Honderden chemtrails in de blauwe lucht
Vooral na 19:30uur als het begint te schemeren worden ze zichtbaar; ....... en niet zo'n klein beetje ook.
Balkenende: chemtrails ? Tja, met een eigen bijdrage van 1,70 Euro i.g.v. ademhalingsproblemen.
Het is je eigen verantwoordelijkheid om een monddoekje voor te houden.
Van hoofddoekje naar monddoekje dus.
En.... monddoekje tegen chemtrails zit niet het Ziekenfondspakket....
Het is maar dat u het weet .....
quote:Antwoord:
Op zaterdag 20 september 2003 13:16 schreef Rekkie het volgende:
Waar gaat dit over?
Dit is een vervolgtopic op die van deel 3 (Chemtrails - Paralien).
quote:condens is zeker een te saai antwoord?
Op zaterdag 20 september 2003 13:20 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Antwoord:
Dit is een vervolgtopic op die van deel 3 (Chemtrails - Paralien).
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 20-09-2003 13:39]
quote:blijkbaar
Op zaterdag 20 september 2003 13:22 schreef SP het volgende:[..]
condens is zeker een te saai antwoord?
quote:Vervolg op Paralien topic, dat gesloten is.
Op zaterdag 20 september 2003 13:28 schreef iteejer het volgende:
malta, komt er nog iets nieuws in dit topic, of wordt het weer een herhaling van de voorgangers..?
Bovendien: het intensifeert heftig deze maand
Zelfde berichten in Frankrijk, Duitsland, Australie, Zuid Afrika, USA
Geeft overigens niet, in beide gevallen is het oninteressant gezever
quote:Intensieve condensatie van vliegtuiguitlaatgassen? en dan?
Op zaterdag 20 september 2003 13:35 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Vervolg op Paralien topic, dat gesloten is.
Bovendien: het intensifeert heftig deze maand
Zelfde berichten in Frankrijk, Duitsland, Australie, Zuid Afrika, USA
quote:Chemtrails beinvloeden het waarnemingsvermogen van de mens.
Op zaterdag 20 september 2003 13:43 schreef Oosthoek het volgende:
Loop je nou te zeuren over de condens van die vliegtuigen of over de rode gloed van de zon?Geeft overigens niet, in beide gevallen is het oninteressant gezever
Dat is met jouw statement hiermee weer eens aangetoond.
quote:Ja, je hebt gelijk.
Op zaterdag 20 september 2003 13:46 schreef Oosthoek het volgende:
Overigens was er al een deel 4.
deel 5 dus bij deze, want deel 4 zat op slot.
Zelf ik kan het dus niet meer bijhouden, al die chemtrails.
quote:Wat een onzin....
Op zaterdag 20 september 2003 13:48 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Chemtrails beinvloeden het waarnemingsvermogen van de mens.
Dat is met jouw statement hiermee weer eens aangetoond.
quote:Ik zou dat niet direct met klem en zonder voorbehoud willen ontkennen.
Op zaterdag 20 september 2003 13:56 schreef Rekkie het volgende:[..]
Wat een onzin....
Zeker in combinatie met een vette joint ofzo
...of zou het dan toch gewoon condens zijn, veroorzaakt doordat hete lucht uit de motoren de atmosfeer heel plaatselijk opwarmen waardoor relatief veel vocht in die warme stroom terechtkomt (onttrokken aan de koude lucht daarom heen, en doordat een van de belangrijkste 'afval'producten van motoren puur water is), direct daarna afkoelt en daarbij minuscule waterdruppels vormt. En ja, die blijven soms wat langer hangen dan anders. Moet je eens als de condensstrepen wel kort zijn ernaar kijken met een infraroodkijker, dan zie je ze de hele dag hangen en pas na een uur of zes tot twaalf zijn ze echt verdwenen.
...of geloof je ook dat wolken stiekem chemtrails zijn....?
quote:* Op wat voor manier wordt je waarnemingsvermogen aangetast?
Op zaterdag 20 september 2003 13:48 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Chemtrails beinvloeden het waarnemingsvermogen van de mens.
Dat is met jouw statement hiermee weer eens aangetoond.
Sorry meissie, maar verdiep je eerst eens in de eigenschappen van water voordat je met nieuwe kretologie komt. Niks bijzonders aan.
quote:Over vliegtuigen:
Op zaterdag 20 september 2003 14:35 schreef DzjieDub het volgende:
Iedere avond honderden strepen = honderden vliegtuigen lijkt mij.
Wel of geen chemtrails, hoe komen ze aan zoveel vliegtuigen ?
quote:Wat begreep je nou niet uit de vraag ?
Op zaterdag 20 september 2003 14:40 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Over vliegtuigen:
Iedere avond honderden strepen = honderden vliegtuigen lijkt mij.
Wel of geen chemtrails, hoe komen ze aan zoveel vliegtuigen ?
Condens strepen zijn te verklaren... einde oefening, enige invloed op de strepen is het weer...
Waarom moet het zo moeilijk ?
quote:Wat bedoel je nou eigenlijk.
Op zaterdag 20 september 2003 14:40 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Over vliegtuigen:
Iedere avond honderden strepen = honderden vliegtuigen lijkt mij.
Wel of geen chemtrails, hoe komen ze aan zoveel vliegtuigen ?
Je wilt zeggen dat er veel meer chemtrails zijn dan dat er vliegtuigen komen? Hoe kan dat, want ze worden immers door vliegtuigen uitgestoten volgens de theorien.
Of wil je zeggen dat er een hele hoop vliegtuigen bij zitten die daar niks te zoeken hebben?
Het is allemaal zo vaag. Probeer nou eens helder de kernpunten uiteen te zetten, bij voorkeur in de OP in het vervolg.
quote:Normale procedure:
Op zaterdag 20 september 2003 14:40 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Over vliegtuigen:
Iedere avond honderden strepen = honderden vliegtuigen lijkt mij.
Wel of geen chemtrails, hoe komen ze aan zoveel vliegtuigen ?
1. Je zorgt dat je een heleboel miljoen Euri op de bank hebt staan.
2. Je schrijft een briefje naar Boeing, Airbus, of McDonnell Douglas (er zijn een paar andere maatschappijen die vliegtuigen maken die op die hoogte thuishoren, maar hiermee heb ik wel de belangrijkste te pakken).
3. Je doet een aanbetaling
4. Je wacht enige tijd (tenzij je ermee accoord gaat vliegtuigen over te nemen die ergens opgeslagen staan)
5. Je spuit ze in de door jou gewenste kleur en zet er een logootje op.
6. Je meldt ze aan bij diverse instanties.
7. Je zorgt dat je een paar piloten in dienst krijgt.
8. Je gooit ze vol met kerosine.
9. Je start de motoren (of liever, laat dit doen door de piloten) en vliegt weg.
Er zijn uiteraard nog een paar stappen die ik hier niet genoemd heb maar nu heb je de meeste wel te pakken.
Nederland is nu eenmaal een van de drukste gebieden wat vliegverkeer betreft van de wereld; met een grote luchthaven in Nederland zelf, en een heleboel grote luchthavens vlak om ons heen (Parijs; Londen; Frankfurt; Dusseldorf); EuroControl dat in Maastricht zit etc. etc. is het een komen en gaan van vliegtuigen.
quote:Allemaal mooi en aardig.........
Op zaterdag 20 september 2003 14:49 schreef DzjieDub het volgende:[..]
Normale procedure:
1. Je zorgt dat je een heleboel miljoen Euri op de bank hebt staan.
2. Je schrijft een briefje naar Boeing, Airbus, of McDonnell Douglas (er zijn een paar andere maatschappijen die vliegtuigen maken die op die hoogte thuishoren, maar hiermee heb ik wel de belangrijkste te pakken).
3. Je doet een aanbetaling
4. Je wacht enige tijd (tenzij je ermee accoord gaat vliegtuigen over te nemen die ergens opgeslagen staan)
5. Je spuit ze in de door jou gewenste kleur en zet er een logootje op.
6. Je meldt ze aan bij diverse instanties.
7. Je zorgt dat je een paar piloten in dienst krijgt.
8. Je gooit ze vol met kerosine.
9. Je start de motoren (of liever, laat dit doen door de piloten) en vliegt weg.Er zijn uiteraard nog een paar stappen die ik hier niet genoemd heb maar nu heb je de meeste wel te pakken.
Nederland is nu eenmaal een van de drukste gebieden wat vliegverkeer betreft van de wereld; met een grote luchthaven in Nederland zelf, en een heleboel grote luchthavens vlak om ons heen (Parijs; Londen; Frankfurt; Dusseldorf); EuroControl dat in Maastricht zit etc. etc. is het een komen en gaan van vliegtuigen.
En kernpunten:
Waarom zijn ze al alleen gezien vanaf 1994 en intensief al dagelijks vanaf 2000, dus zeg de laatste 10 jaar; en niet daarvoor.
Het vliegverkeer lijkt mij niet met 300% of meer toegenomen in 10 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |