suuuuurequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
wel eens van tongue in cheek gehoord happertje ?![]()
Als ik een Marokkaan was...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Kom op, als jij een Marokkaan was was je het type waar je nu over loopt te emmeren.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Kom op, als jij een Marokkaan was was je het type waar je nu over loopt te emmeren.
Pim wou juist dat het mogelijk was dat mensen hem konden uitschelden voor een varken, of iets.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef gelly het volgende:
En ik maar denken dat de vrijheid van meningsuiting, hoe kwetsend en discriminerend soms ook, het hoogste goed was in dit land. Daar was Wilders' messias Pim toch voor gestorven.
Ha, toch nog iemand die mijn briljante woordgrapje niet over het hoofd zietquote:
De eerste 2 zijn inderdaad niet goed te praten... maar wat is er mis met de rest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan is er nog flink wat dat wèl is weggehaald...
In Amerika en in Belgie wel, maar hier? Ik krijg juist de indruk dat racisme door allochtonen hier buitensporig veel aandacht krijgt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef rutger05 het volgende:
Het valt mij wel op dat er in Nederland veel meer aandacht is voor racisme en discriminatie voorkomende bij autochtonen dan voor racisme en discriminatie voorkomende bij allochtonen. Vooral als uit onderzoeken blijkt dat bepaalde vormen van racisme en discriminatie bij laatstgenoemde groep in vergelijking buitensporig meer heerst. Ook is het mij opgevallen dat veel mensen racisme en discriminatie en andere haatzaaierij afkomstig van allochtonen proberen te bagatelliseren, terwijl zij normaal gesproken reageren als door een adder gebeten als er sprake is van (vermeend) racisme of discriminatie.
Die indruk heb ik niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Amerika en in Belgie wel, maar hier? Ik krijg juist de indruk dat racisme door allochtonen hier buitensporig veel aandacht krijgt.
Een kind van acht dat wordt opgepakt en dan zeggen: "Het zit er gewoon in bij die mensen"? Een soort misdaad-gen ofzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De eerste 2 zijn inderdaad niet goed te praten... maar wat is er mis met de rest?
Opvliegerigheid en aggressiviteit zit zeker in genen ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een kind van acht dat wordt opgepakt en dan zeggen: "Het zit er gewoon in bij die mensen"? Een soort misdaad-gen ofzo?
Sorry... had die laatste niet goed begrepen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een kind van acht dat wordt opgepakt en dan zeggen: "Het zit er gewoon in bij die mensen"? Een soort misdaad-gen ofzo?
Die indruk heb ik dus absoluut niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
In Amerika en in Belgie wel, maar hier? Ik krijg juist de indruk dat racisme door allochtonen hier buitensporig veel aandacht krijgt.
nogmaals, kom ff met die quotes dan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er staan op beide fora dingen die niet kunnen. Op beide fora komen gebruikers die een veelvoud aan dubieuze posts op hun naam hebben staan. Op beide sites komen dus mensen die je strafrechtelijk zou kunnen vervolgen om hun uitspraken op het internet. Dat is de vergelijking waar het om gaat.
Onzin. Dat is helemaal niet bewezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef Blivox het volgende:
[..]
Opvliegerigheid en aggressiviteit zit zeker in genen ja.
Eens. Daar komt bij dat Marokko.nl geen enkel maatschappelijk belang dient, ook niet voor de Marokkaanse gemeenschap.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef Refragmental het volgende:
Waarom zit overigens iedereen te emmeren op het strafbaar stellen van die uitspraken?
Wat mij betreft mogen ze allemaal zeggen wat ze willen... vooral doen, zo krijg je tenminste gevoelens over allehande zaken in het openbaar en niet meer weggestopt.
Het enige waar ik over val is die achterlijk hoge subsidie.
Websites behoren helemaal geen subsidie te krijgen tenzij dit direct met de overheid te maken heeft. (calamiteiten websites, promotiewebsites, etc)
Die andere van Hathor hangt ermee samen en die laatste quote stelt dat criminaliteit en intelligentie rasgebonden is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sorry... had die laatste niet goed begrepen.
Dacht dat het erin gebakken zat om kinderen mee te laten werken voor de familie.
Die overige 2 dan? Daar zie ik helemaal niks mis mee.
Kun jij niet even smoelen? Je bent irritanter dan een bromvlieg die elke keer tegen het raam botst.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:58 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nogmaals, kom ff met die quotes dan...
beetje schreeuwen kan iedereen.
Weet je wat ? ik neem alles terug wat ik daar gezegd heb als jij mij zwart op wit kunt aantonen dat er ook zigeunercommunities zijn die GEEN crimineel gedrag vertonen. Doe dat, en ik bied je nederig mijn excuses aan voor gemaakte opmerkingen. Zoniet, moet je lekker effe een poosje op het dak gaan zitten piepen met je ge-emmer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
De post opzich is niks mis mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die andere van Hathor hangt ermee samen
Ook niks mis mee. Er worden zelfs links gegeven.quote:en die laatste quote stelt dat criminaliteit en intelligentie rasgebonden is.
ik vraag om qoutes van mij en niet van hathor en andere leden...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun jij niet even smoelen? Je bent irritanter dan een bromvlieg die elke keer tegen het raam botst.
Wat is het belang van deze vergelijking? Krijgt Fok! ook subsidie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
En dan is er nog flink wat dat wèl is weggehaald...
De enige community waar geen criminaliteit plaatsvindt zal een nonnenklooster zijn gok ik zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je wat ? ik neem alles terug wat ik daar gezegd heb als jij mij zwart op wit kunt aantonen dat er ook zigeunercommunities zijn die GEEN crimineel gedrag vertonen. Doe dat, en ik bied je nederig mijn excuses aan voor gemaakte opmerkingen. Zoniet, moet je lekker effe een poosje op het dak gaan zitten piepen met je ge-emmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |