http://www.bedrijfsfondsp(...)e.shtml#jaarrekeningquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee, dat geld toveren ze uit een hoge hoed![]()
Als je de A's en FA's per uur een normaal salaris zou moeten betalen, plus wat servers en bandbreedte, zit je daar al vrij snel aan hoor...quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je bent toch niet compleet achterlijk hé?
Marokko.nl krijgt subsidie... Fok! niet.
Its that simple!!
Sowieso is 135.000euro voor een website te idioot voor woorden.
Het punt dat ik wil maken is dat ik niet opmaak dat de PVV voor een verbod op meningen ijvert zoals jij stelde. Ze dringt wel op een onderzoek door het OM naar bepaalde uitspraken aan.quote:
Ach godquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef knowall het volgende:
[..], deze Partij tegen de Vrijheid-lamlul mag wel eens op de FP kijken, daar zie je reacties waar dit niks bij is...
Verder is het eigenlijk natuurlijk belachelijk dat een forum overheidssubsidie krijgt, maar aangezien de PVV tegen de subsidie is, ben ik er toch maar voor. Een beter normkader van goed en fout bestaat er immers niet.
Het Nederlands Instituut voor Meerpartijendemocratie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Niet anders dan wat het IMD doet bij veel websites
Salaris voor een beetje in je vrije tijd wat op een forum aankloten. Gekker moet het niet worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef soylent het volgende:
Als je de A's en FA's per uur een normaal salaris zou moeten betalen, plus wat servers en bandbreedte, zit je daar al vrij snel aan hoor...
Het wordt meestal vrij snel weggehaald (ik heb er ook wel eens een paar weken gepostquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:11 schreef Floripas het volgende:
Kennelijk hadden ze hun subsidie al eens verspeeld met nare comments.
Ik heb trouwens even rondgesurft, en ik kwam niks tegen van die strekking. Wie heeft er wat?
vooral uit etherreclameopbrengsten dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
http://www.bedrijfsfondsp(...)e.shtml#jaarrekening
Waarom zouden die een salaris moeten ontvangen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef soylent het volgende:
[..]
Als je de A's en FA's per uur een normaal salaris zou moeten betalen, plus wat servers en bandbreedte, zit je daar al vrij snel aan hoor...
Almererulez.nl is ook gesubsidieerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Salaris voor een beetje in je vrije tijd wat op een forum aankloten. Gekker moet het niet worden.
Tja sinds 30 april 1945 mogen mensen met denkbeelden als stormfront hun gang gaan. Dus waarom zouden moslims dat dan niet mogen???quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
marokko.nl vertoont grote overeenkomsten met sites als stormfront wat in nederland verboden is.
waarom mogen moslims kennelijk zo lang ongestraft hun gang gaan?
is het niet het oproepen tot het doden van cabaretiers dan is het wel het oproepen tot het doden van een of andere onschuldige groepering.
wanneer wordt de religie van de vrede eens een halt toegeroepen en verboden aangezien het ene criminele facistische organisatie is.
www.somethingawful.comquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Salaris voor een beetje in je vrije tijd wat op een forum aankloten. Gekker moet het niet worden.
Simpel: als iemand mij subsidie aanbiedt dan neem ik het aan. Jij zou het weigeren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom zouden die een salaris moeten ontvangen?
Fok draait toch ook zonder enige vorm van subsidie! En voor zover ik weet is Fok tig keer groter dan dat forumpje.
Er is niks mis met de vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef gelly het volgende:
En ik maar denken dat de vrijheid van meningsuiting, hoe kwetsend en discriminerend soms ook, het hoogste goed was in dit land. Daar was Wilders' messias Pim toch voor gestorven.
Maar in het verlengde van "moslims hebben dat aan zichzelf te danken" hebben joden zelf toch ook verantwoordelijkheid daarin ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:09 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Antisemitisme is steeds meer aan het herleven in Nederland.
Het oproepen tot het doden van joden lijkt mij niet onder de vrijheid van meningsuiting te vallen... Er wordt dan ook terecht grote vraagtekens gezet bij het verlenen van de subsidie aan een forum, dat een platform is voor racistische en discriminerende Marokkanen. Stormfront krijgt toch ook geen subsidie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef gelly het volgende:
En ik maar denken dat de vrijheid van meningsuiting, hoe kwetsend en discriminerend soms ook, het hoogste goed was in dit land. Daar was Wilders' messias Pim toch voor gestorven.
vind je?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar in het verlengde van "moslims hebben dat aan zichzelf te danken" hebben joden zelf toch ook verantwoordelijkheid daarin ?
Niet als het haatdragend is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef gelly het volgende:
Oh god wat hypocriet weer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:14 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja sinds 30 april 1945 mogen mensen met denkbeelden als stormfront hun gang gaan. Dus waarom zouden moslims dat dan niet mogen???
Nee, maar ben jij een andere mening toegedaan? Is het de schuld van joodse Nederlanders dat zij te maken krijgen met toenemend antisemitisme?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar in het verlengde van "moslims hebben dat aan zichzelf te danken" hebben joden zelf toch ook verantwoordelijkheid daarin ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |