".... We zijn bereid, met bovenstaande in gedachten, de complotten een laatste kans te geven.
Dit impliceert wel dat we een zero tolerance beleid moeten gaan voeren. En dan ook echt zero tolerance.
Wat betekent dat alle niet-opbouwende reacties direct verwijderd zullen worden. Deze verwijderingen zullen over het algemeen ogenblikkelijk vergezeld gaan van een forumban."
Dus graag jezelf gedragen als je reageert.
Hier een aantal links naar chemtrail sites:
http://www.carnicom.com/contrails.htm
http://www.rense.com/politics6/chemdatapage.html
http://educate-yourself.org/ct/
http://www.anomalies-unlimited.com/Chemtrails.html
http://www.chemtrailcentral.com/
http://www.nexusmagazine.com/chemtrails.html
http://www.stop-chemtrails.com/
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/hos.html
http://www.skyhighway.com/~chemtrails/
En hier Nederlandstalige sites:
http://www.awaketheweb.com/nl/Chemtrails_.html
http://members.lycos.nl/webvlinder/_Chemtrails.html
http://www.evolutiesprong.com/Diversen/Chemtrails/start.htm
Voor de mensen die niet weten wat chemtrails zijn:
Contrails: normale waterdampsporen die door vliegtuigen achter gelaten worden. Verdwijnen vrij snel na ontstaan door opwarming van de zon.
Chemtrails: abnormale sporen achtergelaten door (militaire) vliegtuigen. Vaak gepaard gaande met een bepaald patroon in de lucht (parallel, stervormig, kriskras). Chemtrails blijven, in tegenstelling tot contrails lang hangen (van een paar uur tot soms dagen) en breiden zich uit naarmate de tijd vordert, meestal tot er een kunstmatig wolk of nevelachtig dek zich vormt.
Chemtrails schijnen bepaalde chemicalien (zoals barium en aluminium) te bevatten waarvan de functie (nog) niet duidelijk is. Gesuggereerd wordt dat het iets te maken heeft met weer-modificatie, broeikaseffect-oplossing/verergering, en zelfs het vergiftigen van burgers op grote schaal als onderdeel van een plot om:
en/of 1) burgers hun paranormale gaven te stimuleren/destimuleren.
en/of 2) sluipende massavernietiging
en/of 3) burgers mak/lam te houden
Vaak wordt hierbij genoemd de betrokkenheid van de Militaire complex/ Illuminati / NWO / schaduwoverheid / Reptilians / etc. (waar dit topic niet specifiek over gaat!).
Chemtrails worden door velen gezien als een fenomeen dat pas hooguit een decennium bestaat maar waarvan de hevigheid pas sinds de laatste jaren aan het toenemen is. Anderen beweren dat het er altijd al is geweest en dat het gecorreleerd is aan de algemene wereldwijde toename van het aantal vliegbewegingen.
Wat ermee bedoeld wordt:
Chemtrail spreidt zich uit:
Na verloop van tijd (mistige troep):
De vermoedelijke boosdoener:
Een mogelijke oplossing :
Hoewel ik de laatste paar maanden de con/chemtrails in hevigheid zie afnemen waren ze in maart/april/mei/juni volop aanwezig in Nederland. Als je op een heldere ochtend naar boven keek kon je ze letterlijk gemaakt zien worden. En aan het einde van de dag kon je goed zien wat het effect was: mistigheid in de atmospheer.
Ik volg dit fenomeen daarom ook sinds die tijd en ik heb het gevoel dat het laatste er nog niet is over gezegd. Dus kijk uit in het komende winterseizoen naar onbewolkte dagen en zie wat er gebeurt.
A standard literature survey confirmed that dihydrogen monoxide is clearly a toxic hazard worthy of serious concern and attention. The following symptoms are documented:
Several deaths are confirmed due to ingestion of high concentrations of the liquid phase. Symptoms included rapid cessation of breathing, and death in 3-10 minutes.
Corrodes equipment, can destroy steel containers over periods of months to years.
When found in gaseous phase, will cause severe 3rd-degree burns to any exposed areas.
Direct exposure of bare skin to the solid phase can lead to convulsions, loss of body parts, and even death.
En vertel mij maar eens waar de leugen zit.
Wat ik hier dus mee wil zeggen is:
Lees tussen de regels door.
Het vele geblaat met veel getallen en moeilijke woorden is alleen maar om je van de wij te brengen.
De dingen die ze vertellen hoeven niet eens onwaar te zijn (vaak wel, maar daar gaat het in dit voorbeeld niet om). Maar bedenk ook eens wat voor concentraties er nodig zijn om dit uit te voeren, of om ons als mensen of de natuur in het algemeen te vergiften.
quote:Ik zie alleen een zelfde nietszeggende post van jouw en dus een herhaling van (debunk) zetten van jouw kant. Omdat jouw ge'quote stukje nietszeggend gegoochel met semi wetenschappelijke begrippen is, is het andere ook nietszeggend? Zoiets wil je eigenlijk zeggen?
Op dinsdag 2 december 2003 13:31 schreef Knarf het volgende:
Uit een ander topic, waar het eigenlijk niets te maken had, maar waar het een reactie was op M.Alta:
quote:Klopt.
Op dinsdag 2 december 2003 22:51 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik zie alleen een zelfde nietszeggende post van jouw en dus een herhaling van (debunk) zetten van jouw kant. Omdat jouw ge'quote stukje nietszeggend gegoochel met semi wetenschappelijke begrippen is, is het andere ook nietszeggend? Zoiets wil je eigenlijk zeggen?
Je zegt eigenlijk niets. Je suggereert alleen.
En daar zijn Chemtrailers (zoals Carnicom) goed.
Mister Carnicom heeft namelijk precies ditzelfde op zijn website gehad (ergens in 1999).
Carnicom kwam met 'schrikbarende' Barium metingen. Blijken in de omgeving waar het gemeten is 50% van de barium mijnen van de US te liggen.
Iedereen die omhoog kijkt ziet op zijn tijd vreemde witte strepen in de lucht. De discussies volgen over chemtrails ... welles/nietus ,,,
Al dan niet beargumenteerd.
ER WORDT DUS NIET ONTKEND DAT ER STREPEN ZIJN.
Maar ............ zodra op het NOS-journaal wordt gepropageerd over een een of andere bedreiging van een club die Al Qaida heet (die niet eens bestaat, maar fake NWO propaganda is), dan geloven opeens vele gebrainwashde mensen het wel, n.b. ZONDER OOIT IETS DAADWERKELIJK TE HEBBEN GEZIEN van Al Qaida of wat voor een hoax dan ook.
MEN SLIKT HET GEWOON ALS ZOETE KOEK.
Conclusie: De mensen willen bedrogen worden, het liefst met grote leugens.
P.s. dat bezoek van onze vriend G.W. Bush aan Bagdad vorige week was gewoon een studio-opname met toneelspelers. Maar dat wordt uiteraard ook weer geslikt door het suffe publiek dat ALLES gelooft, als een ECHT HELDHAFTIG BEZOEK IN BAGDAD van Bush.
quote:Dan moesten ze wel een paar honderd toneelspelers optrommelen die allemaal jaaaaaarenlang hun mond dicht moeten houden.
Op woensdag 3 december 2003 18:38 schreef M.ALTA het volgende:
P.s. dat bezoek van onze vriend G.W. Bush aan Bagdad vorige week was gewoon een studio-opname met toneelspelers. Maar dat wordt uiteraard ook weer geslikt door het suffe publiek dat ALLES gelooft, als een ECHT HELDHAFTIG BEZOEK IN BAGDAD van Bush.
Ik zie de contrails nog vrijwel dagelijks overigens. De dagen worden echter korter zodat je, bij bepaalde weersomstandigheden, minder lang van de soms prachtige patronen kunt genieten.
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 03-12-2003 18:46]
quote:mja meeste mensen hebben ook gewoon ogen hoor, die strepen zijn er nu eenmaal. Ik ga er zelf toch nog steeds vanuit dat die strepen condens zijn, het patroon de vliegroutes. Mijn enige argument eigenlijk is dat de personen die de opdracht geven om die chemische zooi te storten, zitten zij ondergronds of op een tropisch eiland ofzo? Want lijkt me niet dat ze zelf dan in die zooi willen zitten of kennissen/vrienden etc. Als Jeepee die opdracht zou geven, of Beatrix (uit jouw posts afgeleid dan) dan zitten ze dus zelf ook willens en wetens in die zooi. Of zou Beatrix 1 of ander astraal krachtveld om haar paleisje hebben
Wat nou zo verontrustend is is dit:Iedereen die omhoog kijkt ziet op zijn tijd vreemde witte strepen in de lucht. De discussies volgen over chemtrails ... welles/nietus ,,,
quote:no argument there
Maar ............ zodra op het NOS-journaal wordt gepropageerd over een een of andere bedreiging van een club die Al Qaida heet (die niet eens bestaat, maar fake NWO propaganda is), dan geloven opeens vele gebrainwashde mensen het wel, n.b. ZONDER OOIT IETS DAADWERKELIJK TE HEBBEN GEZIEN van Al Qaida of wat voor een hoax dan ook.MEN SLIKT HET GEWOON ALS ZOETE KOEK.
Conclusie: De mensen willen bedrogen worden, het liefst met grote leugens.
quote:Lekker offtopic maar dat vermoeden heb ik ook... alhoewel het wel aannemelijk is en moeilijk is zo'n groep mensen te vinden die dit voor eeuwig zullen verzwijgen... ik weet het ook niet hoor, ik was er niet bij, maar ik vond deze quote van Bush wel leuk (tijden dat bezoek), verraad een beetje waar hij mee bezig is, gewoon interesting choice of words en jij snapt de clou denk ik wel
quote:Kids.. het zijn volwassen mariniers, hij mag dan wel mr. President zijn maar zelf is ie nooit aan het front geweest van Irak. Nouja zal wel hoogmoed zijn.
"The energy level was beyond belief. I mean, I've been in some excited crowds before. But this place truly erupted. And I could see the first look of amazement and then look of appreciation on the kids' face," Bush said.
quote:M.ALTA, dit vermoeden had ik ook, maar zijn daar ook bewijzen of aanwijzingen voor? Alsof Bush het lef had door Baghdad te lopen.
Op woensdag 3 december 2003 18:38 schreef M.ALTA het volgende:P.s. dat bezoek van onze vriend G.W. Bush aan Bagdad vorige week was gewoon een studio-opname met toneelspelers. Maar dat wordt uiteraard ook weer geslikt door het suffe publiek dat ALLES gelooft, als een ECHT HELDHAFTIG BEZOEK IN BAGDAD van Bush.
quote:Dat komt omdat het NOS journaal nou eenmaal geloofwaardiger overkomt dan b.v. van die (lelijke) geocities websites van "believers" (excuus voor het generaliserende woord). Daar kan je de mensen niet op afrekenen.
Wat nou zo verontrustend is is dit:Iedereen die omhoog kijkt ziet op zijn tijd vreemde witte strepen in de lucht. De discussies volgen over chemtrails ... welles/nietus ,,,
ER WORDT DUS NIET ONTKEND DAT ER STREPEN ZIJN.Maar ............ zodra op het NOS-journaal wordt gepropageerd over een een of andere bedreiging van een club die Al Qaida heet (die niet eens bestaat, maar fake NWO propaganda is), dan geloven opeens vele gebrainwashde mensen het wel, n.b. ZONDER OOIT IETS DAADWERKELIJK TE HEBBEN GEZIEN van Al Qaida of wat voor een hoax dan ook.
quote:Tja, hoe weet je dat eigenlijk? Je bent alwetend? (klinkt flame-achtig, maar zo bedoel ik het niet). Waarom zijn jouw bronnen accurate, en die van mensen die het niet met je eens zijn niet? (die worden dan bestempelt als debunkers
Conclusie: De mensen willen bedrogen worden, het liefst met grote leugens.P.s. dat bezoek van onze vriend G.W. Bush aan Bagdad vorige week was gewoon een studio-opname met toneelspelers. Maar dat wordt uiteraard ook weer geslikt door het suffe publiek dat ALLES gelooft, als een ECHT HELDHAFTIG BEZOEK IN BAGDAD van Bush.
Al met al moge het duidelijk zijn dat de lucht die we inademen alles behalve schoon is.
Maar het verband "verontreinigde lucht <-> strepen in de lucht" ontgaat mij gewoon. Wat is de duidelijke link tussen die twee?
quote:lees de oude threads eens ! dan hoeft dit niet voor de vierde keer uitgelegd te worden !
Al met al moge het duidelijk zijn dat de lucht die we inademen alles behalve schoon is.
Maar het verband "verontreinigde lucht <-> strepen in de lucht" ontgaat mij gewoon. Wat is de duidelijke link tussen die twee?
Oh ja tijdens het kijken naar alex jones had hij het over een officieeel document waarop het erkent werd dat het een exotisch wapen was..heb 'm opgezocht en gevonden !!
ja het staat er in !!
quote:Ik volg deze topics al vanaf de eerste versie en zou al blij zijn als het eens duidelijk voor een eerste keer wordt uitgelegd.
Op donderdag 4 december 2003 14:03 schreef merlin693 het volgende:
lees de oude threads eens ! dan hoeft dit niet voor de vierde keer uitgelegd te worden !
Dus geen gesmijt met linkjes waar de openingspost ook alweer vol mee staat, maar antwoord op simpele vragen als:
quote:Ik postte al mee in de allereerste chemtrail threads!
Op donderdag 4 december 2003 14:03 schreef merlin693 het volgende:[..]
lees de oude threads eens ! dan hoeft dit niet voor de vierde keer uitgelegd te worden !
quote:
Oh ja tijdens het kijken naar alex jones had hij het over een officieeel document waarop het erkent werd dat het een exotisch wapen was..heb 'm opgezocht en gevonden !!ja het staat er in !!
punt 2 : doordat de grootste concentratie chemtrails gemaakt word door militaire vliegtuigen en NIET door commerciele !
Om alle oude meuk door te spitten is mede door het geflame aldaar weinig aantrekkelijk. Ik daag dus wederom de believers uit om hier met duidelijke en concrete antwoorden te komen. In woorden, niet in url's.
quote:Nope, we zijn niet blind
quote:Concrete bewijzen?
Maar ............ zodra op het NOS-journaal wordt gepropageerd over een een of andere bedreiging van een club die Al Qaida heet (die niet eens bestaat, maar fake NWO propaganda is),
quote:Het argument is al gegeven. Het NOS journaal neem ik serieuzer dan het Internet.
dan geloven opeens vele gebrainwashde mensen het wel, n.b. ZONDER OOIT IETS DAADWERKELIJK TE HEBBEN GEZIEN van Al Qaida of wat voor een hoax dan ook.MEN SLIKT HET GEWOON ALS ZOETE KOEK.
![]()
quote:Rare conclusie. Een beetje in de trant van 'dat meisje droeg een kort rokje, dus ze wilde verkracht worden'. En let dan niet op het voorbeeld dat ik geef, maar het waarneming -> conclusie verhaal.
Conclusie: De mensen willen bedrogen worden, het liefst met grote leugens.![]()
quote:Idem als boven
En zoals ik al eerder heb aangegeven geloof ik niet in het doel van moedwillig ziek maken maar eerder in Anti Spy redenen (reflectie..distortie laag )
hier zijn genoeg aanwijzingen voor te vinden !! als ik tijd heb zal ik mijn oude posts nog eens opzoeken en samenstellen tot een leesbaar geheel (denk ook aan haarp !)
quote:Je komt toch niet met die verklaring van die mechanic die claimde de installatieapparatuur van chemtrails zelf te aanschouwd te hebben
Op donderdag 4 december 2003 15:42 schreef merlin693 het volgende:
Iteejer...getuige verklaringen ben ik aan het zoeken maar ben nog aan het spitten (ik zoek er een van een militair die de sprayende FORMATIE van Militaire vliegtuigen zelf heeft aanschouwd..en ook het keren om een kruis patroon te leggen ! )
Dat is juist het punt met internet, al die texten kunnen makkelijk gemaakt zijn door iemand met een creatieve geest. Daarmee wil ik natuurlijk niet al het geschreven woord af doen als gelogen (dat zou wat zijn ), maar van die getuigeverklaringen op tripod of geocities sites moet ik een beetje huilen.
Wat dat betreft heb ik liever rapporten in PDF formaat. Of is dat teveel gevraagd .
quote:
En zoals ik al eerder heb aangegeven geloof ik niet in het doel van moedwillig ziek maken maar eerder in Anti Spy redenen (reflectie..distortie laag )hier zijn genoeg aanwijzingen voor te vinden !! als ik tijd heb zal ik mijn oude posts nog eens opzoeken en samenstellen tot een leesbaar geheel (denk ook aan haarp !)
quote:Hebben we wel daadwerkelijk iets gezien van bv reptilians? Of van Aliens?
Maar ............ zodra op het NOS-journaal wordt gepropageerd over een een of andere bedreiging van een club die Al Qaida heet (die niet eens bestaat, maar fake NWO propaganda is), dan geloven opeens vele gebrainwashde mensen het wel, n.b. ZONDER OOIT IETS DAADWERKELIJK TE HEBBEN GEZIEN van Al Qaida of wat voor een hoax dan ook.
quote:Vind je dan dat de chemtrails en andere complotten net zo goed als zoete koek geslikt dienen te worden? Als men dat zou doen, zou je je toch net zo hard daartegen teweer kunnen stellen als je je nu teweerstelt tegen het accepteren van een andere visie?
quote:Wie zegt dat jij zelf, zonder het zelf te weten, niet een geconditioneerde speler in een groot toneelstuk bent?
quote:Eigenlijk is dit offtopic, maar ik wilde je dit niet onthouden.
Wie zegt dat jij zelf, zonder het zelf te weten, niet een geconditioneerde speler in een groot toneelstuk bent?
Dat kan toch met net zoveel recht beweerd worden als veronderstellingen dat Bush daar niet was, of dat Bush niet eens echt bestaat?
Hierin staat (met onderaan verschillende bronnen) dat er nooit contact is geweest tussen Britse piloten, laat staan Britse communicatietorens, met Air Force 1 tijdens de vlucht naar Baghdad.
Iets stinkt er dus aan het hele handeltje, maar dat wil inderdaad nog niet per se zeggen dat Bush er wel/niet is geweest.
Merlin963 -> kom op met die links ik wil dat wel eens lezen.
quote:Goed lezen he !! zoals jij nu te werk gaat is zoals het altijd fout ging !
ik zoek er een van een militair die de sprayende FORMATIE van Militaire vliegtuigen zelf heeft aanschouwd..en ook het keren om een kruis patroon te leggen ! )
Bij de weg ik ken de bewuste militair ! werd later bevolen om zich van deze discussies te distancieren !
quote:dan heb ik nog een leuke voor je Iteejer
Wie zegt dat jij zelf, zonder het zelf te weten, niet een geconditioneerde speler in een groot toneelstuk bent?
Dat kan toch met net zoveel recht beweerd worden als veronderstellingen dat Bush daar niet was, of dat Bush niet eens echt bestaat?
http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=15&ItemID=4575
quote:Ja, als je de eerste regel van je eigen qouote weghaalt en mijn reactie daarop dan lijkt het idd net alsof ik niet goed heb gelezen. Ware het niet dat je schrijft "verklaringen". Meervoud dus. Dus en je verhaal over die militair en andere verklaringen (waar ik dus cynisch dat verhaal van de mechanic erbij haal).
Op donderdag 4 december 2003 16:38 schreef merlin693 het volgende:
Markzman X
[..]Goed lezen he !! zoals jij nu te werk gaat is zoals het altijd fout ging !
Beetje flauw om die regel weg te halen.
quote:Dan hebben we het over iets anders: ik moest denken aan een mechanic in de commerciele luchtvaart. Zelfs ParAlien zei toen dat dat verhaal een leugen was.
Bij de weg ik ken de bewuste militair ! werd later bevolen om zich van deze discussies te distancieren !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |