een mooi tropisch eiland krijgen zonder moslims en slinkse rakkers dan gaan we hoor
Een aantal users op Fok zijn inderdaad net zo strafbaar als die users op Marokko.nl. Blijkbaar vind jij dat dubieuze posts op internetfora vervolgt moeten worden. Prima toch, ben je alleen zelf ook wel ernstig de lul straks. Dankzij je eigen idiool
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:32:30 #137
151582 A_L_N_F
pi_45670833
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Een aantal users op Fok zijn inderdaad net zo strafbaar als die users op Marokko.nl. Blijkbaar vind jij dat dubieuze posts op internetfora vervolgt moeten worden. Prima toch, ben je alleen zelf ook wel ernstig de lul straks. Dankzij je eigen idiool
kom maar op met die quotes dan ....
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:32:43 #138
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45670852
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou, dat is niet alleen daar zo, haantjesgedrag... Ik ben vrij zelden een trollende,flamende of scheldende vrouwelijke forumgebruikster tegengekomen
In tegenstelling tot op FOK.
pi_45670915
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Die staan allemaal netjes in je notes.
pi_45670918
quote:

[..]

http://forum.fok.nl/user/history/151582

En in je notes zijn vast ook nog wel al je weggemodereerde posts te vinden
pi_45670959
135.000 euri voor zo'n kutsite???

kreeg fok! maar zoveel cash, kunnen we eindelijk nieuwe servers kopen
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:38:37 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45671090
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef HAHAHHA het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar als neger zijnde, omdat er gemorreld wordt aan je mogelijkheden om van onze welvaart te profiteren.

Ga je schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in de ellende leeft. Erigenlijk heb je hier geen enkele recht om ons te vertellen hoe we onze Westerse maatschappij moeten opbouwen, gezien je beroerde staat van reputatie.
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:46 schreef NTCE het volgende:
wtf, linkse kuthoer, oprotten en verbranden met die pro-nikker shit!
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

[Over zigeuners - Floripas] Enkele individuen ? Waarom denken mensen toch altijd dat het maar een handjevol criminele elementen zijn die het voor een grore meerderheid verpesten ? In dit geval is er toch wel iets meer aan de hand dan slechts een "paar individuen".
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Haaglander het volgende:

[..]

Er zijn genetische verschillen tussen de rassen, dat weet iedereen maar niet iedereen wil dat inzien.

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence

http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_crime
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou ja, dat moet je ook niet letterlijk nemen Miep. Wat ik bedoel is dat het ze met de paplepel ingegoten word. Je hebt wel gelijk als je zegt dat die kinderen door volwassenen voor hun karretje worden gespannen, maar het is nou ook weer niet zo dat ze het met frisse tegenzin doen. Het zit er gewoon in bij die mensen.
En dan is er nog flink wat dat wčl is weggehaald...
pi_45671215
quote:

[..]

Het fok forum is echt niet te vergelijken met het forum van marokko.nl. Je weet overduidelijk niet waar je het over hebt.
eeeh
pi_45671225
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef Hathor het volgende:
Platbranden die moskee.
een random quote van een fok user in dit topic

fok/maroc.nl blijkbaar 1 pot nat

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45671258
Dat had allemaal weggehaald moeten worden volgens jou ?
pi_45671347
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Het fok forum is echt niet te vergelijken met het forum van marokko.nl. Je weet overduidelijk niet waar je het over hebt.
Er staan op beide fora dingen die niet kunnen. Op beide fora komen gebruikers die een veelvoud aan dubieuze posts op hun naam hebben staan. Op beide sites komen dus mensen die je strafrechtelijk zou kunnen vervolgen om hun uitspraken op het internet. Dat is de vergelijking waar het om gaat.
pi_45671358
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Kom op, als jij een Marokkaan was was je het type waar je nu over loopt te emmeren.
pi_45671411
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef gelly het volgende:

[..]

Kom op, als jij een Marokkaan was was je het type waar je nu over loopt te emmeren.
and that's a fact
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_45671419
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

een random quote van een fok user in dit topic

fok/maroc.nl blijkbaar 1 pot nat

wel eens van tongue in cheek gehoord happertje ?
pi_45671423
quote:
Dankzij je eigen idiool
Combinatie van idioot en idool?
pi_45671444
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

wel eens van tongue in cheek gehoord happertje ?
suuuuure
-Rabia Al-Basri
pi_45671448
quote:

[..]

Als ik een Marokkaan was...

Grote kans dat ik dan in Marokko zou wonen.
eeeh
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:47:28 #153
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45671475
quote:

[..]

donderdag 25 januari 2007 @ 19:47:52 #154
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45671501
quote:
Pim wou juist dat het mogelijk was dat mensen hem konden uitschelden voor een varken, of iets.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_45671535
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef knowall het volgende:

[..]

Combinatie van idioot en idool?
Ha, toch nog iemand die mijn briljante woordgrapje niet over het hoofd ziet
pi_45671611
Het valt mij wel op dat er in Nederland veel meer aandacht is voor racisme en discriminatie voorkomende bij autochtonen dan voor racisme en discriminatie voorkomende bij allochtonen. Vooral als uit onderzoeken blijkt dat bepaalde vormen van racisme en discriminatie bij laatstgenoemde groep in vergelijking buitensporig meer heerst. Ook is het mij opgevallen dat veel mensen racisme en discriminatie en andere haatzaaierij afkomstig van allochtonen proberen te bagatelliseren, terwijl zij normaal gesproken reageren als door een adder gebeten als er sprake is van (vermeend) racisme of discriminatie.
pi_45671648
Waarvan akte.
pi_45671657
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

De eerste 2 zijn inderdaad niet goed te praten... maar wat is er mis met de rest?
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:51:56 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45671689
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef rutger05 het volgende:
Het valt mij wel op dat er in Nederland veel meer aandacht is voor racisme en discriminatie voorkomende bij autochtonen dan voor racisme en discriminatie voorkomende bij allochtonen. Vooral als uit onderzoeken blijkt dat bepaalde vormen van racisme en discriminatie bij laatstgenoemde groep in vergelijking buitensporig meer heerst. Ook is het mij opgevallen dat veel mensen racisme en discriminatie en andere haatzaaierij afkomstig van allochtonen proberen te bagatelliseren, terwijl zij normaal gesproken reageren als door een adder gebeten als er sprake is van (vermeend) racisme of discriminatie.
In Amerika en in Belgie wel, maar hier? Ik krijg juist de indruk dat racisme door allochtonen hier buitensporig veel aandacht krijgt.
pi_45671733
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

In Amerika en in Belgie wel, maar hier? Ik krijg juist de indruk dat racisme door allochtonen hier buitensporig veel aandacht krijgt.
Die indruk heb ik niet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:53:31 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45671752
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De eerste 2 zijn inderdaad niet goed te praten... maar wat is er mis met de rest?
Een kind van acht dat wordt opgepakt en dan zeggen: "Het zit er gewoon in bij die mensen"? Een soort misdaad-gen ofzo?
pi_45671836
Waarom zit overigens iedereen te emmeren op het strafbaar stellen van die uitspraken?
Wat mij betreft mogen ze allemaal zeggen wat ze willen... vooral doen, zo krijg je tenminste gevoelens over allehande zaken in het openbaar en niet meer weggestopt.

Het enige waar ik over val is die achterlijk hoge subsidie.
Websites behoren helemaal geen subsidie te krijgen tenzij dit direct met de overheid te maken heeft. (calamiteiten websites, promotiewebsites, etc)
pi_45671862
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Een kind van acht dat wordt opgepakt en dan zeggen: "Het zit er gewoon in bij die mensen"? Een soort misdaad-gen ofzo?
Opvliegerigheid en aggressiviteit zit zeker in genen ja.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_45671879
quote:

[..]

Sorry... had die laatste niet goed begrepen.
Dacht dat het erin gebakken zat om kinderen mee te laten werken voor de familie.

Die overige 2 dan? Daar zie ik helemaal niks mis mee.
pi_45671918
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Die indruk heb ik dus absoluut niet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:58:16 #166
151582 A_L_N_F
pi_45671968
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Er staan op beide fora dingen die niet kunnen. Op beide fora komen gebruikers die een veelvoud aan dubieuze posts op hun naam hebben staan. Op beide sites komen dus mensen die je strafrechtelijk zou kunnen vervolgen om hun uitspraken op het internet. Dat is de vergelijking waar het om gaat.
nogmaals, kom ff met die quotes dan...

beetje schreeuwen kan iedereen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:58:25 #167
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45671982
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef Blivox het volgende:

[..]

Opvliegerigheid en aggressiviteit zit zeker in genen ja.
Onzin. Dat is helemaal niet bewezen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:59:04 #168
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45672013
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef Refragmental het volgende:
Waarom zit overigens iedereen te emmeren op het strafbaar stellen van die uitspraken?
Wat mij betreft mogen ze allemaal zeggen wat ze willen... vooral doen, zo krijg je tenminste gevoelens over allehande zaken in het openbaar en niet meer weggestopt.

Het enige waar ik over val is die achterlijk hoge subsidie.
Websites behoren helemaal geen subsidie te krijgen tenzij dit direct met de overheid te maken heeft. (calamiteiten websites, promotiewebsites, etc)
Eens. Daar komt bij dat Marokko.nl geen enkel maatschappelijk belang dient, ook niet voor de Marokkaanse gemeenschap.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:01:00 #169
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45672102
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Sorry... had die laatste niet goed begrepen.
Dacht dat het erin gebakken zat om kinderen mee te laten werken voor de familie.

Die overige 2 dan? Daar zie ik helemaal niks mis mee.
Die andere van Hathor hangt ermee samen en die laatste quote stelt dat criminaliteit en intelligentie rasgebonden is.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:01:47 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45672132
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

nogmaals, kom ff met die quotes dan...

beetje schreeuwen kan iedereen.
Kun jij niet even smoelen? Je bent irritanter dan een bromvlieg die elke keer tegen het raam botst.
pi_45672171
quote:

[..]

Weet je wat ? ik neem alles terug wat ik daar gezegd heb als jij mij zwart op wit kunt aantonen dat er ook zigeunercommunities zijn die GEEN crimineel gedrag vertonen. Doe dat, en ik bied je nederig mijn excuses aan voor gemaakte opmerkingen. Zoniet, moet je lekker effe een poosje op het dak gaan zitten piepen met je ge-emmer.
pi_45672299
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Die andere van Hathor hangt ermee samen
De post opzich is niks mis mee.
quote:
en die laatste quote stelt dat criminaliteit en intelligentie rasgebonden is.
Ook niks mis mee. Er worden zelfs links gegeven.

Als dat soort zaken nog niet meer gezegd mogen worden dan zijn we wel erg ver doorgeschoten.
Maar nogmaals... wat mij betreft mag alles gezegd worden.
Enkel het aanzetten tot geweld en moord vind ik dan weer niet kunnen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:07:32 #173
151582 A_L_N_F
pi_45672383
quote:

[..]

Kun jij niet even smoelen? Je bent irritanter dan een bromvlieg die elke keer tegen het raam botst.
ik vraag om qoutes van mij en niet van hathor en andere leden...
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:08:05 #174
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_45672410
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat is het belang van deze vergelijking? Krijgt Fok! ook subsidie?
pi_45672462
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Weet je wat ? ik neem alles terug wat ik daar gezegd heb als jij mij zwart op wit kunt aantonen dat er ook zigeunercommunities zijn die GEEN crimineel gedrag vertonen. Doe dat, en ik bied je nederig mijn excuses aan voor gemaakte opmerkingen. Zoniet, moet je lekker effe een poosje op het dak gaan zitten piepen met je ge-emmer.
De enige community waar geen criminaliteit plaatsvindt zal een nonnenklooster zijn gok ik zo.
pi_45672524
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Dat zou weggegooid geld zijn. Ik ken Yvonne dan niet persoonlijk, maar ik weet inmiddels voldoende om te beseffen dat die subsidies dan linea recta in de kroeg terechtkomen.
pi_45672591
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:09 schreef gelly het volgende:

[..]

De enige community waar geen criminaliteit plaatsvindt zal een nonnenklooster zijn gok ik zo.
En die vertrouw ik al helemaal niet. Vrouwen die uit geloofsovertuiging sex afzweren zijn zonder uitzondering allemaal crimineel.
pi_45672640
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef rutger05 het volgende:
Weinig mensen blijkbaar die zin hebben om hier even inhoudelijk op verder te gaan.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:13:09 #179
46149 __Saviour__
pi_45672643
quote:

[..]

Die andere van Hathor hangt ermee samen en die laatste quote stelt dat criminaliteit en intelligentie rasgebonden is.
Dat lijkt haast wel zo te zijn ja. Statistisch gezien zijn allochtonen veel crimineler
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45672646
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:07 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Maak 5 euro over aan Danny dan kan je al een aardig deel van je repertoire terugvinden in je notes.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:14:42 #181
151582 A_L_N_F
pi_45672710
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef knowall het volgende:

[..]

Maak 5 euro over aan Danny dan kan je al een aardig deel van je repertoire terugvinden in je notes.
kan dat echt?

waar precies moet ik zijn
pi_45672834
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Weinig mensen blijkbaar die zin hebben om hier even inhoudelijk op verder te gaan.
Nee natuurlijk niet, als je dat inhoudelijk wil betwisten, lul je jezelf al gauw in de knoop.
pi_45672844
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

kan dat echt?

waar precies moet ik zijn
Rechtsboven bij de zoekfunctie.
pi_45672998
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat lijkt haast wel zo te zijn ja. Statistisch gezien zijn allochtonen veel crimineler
http://en.wikipedia.org/wiki/Correlation_does_not_imply_causation
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:25:18 #185
46149 __Saviour__
pi_45673245
quote:
Dat gaat hier totaal niet op.
Dat tuig is gewoon veel crimineler en dat is een feit. Het CBS heeft er leuke tabellen over. Ze zijn tot wel 5x crimineler en dat komt echt door hun cultuur.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45673520
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:25 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat tuig is gewoon veel crimineler en dat is een feit. Het CBS heeft er leuke tabellen over. Ze zijn tot wel 5x crimineler en dat komt echt door hun cultuur.
Dus de Antilliaanse cultuur en Surinaamse cultuur zijn ook Moslimculturen? Bijvoorbeeld....
pi_45673551
quote:
Ze zijn tot wel 5x crimineler en dat komt echt door hun cultuur.
Jij gaat 't ver schoppen in de statistiek.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:32:37 #188
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673623
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kunstdorp!
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:33:00 #189
46149 __Saviour__
pi_45673642
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus de Antilliaanse cultuur en Surinaamse cultuur zijn ook Moslimculturen? Bijvoorbeeld....
wel allemaal allochtoon en stuk voor stuk crimineler dan autochtonen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:33:57 #190
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673695
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De post opzich is niks mis mee.
[..]

Ook niks mis mee. Er worden zelfs links gegeven.

Als dat soort zaken nog niet meer gezegd mogen worden dan zijn we wel erg ver doorgeschoten.
Links naar betwiste wikipagina's.
quote:
Maar nogmaals... wat mij betreft mag alles gezegd worden.
Ook bijvoorbeeld dat je een kind in z'n reet wil neuken?
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:34:51 #191
46149 __Saviour__
pi_45673739
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:31 schreef knowall het volgende:

[..]

Jij gaat 't ver schoppen in de statistiek.
Jouw link sloeg in dit geval gewoon nergens op. Ik ken dat principe hoor, van 2 variabelen enzo en dat er een verband lijkt te zijn. Maar ik zie het hier niet toegepast kunnen worden. Van alle allochtonen is gemiddeld 5x meer verdacht van een misdrijf dan autotochtonen, dat is gewoon een feit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:34:51 #192
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673740
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:08 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Het gaat ook om vervolging voor het OM.
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:07 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Nou, dat dus.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:35:48 #193
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673776
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik wil er best op doorgaan, maar het is nogal offtopic, niet?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:36:19 #194
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673793
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Allochtonen zijn geen ras, gek.
pi_45673820
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Net kwam 't nog door hun cultuur en nu door hun afkomst of de afkomst van hun ouders. Nog even verder discussiëren en we zijn het eens dat het door hun mindere sociaal-economische positie in de samenleving komt.
pi_45673828
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kunstdorp!
Leuk gevonden, maar ik zie nergens iets wat mijn standpunt betwist. Verder vond ik het wel grappig en ook typerend dat ie een rol speelde in een film die "the good thief" heet.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:37:13 #197
46149 __Saviour__
pi_45673834
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

Allochtonen zijn geen ras, gek.
Whatever. Het is een afgebakende groep die duidelijk crimineler is, zo goed dan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:37:28 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673845
quote:

[..]

Die poster die ik citeerde had het over genen. Dāt is wel echt racisme.
pi_45673868
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Hey, volgens de statistieken zijn laagopgeleiden ook crimineler dan hoogopgeleiden.

Hey, volgens de statistieken zijn mensen uit achterstandswijken ook crimineler dan mensen uit villawijken

Hey, volgens de statistieken zijn mensen met een X- en een Y-chromosoom ook crimineler dan mensen met twee X-chromosomen.

Hey, volgens de statistieken zijn mensen die kunnen lopen ook crimineler dan mensen die in een rolstoel zitten.

Hey, volgens de statistieken zijn mensen met een drugsverslaving ook crimineler dan mensen zonder drugsverslaving.

Hey, volgens de statistieken zijn .........
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:38:06 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673878
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Leuk gevonden, maar ik zie nergens iets wat mijn standpunt betwist. Verder vond ik het wel grappig en ook typerend dat ie een rol speelde in een film die "the good thief" heet.
Dat gaat dus JUIST over zigeuner-vooroordelen.
pi_45673879
In elk geval hier nog even even een statistiek van het CBS, deze kwam in een ander topic ook al langs:

http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.asp?LYR=G7:0,G1:0,G2:0,G4:0,G6:0&LA=nl&DM=SLNL&PA=71193ned&D1=0&D2=0&D3=a&D4=1-5,7,10-11,16-17,20&D5=a&D6=a&D7=0&D8=l&HDR=T,G5&STB=G3

Hier zijn ook de gegevens van westerse allochtonen opgenomen. Het percentage bijvoorbeeld van Marokkanen die verdacht zijn van een geweldsmisdrijf is 5,5 t.o.v. een percentage van 0,3 van autochtonen. De verschillen zijn in elk geval buitensporig hoog.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:39:09 #202
46149 __Saviour__
pi_45673927
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef knowall het volgende:
Net kwam 't nog door hun cultuur en nu door hun afkomst of de afkomst van hun ouders. Nog even verder discussiëren en we zijn het eens dat het door hun sociaal-economische positie in de samenleving komt.
Door de afkomst van de ouders krijgen ze een cultuur mee. Een erg geweldadige.
Maar jij wilt het weer gooien op hun zieligheid en hun positie. Nou, die kutpositie hebben ze lekker aan zichzelf te danken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:39:16 #203
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45673935
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Whatever. Het is een afgebakende groep die duidelijk crimineler is, zo goed dan.
Je hebt het over mannen, hč? Ik heb ook een spuughekel aan mannen, Gatverredamme, dat komt maar hierheen, en pleegt 99% van alle geweldsdelicten, bijna alle fraude...
Waarom aborteren we mannen eigenlijk niet preventief?
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:41:24 #204
46149 __Saviour__
pi_45674033
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, volgens de statistieken zijn .........
Jaja. Mannen zijn geweldadiger dan vrouwen. Ja, mensen in een rolstoel plegen moeilijker een misdaad. Blabla.

Dan nog blijft staan dat allochtonen TOT VIJF KEER crimineler zijn dan de gemiddelde autochtoon.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:42:43 #205
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674089
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Jaja. Mannen zijn geweldadiger dan vrouwen. Ja, mensen in een rolstoel plegen moeilijker een misdaad. Blabla.

Dan nog blijft staan dat allochtonen TOT VIJF KEER crimineler zijn dan de gemiddelde autochtoon.
En mannen TOT VIJFTIG KEER.
Het wordt tijd dat jullie je excuses eens aan gaan bieden.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:42:51 #206
46149 __Saviour__
pi_45674097
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef Floripas het volgende:
Waarom aborteren we mannen eigenlijk niet preventief?
Dat kan niet he prutser.
Wat wel zou kunnen is al die buitenlanders niet toelaten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45674120
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Hey, de allochtonen zijn ook tot tig keer lager opgeleid dan de gemiddelde autochtoon.

Hey, de allochtonen wonen ook tot tig keer vaker in een achterstandswijk dan de gemiddelde autochtoon.

Hey, de allochtonen vinden ook tot tig keer moeilijker een baan dan de gemiddelde autochtoon (met dezelfde papieren).

Hey, ........
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:43:50 #208
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674142
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat kan niet he prutser.
Wat wel zou kunnen is al die buitenlanders niet toelaten.
Of alle buitenlandse vrouwen wel toelaten (die zijn verwaarloosbaar in de statistieken) en alle mannen eruitschoppen.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:43:53 #209
46149 __Saviour__
pi_45674144
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Irrelevante vergelijking. Allochtonen zijn crimineler, FEIT! Allerlei andere vergelijkingen erbij halen verandert daar niks aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45674166
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Okee okee.. Ik geef het toe. Het zijn bij ons mannen in de genen om eerder tot agressie te komen.. Nu blij?
eeeh
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:44:29 #211
46149 __Saviour__
pi_45674172
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hey, de allochtonen zijn ook tot tig keer lager opgeleid dan de gemiddelde autochtoon.

Hey, de allochtonen wonen ook tot tig keer vaker in een achterstandswijk dan de gemiddelde autochtoon.

Hey, de allochtonen vinden ook tot tig keer moeilijker een baan dan de gemiddelde autochtoon (met dezelfde papieren).

Hey, ........
dat hebben ze allemaal aan zichzelf te danken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45674202
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat gaat dus JUIST over zigeuner-vooroordelen.
Tsja, er zullen allicht zigeuners zijn die het ontkennen, maar een vooroordeel onstaat ook niet zomaar toevallig, in veel gevallen bewijzen ze juist keer op keer dat het dus absoluut niet uit de lucht komt vallen. Er is een behoorlijk grote gemeenschap woonachtig in Nieuwegein, en daar zou ik zo een boek over kunnen schrijven, die lappen letterlijk alles aan hun laars wat de wet ons hier voorschrijft. Die vooroordelen die er zijn hebben ze helemaal aan zichzelf te danken. Ze zijn asociaal, ombeschoft, en hondsbrutaal tegenover hun buren.
pi_45674227
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:46:50 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674262
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Irrelevante vergelijking. Allochtonen zijn crimineler, FEIT! Allerlei andere vergelijkingen erbij halen verandert daar niks aan.
Mannen zijn statistisch nog véél crimineler, FEIT! Eruit met dat tuig!
pi_45674278
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Waaom moeten wij toch steeds overspoeld worden door zulke onzin. Waaraan hebben niet xenofobe users dat te danken?
pi_45674281
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Door de afkomst van de ouders krijgen ze een cultuur mee. Een erg geweldadige.
De Nederlandse en de Antilliaanse cultuur verschillen noemenswaardig (voor zover ze überhaupt bestaan)? Kan je dat even nader verklaren?
quote:
Maar jij wilt het weer gooien op hun zieligheid en hun positie.
Ik houd het inderdaad graag bij de feiten.
quote:
Nou, die kutpositie hebben ze lekker aan zichzelf te danken.
Steek je ook je tong uit terwijl je dit typt?
pi_45674294
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

En alles met een IQ onder de 100 ook gelijk mee !!!!!!!
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:48:25 #218
46149 __Saviour__
pi_45674320
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Want? Autochtonen hebben minder gemiddeld minder generaties nodig om op te klimmen in de sociale ladder? Hey?
Eens even kijken hoor!

Dan zijn ze gewoon dom. Iedereen die slim genoeg is kan gaan studeren. Maar voor allochtonen lonkt de criminaliteit natuurlijk, dat brengt sneller geld op.

Als ze studeren, zouden ze een goede baan krijgen en een huis in goede wijk kunnen betalen

Omdat ze een slechte naam hebben. En hoe zou dat toch komen. Oh ja! Dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:48:29 #219
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674325
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:44 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Okee okee.. Ik geef het toe. Het zijn bij ons mannen in de genen om eerder tot agressie te komen.. Nu blij?
Castraten
Tip!
pi_45674327
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:48:59 #221
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674345
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

En alles met een IQ onder de 100 ook gelijk mee !!!!!!!
14.gif
pi_45674363
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Want ? Weet ik veel waarom, het zijn gewoon varkens. Er is geen enkel vooroordeel over die mensen wat niet op waarheid berust. Behalve dan die mafkezen die denken dat ze zich ook nog met voodoo bezighouden en zo, dat gaat me iets te ver.
Maar autochtonen doen dus minder generaties over een stapje op de sociale ladder? Gemiddeld?
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:49:32 #223
46149 __Saviour__
pi_45674372
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nogmaals. IRRELEVANT! Het gaat hier om allochtonen t.o.v. autochtonen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:49:37 #224
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674376
Allochtonen zijn overigens zelf ook veel vaker slachtoffer van criminaliteit.
pi_45674392
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Eens even kijken hoor!

Dan zijn ze gewoon dom. Iedereen die slim genoeg is kan gaan studeren. Maar voor allochtonen lonkt de criminaliteit natuurlijk, dat brengt sneller geld op.

Als ze studeren, zouden ze een goede baan krijgen en een huis in goede wijk kunnen betalen

Omdat ze een slechte naam hebben. En hoe zou dat toch komen. Oh ja! Dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken
U weet wat ik bedoel met sociale ladder?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:50:42 #226
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674424
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nogmaals. IRRELEVANT! Het gaat hier om allochtonen t.o.v. autochtonen.
Hoezo? Wou jij mij de mond snoeren? De statistieken liegen niet, hoor. Met je politiek correcte gelul altijd. Nou is het zeker weer discriminatie! Wij hebben er gewoon genoeg van in Nederland, altijd die mannen maar zielig te vinden en te knuffelen. Genoeg is genoeg!
pi_45674435
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waaom moeten wij toch steeds overspoeld worden door zulke onzin. Waaraan hebben niet xenofobe users dat te danken?
Joh, dan geloof je het toch niet. Ga er eens een tijdje mee om zou ik zeggen, haal ze bij je in huis, gezellig op de koffie, kijken of je daarna nog denkt dat het onzin is.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:51:00 #228
46149 __Saviour__
pi_45674438
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

U weet wat ik bedoel met sociale ladder?
Het was gewoon een reactie op je zielige punten. Daarop gaf ik verklaringen. Die kloppen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:51:34 #229
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674483
Zijn allochtonen met een hoge opleiding en een goed inkomen die in een dure wijk wonen trouwens ook crimineler dan de gemiddelde Nederlander? Of zullen die toevallig nou net weer minder crimineel zijn dan de gemiddelde rijtjeshuis Jan Modaal?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:52:10 #231
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674493
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Joh, dan geloof je het toch niet. Ga er eens een tijdje mee om zou ik zeggen, haal ze bij je in huis, gezellig op de koffie, kijken of je daarna nog denkt dat het onzin is.
Hoeveel moslims ken jij persoonlijk?
pi_45674494
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Maar autochtonen doen dus minder generaties over een stapje op de sociale ladder? Gemiddeld?
Misschien moeten we dan even kijken hoe Nederlanders het hebben gedaan die naar het buitenland zijn geëmigreerd, zoals bijvoorbeeld naar Canada. Bij hoeveel autochtone Nederlanders in Nederland was er trouwens een of twee generaties terug geen sprake van bittere armoede en geen ontwikkelingsmogelijkheden. Tegenwoordig kan iedereen, autochtone en allochtone Nederlanders, door scholing vooruit komen en zichzelf ontwikkelen, dus de schuld geven aan de samenleving gaat niet meer op. De schuld geven aan de samenleving voor ernstige overlast en criminaliteit gaat ook niet op.
pi_45674511
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het was gewoon een reactie op je zielige punten. Daarop gaf ik verklaringen. Die kloppen.
Je weet dus niet wat de sociale ladder is? Of loop je vast op die ladder?
pi_45674524
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dehumanisering is moord
Ja, inderdaad, mijn keyboard is een echt moordwapen.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 20:53:50 #235
46149 __Saviour__
pi_45674566
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Je weet dus niet wat de sociale ladder is? Of loop je vast op die ladder?
Ja, ik weet wat het is. En daar zouden ze snel op kunnen klimmen ja. Meer dan genoeg sociale voorzieningen daarvoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:54:11 #236
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674584
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, mijn keyboard is een echt moordwapen.
De mijne is scherper dan het zwaard, maar de jouwe is bepaald geen slijpsteen voor de geest.
pi_45674585
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hoeveel moslims ken jij persoonlijk?
Genoeg, maar daar had ik het in dit geval niet over, ik had het over onze zigeunervrienden, en die zijn voor zover ik weet niet Islamtisch.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:55:13 #238
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674636
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Misschien moeten we dan even kijken hoe Nederlanders het hebben gedaan die naar het buitenland zijn geëmigreerd, zoals bijvoorbeeld naar Canada. Bij hoeveel autochtone Nederlanders in Nederland was er trouwens een of twee generaties terug geen sprake van bittere armoede en geen ontwikkelingsmogelijkheden. Tegenwoordig kan iedereen, autochtone en allochtone Nederlanders, door scholing vooruit komen en zichzelf ontwikkelen, dus de schuld geven aan de samenleving gaat niet meer op. De schuld geven aan de samenleving voor ernstige overlast en criminaliteit gaat ook niet op.
In Canada is de sociale mobiliteit veel en veel groter en rust er een veel groter taboe op racisme en discriminatie. Daar doen bijvoorbeeld moslims, berbers en afrikanen het ook veel beter dan hier.
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:56:15 #239
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674675
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, ik weet wat het is. En daar zouden ze snel op kunnen klimmen ja. Meer dan genoeg sociale voorzieningen daarvoor.
Heb je je excuses al aangeboden voor het feit dat je een pielemuis in de broek hebt? GODVERDOMME?
pi_45674676
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dan gaan we ook even kijken naar de opleiding, het inkomen en de sociale positie van die geemigreerde Nederlander en naar diezelfde variabelen van de hier binnengekomen allochtoon oke?

Daarnaast: klimmen Nederlanders gemiddeld binnen minder generaties op in de sociale ladder of niet? Is de familie Tokkie van het jaar 2100 in de Quote 500 te vinden denk je?

Daarnaast kan iedereen alles, maar statistiek gaat niet over individuen maar over groepen.
pi_45674696
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Doen Nederlanders het sneller dan allochtonen? Gemiddeld?
pi_45674747
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

De mijne is scherper dan het zwaard, maar de jouwe is bepaald geen slijpsteen voor de geest.
alleen maar omdat mijn mening anders is dan de jouwe. Jij vind de jouwe scherper dan een zwaard ? ik vind het hoogstens een roestig aardappelschilmesje, want je lult alleen maar uit je nek, en zit alleen maar te zeiken dat we hier zo racistisch zijn. Een tegenargument over mijn standpunt over zigeuners kan je niet voor de dag toveren, dus beperk je je maar tot wat trollen. Knap hoor, very fucking impressive.
pi_45674809
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zijn allochtonen met een hoge opleiding en een goed inkomen die in een dure wijk wonen trouwens ook crimineler dan de gemiddelde Nederlander? Of zullen die toevallig nou net weer minder crimineel zijn dan de gemiddelde rijtjeshuis Jan Modaal?
Zeg mensen, deze is nog onbeantwoord.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 21:00:27 #244
46149 __Saviour__
pi_45674857
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Doen Nederlanders het sneller dan allochtonen? Gemiddeld?
Waar wil je nou naar toe? 2 generaties is meer dan genoeg om uit een mindere positie te komen. Er is er zelfs maar 1 voor nodig. 1 generatie die goed integreert, studeert enzo. Dan zijn die in een goede positie van waaruit de kinderen verder kunnen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:00:40 #245
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45674863
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

alleen maar omdat mijn mening anders is dan de jouwe. Jij vind de jouwe scherper dan een zwaard ? ik vind het hoogstens een roestig aardappelschilmesje, want je lult alleen maar uit je nek, en zit alleen maar te zeiken dat we hier zo racistisch zijn. Een tegenargument over mijn standpunt over zigeuners kan je niet voor de dag toveren, dus beperk je je maar tot wat trollen. Knap hoor, very fucking impressive.
Ik gaf je een link van een niet-criminele zigeunergemeenschap. Wat wil je nog meer?
pi_45674934
ik denk ook dat homoseksualiteit een ziekte is, genetisch weliswaar. ben ik nu evil?
k zie t probleem niet zo..
verder tja
quote:
''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''dood aan de joooddd''
dat is zeker antisemitisch en k vind dat de mods van marokko.nl zulke posts moeten verwijderen en de posters waarschuwen.
blijkbaar heeft deze commotie er voor gezorgd dat de mods bij marokko.nl wat beter opletten, probleem opgelost dus. en tis geheel aan het bedrijfsfonds om subsidie te verlenen aan die communitie.

als Bosma echt af wil van antisemitisme dan moet hij per direct opstappen bij de PVV.. de partij voor anti-moslims. k schaam me echt voor vrienden van me die er voor gestemd hebben.
~Absque verbum, inanis promittere~
~Je bent altijd jezelf, dus lul niet in de ruimte over jezelf zijn~
pi_45674940
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Waar wil je nou naar toe? 2 generaties is meer dan genoeg om uit een mindere positie te komen. Er is er zelfs maar 1 voor nodig. 1 generatie die goed integreert, studeert enzo. Dan zijn die in een goede positie van waaruit de kinderen verder kunnen.
Ik vraag niet of 2 generaties genoeg is. Ik vraag of de gemiddelde Nederlander minder generaties nodig heeft dan de gemiddelde allochtoon. Ga je die vraag nog meer ontwijken of ga je eens antwoord geven?

Ga je trouwens ook nog antwoorden op die andere vraag die Knowall net weer aanhaalde?
pi_45674957
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik gaf je een link van een niet-criminele zigeunergemeenschap. Wat wil je nog meer?
Fout, dat gaf je niet, het stond namelijk helemaal nergens. Dat ze met zijn allen in een kunstdorp wonen is niet zo vreemd, want naast het feit dat het allemaal criminelen zijn, zijn ze ook vrij muzikaal, dat heet dan kunst. Next.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:04:30 #249
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675032
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Fout, dat gaf je niet, het stond namelijk helemaal nergens. Dat ze met zijn allen in een kunstdorp wonen is niet zo vreemd, want naast het feit dat het allemaal criminelen zijn, zijn ze ook vrij muzikaal, dat heet dan kunst. Next.

Als ik niet beter wist zou ik denken dat je het clowntje van Circus Renz was.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 21:06:13 #250
46149 __Saviour__
pi_45675113
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vraag niet of 2 generaties genoeg is. Ik vraag of de gemiddelde Nederlander minder generaties nodig heeft dan de gemiddelde allochtoon. Ga je die vraag nog meer ontwijken of ga je eens antwoord geven?

Ga je trouwens ook nog antwoorden op die andere vraag die Knowall net weer aanhaalde?
De Nederlander heeft minder generaties nodig ja, omdat die bereid zijn tot hard werken. Allochtonen wat minder.

En wellicht zijn er wat rijke allochtonen ja, die eerlijk zijn rijk geworden en ook minder crimineel zijn. Dat wil nog steeds niet zeggen dat de criminaliteit van allochtonen maar gegooid kan worden op hun positie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_45675123
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als ik niet beter wist zou ik denken dat je het clowntje van Circus Renz was.
Je weet ook niet beter, want je kent me niet.

En daar ga je weer, bij gebrek aan tegenargumenten ga je zitten trollen. Heb je niet wat beters te doen, zoals een beetje cyberen op MSN of zo ?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:07:32 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45675173
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:59 schreef knowall het volgende:

[..]

Zeg mensen, deze is nog onbeantwoord.
demografie?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:08:57 #253
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675246
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je weet ook niet beter, want je kent me niet.

En daar ga je weer, bij gebrek aan tegenargumenten ga je zitten trollen. Heb je niet wat beters te doen, zoals een beetje cyberen op MSN of zo ?
MSN is voor Breezahs.
Heb je er bewijs voor dat Emirs gemeenschap crimineel is?
pi_45675249
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dan gaan we ook even kijken naar de opleiding, het inkomen en de sociale positie van die geemigreerde Nederlander en naar diezelfde variabelen van de hier binnengekomen allochtoon oke?

Daarnaast: klimmen Nederlanders gemiddeld binnen minder generaties op in de sociale ladder of niet? Is de familie Tokkie van het jaar 2100 in de Quote 500 te vinden denk je?

Daarnaast kan iedereen alles, maar statistiek gaat niet over individuen maar over groepen.
De opleiding, het inkomen en de sociale positie van de Nederlanders die bijvoorbeeld naar Canada zijn geëmigreerd in de jaren vijftig van de vorige eeuw was over het geheel genomen niet zo geweldig. Velen van hen spraken geen Engels.

Waarom zouden Nederlanders volgens jou sneller de sociale ladder beklimmen in Nederland of, zoals in mijn voorbeeld, als geëmigreerde Nederlander in Canada?

Groepen waarvan de individuen binnen deze groepen de mogelijkheden wordt geboden om zichzelf te ontwikkelen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:09:53 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675289
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De Nederlander heeft minder generaties nodig ja, omdat die bereid zijn tot hard werken. Allochtonen wat minder.

En wellicht zijn er wat rijke allochtonen ja, die eerlijk zijn rijk geworden en ook minder crimineel zijn. Dat wil nog steeds niet zeggen dat de criminaliteit van allochtonen maar gegooid kan worden op hun positie.
Waar wil je het dan op gooien?
En dat van mannen, waar gooi je dat dan op?
pi_45675310
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

MSN is voor Breezahs.
Heb je er bewijs voor dat Emirs gemeenschap crimineel is?
Ja, draai de boel maar om, makkelijk he ? Heb jij bewijs dat het dat niet is ?
pi_45675337
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

jij hebt wat tegen zigeuners he? miss is het handig om eerst bewijzen te hebben voordat je alle mensen van een bepaalde groep veroordeelt..
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:11:17 #258
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675353
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, draai de boel maar om, makkelijk he ? Heb jij bewijs dat het dat niet is ?
Dus ik moet bewijzen dat iets er niet is?
Bewijs jij eerst maar eens dat Allah niet bestaat. Of de smurfen.

De bewijslast ligt toch echt bij jou, hoor.
pi_45675440
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

demografie?
Juistja... En?
pi_45675492
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus ik moet bewijzen dat iets er niet is?
Bewijs jij eerst maar eens dat Allah niet bestaat. Of de smurfen.

De bewijslast ligt toch echt bij jou, hoor.
Lees eens terug...ik vroeg je of jij mij zwart op wit kan aantonen of er NIET criminele zigeunergemeenschappen bestaan, vervolgens ben je een kwartiertje wezen googlen en kom je met iets op de proppen waar geen mens iets aan heeft, en dan ligt de bewijslast weer ineens bij mij ? Zo lust ik er nog wel eentje.

En trouwens...de Smurfen bestaan.
pi_45675495
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Goh, waarom wonen er dan zoveel families al generaties lang in blanke volkswijken? Waar haal je trouwens na vijf ontwijkende antwoorden nu wel op eens die informatie vandaan? Je duim?
quote:
Nee, dat was ook niet de vraag. Zijn allochtonen met een hoge sociale positie ook crimineler dan de gemiddelde Jan Lul in een rijtjeshuis? Is de gemiddelde allochtoon in een rijtjeshuis ook crimineler dan de gemiddelde Tokkie?
pi_45675530
@ floripas: innocent until proven otherwise.
Hathor hanteert t tegenovergestelde zo blijkt:
guilty unless proven innocent
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:17:07 #263
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675608
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Lees eens terug...ik vroeg je of jij mij zwart op wit kan aantonen of er NIET criminele zigeunergemeenschappen bestaan, vervolgens ben je een kwartiertje wezen googlen en kom je met iets op de proppen waar geen mens iets aan heeft, en dan ligt de bewijslast weer ineens bij mij ? Zo lust ik er nog wel eentje.

En trouwens...de Smurfen bestaan.
Nee, de stroom viel uit. Ik had Emir al lang bedacht, hoor.
Kun jij mij een niet-criminele gemeenschap ergens ter wereld noemen?
pi_45675623
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Reunity het volgende:

[..]

jij hebt wat tegen zigeuners he? miss is het handig om eerst bewijzen te hebben voordat je alle mensen van een bepaalde groep veroordeelt..
Waarom gaat het hier over zigeuners? Iedereen weet dat er behoorlijke problemen met zigeuners zijn m.b.t. criminaliteit en een blijvende achterstandspositie. Niet alleen in Roemenië, waar een vrij grote zigeunergemeenschap is (en waarvan er wel een aantal naar Nederland zal trekken i.v.m. de toetreding van Roemenië tot de EU, maar dat terzijde), maar ook in Nederland waar zigeuners die hier al generaties lang wonen zich in verhouding buitensporig veel schuldig maken aan criminaliteit.
pi_45675658
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef Reunity het volgende:
@ floripas: innocent until proven otherwise.
Hathor hanteert t tegenovergestelde zo blijkt:
guilty unless proven innocent
Innocent gypsies ? Oxymoron a-gogo.
pi_45675722
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, de stroom viel uit. Ik had Emir al lang bedacht, hoor.
Kun jij mij een niet-criminele gemeenschap ergens ter wereld noemen?
Jazeker mevrouw, de lieftallige community van de Mormonen te Utah USA.
pi_45675765
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Waarom gaat het hier over zigeuners? Iedereen weet dat er behoorlijke problemen met zigeuners zijn m.b.t. criminaliteit en een blijvende achterstandspositie. Niet alleen in Roemenië, waar een vrij grote zigeunergemeenschap is (en waarvan er wel een aantal naar Nederland zal trekken i.v.m. de toetreding van Roemenië tot de EU, maar dat terzijde), maar ook in Nederland waar zigeuners die hier al generaties lang wonen zich in verhouding buitensporig veel schuldig maken aan criminaliteit.
dat maakt nog niet elke zigeuner crimineel.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:21:30 #268
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675808
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jazeker mevrouw, de lieftallige community van de Mormonen te Utah USA.
Je bedoelt diezelfde Mormonen die vaak voor veelwijverij en kindermisbruik worden veroordeeld? Die Mormomen? Of die Mormoon die z'n automatische pistool leegde in een schoolklas?
pi_45675818
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Reunity het volgende:

[..]

Zeker niet en dat beweer ik ook niet.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:22:08 #270
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675833
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Innocent gypsies ? Oxymoron a-gogo.
Ik heb dat eens een vriendin horen beweren over arme Joden. Daar heeft ze 't einde niet van gehoord.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:22:27 #271
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45675850
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zeker niet en dat beweer ik ook niet.
Maar Hathor wel.
pi_45675854
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je bedoelt diezelfde Mormonen die vaak voor veelwijverij en kindermisbruik worden veroordeeld? Die Mormomen? Of die Mormoon die z'n automatische pistool leegde in een schoolklas?
Welke mormoon was dat?
pi_45675855
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:20 schreef Reunity het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom ze zelfs in het land van herkomst met de nek worden aangekeken ? Ligt dat dan allemaal aan racisme of zouden ze misschien toch de hand eens in eigen boezem moeten steken ?
pi_45675863
floripas je bent cool. maar miss kun je beter bronnen erbij zetten, anders komt t toch niet over ben ik bang.
pi_45675922
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De opleiding, het inkomen en de sociale positie van de Nederlanders die bijvoorbeeld naar Canada zijn geëmigreerd in de jaren vijftig van de vorige eeuw was over het geheel genomen niet zo geweldig. Velen van hen spraken geen Engels.
De geemigreerde Nederlanders waren in ieder geval hoger opgeleid dan de gemiddelde gastarbeider. Hoeveel analfabeten hebben we uitgezwaaid?

Daarnaast zijn het beroepsvelden waarin ze terrecht kwamen niet vergelijkbaar met die van de Nederlandse gastarbeider en kwamen ze niet massaal in dezelfde achterstandwijken te wonen.
quote:
Waarom zouden Nederlanders volgens jou sneller de sociale ladder beklimmen in Nederland of, zoals in mijn voorbeeld, als geëmigreerde Nederlander in Canada?
Ik denk dat de Nederlanderse familie net zolang langzaam opklimt van Tokkie-familie tot Quote 500-familie als de gemiddelde allochtone familie. Ik weet ook dat criminaliteit voornamelijk voorkomt in de laagste sociale klasses. Ik weet ook dat vrijwel alle allochtone families in de laagste sociale klasses zijn begonnen. Ik weet ook dat dat pas op z'n hoogst 3 generaties geleden is.....
quote:
Groepen waarvan de individuen binnen deze groepen de mogelijkheden wordt geboden om zichzelf te ontwikkelen.
D'r zijn toch ook genoeg allochtone individuen die wel opklimmen? Ik denk zelfs dat er meer allochtonen de stap maken van achterbuurt naar rijtjeshuis dan dat er "Tokkies" zijn die die stap maken. Maar goed, dat is statistisch niet van belang in dit geval.
pi_45675935
quote:

[..]

In elke gemeenschap vind je wel een loslopende gek, maar in zijn geheel vind je geen vreedzamer en oppassender gemeenschap als de mormonen. Dat het verder mafkezen zijn kan ik ook niks mee.
pi_45675957
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit waarom ze zelfs in het land van herkomst met de nek worden aangekeken ? Ligt dat dan allemaal aan racisme of zouden ze misschien toch de hand eens in eigen boezem moeten steken ?
Dat komt omdat er veel criminaliteit onder deze groep voorkomt. Als het bijvoorbeeld het geval is dat mensen met een paarse broek met gele stippen ontzettend vaak mensen beroven, dan zal op een gegeven moment iedereen met een paarse broek met gele stippen argwanend worden bekeken.
pi_45675993
quote:

[..]

Sinds wanneer hebben zigeuners een land van herkomst?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:20 #279
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676022
quote:

[..]

"Waarom werden joden altijd en overal vervolgd? En met de nek aangekeken? Duizend pogroms kunnen geen ongelijk hebben, lijkt mij."
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:26 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45676027
quote:

[..]

amish is iets anders dan mormoon.

maar beide excelleren ze in liefde, gemeenschap en god. ze bedreigen niemand. en het gaat hen goed.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:26:54 #281
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676052
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat komt omdat er veel criminaliteit onder deze groep voorkomt. Als het bijvoorbeeld het geval is dat mensen met een paarse broek met gele stippen ontzettend vaak mensen beroven, dan zal op een gegeven moment iedereen met een paarse broek met gele stippen argwanend worden bekeken.
Ja, maar die broek kun je uittrekken. Met je ethniciteit word je geboren.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:28:08 #282
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676110
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

amish is iets anders dan mormoon.
Je hebt gelijk, oeps
quote:
maar beide excelleren ze in liefde, gemeenschap en god. ze bedreigen niemand. en het gaat hen goed.
Behalve hun minderjarige dochters dan.
pi_45676124
quote:

[..]

een combinatie van de twee. maar k wist niet dat alle zigeuners in hun landen van herkomst met de nek worden aangekeken?
ik kijk ze iig in mijn land van herkomst, dit land dus.. niet allen met de nek aan. sommigen van hen zien er zelfs heel vriendelijk uit.
pi_45676152
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Sinds wanneer hebben zigeuners een land van herkomst?
Als je in Roemenie geboren bent, ben je een Roemeen, niet dan ? Het merendeel komt uit die contreien, dat is hun bakermat. Dat ze verder niet langer dan twee weken op een en dezelfde standplaats blijven staan komt alleen maar ten goede aan hun criminele inslag en zal daar ook ongetwijfeld een rol in spelen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:29:21 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45676172
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, oeps
[..]

Behalve hun minderjarige dochters dan.
mij zul je nooit horen klagen over poligamie. wel over het feit of een persoon de kinderen goed kan opvoeden.
pi_45676225
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De geemigreerde Nederlanders waren in ieder geval hoger opgeleid dan de gemiddelde gastarbeider. Hoeveel analfabeten hebben we uitgezwaaid?

Daarnaast zijn het beroepsvelden waarin ze terrecht kwamen niet vergelijkbaar met die van de Nederlandse gastarbeider en kwamen ze niet massaal in dezelfde achterstandwijken te wonen.
[..]

Ik denk dat de Nederlanders net zolang langzaam opklimmen van Tokkie-familie tot Quote 500-familie als de gemiddelde allochtone familie. Ik weet ook dat criminaliteit voornamelijk voorkomt in de laagste sociale klasse. Ik weet ook dat vrijwel alle allochtone families in de laagste sociale klasses zijn begonnen. Ik weet ook dat dat pas op z'n hoogst 3 generaties geleden is.....
[..]

D'r zijn toch ook genoeg allochtone individuen die wel opklimmen? Ik denk zelfs dat er meer allochtonen de stap maken van achterbuurt naar rijtjeshuis dan dat er "Tokkies" zijn die die stap maken. Maar goed, dat is statistisch niet van belang in dit geval.
Daar zijn vast wel statistieken over. Hoeveel van de 2e of 3e generatie allochtonen zal nu analfabeet zijn? In welke beroepsgroepen Nederlanders allemaal terecht zijn gekomen weet ik niet. Er zullen vast ook wel Nederlanders bij elkaar zijn gaan klitten in het buitenland, zonder overigens dat deze wijken tot achterstandswijken zijn verworden. Hoe komt het volgens jou dat bepaalde arbeiderswijken tot achterstandswijken zijn verworden nadat veel niet-westerse allochtonen zich er gevestigd hebben?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:30:43 #287
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676259
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mij zul je nooit horen klagen over poligamie. wel over het feit of een persoon de kinderen goed kan opvoeden.
Ik heb het over kindbruidjes die tot huwelijk worden gedwongen en vernederd en verkracht.
pi_45676289
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als je in Roemenie geboren bent, ben je een Roemeen, niet dan ? Het merendeel komt uit die contreien, dat is hun bakermat. Dat ze verder niet langer dan twee weken op een en dezelfde standplaats blijven staan komt alleen maar ten goede aan hun criminele inslag en zal daar ook ongetwijfeld een rol in spelen.
Nederlandse zigeuners zijn Nederlandse zigeuners, Roemenie is niet het land van herkomst van Nederlandse zigeuners. Bovendien is het sowieso onzin om bij zigeuners over land van herkomst te spreken. Of hadden de Joden in de jaren '30 en 40 bijvoorbeeld ook al een "land van herkomst" ?
pi_45676292
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:28 schreef Reunity het volgende:

[..]

een combinatie van de twee. maar k wist niet dat alle zigeuners in hun landen van herkomst met de nek worden aangekeken?
ik kijk ze iig in mijn land van herkomst, dit land dus.. niet allen met de nek aan. sommigen van hen zien er zelfs heel vriendelijk uit.
Ik heb contacten met wat Oost Europeanen op een ander forum, Croaten en Hongaren oa, en zij weten mij te melden dat ze behoorlijk gediscrimineerd worden daar, maar dat dat niet uit racistische motieven komt, maar meer omdat ze zelf zo'n overlast veroorzaken.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:33:07 #290
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676400
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb contacten met wat Oost Europeanen op een ander forum, Croaten en Hongaren oa, en zij weten mij te melden dat ze behoorlijk gediscrimineerd worden daar, maar dat dat niet uit racistische motieven komt, maar meer omdat ze zelf zo'n overlast veroorzaken.
Ik heb contact met Turken, en die zeggen over Koerden dat....enzovoorts.
pi_45676446
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Hathor het volgende:

[..]

tja discriminatie is overal.. neem jou nou.. je kan er wel wat van
pi_45676485
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vraag het anders eens een keer aan een Roemeen.
pi_45676562
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja sorry, daar kan ik niet over meepraten, want waar de haat tussen die twee groepen vandaan komt heb ik me nooit in verdiept en weet ik dus niets vanaf.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:37:19 #294
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_45676636
quote:

[..]
...
De Joodsche burgemeester van A'dam drinkt nog slechts rooibosthee.
En dat pakken die allochtonen onmiddelijk op:
quote:
eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen
't-Is toch een beetje de kat op het spek binden.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_45676690
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef Reunity het volgende:

[..]

tja discriminatie is overal.. neem jou nou.. je kan er wel wat van
Kijk, dan ben je gelijk weer aan het discrimineren. Als ze zich niet zo negatief zouden profileren had ik ook geen reden om mijn gal over hen te spuwen, maar die vlieger gaat in dit geval niet op.

Met andere woorden, steek je hoofd maar weer terug in je reet, want je weet niet eens waar je over lult.
pi_45676765
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:37 schreef sooty het volgende:

[..]

De Joodsche burgemeester van A'dam drinkt nog slechts rooibosthee.
En dat pakken die allochtonen onmiddelijk op:
[..]

't-Is toch een beetje de kat op het spek binden.
Nou ja, feit is en blijft dat het ook voor joden en homoseksuelen er allemaal niet beter op is geworden met de vestiging van een grote Marokkaanse bevolkingsgroep in Nederland.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:39:42 #297
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676775
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Vraag het anders eens een keer aan een Roemeen.
Ik ken Roemenen zat, zowel zigeuners als niet-zigeuners en zelfs een Roemeens-Turkse. Die zijn hoogopgeleid en zien het probleem niet zo.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:40:20 #298
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676815
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Nou ja, feit is en blijft dat het ook voor joden en homoseksuelen er allemaal niet beter op is geworden met de vestiging van een grote Marokkaanse bevolkingsgroep in Nederland.
Voor de homoseksuelen en joden onder die Marokkanen dan natuurlijk weer wel
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:40:27 #299
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45676822
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb het over kindbruidjes die tot huwelijk worden gedwongen en vernederd en verkracht.
ja. dat komt in de beste religies voor. toch?
pi_45676837
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ken Roemenen zat, zowel zigeuners als niet-zigeuners en zelfs een Roemeens-Turkse. Die zijn hoogopgeleid en zien het probleem niet zo.
Die wonen dan denk ik in Nederland of in de betere wijken van Roemenië neem ik aan?
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:41:43 #301
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45676886
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. dat komt in de beste religies voor. toch?
Bij de Mormomen uitzonderlijk vaak - zie de bron die ik gaf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')