Jouw postings over moslims zijn niet haatdragend?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niet als het haatdragend is.
Niet van de overheid. Dus de PVV bemoeit zich met zaken die de hunne niet zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wel met het vangen van subsidie
Stormfront krijgt weldegeleijk subsidie, van de Aryan Liberation Fund (ofzoiets)quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:16 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het oproepen tot het doden van joden lijkt mij niet onder de vrijheid van meningsuiting te vallen... Er wordt dan ook terecht grote vraagtekens gezet bij het verlenen van de subsidie aan een forum, dat een platform is voor racistische en discriminerende Marokkanen. Stormfront krijgt toch ook geen subsidie.
Ik bedreig ze niet met de dood.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Jouw postings over moslims zijn niet haatdragend?![]()
(Van mij mogen ze hoor)
Ik vind jou anders ook behoorlijk haatdragend.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze krijgen het van een bedrijfsfonds idd... hoe denk je dat die aan hun geld komen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet van de overheid. Dus de PVV bemoeit zich met zaken die de hunne niet zijn.
Goh, moet ik even wat van jouw posts over allochtonen/moslims/marokkanen gaan quotenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het ging mij om de vermeende strafbaarheid van dergelijke uitspraken. Die zijn niet meer of minder strafbaar wanneer ze op een gesubsidieerd forum geplaatst zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:13 schreef Refragmental het volgende:
Fok! (waar gemodereerd wordt) vergelijken met een forumpje die subsidie vangt
Dat zou impliceren dat ik mij ooit in de mand bevonden heb. Hetgeen onwaar is.quote:Je valt echt compleet door de mand.
Klopt. Maar iedereen weet dat het maar een klein stapje vergt om verder te gaan dan dat. Dialoog en diplomatie is altijd beter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik bedreig ze niet met de dood.
Lijkt mij toch niet echt te vergelijken met het Bedrijfsfonds voor de Pers.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stormfront krijgt weldegeleijk subsidie, van de Aryan Liberation Fund (ofzoiets)
iig geen Nederlandse subsidie. Is dus niet ons probleem.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Stormfront krijgt weldegeleijk subsidie, van de Aryan Liberation Fund (ofzoiets)
Nou, even denken, uit het bedrijfsleven ? Niet dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:19 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ze krijgen het van een bedrijfsfonds idd... hoe denk je dat die aan hun geld komen?
Maar zoals gezegd, ik wens ze niet dood. Ik zeg dat ze dan maar moeten oprotten. Da's heel wat minder dan doodwensen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, moet ik even wat van jouw posts over allochtonen/moslims/marokkanen gaan quoten![]()
Heb je echt niks beter te doen dan het 700ste topic over moslims te openen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
marokko.nl vertoont grote overeenkomsten met sites als stormfront wat in nederland verboden is.
waarom mogen moslims kennelijk zo lang ongestraft hun gang gaan?
is het niet het oproepen tot het doden van cabaretiers dan is het wel het oproepen tot het doden van een of andere onschuldige groepering.
wanneer wordt de religie van de vrede eens een halt toegeroepen en verboden aangezien het ene criminele facistische organisatie is.
Nee dat is niet zo. Het Bedrijfsfonds voor de Pers is opgericht n.a.v. de Mediawet en wordt betaald door het ministerie van OC&W.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, even denken, uit het bedrijfsleven ?
Het gebeurt anders genoeg op FOK.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik bedreig ze niet met de dood.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:46 schreef NTCE het volgende:
wtf, linkse kuthoer, oprotten en verbranden met die pro-nikker shit!
Het is een orgaan dat functioneert op basis van de Mediawet. Bovendien heeft de staatsecretaris bevoegdheden die de verstrekking van subsidies kan uitstellen of vernietigen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet van de overheid. Dus de PVV bemoeit zich met zaken die de hunne niet zijn.
En dus komt belastingsgeld via dat bedrijfsfonds bij Marokko.nlquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:23 schreef soylent het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Het Bedrijfsfonds voor de Pers is opgericht n.a.v. de Mediawet en wordt betaald door het ministerie van OC&W.
Mwaw, 't is vooral een andere vorm van retoriek die gebruikt wordt. De mededeling is niet zo heel anders. Maar goed, dat is een dun lijntje waar jij op duidelijk ook op balanceert. En haatdragend en haatverspreidend ben jij overduidelijk bezig, laten we dat vooral niet gaan verwaarlozen.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, ik wens ze niet dood. Ik zeg dat ze dan maar moeten oprotten. Da's heel wat minder dan doodwensen.
Heb je een link naar die reactie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het gebeurt anders genoeg op FOK.
Een pareltje:
[..]
Kritiek hebben op bepaalde misstanden en voorstander zijn van een harde aanpak daarvan is dan ook heel wat anders dan racisme. Dat laatste krijg je al snel in de schoenen geschoven als je kritiek hebt. Door iemand als 'racist' te stigmatiseren proberen bepaalde figuren critici en andersdenkenden monddood te maken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar zoals gezegd, ik wens ze niet dood. Ik zeg dat ze dan maar moeten oprotten. Da's heel wat minder dan doodwensen.
De subsidies stop zetten zou dan de juiste eerste stap zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bovendien kom ik op Fok, op het forum maar vooral op de FP, vaak (verkapte) doodsverwensingen richting moslims/allochtonen tegen. Fok ook maar opdoeken? Fokkers gaan vervolgen?
Dat hebben ze nu ook gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:27 schreef damian5700 het volgende:
De PVV- en andere fracties moeten gewoon hun taak uitvoeren in de Tweede Kamer en dat is het controleren van de regering.
Juist. Net als mensen die kritiek hebben op Israel "anti-semiet" te noemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Kritiek hebben op bepaalde misstanden en voorstander zijn van een harde aanpak daarvan is dan ook heel wat anders dan racisme. Dat laatste krijg je al snel in de schoenen geschoven als je kritiek hebt. Door iemand als 'racist' te stigmatiseren proberen bepaalde figuren critici en andersdenkenden monddood te maken.
Hun opbrengsten behalen ze via investeringen en rentes op leningen. Dus ga nu eens weg met je belastinggeld. Misschien moet je eens iets lezen als het op dit forum gepost wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dus komt belastingsgeld via dat bedrijfsfonds bij Marokko.nl
Meteen stopzetten.
Alleen kost elke kamervraag 77.000 euroquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu ook gedaan.
Als dit goed gaat komt er weer 135.000 euro vrij voor belangrijkere zaken.
The aryan liberation front.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef Hathor het volgende:
Ik wil voor mijn site "dood aan alle tyfuszigeuners" ook subsidie aanvragen, waar moet ik wezen ?![]()
Heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hun opbrengsten behalen ze via investeringen en rentes op leningen. Dus ga nu eens weg met je belastinggeld.
2.000 euro zul je bedoelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alleen kost elke kamervraag 77.000 euro
Nogmaals, speciaal voor de mensen die net niet op zaten te letten (jij), de link: http://www.bedrijfsfondsp(...)e.shtml#jaarrekeningquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Ik vond dit namelijk toch best duidelijk:
"Nee dat is niet zo. Het Bedrijfsfonds voor de Pers is opgericht n.a.v. de Mediawet en wordt betaald door het ministerie van OC&W."
Dus bij de topicstarter ligt morgen een mooie brief op de deurmat als het aan jou ligt? Of heb je liever een paar agenten die 'm van z'n bed halen vanavond?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De subsidies stop zetten zou dan de juiste eerste stap zijn.
Mits mogelijk personen ook vervolgen ja.
Inderdaad, maar de echt antisemitische reacties zijn er gemakkelijk tussenuit te halen of heb jij die hier op Fok niet vaak genoeg met eigen ogen gezien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Juist. Net als mensen die kritiek hebben op Israel "anti-semiet" te noemen.
Zie jij iets staan wat het in de rechtbank tot een veroordeling zou halen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus bij de topicstarter ligt morgen een mooie brief op de deurmat als het aan jou ligt? Of heb je liever een paar agenten die 'm van z'n bed halen vanavond?
Ik zou toch niet willen wensen, dat de werking van het Nederlandse parlementaire systeem afhankelijk wordt gemaakt van zuinig-/vrekkigheid.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Alleen kost elke kamervraag 77.000 euro
Dan kost niksdoen evenveel... salarissen worden namelijk altijd betaald.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet als je alle salarissen meerekent.
Niet in dit topic, maar meneer heeft een mooi repetoire op z'n naam staan. Even wat A4'tjes uitprinten met z'n bijdragen op de FP en het forum en meneer is makkelijker te vervolgen dan Ali die zich een keertje heeft uitgeleeft op marokko.nl.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie jij iets staan wat het in de rechtbank tot een veroordeling zou halen?![]()
Je moet eerst de haalbaarheid bekijken van een eventuele rechtzaak en ik denk niet dat ze aan deze zaak gaan beginnen.
Wat strafbaar is en wat niet strafbaar is hebben we al lang vastgesteld.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet in dit topic, maar meneer heeft een mooi repetoire op z'n naam staan. Even wat A4'tjes uitprinten met z'n bijdragen op de FP en het forum en meneer is makkelijker te vervolgen dan Ali die zich een keertje heeft uitgeleeft op marokko.nl.
Van mij hoeft het niet. Maar als je uitspraken op marokko.nl strafbaar stelt dan zijn er een hoop fokkers net zo strafbaar. Waaronder de topicstarter. Die K3-fan heeft trouwens ook een mooi oeuvre waar je ook vast wel een rechtzaakje van kan maken.
Zeker met hun hele oeuvre zijn ze waarschijnlijk wel strafbaar. Haatzaaien, racisme. Vooral omdat het om een enorme berg posts gaat is het makkelijk aan te tonen. Eén losse post is geen bewijs, maar enkele tientallen is duidelijk bewijs. Best te vervolgen als je dat echt wil. Geert wil dat blijkbaar. Nou laten we dan maar een flinke nieuwe politie-eenheid oprichten om de posthistory van enkele tientallen fokkers en marokko.nl-ers na te lopen, genoeg ellende te vindenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat strafbaar is en wat niet strafbaar is hebben we al lang vastgesteld.
Als mensen uitlatingen doen die strafbaar zijn dan zouden ze inderdaad voor het gerecht gezet moeten worden. Internet of niet een strafbaar feit blijft hetzelfde.
Ja, hoor, natuurlijk wel. Net als de echt racistische reacties.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de echt antisemitische reacties zijn er gemakkelijk tussenuit te halen of heb jij die hier op Fok niet vaak genoeg met eigen ogen gezien?
Neuh, dat hoeft van mij ook niet, en het gaat natuurlijk om het principe, niet om de 135.000 euro.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zou toch niet willen wensen, dat de werking van het Nederlandse parlementaire systeem afhankelijk wordt gemaakt van zuinig-/vrekkigheid.
Ik kan er van de afgelopen week al wel drie naar voren halen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet in dit topic, maar meneer heeft een mooi repetoire op z'n naam staan. Even wat A4'tjes uitprinten met z'n bijdragen op de FP en het forum en meneer is makkelijker te vervolgen dan Ali die zich een keertje heeft uitgeleeft op marokko.nl.
Van mij hoeft het niet. Maar als je uitspraken op marokko.nl strafbaar stelt dan zijn er een hoop fokkers net zo strafbaar. Waaronder de topicstarter. Die K3-fan heeft trouwens ook een mooi oeuvre waar je ook vast wel een rechtzaakje van kan maken.
Ja, zowel topicstarter als die K3-fan zijn mij de afgelopen weken ook erg opgevallen. Zag ook dat topicstarter een FP-ban heeft. Ik durf wel te raden waar die vandaan komtquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kan er van de afgelopen week al wel drie naar voren halen.
Maar goed, moet volgens jou deze subsidie wel of niet worden stopgezet (voorzover dat nog mogelijk is)? Deze vraag is overigens ook voor Gelly. Ik ben voor alle duidelijkheid van mening dat deze site niet gesubsidieerd meer moet worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, hoor, natuurlijk wel. Net als de echt racistische reacties.
en dat alleen omdat ik zeg dat skinheads beter een marokkaan konden neersteken dan een slowaak omdat de kans dan groter was dat ze een crimineel te pakken zouden hebben en dat dan begrijpelijk is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, zowel topicstarter als die K3-fan zijn mij de afgelopen weken ook erg opgevallen. Zag ook dat topicstarter een FP-ban heeft. Ik durf wel te raden waar die vandaan komt
Als de beheerders van de site bewust en consequent optreden tegen de uitspraken op het forum hoeft de subsidie niet stopgezet te worden. Doen ze dit niet, dan moet de subsidie wel stopgezet worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:51 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Maar goed, moet volgens jou deze subsidie wel of niet worden stopgezet (voorzover dat nog mogelijk is)? Deze vraag is overigens ook voor Gelly. Ik ben voor alle duidelijkheid van mening dat deze site niet gesubsidieerd meer moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |