Mijn hemel, ik stel als retorische vraag; gelode benzine = korrels lood ? , waarop ik eigenlijk niet echt n antwoord verwachtte.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan weet je duidelijk niet wat gelode benzine inhoud. Lood zit daar niet als los metaal in. Het is dan onderdeel van een organometallische (iirc) verbinding. Dat is nogal iets anders dan korrels of schilfers metaal door je brandstof. Duidelijk?Zoek maar op wat gelode benzine is als je me niet geloofd.
Sorry, maar je begint zelf met de veronderstelling dat er een slim plan is uitgedokterd, waarmee honderden vliegtuigen, bemanningen en grondpersoneel bezig moet zijn, om de wereld te beïnvloeden met chemische substanties.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..
De NATO is wel degelijk geïnteresseerd in smerigheid, herrie en slijtage. De belastingbetaler is namelijk verantwoordelijk voor deze zaken, en die gaat vragen stellen als het ze niet bevalt. In Nederland is een beperkt groepje daar mee bezig, maar omdat ze niet te horen krijgen wat ze willen komen ze met de meest vreemde opmerkingen. Alle NATO motoren, met uitzondering van motorfietsen, lopen op één brandstof. Dus je kunt veilig aannemen dat de E-3As van Geilenkirchen daar ook op lopen. Dat is geen geheim, het staat links en rechts op het internet. zoek maar naar single fuel en NATO, dan kom je een heel eind. Overigens: ook de trucks, jeeps en tanks van defensie rijden er op. Ik sta elke dag in de file naast zo'n bak, maar ik ben nog niet gewezen op afwijkend gedrag door familie en bekenden, terwijl ik toch aardig wat van dat spul moet hebben ingeademd inmiddels. Al kan dat ook tijdens mijn diensttijd gebeurd zijn, maar dan snap ik weer niet waarom defensie zo veel geld heeft gestoken in de NBC filters van mijn voormalige werkplek.quote:'N greep uit mogelijke antwoorden: Het intereseert de NAVO weinig of die motoren herrie maken, vies zijn, slijten.
De NAVO gebruikt voor uitvoeren van hun project Deep Shield e.a. het liefst de oude (bijna) versleten motoren, wie weet zijn het juist wel die smerige AWACS die de dikste strepen achterlaten. Volgens mij lopen ook die motoren op JP8.
Bijna goed, en dus totaal fout. Geilenkirchen is de Main Operating Base van de NAEWF, maar de vliegtuigen staan daar nooit allemaal tegelijk. Sterker nog: het grootste deel staat op rotatiebasis in het buitenland, op vooruitgeschoven vliegbases in Italië, Griekenland, Turkije, Groot Britannië, en Noorwegen. Geilenkirchen beschikt zelfs niet eens over voldoende platformruimte om alle 17 AWACS, en de bijbehorende TCA-vliegtuigen te herbergen. Minstens de helft van de missies wordt gevlogen vanaf die vliegbases, en de geluidsproductie nemen ze mee. Daarnaast opereren ze tijdens oefeningen vanaf vliegbases over de hele wereld, wat nog eens zo'n 5-10% van de productie exporteert. Daarmee blijft nog zo'n 40% van de herrie over. Met de overheersende windrichting (zuidwest) kun je stellen dat daarvan iets meer dan de helft over Nederland vertrekt, de rest vertrekt over Duitsland. Laten we aannemen dat 25% van de vluchten over Nederland vertrekt, dan zit je veel realistischer. De rest vertrekt over de landen die de overige 97% van het budget dragen.quote:Waarom de NAVO (nog) niet investeert:
Opwaarderen met de Pratt & Whitney TF33 turbofan motoren kost ongeveer ¤ 700 miljoen. Deze kosten moeten worden opgebracht door de NAVO, Nederland draagt slechts 3% bij aan het totale budget, maar krijgt wel 100% van het lawaai. De andere landen betalen dus 97% en hebben geen enkele overlast.
Een misser. "De J57 dreef de eerste versies van de Boeing 707 aan, en de Boeing 707 vormt de basis voor de AWACS. AWACS vliegt met oude motoren, dus dat zijn die J57s." Juist?quote:Ze horen eigenlijk in 'n museum thuis.
http://www.nationalmuseum.af.mil/factsheets/factsheet.asp?id=879
]http://zulu.messageboard.nl/12530/viewtopic.php?p=1030[/quote][/url]quote:Iemand die de trails (en AWACS) ook opvalt.
[url=http://zulu.messageboard.nl/12530/viewtopic.php?p=1030
Het is AWACS, niet AWACs. Airborne Warning And Control System. En er zijn wel meer afkortingen die meerdere betekenissen hebben. Your point?quote:AWAC, what's in a name..
Alcoa World Alumina and Chemicals (AWAC)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suralco
Oh ja, waar doe ik dat dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:23 schreef RabarberKing het volgende:
[..]
Sorry, maar je begint zelf met de veronderstelling dat er een slim plan is uitgedokterd, waarmee honderden vliegtuigen, bemanningen en grondpersoneel bezig moet zijn, om de wereld te beïnvloeden met chemische substanties.
Harteljk dank voor deze info, mijn bron dacht dat het anders zat.quote:De NATO is wel degelijk geïnteresseerd in smerigheid, herrie en slijtage. knip
Weer n stelling met diverse ingebakken aannames.quote:het kan gebeuren, maar echt niet de hele dag, en zeker niet elke dag. In ieder geval is Roosendaal echt niet interessant of groot genoeg om er een middagje te gaan chemtrailen. Neem dan één van de 4 grote steden, dan heb je meer "bang for your buck".
Was grappig bedoelt.(en n grap leg je niet uit) zal het niet meer proberen.quote:Het is AWACS, niet AWACs. Airborne Warning And Control System. En er zijn wel meer afkortingen die meerdere betekenissen hebben. Your point?
Jij neemt die kennelijk over, nogmaals waar doe ik dat?quote:Sorry, maar je post te veel vage aannames.
Al zo lang als deze reeks looptquote:
Je kunt het nalezen zodra je in het uniform stapt. Defensie puilt uit van de publicaties die over milieubeheer gaan, en vaak wordt dat gewoon aan de medewerkers thuis gestuurd. Een alternatieve manier is een beroep doen op de wet openbaarheid bestuur. Die geldt namelijk niet alleen voor journallisten. Al zul je daar niet alles kunnen opvragen, een deel is operationeel, en dus geclassificeerd. Maar dan nog kun je meer te lezen krijgen dan je in je leven aankunt, of wat je geestelijke vermogens aankunnen. Er zitten namelijk ook heel wat wetenschappelijke verhandelingen tussen.quote:[..]
Harteljk dank voor deze info, mijn bron dacht dat het anders zat.
Heb jij n bron voor deze info? dan kan ik het 's nalezen.
quote:[..]
Weer n stelling met diverse ingebakken aannames.
Sorry, ik wist niet dat je humor had hebt. Of liever: ik wist het eigenlijk wel, want het is godsonmogelijk dat iemand het hele chemtrail verhaal serieus neemt. Dus jij zit je waarschijnlijk al jaren krom te lachen om iedereen die er op hapt in topics zoals deze.quote:[..]
Was grappig bedoelt.(en n grap leg je niet uit) zal het niet meer proberen.
Kijk de reeks nog even door. Jij bent degene die in elk topic met het woord chemtrail erin op komt duiken.quote:[..]
Jij neemt die kennelijk over, nogmaals waar doe ik dat?
Ik ben zelf 16 mnden millitair geweest, millieuvriendelijke fosfor granaten afgeschoten, milieuvriendelijke olie in de grond laten lopen.. urenlang verplaatsen met 'n dieselverslindende m-109 omdat het oefenterrein gesloten was, ja was echt milieuvriendelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:34 schreef RabarberKing het volgende:
Defensie is, geloof het of niet, een zeer milieuvriendelijk bedrijf, vooral dankzij het feit dat niet Jan en Alleman op haar terreinen mag komen.
En nogmaals : WAAR doe ik dat dan en wat zijn die aannames dan ?quote:e doet zelf niet anders! Ik vat alleen maar samen wat jij in alle topics bij elkaar gepost hebt.
Ik zou zeggen kijk 's omhoog en doorzoek je familie foto archief 's. Meer smoking gun heb ik niet nodig.quote:Kom dan gewoon met een smoking gun, waar niemand omheen kan. Maar die is in al die jaren nog steeds niet geporduceerd door de "chemtrailers".
Het tegenovergestelde is het geval, ik vind het niveau van de chemtrail discussie's bedroevend.quote:Dus jij zit je waarschijnlijk al jaren krom te lachen om iedereen die er op hapt in topics zoals deze.
oh ja, de chemtrails sekte, gelooft dat de alliens er voor verantwoordelijk zijn. Uhm, als we dan toch zo in hokjes gaan denken.. ben jij nou 'n debunker? Dan moet ik nu zeker zeggen dat je dik betaald word door de NWO...quote:. Wat de chemtrail-community gelooft is technisch en praktisch niet realiseerbaar.
uhm als de topic titels het woordje chemtrails bevatten moet ik dat topic vermijden?quote:Kijk de reeks nog even door. Jij bent degene die in elk topic met het woord chemtrail erin op komt duiken.
dat klopt natuurlijk wel, want het vliegverkeer is enorm toegenomen. Dus absoluut gezien zijn er allicht meer condensstrepen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:50 schreef smash789 het volgende:
Waarop baseer je het feit dat er vroeger minder condensstrepen waren dan nu???
Natuurlijk zie je nu meer contrails dan vroeger, in 1980 waren er in Nederland nog 200.000 vliegbewegingen, nu zijn dat er al meer dan 500.000, meer als een verdubbeling dus, vandaar meer strepen, maar wel minder zon.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat klopt natuurlijk wel, want het vliegverkeer is enorm toegenomen. Dus absoluut gezien zijn er allicht meer condensstrepen.
Dat heeft met de hoogte en dus temperatuur en luchtvochtigheid te maken, das gewoon een bekend weers verschijnselquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef DizzyDizzer het volgende:
Groot verschil tussen oplossen tussen 10 seconden en 3 minuten en uren blijven hangen en alsmaar breder worden.
Ik volg vanaf het begin al deze topics, en ook vroeger waren er al contrails die uren bleven hangen en breder werden. Vroeger toen ik klein was, was ik uitermate geïnteresseerd in vliegtuigen. Ik keek dus veel naar boven. En ik kan me uit mijn jeugd herinneren dat er contrails van vliegtuigen waren, die erg lang waren en uren bleven hangen en langzaam verwaaiden. En dan heb ik het over eind jaren 70, begin jaren 80.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef DizzyDizzer het volgende:
smash789 en Wombcat
Volgens mij lezen jullie echt he-le-maal NIKS van wat er in dit topic wordt besproken. Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de manier waarop. Groot verschil tussen oplossen tussen 10 seconden en 3 minuten en uren blijven hangen en alsmaar breder worden. Misschien dat je dit bericht wel leest. Het lijkt erop dat sommige mensen bewust dommertje spelen. Dat ik nog de moeite neem om dit te schrijven, ongelooflijk. Ik zal vandaag wel in een goeie bui zijn. En dat terwijl ik net wakker ben.
Inderdaad, en overal conspiracies inzien, zoals de waard is vertrouwd ie zn gasstel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef DizzyDizzer het volgende:
smash789 en Wombcat
Het lijkt erop dat sommige mensen bewust dommertje spelen.
Same here, ik ben al sinds 1975 met de luchtvaart bezig en zag dat toen ook al, al was er toen minder vliegverkeer dan nu.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik volg vanaf het begin al deze topics, en ook vroeger waren er al contrails die uren bleven hangen en breder werden. Vroeger toen ik klein was, was ik uitermate geïnteresseerd in vliegtuigen. Ik keek dus veel naar boven. En ik kan me uit mijn jeugd herinneren dat er contrails van vliegtuigen waren, die erg lang waren en uren bleven hangen en langzaam verwaaiden. En dan heb ik het over eind jaren 70, begin jaren 80.
Ik ben niet de enige die zich dat herinnert, ook Mirage heeft gepost dat ze zich dat herinnert.
Feit voor mij " Contrails", fantasie voor jou "chemtrails", kan ik prima mee overweg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:43 schreef DizzyDizzer het volgende:
Als je de feiten niet kan verwerken, dan houdt het snel op.
Gast, ga je eens wat verdiepen in de meteo! Dat is volledig natuurlijk, en gewoon te verklaren. Dus wat is nou jouw punt eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:08 schreef DizzyDizzer het volgende:
smash789 en Wombcat
Volgens mij lezen jullie echt he-le-maal NIKS van wat er in dit topic wordt besproken. Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om de manier waarop. Groot verschil tussen oplossen tussen 10 seconden en 3 minuten en uren blijven hangen en alsmaar breder worden. Misschien dat je dit bericht wel leest. Het lijkt erop dat sommige mensen bewust dommertje spelen. Dat ik nog de moeite neem om dit te schrijven, ongelooflijk. Ik zal vandaag wel in een goeie bui zijn. En dat terwijl ik net wakker ben.
Andere gast, doe dat zelf. Mijn punt is duidelijk, als je het niet begrijpt dan kan ik daar verder niet veel aan doen. Ja, in herhalingen treden misschien. Advies dus om nogmaals de informatie te bekijken die is geplaatst. Niet alleen door mij, maar ook door Resonancer. Zeg maar tegen de meteoroloog van www.weatherwars.info dat hij zich meer in "de meteo" moet verdiepen. De wat oudere skywatchers weten dondersgoed dat eea niet klopt aan de luchten die we dagelijks zien op "onbewolkte" dagen (die er dus nog maar zeer zelden zijn). Bekijk goed nogmaals de link. Zo staat er ook een link met de naam "contrail physics". Bekijk ook deze vooral goed. Hiermee wordt bevestigd dat dit model klopt wanneer je kijkt naar de jaren 50-60-70-80. Tot midden jaren 90, dan opeens niet meer. Er is maar weinig zo eenvoudig te snappen als het chemtrails fenomeen. Maar niet voor de tunnelvizies en ook niet voor de mensen die zichzelf geen skywatchers kunnen noemen. Hetzelfde als met zoveel andere fenomenen zie ik ook hier iets vergelijkbaars gebeuren. Er wordt veel goede informatie aangereikt, inclusief wetenschappelijk onderbouwde informatie, maar het wordt compleet genegeerd. Zodra mensen dit soort feiten compleet negeren, doen alsof ze niet bestaan en alsof zij het niet gezien hebben, dan is het een duidelijke zaak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:27 schreef smash789 het volgende:
[..]
Gast, ga je eens wat verdiepen in de meteo! Dat is volledig natuurlijk, en gewoon te verklaren. Dus wat is nou jouw punt eigenlijk?
Nu kom je meteen weer met zo een bijzonder intelligente inhoudelijke bijdrage. Wel goed van je dat je hiermee toegeeft nu pas voor het eerst die website te bekijken. Onderdeel feiten compleet negeren bevestigd. Geeft niet. Laat het onderzoeken van fenomenen maar aan de grote jongens over, kan jij fijn in de zandbak spelen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:56 schreef smash789 het volgende:
Voor de grap effe gekeken op die site van je...
Man, die gast van die website is echt HE-LE-MAAL de weg kwijt. Veel van meteo snapt ie ook niet volgens mij
Hij zegt dat een contrail uiteindelijk weer oplost. Hij zegt niet dat het meteen gebeurt, of dat het oplossen gebeurt in een korte periode. Als contrails niet zouden oplossen, is de lucht na 2 dagen voor 100% gevuld met contrails en zullen die nooit meer weggaan. Ik zie toch echt nog wel een stukje blauw zo nu en dan....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:31 schreef DizzyDizzer het volgende:
Van de website van de meteoroloog een quote, waarin hij helemaal gelijkt heeft, dit zijn gewoon feiten:
"Aircraft exhaust is partially composed of condensed water that once expelled from the hot engines is then quickly exposed to the minus 30-degree atmosphere at altitudes >25,000ft or ~9,000m. This flash frozen water vapor quickly crystallizes and can briefly form a trail, known as a condensation trail or a contrail. Dependent on the relative humidity of the surrounding environment, the trail will persist and grow into a cloud or thin ice, then sublimates back into a vapor condition returning to visual invisibility. (Als dit niet geheel volgens de wet van de logica is, schiet me dan maar lek. Toch zien we sinds half jaren 90 dagelijks wereldwijd heel andere dingen gebeuren met de zogenaamde 'contrails', go figure).
Terug naar de jaren 50-60-70-80. Als het je lukt om vergelijkbare 'contrails' te laten zien uit deze jaren met vergelijkbare 'uitwaai-effecten' dan praten we verder. Toen lostten de contrails namelijk wel op tussen 10 seconden en hooguit 3 minuten. Zie formule Carnicom die ik hier heb geplaatst, geen zin om 2 x hetzelfde lange verhaal te plaatsen. 1 x Lijkt mij wel genoeg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hij zegt dat een contrail uiteindelijk weer oplost. Hij zegt niet dat het meteen gebeurt, of dat het oplossen gebeurt in een korte periode. Als contrails niet zouden oplossen, is de lucht na 2 dagen voor 100% gevuld met contrails en zullen die nooit meer weggaan. Ik zie toch echt nog wel een stukje blauw zo nu en dan....
Een simpele foto van die tijd over ruim 40 jaar met hetzelfde effect is dan toch zeker geen probleem, blijkaar wel.quote:Een contrail is in weze niet anders dan een wolk. Wolken blijven ook een tijdje hangen en lossen dan weer op, zodra er geen aanvoer meer is van vocht. Echter deze wolken verdwijnen ook niet plotsklaps, dat duurt een tijd, afhankelijk van de omringende atmosfeer. Dat jij denkt dat contrails voor 1990 niet bleven hangen, betekent dat contrails voor 1990 de natuurwetten overtraden en mogelijk kan onderzoen je dan wel een nobelprijs opleveren, succes...
quote:We flew a different route coming back than going in partly to avoid the contrail clouds that we created.
Of deze pilootquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:14 schreef Wombcat het volgende:
Kijk eens in de OP van het vorige topci Chemtrails, feit of fictie? deel 4 met name ook de verslagen van piloten uit wo2, dit bijvoorbeeld:
[..]
Van diezelfde Site:quote:The photographs on this page were taken within the last year by a commercial pilot with FedEx Express. He is Captain of their largest current aircraft, the McDonnell-Douglas/Boeing MD11F, and has taken an interest in the activities in our skies. Actually - in his skies...
He maintains that in recent years he has been observing denser contrails than the usual engine vapour that jet aircraft normally produce at high altitudes.
http://www.combat-diaries.co.uk/diary24/diary24chapter7.htm
Stop er maar in wat je wil.quote:JP-8 is a product of the newest oil refinery methods using Zeolite catalysts to remove sulphur and lower the SOx problems, plus the use of an aluminum based catalyst that promotes higher hydrogen content in the JP-8 than in previous jet fuels. It is an entirely new hydrocarbon concoction of perhaps a thousand different chemical compounds that have not been well detailed.
Dat kwam dus vroeger ook al voor: Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire. (jaren 50)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:55 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of deze piloot
[..]
Van diezelfde Site:
[..]
Stop er maar in wat je wil.
Hij zegt toch ook niet dat er vroeger geen trails waren.(Is lezen nou echt zo moeilijk?)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kwam dus vroeger ook al voor: Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire. (jaren 50)
Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire. (wo2)
Jaren 60/70: Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire.
en als ze je teksten leest in die linkjes, zie je verslagen van mensen over trails die wel net zo lang aanwezig waren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook niet dat er vroeger geen trails waren.(Is lezen nou echt zo moeilijk?)
En dat zeg ik ook niet.
Voor de zoveelste keer:
Het is i.m.o. irrelevant of er vroeger ook al trails waren.
Het gaat o.a. om de persisentie,dichtheid van deze trails en de hoogten en omstandigheden waarop ze worden waargenomen.
Heb ik jaren 40 genoemd? Nee, wel de jaren 50-60-70-80. Niet zonder reden. Vervolgens komt men met foto's uit een wereld oorlg. Waarom dit niet relevant is, vraag je je misschien af? Omdat in deze periodes van alles en nog wat wordt getest en gebeurd wat er normaal gesproken niet gebeurd. Zij hadden een goede reden om toen ook al een vorm van chemtrails te gebruiken, om wat voor reden dan ook, om het de vijand moeilijk te maken bijvoorbeeld? Of om bepaalde substanties te sproeien om de vijand ziek te maken? Welke reden dan ook. Want het is wel heel frapant dat men terug moet gaan tot aan een wereld oorlog om iets te lijken wat er misschien een klein beetje op lijkt, de echt vergelijkbare foto's moet ik nog tegenkomen (dat is overigens incl WWII). Van de tussenliggende periode van ruim 40 jaar daarna kan niets vergelijkbaars gevonden worden? Gaat er dan geen lampje branden? (PS de foto's van WWII laten niet iets vergelijkbaars zien met wat ik hier heb gepost, maar al zouden ze dat dus wel doen). De formulie voor de berekening van persistentie van contrails klopt trouwens, dat hebben de jaren 50-60-70-80 bewezen. Daar kan men dan ook niet over in discussie gaan, omdat dit een feit is. Dat heeft de geschiedenis mij geleerd. Zoals eerder vermeld, ik ben altijd al een echte skywatcher geweest en weet heel goed het verschil met toen en nu. Ik keek in de jaren 80 vaak genoeg naar contrails en heb niet 1 persistente gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:14 schreef Wombcat het volgende:
Kijk eens in de OP van het vorige topci Chemtrails, feit of fictie? deel 4 met name ook de verslagen van piloten uit wo2, dit bijvoorbeeld:
[..]
Ik wel in de jaren 70, en kijk ook eens naar de linkjes in mijn andere post, met voorbeelden uit jaren 50, 60 en 70.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:17 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Heb ik jaren 40 genoemd? Nee, wel de jaren 50-60-70-80. Niet zonder reden. Vervolgens komt men met foto's uit een wereld oorlg. Waarom dit niet relevant is, vraag je je misschien af? Omdat in deze periodes van alles en nog wat wordt getest en gebeurd wat er normaal gesproken niet gebeurd. Zij hadden een goede reden om toen ook al een vorm van chemtrails te gebruiken, om wat voor reden dan ook, om het de vijand moeilijk te maken bijvoorbeeld? Of om bepaalde substanties te sproeien om de vijand ziek te maken? Welke reden dan ook. Want het is wel heel frapant dat men terug moet gaan tot aan een wereld oorlog om iets te lijken wat er misschien een klein beetje op lijkt, de echt vergelijkbare foto's moet ik nog tegenkomen (dat is overigens incl WWII). Van de tussenliggende periode van ruim 40 jaar daarna kan niets vergelijkbaars gevonden worden? Gaat er dan geen lampje branden? (PS de foto's van WWII laten niet iets vergelijkbaars zien met wat ik hier heb gepost, maar al zouden ze dat dus wel doen). De formulie voor de berekening van persistentie van contrails klopt trouwens, dat hebben de jaren 50-60-70-80 bewezen. Daar kan men dan ook niet over in discussie gaan, omdat dit een feit is. Dat heeft de geschiedenis mij geleerd. Zoals eerder vermeld, ik ben altijd al een echte skywatcher geweest en weet heel goed het verschil met toen en nu. Ik keek in de jaren 80 vaak genoeg naar contrails en heb niet 1 persistente gezien.
Nog een paar mooie foto's van chemtrails voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Soms mis ik die goeie ouwe tijd, dat we wat regelmatiger konden genieten van een mooie blauwe lucht, maar helaas, slecht een enkeling kijkt (al zo lang) regelmatig naar boven, de grote kudde kijkt recht voor zich uit of naar beneden.![]()
Het is trouwens uitermate onwaarschijnlijk dat de bommenwerpers van toen werden gebruikt om chemtrails te maken, zeker niet op zo'n grote schaal. Dat had men nooit geheim kunnen houden, omdat de tegenstander die dingen wel eens neerschoot en ook gebruikte (ja, de duitsers hadden een aantal B-17s buitgemaakt en in gebruik genomen). Dan houd je het niet geheim.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:17 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Heb ik jaren 40 genoemd? Nee, wel de jaren 50-60-70-80. Niet zonder reden. Vervolgens komt men met foto's uit een wereld oorlg. Waarom dit niet relevant is, vraag je je misschien af? Omdat in deze periodes van alles en nog wat wordt getest en gebeurd wat er normaal gesproken niet gebeurd. Zij hadden een goede reden om toen ook al een vorm van chemtrails te gebruiken, om wat voor reden dan ook, om het de vijand moeilijk te maken bijvoorbeeld?
Bovendien, iedere kilo is er één in de vliegtuigbouw, en een kilo chemtrail apparatuur en vloeistof betekend een kilo minder betaalde vracht, passagier of bommenlading, of zoals je terecht zegt, brandstof..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is trouwens uitermate onwaarschijnlijk dat de bommenwerpers van toen werden gebruikt om chemtrails te maken, zeker niet op zo'n grote schaal. Dat had men nooit geheim kunnen houden, omdat de tegenstander die dingen wel eens neerschoot en ook gebruikte (ja, de duitsers hadden een aantal B-17s buitgemaakt en in gebruik genomen). Dan houd je het niet geheim.
De bommenwerpers werden gebruikt om bommen te werpen. Als ze op een andere manier meer schade hadden kunnen toebrengen, dan hadden ze dat wel gedaan. Bovendien trokken de jachtvliegtuigen ook contrails en die waren bedoeld om de bommenwerpers te verdedigen tegen jagers, ze hadden te weinig capaciteit om dan ook nog eens een keer tankjes mee te nemen om te sproeien. Het kostte al genoeg moeite om jagers te maken die überhaupt voldoende vliegbereik hadden om de bommenwerpers tot Berlijn te escorteren.
Heb ik gedaan, niets bijzonders op gezien. Heb je zelf geen foto's dan uit die periodes? De wetenschappelijk onderbouwde formule voor de persistentie voor contrails van Carnicom klopt. Waarom reageert hier niemand op? Ik weet wel waarom, maar ik vraag het toch. Als jij wetenschappelijk kan onderbouwen waarom het niet zou kloppen dan hoor ik het wel. Volgens de patenten wordt er al tientallen jaren met chemtrails (of een vorm van) geëxperimenteerd. Dus dat zo zo af en toe hier en daar wel eens chemtrails voorgekomen zijn boven bepaalde gebieden is dan niet vreemd. Het verklaart in ieder geval wel waarom er zo bijzonder weinig van terug te vinden is terwijl ze er in overvloed zouden moeten zijn (dit soort voorbeelden) Een waarschijnlijk voorbeeld hiervan staat hier: Nu heb ik je meegeholpen met het zoeken naar zo een voorbeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik wel in de jaren 70, en kijk ook eens naar de linkjes in mijn andere post, met voorbeelden uit jaren 50, 60 en 70.
In dat geval hadden ze er vast wel rekening mee gehouden dat zij met "vooruitgang" voor global dimming zouden zorgen, wat natuurlijk niet zonder effect is. Tenzij deze global dimming misschien wel het doel is. Zeg Piet, heb jij misschien gegevens over deze 'vooruitgang in brandstofproductie'? Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zou op zijn minst verbazend zijn als vooruitgang in motorenbouw en brandstofproductie geen effect had op de contrails, maar dat zegt nog niet dat er een complot achter zit, niet?
FF voor mijn beurt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:56 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
In dat geval hadden ze er vast wel rekening mee gehouden dat zij met "vooruitgang" voor global dimming zouden zorgen, wat natuurlijk niet zonder effect is. Tenzij deze global dimming misschien wel het doel is. Zeg Piet, heb jij misschien gegevens over deze 'vooruitgang in brandstofproductie'? Je maakt me nieuwsgierig.
Modernere rafinage methodes, zuiverder brandstoffen, synthetische brandstoffen, ontzwavelen, parafine verwijderen om vlokvorming te voorkomen en je een betere verneveling krijgt, vlampunt verhoging, etc etc etc...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:56 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
In dat geval hadden ze er vast wel rekening mee gehouden dat zij met "vooruitgang" voor global dimming zouden zorgen, wat natuurlijk niet zonder effect is. Tenzij deze global dimming misschien wel het doel is. Zeg Piet, heb jij misschien gegevens over deze 'vooruitgang in brandstofproductie'? Je maakt me nieuwsgierig.
Uw punt is?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:15 schreef Resonancer het volgende:
[..]
FF voor mijn beurt.
JP-8, or JP8 (for "Jet Propellant") is a jet fuel, specified in 1990 by the U.S. government.
http://en.wikipedia.org/wiki/JP-8
http://www.newnrg.nl/index.php?menu=26&item=635&PHPSESSID=c18c85f32228d19e6ce638c9b5733b91
http://educate-yourself.org/cn/jp8jetfueltoxicity31dec05.shtml
http://www.exxonmobil.com(...)ecifications2005.pdf
En zodat je global dimming zou krijgen wat een vooruitgang betekent!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Modernere rafinage methodes, zuiverder brandstoffen, synthetische brandstoffen, ontzwavelen, parafine verwijderen om vlokvorming te voorkomen en je een betere verneveling krijgt, vlampunt verhoging, etc etc etc...
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:50 schreef DizzyDizzer het volgende:
Welsbach Seeding Patent for Global Warming (PDF)
Edward Teller's "Sun Screen" Document
Trail Research Report
The Ultimate Weapon of Mass Destruction:
"Owning the Weather" for Military Use
Lijkt me duidelijk. Plus het feit dat dit verschijnsel pas sinds midden jaren '90 wereldwijd dagelijks waarneembaar is. 1 + 1.
Zie je dit ook?
deel 2
en deel 3
uhm jij vroeg toch dit ?quote:
De links staan vol met gegevens over 'vooruitgang in brandstofproductie'.quote:heb jij misschien gegevens over deze 'vooruitgang in brandstofproductie'? Je maakt me nieuwsgierig.
Ja, 2 v.d. 4 wel. Maar je hebt dus verder geen punt, dan is dat ook weer duidelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:28 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm jij vroeg toch dit ?
[..]
De links staan vol met gegevens over 'vooruitgang in brandstofproductie'.
Als er niet om 'n punt gevraagd wordt , warom zou ik dan n punt ergens van maken?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:32 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ja, 2 v.d. 4 wel. Maar je hebt dus verder geen punt, dan is dat ook weer duidelijk.
Dat kan ik vroeg mij alleen af of je er misschien wat mee wilde zeggen. Ik plaats ook wel eens linkjes puur ter informatie. Helaas lezen diegenen niet die het juist wel zouden moeten lezen om wat wijzer te worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als er niet om 'n punt gevraagd wordt , warom zou ik dan n punt ergens van maken?
De links gaan toch echt allemaal over Jet Fuel. I.m.o de kern van de zaak, maar ik maak er geen punt van....
Soms post ik hier linkjes omdat ik (tegen beter weten in) blijf hopen dat mensen hier ook zijn om kennis op te doen i.p.v. punten maken.
Je spreekt nu van een tijd waarin NIEMAND zich serieus druk maakte over het milieu. Defensie is sinds eind jaren 80 als een van de eersten begonnen met het schoonmaken van terreinen. Op de vliegbases stonden rond 1990 grote installaties de bodem schoon te wassen, bijvoorbeeld. Defensie heeft haar eigen zooi opgeruimd, en dat kan het grootste deel van de grote nederlandse werkgevers niet zeggen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:24 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ben zelf 16 mnden millitair geweest, millieuvriendelijke fosfor granaten afgeschoten, milieuvriendelijke olie in de grond laten lopen.. urenlang verplaatsen met 'n dieselverslindende m-109 omdat het oefenterrein gesloten was, ja was echt milieuvriendelijk.![]()
Ten eerste:quote:Defensie, (kan beter Ofensie heten in de huidige tijd), is per definitie milieu onvriendelijk.
Duurzame Atoombommen, duurzaam Agent Orange, Duurzaam Uranium...![]()
http://www.cadu.org.uk/
]http://www.vce.com/nukes.html[/quote][/url]quote:Leuk overzichtje van het o zo milieuvriendeljkedefensie apparaat.
http://www.freerepublic.com/focus/f-bloggers/1498038/posts
Rainbow Nukes, wel 's gezien?
[url=http://www.vce.com/nukes.html
Nee, DAT is een fijne club! Al 25 jaar met witte verf (dus loodquote:
Global dimming? Dat "globale" valt wel mee. De kap van de regenwouden zorgt er bijvoorbeeld voor dat in tropische gebieden juist minder bewolking (en dus meer zonlicht) is, omdat de verdwenen verdamping vanuit de gekapte regenwouden niet meer tot regenwolken leiden. En die hoeveelheid bewolking is toch echt groter dan het effect van CONtrails.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:24 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
En zodat je global dimming zou krijgen wat een vooruitgang betekent!
[afbeelding]
Sommige denken daar anders over.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:53 schreef RabarberKing het volgende:
[..]
Global dimming? Dat "globale" valt wel mee. De kap van de regenwouden zorgt er bijvoorbeeld voor dat in tropische gebieden juist minder bewolking (en dus meer zonlicht) is, omdat de verdwenen verdamping vanuit de gekapte regenwouden niet meer tot regenwolken leiden. En die hoeveelheid bewolking is toch echt groter dan het effect van CONtrails.
Je kunt hooguit stellen dat het gaat om "Regional Dimming"
quote:Intrigued, he searched out records from all around the world, and found the same story almost everywhere he looked, with sunlight falling by 10% over the USA, nearly 30% in parts of the former Soviet Union, and even by 16% in parts of the British Isles. Although the effect varied greatly from place to place, overall the decline amounted to 1-2% globally per decade between the 1950s and the 1990s.
http://www.bbc.co.uk/sn/t(...)g_prog_summary.shtml
Between the 1950s and the early 1990s the level of solar energy reaching the earth's surface had dropped 9% in Antarctica, 10% in the USA, by almost 30% in Russia. And by 16% in parts of the British Isles. This was a truly global phenomenon,
http://www.bbc.co.uk/sn/t(...)/dimming_trans.shtml
quote:one study showed that contrails from just six aircraft expanded to shroud some 7,700 square miles.
http://www.pbs.org/wgbh/nova/sun/contrail.html
En dat is nu gelukkig anders.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:47 schreef RabarberKing het volgende:
Je spreekt nu van een tijd waarin NIEMAND zich serieus druk maakte over het milieu.
Opgeruimd staat netjes.quote:Defensie is sinds eind jaren 80 als een van de eersten begonnen met het schoonmaken van terreinen. Op de vliegbases stonden rond 1990 grote installaties de bodem schoon te wassen, bijvoorbeeld. Defensie heeft haar eigen zooi opgeruimd, en dat kan het grootste deel van de grote nederlandse werkgevers niet zeggen.
quote:Uranium gevonden grondwater Gilze en Oosterhout
DEN BOSCH (ANP) - De provincie Noord-Brabant heeft in Gilze en in Oosterhout in het grondwater zware metalen waaronder natuurlijk uranium gevonden.
http://www.trouw.nl/laats(...)_Gilze_en_Oosterhout
Erg, erg, als de regering van ´n land via economische sancties gedwongen wordt mee te doen in 'n illegale oorlog.quote:Ten eerste:
Oorlog is per definitie milieu onvriendelijk. Het vervelende is dat er één ding nog erger is: een land dat zich niet kan (of wil) verdedigen, of niet bereid is om anderen te verdedigen. Helaas zijn zorg voor milieu en landsverdediging niet altijd met elkaar verenigbaar. Maar dat neemt niet weg dat defensie het wel probeert, en goed ook.
Nato= i.m.o. legeronderdeel van de US Army, en die zijn weer onderdeel van het int. bedrijfsleven.quote:Ten tweede:
Atoombommen: Twee afgegooid, door de Verenigde Staten.
Agent Orange: Afgeworpen door de Verenigde Staten.
Duurzaam Uranium: Voor zover ik weet gebruikt binnen de NAVO alleen de VS (en misschien Engeland) dat spul.
quote:Op 29 juni schrijft Kroon de verantwoordelijke bewindslieden dat "uit informatie verkregen bij SHAPE" blijkt dat "ongeveer driehonderd 30 mm granaten zijn verschoten."
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/01/13/Vp/01.html
Pas op 7 februari 2000 beantwoordt NAVO secretaris-generaal Robertson de brief van Annan. "Dear Kofi" schrijft hij. "I can confirm that DU was used during the Kosovo conflict". De brief meldt het ware aantal: 31. 000 patronen van het type 'PGU-14'. Hieruit valt af te leiden dat in Kosovo ruim 9 ton verarmd uranium is vrijgekomen.
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/01/13/Vp/01a.html
In principe zou voor de penetrators ook gewoon natuurlijk uranium te gebruiken zijn, maar het verarmde uranium, een restproduct van verrijkingsfabrieken als Urenco in Almelo, is veel goedkoper.
http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/01/13/Vp/wo.html
Tja toen was Rusland nog de vijand, nu zijn het onze vrienden.quote:Ik had het over de NL defensie organisatie. Dat jij je diensttijd (16 maanden, dus minstens 15 jaar geleden, en dus zwaar veroudere informatie) gebruikt als referentie is op zijn minst zwak te noemen.
Defensie, bedoel je het onderdeel van de NLse Staat, of van het NLse bedrijfsleven?quote:Alweer: de VS. Ik spreek over de NL defensie.
Urenco....he dat is toevallig.quote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Urenco
http://www.atoomspionage.com/reporter.htm
Stork is een belangrijke onderaannemer van Urenco in Almelo, een internationaal consortium dat uranium verrijkt voor kerncentrales.
Op verzoek van CDA-minister Van den Broek (Buitenlandse Zaken) naar aanleiding van de NUKEM-affaire, hebben de regeringen van Zweden, Zwitserland en de Verenigde Staten schriftelijk vastgelegd het uit Almelo ontvangen verrijkt uraan niet meer te zullen gebruiken voor militaire doeleinden. [14]
http://www.atoomspionage.com/kistemakers.htm
MOSKOU (AP) - Een Russische wetenschappelijke functionaris heeft vrijdag bevestigd dat Georgië Rusland een stukje hoogverrijkt, voor kernwapens geschikt uranium heeft overhandigd dat een Russische staatsburger begin vorig jaar zou hebben getracht te slijten in Georgië.
http://www.refdag.nl/arti(...)land+voor+schut.html
URENCO levert niet direct verarmd uranium aan de defensie-industrie, maar exporteert dit naar Rusland. Zogenaamd als grondstof. Het is echter alom bekend dat controle op radioactief materiaal in Rusland nauwelijks op orde is. URENCO gaat daarmee een groot risico aan voor wat betreft het weglekken van haar verarmd uranium, eventueel ook naar de wapenindustrie.
http://vredessite.nl/wapenhandel/2000/urenco.html
Het enige wat telde waren honderden miljoenen guldens aan inkomsten voor de Nederlandse staat, het Nederlandse bedrijfsleven en handige, gewetenloze zakenlieden
http://www.stelling.nl/kleintje/409/KHAN.htm
Het ministerie van VROM ontkent dat het Almelose bedrijf Urenco langdurig uranium opslaat in Rusland. Volgens het ministerie gaat het niet om afval en wordt de stof opnieuw gebruikt.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C743B2AD22BC47.html
Ja die bedoel ik.quote:Nee, DAT is een fijne club! Al 25 jaar met witte verf (dus lood) leuzen op gebouwen kledderen, waarbij 50% van de verf niet op het gebouw, maar op de grond komt. Lekker zinloos materiaal vernielen, omdat ze tegen zinloos geweld zijn.
Die milieudefensie bedoel je toch?
De criminelen!quote:Milieudefensie plant illegaal bomen in steden
http://www.unite-us.com/news.php?item=1141&PHPSESSID=fe0886edc96e0a6958979d20da53a2b1
quote:Burgerinitiatief Stop Chemtrails Nu!
Rooilaan 140, 7876 GW Valthermond.
http://www.innovatieplatformnoordnederland.nl/cms/content.asp?ContentId=286&catid=153
Niet alleen nee, maar de studie op 9/11 toont wel aan dat het effect heel groot is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:02 schreef Wombcat het volgende:
Dat wordt niet alleen door contrails veroorzaakt, maar ook door andere luchtvervuiling (uitstoot van fabrieken, electriciteitscentrales, auto's etc.)
En wat heeft dat met Chemtrails te doen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En dat is nu gelukkig anders.![]()
[..]
Opgeruimd staat netjes.
[..]
[..]
Erg, erg, als de regering van ´n land via economische sancties gedwongen wordt mee te doen in 'n illegale oorlog.
[..]
Nato= i.m.o. legeronderdeel van de US Army, en die zijn weer onderdeel van het int. bedrijfsleven.
Ja.. defensie zorgt erg goed voor zijn mensen..
[..]
[..]
Tja toen was Rusland nog de vijand, nu zijn het onze vrienden.
Zwak, ach...de nieuwe info m.b.t. milieu misdaden van de NATO zijn niet veel gunstiger.
[..]
Defensie, bedoel je het onderdeel van de NLse Staat, of van het NLse bedrijfsleven?
Al spreek je over de roze huismus, het zal mij worst wezen.
TOS wel 's van gehoord?
Grenzen bestaan niet meer in de lucht, dat tonen de "geheime "cia vluchten over ons land ook wel weer aan.
http://www.luchtmacht.nl/(...)penskiesverdrag.html
http://www.state.gov/e/eb/tra/c661.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_skies
http://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_on_Open_Skies
http://en.wikipedia.org/wiki/OC-135_Open_Skies
Leve de NLse Staat!! hoezee..
[..]
Urenco....he dat is toevallig.
http://www.aeronamic.nl/
[..]
Ja die bedoel ik.
[..]
De criminelen!
[..]
uhm, dit toont i.m.o aan dat moreel besef van int. bedrijfsleven /defensie geen reden is om wel of niet te chemmen. Ik neem aan dat je wel begrijpt wat TOS ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Chemtrails te doen?
quote:Dare I suggest that western governments raining down depleted uranium in all corners of the world, spraying chemtrails in our skies, playing Dr. Frankenstein with our food, drugging us into oblivion with psychotropic poison pills, shooting x-rays to expose our naked bodies, and injecting us with toxic vaccines really care about our physical well-being?
http://www.prisonplanet.c(...)07smokingfascism.htm
Gelukkig wel. We hebben jou nu.quote:
Suggestief: je doet nu alsof het gestort is door een overheid, terwijl daar nog geen enkele aanwijzing voor is, terwijl die er wel zijn voor het bedrijfsleven. Niet alleen de overheid heeft toegang tot uranium, de medische sector heeft dat ook.quote:[..]
Opgeruimd staat netjes.
[..]
Er is geen enkel land nog getroffen door economische sancties. Zo wel hoor ik graag van je welk land dat wel is. Tenzij je het afzeggen van bepaalde orders om een land dat wel meedoet te bevoordelen als sanctie ziet. Of bedoel je de bedreigingen tegen België? Daar is tot op de dag van vandaag NIETS mee gebeurd.quote:[..]
Erg, erg, als de regering van ´n land via economische sancties gedwongen wordt mee te doen in 'n illegale oorlog.
[..]
NATO = USARMY?quote:Nato= i.m.o. legeronderdeel van de US Army, en die zijn weer onderdeel van het int. bedrijfsleven.
Ja.. defensie zorgt erg goed voor zijn mensen..
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat er 30mm granaten zijn verschoten waarin DU zat? Dat kan. Sterker nog: het is zeer waarschijnlijk. Gelukkig was je zo vriendelijk om te quoten om welke munitie het precies ging: de PGU-14. En die wordt verschoten door maar een kanon: de GAU-8 die gemonteerd is in maar een vliegtuig: de A-10A Warthog-II, die in dienst is bij maar een land: de VS. Hey, alweer de VS! Alweer niet de andere NATO landen!quote:
[..]
[..]
Rusland is geen vijand meer, maar dat maakt ze nog niet tot vriend.quote:Tja toen was Rusland nog de vijand, nu zijn het onze vrienden.
Zwak, ach...de nieuwe info m.b.t. milieu misdaden van de NATO zijn niet veel gunstiger.
[..]
Ja, ik ken TOS. Ik heb er zelf aan meegewerkt.quote:Defensie, bedoel je het onderdeel van de NLse Staat, of van het NLse bedrijfsleven?
[quote]
Aangezien een bedrijfsmilitie nog steeds niet is toegestaan heb ik het uiteraard over de NL staat. Alsof je dat niet wist.
[quote]
Al spreek je over de roze huismus, het zal mij worst wezen.
TOS wel 's van gehoord?
Grenzen bestaan niet meer in de lucht, dat tonen de "geheime "cia vluchten over ons land ook wel weer aan.
http://www.luchtmacht.nl/(...)penskiesverdrag.html
http://www.state.gov/e/eb/tra/c661.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_skies
http://en.wikipedia.org/wiki/Treaty_on_Open_Skies
http://en.wikipedia.org/wiki/OC-135_Open_Skies
Leve de NLse Staat!! hoezee..
quote:The Treaty on Open Skies entered into force on January 1, 2002, and currently has 34 States Parties. It establishes a program of unarmed aerial surveillance flights over the entire territory of its participants. The treaty is designed to enhance mutual understanding and confidence by giving all participants, regardless of size, a direct role in gathering information about military forces and activities of concern to them. Open Skies is one of the most wide-ranging international efforts to date promoting openness and transparency of military forces and activities. The concept of "mutual aerial observation" was initially proposed by President Eisenhower in 1955; the treaty eventually signed was an initiative of President (and former Director of Central Intelligence) George H. W. Bush in 1989. Negotiated by the then-members of NATO and the Warsaw Pact, the agreement was signed in Helsinki, Finland, on March 24, 1992. The United States ratified it in 1993.
This treaty is not related to civil-aviation open skies agreements.
Wat wil je hiermee zeggen? De link met Chemtrails? De link met de NATO? De link met de NL defensie-organisatie? Je bent wel sterk in het maken van afleidingsmanoeuvres he?quote:[..]
Urenco....he dat is toevallig.
Oh!quote:
Nee, ok, dan zijn we het eens over Milieudefensie.quote:Ja die bedoel ik.
[..]
De criminelen!
gij schaapquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:24 schreef Pietverdriet het volgende:
het is altijd weer genieten hoe goedgelovig mensen zijn, en persé willen geloven dat er een complot achter de wereld steekt.
Schattig.
in de jaren 60quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:56 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Goeie foto's. Bizar is i.d.d. ook mijn omschrijving. Onnatuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef TaLoN.NL het volgende:
http://members.home.nl/talon.nl/FOK/
...51, ...52 en ...53 zijn degenen waar het flosje(begin v/d trail) op staat.
De eerste foto's zijn van rond half1-1 en de laatste 3 foto's zijn van half5,
die wolken van rond half5 zien er toch hartstikke bizar uit?!
PS: Mijn mobieltje denkt dat het woensdag de 21ste is.![]()
he dat is toch het pieter vreede plein in tilburg of nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef TaLoN.NL het volgende:
niet zo moeilijk te verklaren de eerste zijn contrails de laatste zijn wolken in hele hoge luchtlagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Goeie foto's. Bizar is i.d.d. ook mijn omschrijving. Onnatuurlijk.
Stuur ze ook 's naar Scott Stevens s.v.p.
zie ik het eens van die kantquote:
Integendeel zelfs, deze "verschijningen" zijn goed te verklaren als je wat verder kijkt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef TaLoN.NL het volgende:
En wat is cirrus?quote:Warme lucht is lichter dan koude lucht. Daarom schuift de warme lucht over de koude lucht heen. Hierdoor ontstaan ver van het front, hoog bovenop de koude lucht, eerst hoge vederwolken (cirrus) en later vaak schapenwolken (altocumulus) en uiteindelijk dichtbij het front een uitgestrekte wolkendeken (stratus).
En wat zien we op je laatste foto's?quote:Cirrus of windveren zijn wolken die op een hoogte van 6 tot 12 kilometer voorkomen. Ze bestaan volledig uit ijskristallen.[...]
Weerkundigen noemen ze sluierwolken, die het licht van de zon nog doorlaten. Deze wolken, die vaak te zien zijn als het (nog) mooi weer is, hebben een draderige structuur en kunnen zich ook rangschikken in kleinere of grotere plukken of smalle banden.
[...]
In cirruswolken is vaak een gekleurde ring rond de zon te zien, een zogenaamde halo, die soms lijkt op een "regenboog".
quote:Dr. McKay believes there are four ongoing projects in our atmosphere, “The first project is an effort to block the rays of the sun from hitting the earth including the ultra violet radiation that will come through without an adequate layer of ozone in the upper regions above the earth. This, it is hoped, will lower temperature on the surface of the earth and block ultra violet radiation from causing skin cancer in humans. The aerosol is probably aluminum oxide or a compound that would have similar properties.”
“The second and most secretive project is the United States Navy's, RFMP, Radio Frequency Mission Planner, military program. The RFMP is the system name given to a group of computer programs and one of the supporting, subprograms within the RFMP system is called the VTRPE computer program. VTRPE is an acronym that stands for Variable Terrain Radio Parabolic Equation, It is a computer Radio Frequency propagation program that deals with radio waves and enables the RFMP system to visually see the battlefield terrain in 3 dimensions (3-D) on a television screen. The RFMP system also depends on satellites to feed their images of the battlefield into the RFMP system to be combined with the battlefield picture painted from the ground thus producing 3-D images.”
”By providing an extremely interactive and visual (television type radar screens) environment, the Radio Frequency Mission Planner, RFMP system allows the computer operator to develop familiarity with the "Radio Frequency" environment before a battlefield war mission occurs by playing a variety of "what-if" virtual warfare scenarios on his computer screen. Since all major modes of Radio Frequency propagation are modeled in his computer, (RFMP system), special, sometimes counter- intuitive, cases can be examined in detail and exploited during a warfare battle mission.”
”The VTRPE computer program only worked accurately over water and along coastal areas but not over land masses because the system's radar waves required an atmospheric condition known as "ducting", over land, to operate accurately.”
”The government and military solved the "ducting" problem by releasing an aerosol, a mixture of barium salts into the atmosphere over America. They made an atmospheric RF duct with a base of barium aerosol from aircraft. The chemical and electrical characteristics of the mixture will cause water moisture to stay in clouds. Again, the aerosol sets up an electrical and chemical environment that supports RF ducting for the RFMP / VTRPE warfare system. Fibers with barium may support ducting. The mixture of barium salt aerosol when sprayed in a straight line will also provide a ducting path from point A to point B and will enable high frequency communications along that path, even over the curvature of the earth, in both directions. Enemy high frequency communications can be monitored easier with the straight line A to B ducting medium.”
”The third project also utilizes the mixture of barium salts in the atmosphere. Weather control is a project of the U.S. Air Force and utilizes Nikola Tesla concepts of radio frequency radiation (HAARP) against the ionosphere above the earth. Fragile life support systems in our environment are being manipulated, tested and altered by government for military advantage. Air Force documents implied, "the risks are high but the rewards are worth it." The mixture of barium salts, supporting moisture, is encouraged along the weather fronts and manipulated in a control fashion. It is believed microwave energy is also utilized in the weather control program. Weather data is also a required input to the VTRPE program of the RFMP system. Perfected weather control technology will enable a military to withhold rain, cause floods, cause drought, cause storms, withhold sunshine, damage food crops, and bring any country to its knees without firing a shot.”
”The fourth project in the atmosphere is the DARPA, Defense Advanced Research Projects Agency, biological detection and decontamination programs. The program also utilizes the mixture of barium salts as the base vehicle in aerosol along with special polymer fibers in the atmosphere. They have released biological into the atmosphere in trials, testing the detection and decontamination systems.”
”It is believed that barium salt, polymer fibers and other chemicals, in the atmosphere are the physical irritants that are either directly or indirectly responsible, for the recent epidemic increase in cases of nose bleed, asthma, allergies, pneumonia, upper respiratory symptoms and a noticeable increase in arthritis symptoms, recently reported nationwide. Chemicals illegally sprayed into the atmosphere are producing atmospheric and ground conditions detrimental to human and animal health but favorable to the growth of harmful molds and fungus. These conditions are not conducive to good health. The soluble salts of barium, an earth metal, are toxic in mammalian systems. They are absorbed rapidly from the gastrointestinal tract and are deposited in the muscles, lungs, and bone. No case data is available from the medical community on the long term effects of barium in the human body.”
”The programs are secret because the Federal EPA and State Environmental Quality Agencies need to "not know" about what the by-products of the metabolites of biological, illegal and harmful agents are. It's for that reason the project has been declared secret from the citizens of the countries.”
So, now we know and it is as much as we suspected, so I guess the question becomes, what next? As I enjoyed the fine southern weather the last couple days and watched planes, sometimes five at a time, leave their trails across the sky, I heard we were expecting a terribly violent storm and I wondered, why doesn’t everyone see the pattern?
And again the door to my philosophical brain springs open with a thousand questions and few answers, I’ve heard many express that seeing the chemtrails was life-changing, most remember the date as one would a traumatic experience, but I know that life-changing experiences only make us stronger. I’ve heard others express the idea that becoming aware of the activity overhead felt like they had been called, or chosen, for a greater purpose, similar to the characters in the movie Close Encounters of the Third Kind. But most just speak of fear, death and disease raining from the clouds and I am suggesting that if this a nefarious plot by the global elitist to harm humanity, then fear is exactly how they would expect us to feel and it is our duty to rise above that emotion.
Much thanks to Dr. McKay for sharing his time and his findings.
http://www.americanchroni(...).asp?articleID=21473
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger zagen mensen god, tegenwoordig zien ze chemtrails.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Vroeger zagen mensen god, tegenwoordig zien ze chemtrails.
Het is tijd dat jullie weer naar de BasisSchool gaan.quote:
En?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:31 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
[..]
Het is tijd dat jullie weer naar de BasisSchool gaan.![]()
Chemtrail Sunscreen Taught In US Schools
The Jezus universityquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Er zijn scholen die leren dat god de heer is, en anderen die leren dat het allah is, beide kunnen ze niet gelijk hebben.
De vrije scholen hadden het vak rassenleer in het pakket, waar men leerde dat negers dikke lippen hebben en een goed gevoel voor ritme.
Er zijn ook scholen in de VS en NL die de evolutieleer voor onzin verklaren en zeggen dat de heer de aarde in 6 dagen geschapen heeft.
hmm je bedoeld dat programma zodat vijanden kunnen zien hoeveel kernkoppen ze hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:18 schreef Aurora025 het volgende:
The magic keyword to Chemtrails : THE OPEN SKIES TREATY
http://www.state.gov/t/ac/rls/fs/2004/33147.htm
Op het zuidelijk halfrond komen contrails minder vaak voor volgens mij. Ik ken australiërs die vroegen wat het waren, ze kwamen daar niet voor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Aurora025 het volgende:
Brazilie, bijv. heeft helemaal geen chemtrails omdat ze het niet hebben ondertekend. Ik woon er zelf en hier is de lucht werkelijk nog blauw
Die Australiërs die ik ken, die komen ook uit Australië, en hadden ze nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:43 schreef Aurora025 het volgende:
Chemtrails in australia
http://www.rense.com/general3/chemel.htm
http://www.resist.com.au/forum/topic.asp?TOPIC_ID=19&whichpage=4
Die eerste link in je vorige post gaat over 2000.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef Aurora025 het volgende:
Australie had de Open Skies Treaty in 2003/2004 nog niet ondertekend. Dit hebben ze in 2005 gedaan.
"Air Canada said a recent open skies treaty signed between the US and Canada would allow it to fly the previously barred route."
http://www.smh.com.au/new(...)6/1138066920839.html
Dat sowieso.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:00 schreef Boswachtertje het volgende:
Chemtrails of niet, we zouden ons eens mogen gaan afvragen of ons vliegverkeer dan niet erg vervuilend is. En dat hoeven we ons eigenlijk niet eens afvragen, want dat is wel bekend.
Je bent neem ik aan er mee bekend dat in WO2 al flink wat contrails zijn getrokken? Het is dus niet echt een nieuw fenomeen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Aurora025 het volgende:
Deze screenshots uit de animatiefilm Over The Hedge zeggen eigenlijk al genoeg.
Hiermee willen ze de komende generatie bekend laten maken met dit fenomeen.
Predictive Programming wordt dit ook wel genoemd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Experimenteren met chemtrails in WO2? Echt niet. Ten eerste waren de vleigtuigen die ze toen gebruikten bommenwerpers, en daarom volgeladen met bommen, ze hadden geen ruimte voor veel anders. Ten tweede was dat echt niet geheim gebleven, omdat er zoveel van die dingen zijn neergeschoten en door beide partijen (en ook door niet-militairen) onderzocht konden worden dat je dat echt niet geheim had kunnen houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef Aurora025 het volgende:
Ja, er werd al eerder voor relatief korte tijd mee geexperimenteerd, maar nu heben ze het op grote schaal ingezet.
George Bush Sr. is trouwens de persoon die de Open Skies Treaty heeft voorgesteld in 1989 en ondertekend heeft in 1992.
Dat viel mij ook al op aan die film.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Aurora025 het volgende:
Deze screenshots uit de animatiefilm Over The Hedge zeggen eigenlijk al genoeg.
Hiermee willen ze de komende generatie bekend laten maken met dit fenomeen.
Predictive Programming wordt dit ook wel genoemd.
Je ziet ook wanneer de film het einde nadert, de chemtrails dikker worden en aan het eind zelf tot wolken gevormd zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op aan die film.
Mensen met een beetje leeftijd en die niet blind zijn kunnen nog door eigen observatie bedenken dat er iets onnatuurlijks aan de gang is, maar als deze trend inderdaad doorzet zal de jeugd het op deze wijze met de paplepel ingegoten krijgen dat dit iets natuurlijks is.
Dan snap je duidelijk niet de betekenis van het woord programmaquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Zo is het.
Wel eens afgevraagd waarom iets op tv een "Programma" wordt genoemd?
Iets wordt door het programma geprogrammeerd, en dat zijn wij.
Of kijk jij niet diep genoeg achter het 'tvscherm'quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:12 schreef ATuin-hek het volgende:
Dan snap je duidelijk niet de betekenis van het woord programma
Zou goed kunnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:10 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Of kijk jij niet diep genoeg achter het 'tvscherm'![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:17 schreef DizzyDizzer het volgende:
Nog een paar mooie foto's van chemtrails voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien moet je dan eens bij het vliegveld gaan kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Aurora025 het volgende:
Landen die de Open Skies Treaty hebben ondertekend kunnen legaal andere memberlanden overvliegen.
Je ziet dan ook alleen chemtrails in landen die lid zijn van the Open Skies Treaty. Brazilie, bijv. heeft helemaal geen chemtrails omdat ze het niet hebben ondertekend. Ik woon er zelf en hier is de lucht werkelijk nog blauw
Dit zijn de landen die lid zijn: Belarus, Belgium, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Canada, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Georgia, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Italy, Latvia, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Russian Federation, Slovak Republic, Spain, Sweden, Turkey, United Kingdom, Ukraine, and United States. Kyrgyzstan has signed but not yet ratified. The Treaty depositaries are Canada and Hungary.
nee het zijn chemicalienquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:55 schreef The_stranger het volgende:
Wat een verrassing, een land ondertekent de open skies overeenkomst en daarna zijn er veel meer contrails te zien... Goh, hoe zou dat nu komen....
Hint, zou het door toegenomen vliegverkeer komen?
Ps. en geen chemtrails boven Brazilïe?
http://projectprove.com/Arts/Ch49/Ch49.php
Duh, wel eens uitgezocht hoe het luchtverkeer is toegenomen in de afgelopen 20 jaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Aurora025 het volgende:
Contrails zijn er altijd al geweest, daar heb je gelijk in, maar deze contrails hebben geen wolken achtergelaten zoals je dat tegenwoordig ziet.
Pak je familiealbum er maar eens bij en laat mij een foto zien ouder dan 20 jaar waar je deze strepenformaties in de lucht ziet. Ik heb alle fotos bekeken bij mij en heb er niet één kunnen vinden.
Tuurlijk vind je hier en daar misschien een contrail, maar zeker niet de formaties die je nu ziet.
Foto's uit alle decennia zijn al langsgekomen in eerdere topics.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Aurora025 het volgende:
Contrails zijn er altijd al geweest, daar heb je gelijk in, maar deze contrails hebben geen wolken achtergelaten zoals je dat tegenwoordig ziet.
Pak je familiealbum er maar eens bij en laat mij een foto zien ouder dan 20 jaar waar je deze strepenformaties in de lucht ziet. Ik heb alle fotos bekeken bij mij en heb er niet één kunnen vinden.
Tuurlijk vind je hier en daar misschien een contrail, maar zeker niet de formaties die je nu ziet.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Zo is het.
Wel eens afgevraagd waarom iets op tv een "Programma" wordt genoemd?
Iets wordt door het programma geprogrammeerd, en dat zijn wij.
quote:Dr. Stephen C. L’Hommedieu, D.C. practices in Wichita, KS and specializes in identifying underlying causes to complex and chronic health disorders and their effective treatments. With more than 30 years of study in natural healing and alternative medicine his professional experience draws from an extensive range of alternative healing approaches that help to restore normal balance and function to the individual.
The material for this ‘investigation’ presented by the ‘Not to Discover’ channel was just as you would expect from a controlled media production. They presented carefully selected material arranged into a purposely crafted design. They started with an easily dismantled, implausible and ridiculous hypothesis from a collection of amateur opinions on chemtrails. The investigation then set the stage for discarding the validity of chemtrails from this bogus hypothesis. This is the kind of bad ‘science’ commonly implemented to dismantle any information that gets too close to the truth. It’s called discrediting.
http://www.newswithviews.com/public_comm/public_commentary47.htm
Ik woon zelf al 2 jaar in Sao Paulo en heb al die tijd misschien 1 of 2 strepen gezien en ik kijk geregeld in de lucht.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:55 schreef The_stranger het volgende:
Wat een verrassing, een land ondertekent de open skies overeenkomst en daarna zijn er veel meer contrails te zien... Goh, hoe zou dat nu komen....
Hint, zou het door toegenomen vliegverkeer komen?
Ps. en geen chemtrails boven Brazilïe?
http://projectprove.com/Arts/Ch49/Ch49.php
The fact that "programs" are called "programs" is fascinating in itself. Programs are what one puts in a computer. They see the human mind as a computer and have been putting in their programs very day for decadesquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Buikpijn van het lachen heb*
Een programma van theater of TV had die naam al voordat er computers waren die "geprogrammeerd" werden.
De naam komt van dat wat uitgevoerd (gezonden) wordt.
quote:America Speaks Out About Chemtrails
Victoria Hardy
March 7, 2007
My biggest confusion with the chemtrail phenomenon is how I felt that so few people were aware of what was happening in the skies above our heads, but with the last article on the subject, my email box has been overflowing. People are aware, so for those of us who have felt alone, the good news is we are not. All across the country and as far as the UK and Australia, people are watching, wondering and feeling a lot of concern about what this writing in the skies means for them and their families. I’ve received more information than I could possibly wade through in just a few days, but I wanted to share the words of our brothers and sisters across the nation.
http://www.americanchroni(...).asp?articleID=21787
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
The fact that "programs" are called "programs" is fascinating in itself. Programs are what one puts in a computer. They see the human mind as a computer and have been putting in their programs very day for decades
http://www.taroscopes.com/astro-theology/astro-theology4.html
program (n.) Look up program at Dictionary.com
1633, "public notice," from L.L. programma "proclamation, edict," from Gk. programma (gen. programmatos) "a written public notice," from stem of prographein "to write publicly," from pro- "forth" + graphein "to write." General sense of "a definite plan or scheme" is recorded from 1837. Meaning "list of pieces at a concert, playbill" first recorded 1805 and retains the original sense. That of "objects or events suggested by music" is from 1854. Sense of "broadcasting presentation" is from 1923. Computer sense (n.,v.) is from 1945; hence programmer "person who programs computers," attested from 1948. Spelling programme, sometimes preferred in Britain, is from French and began to be used early 19c. The verb in the fig. sense of "to train to behave in a predetermined way" is from 1963.
http://www.etymonline.com/index.php?search=programme&searchmode=none
En je punt is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
The fact that "programs" are called "programs" is fascinating in itself. Programs are what one puts in a computer. They see the human mind as a computer and have been putting in their programs very day for decades
http://www.taroscopes.com/astro-theology/astro-theology4.html
program (n.) Look up program at Dictionary.com
1633, "public notice," from L.L. programma "proclamation, edict," from Gk. programma (gen. programmatos) "a written public notice," from stem of prographein "to write publicly," from pro- "forth" + graphein "to write." General sense of "a definite plan or scheme" is recorded from 1837. Meaning "list of pieces at a concert, playbill" first recorded 1805 and retains the original sense. That of "objects or events suggested by music" is from 1854. Sense of "broadcasting presentation" is from 1923. Computer sense (n.,v.) is from 1945; hence programmer "person who programs computers," attested from 1948. Spelling programme, sometimes preferred in Britain, is from French and began to be used early 19c. The verb in the fig. sense of "to train to behave in a predetermined way" is from 1963.
http://www.etymonline.com/index.php?search=programme&searchmode=none
Yep.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En je punt is?
Dat ik gelijk heb?
quote:In the early 90’s I was a photographer for an alternative newspaper, my focus in that position was people, but my real love was landscapes. In my free time I would pack up my camera and just drive, looking for beauty in the world and there was always much to be found. Last night I pulled out those photos and began examining the skies in each one, seeking those elusive ribbons overhead that I keep hearing are just normal contrails and folks, they were not there.
http://www.americanchroni(...).asp?articleID=21996
...dan is er weer een TRU-topic minder waar je kan posten dat er niets bijzonders aan de hand is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:37 schreef The_stranger het volgende:
Als mensen die zich zo druk maken over chemtrails zich eerst eens druk gingen maken over de deken van smog en uitlaatgassen van auto's die over ons land ligt....
focking lelijk en focking onnatuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef Aurora025 het volgende:
Ze proberen de mensen er wel aan te wennen zo blijkt het.
[afbeelding]
En....... Dit staat er ook nog:quote:
quote:A former Air Force pilot from outside of Washington, DC, writes, "Yesterday the sky was blanketed with chemtrails from horizon to horizon. They were sprayed about every two miles and eventually totally obscured the otherwise clear sky. It must have taken quite a few tankers to accomplish the task. They were laid down east to west to take advantage of the winds, which were out of the northwest. Normally they are laid down north to south due to the prevailing westerly winds. The trails do not follow the established jet routes so they are not associated with regular commercial traffic. As a former air force pilot, I know what a normal contrail is.
http://www.americanchroni(...).asp?articleID=21996
En?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En....... Dit staat er ook nog:
[..]
http://www.zoekprof.nl/achtergronden/betrouwbaarheid.htmlquote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En....... Dit staat er ook nog:
[..]
En?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
http://www.zoekprof.nl/achtergronden/betrouwbaarheid.html
En toch zou ik wel willen dat jij 'n ijsbeer was.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Een anonieme persoon die zegt dat ie piloot is geweest zegt wat in een vaag internet blaadje. Heb je nog niet door dat niet alles wat je op internet leest per definitie waar is?
Nou ik denk dat je daar behoorlijk wat van zou kunnen leren. Deze en bijna al je linkjes overleven deze testen nml niet.quote:
quote:If this device were actually in use for clandestine purposes, the “contrail” it produced would be visible immediately aft of the aircraft. Again, all the photos I have seen show a normal contrail becoming visible a significant distance behind the plane.
http://www.nmsr.org/pilotsvu.htm
Ja en ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je daar behoorlijk wat van zou kunnen leren. Deze en bijna al je linkjes overleven deze testen nml niet.
En niet alleen at high altitudes, maar dat is wat ik zelf waarneem.quote:So, after seeing these photographs, we ask: Is Ziyad Haik the only honest, observant commercial pilot in the skies? Are all the others half blind? If one pilot thinks that what he sees is odd then where are the comments from all of the others?
http://www.combat-diaries.co.uk/diary24/diary24chapter7.htm
He maintains that in recent years he has been observing denser contrails than the usual engine vapour that jet aircraft normally produce at high altitudes.
condensatie, gewoon waterdamp.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:46 schreef TeenWolf het volgende:
ik vraag het me gewoon af, het is zoiets opvallends en OVERduidelijk dat er iets wordt "gesproeid" in de lucht.
maar nergens informatie erover niets, heel geheimzinnig en raar allemaal. wie "sproeit" wat en waarom wordt er "gesproeid" , geef toch gewoon antwoord zou ik zeggen.
[afbeelding]
wat is dit voor troep??!! Ik wil het weten!
Zoals ik kan zien? Hoe de neuk wil je dat zien dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:38 schreef Resonancer het volgende:
Dan ben ik zelf toch ff de bron.
Trails ontstaan direct achter de motor, en zo hoog zat dit vliegtuig zoals je kunt zien echt niet.
[afbeelding]
[..]
Zie dat bijna als de disclaimer voor de 1 of 2 die ik wellicht gemist heb die wel in orde waren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ja en ?Bijna ? Gelukkig , blijft er misschien toch iets hangen..
Schrijf d'r een paper over...quote:En niet alleen at high altitudes, maar dat is wat ik zelf waarneem.
foto's nemen vanaf een ander vliegtuig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals ik kan zien? Hoe de neuk wil je dat zien dan?
Als dat zo OVERduidelijk is heb je vast wel een paar solide argumenten of bewijzen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:46 schreef TeenWolf het volgende:
ik vraag het me gewoon af, het is zoiets opvallends en OVERduidelijk dat er iets wordt "gesproeid" in de lucht.
maar nergens informatie erover niets, heel geheimzinnig en raar allemaal. wie "sproeit" wat en waarom wordt er "gesproeid" , geef toch gewoon antwoord zou ik zeggen.
[afbeelding]
wat is dit voor troep??!! Ik wil het weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |