Het lijkt erop en dat heb ik al een paar keer eerder geschreven nu, dat het een site is waar bepaalde heersende abjecte opvattingen levende onder deze bevolkingsgroep getolereerd worden en waarbij andere meningen dan deze worden geweerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Niet al te fris"? Het lijkt erop dat het zalvers zijn, geen strijders. Kijk naar hoeveel "pittigs" er wordt weggehaald op GeenStijl, bijvoorbeeld. Zalvers zijn het. En dat mogen ze zijn, maar daarom ga ik daar niet naartoe.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
integratiedoeleinden. of zo...
Beide worden geweerd ..... Je baseert je op 1 poster in dit topic en vraagt je niet af wat ie bedoelde met "posts die de vinger op de zere plek leggen" ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het lijkt erop en dat heb ik al een paar keer eerder geschreven nu, dat het een site is waar bepaalde heersende abjecte opvattingen levende onder deze bevolkingsgroep getolereerd worden en waarbij andere meningen dan deze worden geweerd.
Lijkt mij gunstig voor de integratie om deze groep een plek te geven 'onder elkaar', waarbij zij bepaalde abjecte heersende opvattingen in deze bevolkingsgroep samen kunnen delen en versterken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
integratiedoeleinden. of zo...
Kerel, ben je d'r al wezen kijken ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Lijkt mij gunstig voor de integratie om deze groep een plek te geven 'onder elkaar', waarbij zij bepaalde abjecte heersende opvattingen in deze bevolkingsgroep samen kunnen delen en versterken.
Ik heb daar zelf een tijdje terug ook eens rondgekeken, maar niet actief gepost, en een en ander was mij ook al opgevallen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Beide worden geweerd ..... Je baseert je op 1 poster in dit topic en vraagt je niet af wat ie bedoelde met "posts die de vinger op de zere plek leggen" ?
Met de vinger op de zere plek leggen bedoelde ik dat als er een negatief nieuwsbericht over Marokkanen in het nieuws was en ik ook maar iets zei wat kon betekenen dat de Marokkanen in het bericht misschien zelf ook maar 5% schuld hadden aan het gebeurde dat dit meteen verworpen werd en ik ook meteen niets meer goed kon doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Beide worden geweerd ..... Je baseert je op 1 poster in dit topic en vraagt je niet af wat ie bedoelde met "posts die de vinger op de zere plek leggen" ?
Je kan het zo verkapt brengen als je wil, het is strafbaar. Zeker als je zoals jij een enorm repetoire van dat soort uitspraken hebt is het een makkelijk zaak om je veroordeelt te krijgen. Lange leve Geert! Alaaf!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:05 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
helemaal niet.
ik zei nergens dat ze een marokkaan moesten neersteken of dat ik de daad goedkeur.
ik zeg alleen dat met het neersteken van een marokkaan het meer begrijpelijk is en wellicht minder kwalijk genomen wordt gezien het feit van vergelding als motief.
ik heb een hekel aan gelovigen en criminelen die het maatschappelijk welzijn verzieken en helaas zijn de moslims daarin hoog vertegenwoordigd.
als chinezen de attitude hadden van de gemiddelde moslim dan had ik aan chinezen een hekel gehad...
mijn repetoirequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan het zo verkapt brengen als je wil, het is strafbaar. Zeker als je zoals jij een enorm repetoire van dat soort uitspraken hebt is het een makkelijk zaak om je veroordeelt te krijgen. Lange leve Geert! Alaaf!
Nou, dat is niet alleen daar zo, haantjesgedrag... Ik ben vrij zelden een trollende,flamende of scheldende vrouwelijke forumgebruikster tegengekomenquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
vond vaak de (Marokkaanse) vrouwen zelfs aangenamer om mee te discussieren omdat die veel meer respect hadden voor de andere users.
Een aantal users op Fok zijn inderdaad net zo strafbaar als die users op Marokko.nl. Blijkbaar vind jij dat dubieuze posts op internetfora vervolgt moeten worden. Prima toch, ben je alleen zelf ook wel ernstig de lul straks. Dankzij je eigen idioolquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:28 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
mijn repetoire![]()
whahahaha,
dan is 60% van nederland strafbaar, ole.
als wij ergens een mooi tropisch eiland krijgen zonder moslims en slinkse rakkers dan gaan we hoor![]()
kom maar op met die quotes dan ....quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een aantal users op Fok zijn inderdaad net zo strafbaar als die users op Marokko.nl. Blijkbaar vind jij dat dubieuze posts op internetfora vervolgt moeten worden. Prima toch, ben je alleen zelf ook wel ernstig de lul straks. Dankzij je eigen idiool![]()
In tegenstelling tot op FOK.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, dat is niet alleen daar zo, haantjesgedrag... Ik ben vrij zelden een trollende,flamende of scheldende vrouwelijke forumgebruikster tegengekomen
Die staan allemaal netjes in je notes.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
kom maar op met die quotes dan ....
http://forum.fok.nl/user/history/151582quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:32 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:17 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar als neger zijnde, omdat er gemorreld wordt aan je mogelijkheden om van onze welvaart te profiteren.
Ga je schamen voor je inferieure afkomst, waar iedereen in de ellende leeft. Erigenlijk heb je hier geen enkele recht om ons te vertellen hoe we onze Westerse maatschappij moeten opbouwen, gezien je beroerde staat van reputatie.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:46 schreef NTCE het volgende:
wtf, linkse kuthoer, oprotten en verbranden met die pro-nikker shit!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
[Over zigeuners - Floripas] Enkele individuen ? Waarom denken mensen toch altijd dat het maar een handjevol criminele elementen zijn die het voor een grore meerderheid verpesten ? In dit geval is er toch wel iets meer aan de hand dan slechts een "paar individuen".
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Er zijn genetische verschillen tussen de rassen, dat weet iedereen maar niet iedereen wil dat inzien.
http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_intelligence
http://en.wikipedia.org/wiki/Race_and_crime
En dan is er nog flink wat dat wèl is weggehaald...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ja, dat moet je ook niet letterlijk nemen Miep.Wat ik bedoel is dat het ze met de paplepel ingegoten word. Je hebt wel gelijk als je zegt dat die kinderen door volwassenen voor hun karretje worden gespannen, maar het is nou ook weer niet zo dat ze het met frisse tegenzin doen. Het zit er gewoon in bij die mensen.
Het fok forum is echt niet te vergelijken met het forum van marokko.nl. Je weet overduidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een aantal users op Fok zijn inderdaad net zo strafbaar als die users op Marokko.nl. Blijkbaar vind jij dat dubieuze posts op internetfora vervolgt moeten worden. Prima toch, ben je alleen zelf ook wel ernstig de lul straks. Dankzij je eigen idiool![]()
een random quote van een fok user in dit topicquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:35 schreef Hathor het volgende:
Platbranden die moskee.
Er staan op beide fora dingen die niet kunnen. Op beide fora komen gebruikers die een veelvoud aan dubieuze posts op hun naam hebben staan. Op beide sites komen dus mensen die je strafrechtelijk zou kunnen vervolgen om hun uitspraken op het internet. Dat is de vergelijking waar het om gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het fok forum is echt niet te vergelijken met het forum van marokko.nl. Je weet overduidelijk niet waar je het over hebt.
Kom op, als jij een Marokkaan was was je het type waar je nu over loopt te emmeren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Het fok forum is echt niet te vergelijken met het forum van marokko.nl. Je weet overduidelijk niet waar je het over hebt.
and that's a factquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Kom op, als jij een Marokkaan was was je het type waar je nu over loopt te emmeren.
wel eens van tongue in cheek gehoord happertje ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
een random quote van een fok user in dit topic
fok/maroc.nl blijkbaar 1 pot nat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |