De welles/nietus discussies s.v.p. vermijden
Mijn vraagtekens:
1) waarom soms dagenlang wel/en soms dagenlang niet te zien ?
2) waarom geen opmerkingen of uitleg van KNMI-teletubbies als Peter Timofeef ?
3) waarom al die symmetrie in de lucht: kruizen, pentagrammen, parallellen ?
Sterke aanwijzingen:
4) Electro-magnetische stralingsversterkers (HAARP, ELF) (Via Alaska)
5) Klimaatveranderingen
6) Astrale manipulaties van het aard-veld
Dit wordt duidelijk uitgelegd in het vorige topic. Weinig wind en verschil in temperatuur van verschillende luchtlagen spelen een rol in de tijd die een trail blijft hangen
Dit komt door de verschillende vliegroutes boven Nederland. Ook dit wordt uitgebreid uitgelegd in de vorige topics.
quote:okay, mij is het duidelijk!
Op woensdag 1 oktober 2003 18:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
1) waarom soms dagenlang wel/en soms dagenlang niet te zien ?Dit wordt duidelijk uitgelegd in het vorige topic. Weinig wind en verschil in temperatuur van verschillende luchtlagen spelen een rol in de tijd die een trail blijft hangen
Dit komt door de verschillende vliegroutes boven Nederland. Ook dit wordt uitgebreid uitgelegd in de vorige topics.
Ik heb ook een paar vragen:
1)Welke stof zou ervoor kunnen zorgen dat waterdamp zich zo ongelooflijk anders gaat gedragen?
(En kun je dat thuis nadoen, met bv. de plantensproeier? )
2) Het enige dat je ziet van zo'n spoor is water waarop licht reflecteert Hoe kun je dan zien of een spoor kleine hoeveelheden andere chemicalien bevat, vanaf de grond?
3) Hoe gaat het eea. logistiek in zijn werk? Wereldwijd zouden er op ieder vliegveld chemicalien aangevoerd moeten worden, die in de vliegtuigen geladen worden.. Die chemicalien moeten ergens vandaan komen, uit fabrieken. Daar moeten veel mensen bij betrokken zijn. Bij het hele proces moeten veel mensen betrokken zijn. laboranten, fabrieksarbeiders, chauffeurs, grondpersoneel van vliegvelden, piloten.
4) Kennelijk heeft niemand tot nu gepraat. Al decennia lang. Waarom niet?
5) Een dergelijke grootschalige activiteit moet opvallen. Waarom heeft nooit iemand iets gezien?
6) Zijn er weleens 'chemtrailgelovigen' geweest die op de grond zijn gaan zoeken. bv. Posten bij vliegvelden, verdacht logistiek verkeer volgen, geheime labs ontmantelen, monsters buitmaken van deze chemicalien. Waarom gebeurt dat niet? Dat zou een hard bewijs zijn..
Op alle drie je vragen is al uitgebreid antwoord gegeven in voorgaande topics. Er zijn zelfs mensen die een officieel bericht van het KNMI hebben geplaatst als bron, een piloot die aangaf dat er niks raars aan de hand is en dat zelfs wilde bewijzen door bepaalde vliegroutes uit te zoeken. Maar nee, daar wordt gewoon niet op ingegaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk om te discussiëren, maar mensen die continu alles negeren wat niet in hun straatje past, dat gaat me te ver.
quote:Ik meen dat het strooien van AgCl-kristallen boven een wolk ertoe kan leiden dat het gaat regenen.
Op woensdag 1 oktober 2003 18:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:Ik heb ook een paar vragen:
1)Welke stof zou ervoor kunnen zorgen dat waterdamp zich zo ongelooflijk anders gaat gedragen?
quote:Kleur, of specifieker gezegd, analyseren welk electromagnetisch spectrum de stof doorlaat
2) Het enige dat je ziet van zo'n spoor is water waarop licht reflecteert Hoe kun je dan zien of een spoor kleine hoeveelheden andere chemicalien bevat, vanaf de grond?
quote:Als dit zo makkelijk is te onderzoeken, waarom is er dan geen officieël onderzoeksmateriaal bekend?
