quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef merlin693 het volgende:
jezus hebben jullie geen betere hobbie ,neen ik geloof dit ook niet maar ben perplexed vanwege de manier hoe julliue je gefrustreerd genoeg voelen om te reageren !
wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef merlin693 het volgende:
waarom ?...gooi het in het water als je zo denkt !.....dit heetf met satalitien te maken !
kijk dat woord snappen velen nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef totsy het volgende:
Het zijn allemaal luciferiaansche krachten die willen op de mens inwerken : de Illuminati in eigen persoon![]()
Illuminati, meervoud van illuminatus, verlichte. Dus geen illuminatie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kijk dat woord snappen velen niet
illuminatie? wat is dat dan? Het zijn mensen die rijk zijn die meedoen in een organisatie der rijke mensen!
Mensen die in hoge posities zitten zoals ministers van landen bv..
leg dit dan uit aub ipv dat vage illuminatie gedoe? dat snapt toch geen hond?
Waarom is dit "duidelijk geen normale contrail" ? Welke eigenschap geeft dit aan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
EEN MUST SEE:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6432590138024652983
Duidelijk geen normale contrails. Let vooral op de tweede clip. Vanaf ongeveer de 26e seconde. Bekijk het verschil tussen links en rechts. Ook vanaf 5 minuut 29 een duidelijk voorbeeld.
Het grote verschil tussen links en rechts is de schaduw van het vliegtuig op de linker contrail.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
EEN MUST SEE:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6432590138024652983
Duidelijk geen normale contrails. Let vooral op de tweede clip. Vanaf ongeveer de 26e seconde. Bekijk het verschil tussen links en rechts.
Hier zie ik niets bijzonders, maar ook omdat het filmpje daar niet echt duiedlijk is. Vergeet echter niet dat dit een DC10 betreft, met een derde motor in de staart, wat voor "afwijkende" contrails kan zorgen.quote:Ook vanaf 5 minuut 29 een duidelijk voorbeeld.
Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen links en rechts is de schaduw van het vliegtuig op de linker contrail.
Wat ook (een beetje) meespeelt is dat de wind van rechts lijkt te komen, wat de contrails wat verwaaid, maar die invloed is bijna niet te zien
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?quote:Hier zie ik niets bijzonders, maar ook omdat het filmpje daar niet echt duiedlijk is. Vergeet echter niet dat dit een DC10 betreft, met een derde motor in de staart, wat voor "afwijkende" contrails kan zorgen.
Dat is niet raar beste vriend. Dat heet perspectief.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:
[afbeelding]
Bij de rechtervleugel trekken de 2 trails naar elkaar toe, bij de linker juist niet. Aan de 2 richtingen van de binnensten kan je zien dat het niks met wind heeft te maken, want ze gaan in tegengestelde richting van elkaar.
edit correctie: dit zie je alleen bij de meest linker. Dat vind ik raar.
Waar en hoe zie jij dat verschil? De hoek waaronder het daaro op is genomen is daar nou niet echt handig voor.... In de rest van het filmpje kan je regelmatig zien dat die afstand idd redelijk gelijk is.quote:Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Nee, dat heet kijken met je ogen. Iedereen kan zien dat een windargument niet klopt. Verder ga ik er geen woord over zeggen, het lijkt mij duidelijk genoeg zo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is niet raar beste vriend. Dat heet perspectief.
Schaduw van het vliegtuig zelf. Gezien de lichtvlek op de "neus" van het vlieguig is de lichtbron (zon) rechtsvoor, dus de schaduwen vallen naar linksachter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:
Kom ik nog op terug als ik wat meer tijd heb om dat filmpje te bekijken.quote:Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Volgens mij heb je dat verkeerd geleerd, want de contrail is geen doel van de vliegtuigmotor, en zoals jij het omschrijft lijkt het alsof je dat wel bedoeld. (iemand die het beter weet mag mij hierin corrigeren). Er 'moet' geen bepaalde afstand zijn tussen contrails en het vliegtuig ivm de warmte van de motoren. Jij doet net alsof de contrails 'creeren' een doel op zich is, maar dat is volgens mij niet waar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Inderdaad, en dat heeft ook weer te maken met de luchtvochtigheid en buiten temperatuur en dat kan perquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat verkeerd geleerd, want de contrail is geen doel van de vliegtuigmotor, en zoals jij het omschrijft lijkt het alsof je dat wel bedoeld. (iemand die het beter weet mag mij hierin corrigeren). Er 'moet' geen bepaalde afstand zijn tussen contrails en het vliegtuig ivm de warmte van de motoren. Jij doet net alsof de contrails 'creeren' een doel op zich is, maar dat is volgens mij niet waar.
De reden dat er tussen de motor en het begin van een contrail een stukje 'niets' is, komt doordat de lucht die achter uit de motor komt heet is. Dat heeft heel even nodig om af te koelen en te condenseren. Het afkoelen gebeurd snel omdat een vliegtuig meestal op een hoogte vliegt waar het wat kouder is dan op de grond. Omdat het vliegtuig natuurlijk wel constant vooruit blijft vliegen is de warmte die het een halve seconde geleden heeft uitgestoten achtergebleven ten opzichte van de positie van het vliegtuig nu. In die halve seconde is de hete lucht genoeg afgekoeld om te gaan condenseren, wat de streep/contrail veroorzaakt.
Het stukje 'niets' dat je dus ziet is lucht die nog niet genoeg is afgekoeld om te gaan condenseren.
Misschien is dit programma wat voor je, ik zie persistente trails ontstaan op hoogten die veeel en veel lager zijn dan 10 km. Zie jij dit ook wel 's?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat heeft ook weer te maken met de luchtvochtigheid en buiten temperatuur en dat kan per
100 meter al heel veel uitmaken.
Meestal is het op 10km al snel -40, ook het deel van de aarde waar een vliegtuig zich bevindt kan veel invloed op de contrail hebbe.
Ik zie eigenlijk zelden of nooit 'n vliegtuig zonder trail. Niks veranderlijker dan het NLse weer?quote:Hebben ze geen contrail, meestal bij een hogerdruk gebied hebben we vaak langdurig mooi weer.
quote:Since about 1990, but more so since about 1997, these trails are not sublimating back into vapor. Despite the dry ambient atmosphere (even at humidity values under 30% and RH of >70% which is usually required for cloud development) the trails begin to spread. Clearly something has changed.
http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=77&start=0&category_id=4&parent_id=0&arcyear=&arcmonth=
Dat zou i.m.o. i.d.d. heel goed kunnen, maar dit verklaart nog niet de vreemde verschijnselen die plaatsvinden nadat de trails gelegd zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef picobyte het volgende:
Ik zit zomaar te bedenken nu dat die ^^ verandering weleens heel simpel te verklaren kan zijn door de toegenomen uitstoot van de industrie.
Kerodampen van vliegtuigen maken dus nog steeds gewone contrails.
Alleen zit er nu inmiddels zoveel kolendamp van amerikaanse en chinese kolencentrales en alle andere meuk van onze industrie in de lucht dat die troep neerslaat op de ijsdeeltjes in de contrail waardoor die gaan uitgroeien.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef picobyte het volgende:
Ik zit zomaar te bedenken nu dat die ^^ verandering weleens heel simpel te verklaren kan zijn door de toegenomen uitstoot van de industrie.
quote:"Perhaps the appearance of chemtrails is a 'sign from on high' that our atmosphere has become dangerously burdened with pollutants."
http://www.utne.com/issues/2006_139/features/12410-1.html
Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?quote:
Zo letterlijk vat ik die uitspraak niet op. Misschien ff het hele artikel lezen zodat je kunt zien in welke context deze uitspraak gedaan is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:49 schreef RabarberKing het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een antwoord bedacht op deze vraag?
Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..
'N greep uit mogelijke antwoorden: Het intereseert de NAVO weinig of die motoren herrie maken, vies zijn, slijten.
De NAVO gebruikt voor uitvoeren van hun project Deep Shield e.a. het liefst de oude (bijna) versleten motoren, wie weet zijn het juist wel die smerige AWACS die de dikste strepen achterlaten. Volgens mij lopen ook die motoren op JP8.
Waarom de NAVO (nog) niet investeert:
Opwaarderen met de Pratt & Whitney TF33 turbofan motoren kost ongeveer ¤ 700 miljoen. Deze kosten moeten worden opgebracht door de NAVO, Nederland draagt slechts 3% bij aan het totale budget, maar krijgt wel 100% van het lawaai. De andere landen betalen dus 97% en hebben geen enkele overlast.
Ze horen eigenlijk in 'n museum thuis.
http://www.nationalmuseum.af.mil/factsheets/factsheet.asp?id=879
Iemand die de trails (en AWACS) ook opvalt.
http://zulu.messageboard.nl/12530/viewtopic.php?p=1030
AWAC, what's in a name..
Alcoa World Alumina and Chemicals (AWAC)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suralco
Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.
quote:Because of its higher flash point, JP-8 does not fully combust in jet engines and more of it comes out of the back of the aircraft than when other fuels are used.
Tungsten, a metal used in hardening tools ( jet turbine blades) and military ammunition, has recently drawn the attention of federal researchers investigating two childhood leukemia clusters in Fallon, Nevada and Sierra Vista, Arizona.
Tungsten is used to harden turbine blades in jet engines, Aluminum Oxide is an abrasive. If Aluminum Oxide was being directly injected into jet engines as some have claimed, well you get my drift (their drift actually)
http://www.rense.com/general35/chemleuk.htm
quote:WHEREAS, unmarked aircraft are daily painting American skies with bio-hostile substances; and
WHEREAS, aircraft which carry no identifying markings can not be identified as American and are, therefore, presumed to be hostile aircraft; and
WHEREAS, these unmarked aircraft have been proven to be emitting substances which drift to the ground and are hostile to the health and well-being of American citizens;
THEREFORE, it is concluded that Americans are, and have been for years, under attack and have become the victims of BIOCHEMICAL WARFARE.
We, the People, further DEMAND an immediate, thorough and honest investigation into what the substance called "chemtrails" actually consists of and discover the true purpose of spraying America (and its people) with harmful substances. Such investigation will include independent, impartial experts, as well as ordinary citizens.
http://new.petitiononline.com/t401/petition.html
Lijkt me niet zo moeilijk voor te stellen toch? Gooi metaalschilfers door een systeem met nauwe toleranties heen en je beschadigt het of laat het vastlopen. De vergelijking met gelode benzine gaat niet op. Dat waren geen losse loden korrels ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?
Onze benzine is ook nog niet zolang loodvrij, en daar hebben toch heel veel auto's prima op gereden.
Ik heb een paar willekeurige publicaties gelezen en die waren gericht op directe blootstelling. Wat heeft dat te maken met mogelijke sporen in de lucht?quote:JP8 is zonder extra (motortechnische onnodige) toevoegingen al erg genoeg, vooral voor hen die nabij 'n vliegveld wonen.
http://www.jp8.org/Witten_JP8.htm
Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?quote:Nogmaals men kan erin stoppen wat men wil zolang dit technisch haalbaar is,
http://www.afrlhorizons.com/Briefs/June01/PR0008.html
(De EPA /RIVM controleert het wel...right)
en dit kan van alles zijn, alhoewel Thorium/Barium wel erg voor de hand ligt:
En je eigen mening over dat stukje propaganda ?quote:
Ik heb getekend, zegt dat voldoende?quote:Op zondag 21 januari 2007 04:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
En je eigen mening over dat stukje propaganda ?
Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdfquote:In 1997, Teller publicly outlined his proposal to use aircraft to scatter in the stratosphere millions of tons of electrically-conductive metallic materials, ostensibly to reduce global warming.32
Shortly after Teller’s presentation, the public began seeing frenetic chemtrailing. In 2000, CBS News admitted that scientists were "looking at drastic solutions for global warming, including manipulating the atmosphere on a massive scale." CBS confirmed that the plan to load the air with tiny particles would "deflect enough sunlight to trigger global cooling."33
Teller estimated that commercial aircraft could be used to spew these particles at a cost of 33 cents a pound.34 This gives credence to a report by an airline manager, forced by a compulsory non-disclosure agreement to remain anonymous, that commercial aircraft have been co-opted to assist the military in consummating Project Cloverleaf.35 A 1991 Hughes aircraft patent confirms that sunscreen particulate materials can be run through jet engines.36 A science textbook now used in some public schools discusses the sunscreen project by showing a large orange-red jet with the caption, "Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen." The logo on the plane says "Particle Air."37 The implications of this crucial information should not be understated. A program to make America’s millions of annual jet flights a source of specially designed particulate pollution is serious business.
http://www.proliberty.com/observer/20040501.htm
Duidelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb getekend, zegt dat voldoende?
Een patent is geen bewijs dat het kan....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.
[..]
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een patent is geen bewijs dat het kan....
Lees 's wat over:quote:5.19 Case Study: Solutions for Global Warming
Figure 1- Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen".
http://www.cplearning.com/SEIe.html
Het gaat ook niet altijd goed, en nogmaals volgens Teller (en 3000 anderen) was dit de goedkoopste manier om 'n sun shield aan te leggen ( en de andere handige millitaire doeleinden natuurlijk)quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Edit:
Bovendien is het dan nogsteeds de vraag hoelang de motor dat kan hebben, hoe praktisch het is op grote schaal toe te passen etc.
Ter lering en "vermaak"quote:Alaska Flight 261
One other observation has been made regarding Welsbach refractory agents - the extreme abrasion characteristics of some of the other patented components, namely, Aluminum Oxide and Silicon Carbide. These materials are extremely high MOH's Hardness and only second in abrasativity to Diamond. These 1 micron and sub-micron dusts, upon falling through the Atmosphere, could conceivably find deposition onto a somewhat, adhesive surface, inside the working flight components of all aircraft traveling through the "grit-plume". The greases used on the Horizontal and Vertical Stabilizers, Ailerons, Flaps and Landing Gear trucks may be seriously damaged with abrasion of metals on the aircraft. A horizontal-stabilizer Jack-Screw continuously coated with these highly abrasive dusts from the Welsbach Refractory materials will cause a gradual milling of the jack-screw metals and cause complete failure, jamming the flight controls into an uncontrollable down or up attitude configuration. We believe that Alaska Airlines Flight 261 was a victim of this unforeseen circumstance. Alaska Flight 261 made daily passage through heavy grit plumes from ChemTrails operations associated with Welsbach Refractory Seeding operations, principally along the West Coast of the US, down throughout Dallas, Texas.
http://www.taxtyranny.ca/(...)les/naturalearth.pdf
quote:I know what chemtrails are and their purpose.
http://www.holmestead.ca/chemtrails/solar.html
Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?
Ik denk dat als de vader van de H-Bom dit bedenkt en 3000 andere wetenschappers het toejuichen, zij vast niet zomaar iets roepen en zeker onderzocht zullen hebben of dit technisch mogelijk is.
(Je hebt dat Patent wel heel snel bekeken overigens)
Wat n onzin leren ze die kinderen;
[..]
Lees 's wat over:
The US Air Force VTRP and the Navy's RFMP
Dan zul je zien dat de wil er zeker is.
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..quote:Op maandag 22 januari 2007 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.
Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels...sorry hoor.
Het gaat juist om partikels.
Pot verwijt de ketel dus.quote:par·ti·kel (het ~, ~s)
1 [taalk.] klein, onbuigbaar woord
2 deeltje
Lol, .. oh nee je bent waarschijnlijk nog serieus ook..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?
Volgens de dikke vanDale:
[..]
Pot verwijt de ketel dus.
Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:35 schreef Resonancer het volgende:
Loden korrels ook, ligt er net aan hoe groot ze zijn he?
Dus je hebt helemaal gelijk hoor..![]()
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.
Dat ik niet overal op reageer hoeft niet te betekenen dat ik de topics niet doorlees.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef Resonancer het volgende:
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.
Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels...sorry hoor.
Het gaat juist om partikels.
gelode benzine = korrels lood?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit...Dat jij de vergelijking met gelode bezine erbij haalt moet je niet op mij af proberen te schuiven. Die fout maakte jij en ik verbeterde je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |