abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:35:53 #1
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45667242
quote:
Kamervragen over Marokko.nl
Gepost door Rob (R@b) - Bron: FOK! (PVV)
Gepubliceerd: donderdag 25 januari 2007 @ 16:56
[Martin Bosma ] De Partij voor de Vrijheid (PVV) van Geert Wilders heeft vandaag schriftelijke Kamervragen gesteld over subsidiëring van de site Marokko.nl. PVV'er Martin Bosma wil van de ministers van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en van Justitie opheldering over antiwesterse en antisemitische teksten op het recentelijk door het Bedrijfsfonds voor de Pers met 135.000 euro subsidie toebedeelde forum.

Volgens de 42-jarige Bosma zijn er op de site - in het bijzonder op het forum - teksten te vinden als ''ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het niet aanzien'', ''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''raespect voor taliban toen ze die beelden van boedha vernietigden'', ''dood aan de joooddd'' en ''het zal een feit blijven dat vele Allochtonen homoseksualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof.'' Verder is het een site waar volgens het Kamerlid lieden bivakeren die onder interesse zaken invullen als: ''joden opsporen en vernietigen'', en waar 28% van de deelnemers aan een poll aangeeft homoseksualiteit een ziekte te vinden. (Spelling en hoofdletters zijn in de quotes ongecorrigeerd.)

Het Kamerlid wil onder meer weten of de ministers kunnen uitleggen waarom deze site ''boordevol met teksten die vaak een antisemitisch, anti-Nederlands en anti-westers karakter hebben'', met belastinggeld moet worden gesteund. Ook wil hij weten of de ministeries bereid zijn in overleg te treden met het Bedrijfsfonds om hen te bewegen de subsidiering onmiddellijk te stoppen.

Tenslotte wil hij weten of het ministerie van Justitie wil bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt tegen de site, gelet op eerder vermelde uitlatingen.
marokko.nl vertoont grote overeenkomsten met sites als stormfront wat in nederland verboden is.
waarom mogen moslims kennelijk zo lang ongestraft hun gang gaan?

is het niet het oproepen tot het doden van cabaretiers dan is het wel het oproepen tot het doden van een of andere onschuldige groepering.

wanneer wordt de religie van de vrede eens een halt toegeroepen en verboden aangezien het ene criminele facistische organisatie is.
ik ben lief :)
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:36:44 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45667274
Maar de PvdV is helemaaaaal geen one-issue partij hoor...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:39:02 #3
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_45667337
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
is dat wat ze aan de kaak stellen dan niet fout?
ik ben lief :)
pi_45667391
Goeie vragen
Belachelijk dat daar belastinggeld heen gaat.
Krijgt fok ook?
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:42:17 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45667427
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Wanneer komen er Kamervragen over de FP dan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_45667434
quote:
En jouw argument geen drogreden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_45667438
quote:

[..]

Kei fout. maar als zulke berichten daadwerklijk langer dan 2 uur op dat forum zouden staan dan zou het wekelijks in het nieuws zijn omdat de joods lobby ook niets beters te doen heeft dan zulke dingen te zoeken om zichzelf in een slachtoffer rol te manouvreren.
pi_45667499
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kei fout. maar als zulke berichten daadwerklijk langer dan 2 uur op dat forum zouden staan dan zou het wekelijks in het nieuws zijn omdat de joods lobby ook niets beters te doen heeft dan zulke dingen te zoeken om zichzelf in een slachtoffer rol te manouvreren.
De Joodse lobby
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:51:46 #9
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45667676
Rot toch op TS, als jij een discriminerende post op fok plaatst, of gelul over fascisme, dan betekent dat toch nog niet dat fok.nl jouw en je denkbeelden ondersteunt.

Iemand de mogelijkheid geven om z'n mening te uiten betekent nog niet dat je die mening een stempel van goedkeuring verleent.

Vrijheid van meningsuiting lijkt nogal moeilijk te verteren voor jullie soort.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:58:06 #10
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_45667827
quote:
't Is makkelijk scoren, dat wel

Maar het is wel onbegrijpelijk dat er belastinggeld gebruikt wordt voor een forum als dat.
Het stikt er van de anti-Westerse retoriek.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_45667849
De teksten staan op het forum. Dat wil nog niet zeggen dat de makers/beheerders van de site fascistisch zijn. Wel behoren ze op te treden tegen dergelijke uitspraken door ze te verwijderen. Wanneer ze dit verzuimen moet de subsidie gestopt worden.

Oh ja, ALNF, ik snap dat je in je enthousiasme om weer eens wat allochtonen aan de schandpaal te nagelen soms iets te snel typt, maar wil je asjeblieft in ieder geval de topic titel even nakijken voordat je op Invoeren drukt.
PWBF
  donderdag 25 januari 2007 @ 17:59:01 #12
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45667855
Wil de Partij Voor Vrijheid serieus meningen - al zijn die nog zo abject - verbieden?
Ik vind "dood aan de joooddd" overigens wel een zaak voor het OM, maar de rest niet.
pi_45667882
quote:
Volgens de 42-jarige Bosma zijn er op de site - in het bijzonder op het forum - teksten te vinden als ''ik was net in Amsterdam daar waren zo veel joden, ik kon het niet aanzien'', ''eerst joden uitrooien en dan allah om regen vragen'', ''raespect voor taliban toen ze die beelden van boedha vernietigden'', ''dood aan de joooddd'' en ''het zal een feit blijven dat vele Allochtonen homoseksualiteit niet zullen accepteren vanwege hun geloof.''
, deze Partij tegen de Vrijheid-lamlul mag wel eens op de FP kijken, daar zie je reacties waar dit niks bij is...

Verder is het eigenlijk natuurlijk belachelijk dat een forum overheidssubsidie krijgt, maar aangezien de PVV tegen de subsidie is, ben ik er toch maar voor. Een beter normkader van goed en fout bestaat er immers niet.
pi_45667890
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:58 schreef Nielsch het volgende:
De teksten staan op het forum. Dat wil nog niet zeggen dat de makers/beheerders van de site fascistisch zijn. Wel behoren ze op te treden tegen dergelijke uitspraken door ze te verwijderen. Wanneer ze dit verzuimen moet de subsidie gestopt worden.

Oh ja, ALNF, ik snap dat je in je enthousiasme om weer eens wat allochtonen aan de schandpaal te nagelen soms iets te snel typt, maar wil je asjeblieft in ieder geval de topic titel even nakijken voordat je op Invoeren drukt.
Waarom moeten ze subsidie krijgen?
Gaan we dat aan elke site geven?
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:03:07 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45667950
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef knowall het volgende:

[..]

, deze Partij tegen de Vrijheid-lamlul mag wel eens op de FP kijken, daar zie je reacties waar dit niks bij is...

Verder is het eigenlijk natuurlijk belachelijk dat een forum overheidssubsidie krijgt, maar aangezien de PVV tegen de subsidie is, ben ik er toch maar voor. Een beter normkader van goed en fout bestaat er immers niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:03:10 #16
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45667952
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie vragen
Krijgt fok ook?
Het Bedrijfsfonds voor de Pers (dat overigens voor een groot deel wordt gesteund door de pers zelf) heeft als voorwaarde voor subsidie:
Steunverlening aan minderhedenbladen
Op grond van de Tijdelijke subsidieregeling minderhedenbladen en journalistieke internetinformatieproducten is de werkingssfeer voor minderhedenbladen verruimd ten opzichte van afzonderlijke persorganen in het algemeen (zie paragraaf hiervoor). Het is namelijk ook mogelijk een projectsubsidie te verstrekken aan bladen voor culturele en etnische minderheden:
[bla]
pi_45667990
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:59 schreef Floripas het volgende:
Wil de Partij Voor Vrijheid serieus meningen - al zijn die nog zo abject - verbieden?
Ik vind "dood aan de joooddd" overigens wel een zaak voor het OM, maar de rest niet.
Ik maak op dat het de PVV, vooralsnog, om de subsisdie te doen is.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_45667998
quote:

[..]

Blijkbaar is er behoefte aan, dat er op dit soort dingen gefocust wordt.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:05:35 #19
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45668017
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:04 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik maak op dat het de PVV, vooralsnog, om de subsisdie te doen is.
quote:
Tenslotte wil hij weten of het ministerie van Justitie wil bevorderen dat het Openbaar Ministerie een strafrechtelijk onderzoek instelt tegen de site, gelet op eerder vermelde uitlatingen.
pi_45668074
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Waarom moeten ze subsidie krijgen?
Gaan we dat aan elke site geven?
Omdat die organisatie dat blijkbaar wil.

Bovendien is het geen belastinggeld.
PWBF
pi_45668097
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie vragen
Krijgt fok ook?
Het is geen belastinggeld.
PWBF
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:09:14 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45668118
quote:
Misschien wel. Maar dan wel één belangrijk punt waarover de rest niks durft te zeggen of vragen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45668125
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Antisemitisme is steeds meer aan het herleven in Nederland. De massale komst van niet- westerse allochtonen draagt daar behoorlijk aan bij, terwijl wij moeten bedenken dat deze bevolkingsgroep steeds groter aan het worden is.
  Donald Duck held donderdag 25 januari 2007 @ 18:09:52 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_45668131
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is geen belastinggeld.
nee, dat geld toveren ze uit een hoge hoed
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_45668137
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wanneer komen er Kamervragen over de FP dan?
Je bent toch niet compleet achterlijk hé?

Marokko.nl krijgt subsidie... Fok! niet.
Its that simple!!

Sowieso is 135.000euro voor een website te idioot voor woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')