Op woensdag 1 oktober 2003 18:44 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik meen dat het strooien van AgCl-kristallen boven een wolk ertoe kan leiden dat het gaat regenen.
[..]Kleur, of specifieker gezegd, analyseren welk electromagnetisch spectrum de stof doorlaat
Oja en over een ander doel voor vermeende chemtrails, nl. beïnvloeden van onze gedachten etc. etc. wil ik het al helemaal niet hebben. Want dat is in één wood: kolder.
quote:juistem
Op woensdag 1 oktober 2003 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:[..]
Als dit zo makkelijk is te onderzoeken, waarom is er dan geen officieël onderzoeksmateriaal bekend?
Het is sowieso raar dat een handeling die positieve gevolgen zou moeten hebben voor de aarde (geo-engineering) stiekem zou moeten worden uitgevoerd (want officieel wordt er niets over vermeld), maar tegelijkertijd op een manier zodat allerlei mensen het toch kunnen opmerken (nl. via contrails)Oja en over een ander doel voor vermeende chemtrails, nl. beïnvloeden van onze gedachten etc. etc. wil ik het al helemaal niet hebben. Want dat is in één wood: kolder.
Is dat hier ook de bedoeling
Dit is geen welles/nietes Malta; het is weer de zoveelste herhaling van dezelfde vragen. Die ook al uitgebreid beantwoord zijn.
Kom met iets nieuws of dit gaat dicht.
* Chemtrails die vaak wel uren blijven hangen in allerlei mooie symmetrische patronen die absoluut niet verklaard kunnen worden door "weersomstandigheden" (dagelijks 'natuurlijk' "speciale "weersomstigheden" behalve in sommige landen waar ze nooit worden gesignaleerd, bv China)
* De grote toename in aantal vliegtuigen zodra het donker wordt, welke niet kunnen worden verklaard door toename in commercieel luchtverkeer.
* De toename in ziektes die worden gemeld na hevige spraydagen
* De stoffen die zijn gevonden nav onderzoeken in oa regenwater waarvan sommige in te grote hoeveelheid, andere stoffen die helemaal niet aanwezig horen te zijn, waar nog geen duidelijke antwoorden op zijn verschenen. Zie o.a. http://www.carnicom.com/bio1.htm & http://www.rense.com/general21/conf.htm , dan is dat ook weer duidelijk.
* In de USA en inmiddels Griekenland neemt men dit fenomeen integenstelling tot andere landen zeer serieus en zijn er zelfs meerdere protesten gevoerd.
* In het verleden zijn vaker testen/tests uitgevoerd in gebieden zonder medeweten van de burger.
* Deze aanwijzing met allerlei bijbehorende patenten: http://users.ev1.net/~seektress/patlist.htm is geen toeval.
Hier laat ik het maar even bij.
quote:Men mag niet over chemtrails discussieren, want het valt niet in de smaak van de moderator?
Op woensdag 1 oktober 2003 18:56 schreef iteejer het volgende:
Een herhaling werkt aardig in de reclame: gewoon zorgen dat men steeds weer een bepaald merk of naam ziet, dan blijft het beter hangen.Is dat hier ook de bedoeling
Dit is geen welles/nietes Malta; het is weer de zoveelste herhaling van dezelfde vragen. Die ook al uitgebreid beantwoord zijn.
Kom met iets nieuws of dit gaat dicht.
quote:Het is echt verbijsterend om te zien hoeveel aannames je in slechts één post durft te doen.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef ParAlien het volgende:
Mijn aanwijzingen:* Chemtrails die vaak wel uren blijven hangen in allerlei mooie symmetrische patronen die absoluut niet verklaard kunnen worden door "weersomstandigheden" (dagelijks 'natuurlijk' "speciale "weersomstigheden" behalve in sommige landen waar ze nooit worden gesignaleerd, bv China)
* De grote toename in aantal vliegtuigen zodra het donker wordt, welke niet kunnen worden verklaard door toename in commercieel luchtverkeer.
* De stoffen die zijn gevonden nav onderzoeken in oa regenwater waarvan sommige in te grote hoeveelheid, andere stoffen die helemaal niet aanwezig horen te zijn, waar nog geen duidelijke antwoorden op zijn verschenen. Zie o.a. http://www.carnicom.com/bio1.htm & http://www.rense.com/general21/conf.htm , dan is dat ook weer duidelijk.
* In de USA en inmiddels Griekenland neemt men dit fenomeen integenstelling tot andere landen zeer serieus en zijn er zelfs meerdere protesten gevoerd.
* In het verleden zijn vaker testen/tests uitgevoerd in gebieden zonder medeweten van de burger.
* Deze aanwijzing met allerlei bijbehorende patenten: http://users.ev1.net/~seektress/patlist.htm is geen toeval.Hier laat ik het maar even bij.
Bij je eerste 2 punten begin je al meteen met: 'kan absoluut niet verklaard worden door...' Er zijn in voorgaand topic(s) nu al tientallen keren normale verklaringen voorbij gekomen voor deze fenomenen, maar die schuif je terzijde. Waaróm kan het niet veroorzaakt worden door natuurlijke omstandigheden, zoals wind, droge lucht etc.? Geef dat nu eens aan dan.
Verder breng je een toename van het aantal vliegtuigen meteen in verband met chemtrails, zonder aanwijsbare reden. Opnieuw een wilde aanname dus.
Punt 3: toename aantal zieken na dagen van sproeien. Wéér leg je een verband wat je niet kúnt leggen. Ojee veel zieken vandaag, even zien oei wat veel strepen in de lucht. Nou mevrouw ik heb mijn diagnose gesteld: u bent gechemtraild! Er is niet eens aangetoond dát er iets wordt gesprayed, laat staan wát er dan wordt gesprayed.
Punt 4: Ik heb al eerder een aantal sites bekeken met daarop zogenaamd onderzoek naar de samenstelling van regenwater, maar daar kun je dus niks zinnigs uit opmaken. Eerst moet je maar es aantonen dat het monster wat je neemt daadwerkelijk uit een vliegtuig afkomstig is. Vervolgens hoeft het dan nog helemaal geen 'vreemd' ingredient te zijn. Vermeende chemtrail-elementen: calcium, magnesium, aluminium. Sorry hoor, maar waarom nu juist deze elementen? Waarom geen zware metalen, zoals kwik of lood?
Werkelijk álle argumenten die zouden moeten pleiten vóór het bestaan van chemtrails kunnen redelijk eenvoudig worden weerlegd, en ook nog eens onderbouwd.
En mijn laatste opmerking: waarom nou nooit es een officiëel onderzoek? Waarom altijd van die vage sites? Als er werkelijk zulke sterke aanwijzingen zijn voor chemtrails, dan is dit een hot item voor alle media.
Het spijt me, maar ik vind het allemaal heel leuk verzonnen enzo, maar praktisch gezien stelt het weinig voor.
quote:dat doe je niet met een vliegtuig hoor.
Op woensdag 1 oktober 2003 18:13 schreef M.ALTA het volgende:
quote:Uitgelegd in andere topics.
Chemtrails,De welles/nietus discussies s.v.p. vermijden
Mijn vraagtekens:
1) waarom soms dagenlang wel/en soms dagenlang niet te zien ?
quote:Kijk eens op de KNMI site.
2) waarom geen opmerkingen of uitleg van KNMI-teletubbies als Peter Timofeef ?
quote:Dat zijn nu de luchtcoridors.
quote:Wat heeft het dan voor zin om in Europa te sprayen?
Sterke aanwijzingen:4) Electro-magnetische stralingsversterkers (HAARP, ELF) (Via Alaska)
quote:Welke?
5) Klimaatveranderingen
quote:Que?
quote:
quote:Waarschijnlijk heeft Iteejer hetzelfde gelul van beide partijen nu wel genoeg gezien hier...
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef ParAlien het volgende:[..]
Men mag niet over chemtrails discussieren, want het valt niet in de smaak van de moderator?
Kan hem in dat geval persoonlijk geen ongelijk geven.
quote:Ja, je weet toch ook wel dat de geometrische neutronensterverhouding van de astrale aura in het orionstelsel asymmetrisch is?
[...]
Sterke aanwijzingen:4) Electro-magnetische stralingsversterkers (HAARP, ELF) (Via Alaska)
[...]
De andere 'bewijzen' zijn in de andere topics allang weerlegd.
En zie je het al voor je, Peter Timofeef: 'Morgen zullen er ook weer veel mooie strepen te zien zijn in de lucht, aangezien morgen een drukke dag is voor de luchtvaart'
V.
En Choals, hetzelfde "gelul" hebben we min. al 10 x zo lang bij andere onderwerpen, zoals bijv. geesten of dromen. Dat is ook 1 en hetzelfde never ending story zonder ooit 1 x hard bewijs of iets echt 'nieuws'. Dus, het gaat wel degelijk om smaak.
Kijk en vergelijk dit forum mbt chemtrails eens met echte chemtrailsfora zoals www.chemtrailcentral.com of http://chem11.proboards5.com/ Wat een verschil!! Wat een gigantisch verschil ook in hoeveelheid informatie en de bergen aan aanwijzingen die er te vinden zijn vergeleken met hier. Erg jammer, zo ver hadden 'we' ook al kunnen zijn met iets meer open minded mensen. Jammer dat hier zo een closed minded publiek komt die niet verder kan komen als wel/niet - is al simpel verklaard want zie vorige topic - oftewel niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. Om nog maar eens in herhaling te vallen, als je dit maar simpel vind te verklaren en zo een onzin vind, oftewel closed minded bent tov van chemtrails, WTF doe je hier dan in dit topic? Ga dan wat nuttigs doen met je tijd ipv dezelfde dingen te herhalen in een topic waar je niet voor open staat.
En o, gooi er maar een slotje op, want het heeft geen nut met zo een groot closed minded publiek, op zo een forum nog wel waar open mindedheid een eis zou moeten zijn. Waardeloos publiek (met waardeloze moderatie) die voor stilstand zorgen bij een hoop onderwerpen, op een paar open minded users na.
quote:In China wordt waarschijnlijk minder gevlogen. Minder camera's. Zijn ze niet zo paranoide?, minder internet, kunnen ze Rens.com en Caricom.com niet lezen, enz. enz.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:24 schreef ParAlien het volgende:
Mijn aanwijzingen:* Chemtrails die vaak wel uren blijven hangen in allerlei mooie symmetrische patronen die absoluut niet verklaard kunnen worden door "weersomstandigheden" (dagelijks 'natuurlijk' "speciale "weersomstigheden" behalve in sommige landen waar ze nooit worden gesignaleerd, bv China)
quote:bron?
quote:Bron?
quote:Alleen jammer dat dat onderzoek zo slecht gedaan is.
quote:Dat artikeltje in die krant?
quote:Ja, en. Wat heeft dat met trails te maken?
quote:Die discussie hebben we gehad.
* Deze aanwijzing met allerlei bijbehorende patenten: http://users.ev1.net/~seektress/patlist.htm is geen toeval.
quote:Ik niet.
Hier laat ik het maar even bij.
Mooie plaatjes:
Anti-Chemtrails
WW 2:
Kijk ook even op deze site.
Volgens mij is dit wel de grootste site over contrails.
http://www.astro.ku.dk/~holger/IDA/notes.html
Met foto's, analyses, sataliet images enz.
[Dit bericht is gewijzigd door Knarf op 01-10-2003 21:40]
quote:Hmmm leuk ja, het mega-sprayerforum. Dat zijn dus enkel mensen die geloven in chemtrails. Dit is nog altijd een algemeen forum waar iedereen mag discussiëren.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:37 schreef ParAlien het volgende:
Grappig al die verwijzingen naar vorige topics, alsof we het daar eens waren.![]()
En Choals, hetzelfde "gelul" hebben we min. al 10 x zo lang bij andere onderwerpen, zoals bijv. geesten of dromen. Dat is ook 1 en hetzelfde never ending story zonder ooit 1 x hard bewijs of iets echt 'nieuws'.
Dus, het gaat wel degelijk om smaak.
Kijk en vergelijk dit forum mbt chemtrails eens met echte chemtrailsfora zoals www.chemtrailcentral.com of http://chem11.proboards5.com/ Wat een verschil!! Wat een gigantisch verschil ook in hoeveelheid informatie en de bergen aan aanwijzingen die er te vinden zijn vergeleken met hier. Erg jammer, zo ver hadden 'we' ook al kunnen zijn met iets meer open minded mensen. Jammer dat hier zo een closed minded publiek komt die niet verder kan komen als wel/niet - is al simpel verklaard want zie vorige topic - oftewel niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. Om nog maar eens in herhaling te vallen, als je dit maar simpel vind te verklaren en zo een onzin vind, oftewel closed minded bent tov van chemtrails, WTF doe je hier dan in dit topic? Ga dan wat nuttigs doen met je tijd ipv dezelfde dingen te herhalen in een topic waar je niet voor open staat.
En o, gooi er maar een slotje op, want het heeft geen nut met zo een groot closed minded publiek, op zo een forum nog wel waar open mindedheid een eis zou moeten zijn. Waardeloos publiek (met waardeloze moderatie) die voor stilstand zorgen bij een hoop onderwerpen, op een paar open minded users na.
Wat wil je dan dat we doen? Jou allemaal naar de mond praten door mee te gaan in verhalen waar we gewoon niet in geloven, o.a. omdat betrouwbare bronnen zoals KNMI een doodnormale uitleg geven voor het fenomeen?
Volgens mij weet je ook niet wat close-minded precies betekent of wel? Mensen die hun opvatting kracht bij zetten met argumenten die worden gestaafd door officiele bronnen geven juist een réden aan waarom ze er niet in geloven. Je bent pas echt close-minded als je alles af doet met 'das onzin' en 'dat kan niet' en dan niet verder beargumenteerd.
Ik vind het onzin omdat alle argumenten vóór chemtrails eenvoudig kunnen worden weerlegd of zo vergezocht zijn dat het bijna onmogelijk is dat ze waar zijn.
quote:Astrale (en elementale) manipulaties toch wel (indirect)
Op woensdag 1 oktober 2003 20:24 schreef The_Shining het volgende:[..]
dat doe je niet met een vliegtuig hoor.
toelichting:
De ley-lijnen (via fijnstoffelijke etherische veschuivingen) worden a.g.v. het ioniseren van de de chemtrails mede (o.a. radiologisch) aangetast.
Diegene die bekend zijn met de esoterie (m.n. de EM-elementalen) begrijpen dit wel.
quote:Dan moet je geen moderator worden en al helemaal geen fokforum beginnen en al helemaaaaaaaaaaaaaaaaal geen Truth forum.
Op woensdag 1 oktober 2003 21:15 schreef ChOas het volgende:[..]
Waarschijnlijk heeft Iteejer hetzelfde gelul van beide partijen nu wel genoeg gezien hier...
Kan hem in dat geval persoonlijk geen ongelijk geven.
Niemand is verplicht hier te lezen/mee te discussieren.
Als Paralien, M.ALTA e.a. hierin met hun visies komen, wat is daar dan mis mee ?
Tenzij iedereen een eenheidsworst moet worden,
Tja, dan heeft ITeejer gelijk (maar zo zal hij dat ook weer niet bedoelen denk ik).
quote:ik begrijp wat je bedoelt, maar je kan met een vliegtuig alleen het allerbuitenste laagje bewerken wat aan deze realiteit grenst. Wat weinig effect heeft.
Op woensdag 1 oktober 2003 22:02 schreef M.ALTA het volgende:
Astrale (en elementale) manipulaties toch wel (indirect)toelichting:
De ley-lijnen (via fijnstoffelijke etherische veschuivingen) worden a.g.v. het ioniseren van de de chemtrails mede (o.a. radiologisch) aangetast.
Diegene die bekend zijn met de esoterie (m.n. de EM-elementalen) begrijpen dit wel.
Je kan met je eigen lichaam en geest meer doen, lijkt me nogal tegenstrijdig dat "een groep" dit op deze manier doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |