abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:40:05 #251
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44870628
jezus hebben jullie geen betere hobbie ,neen ik geloof dit ook niet maar ben perplexed vanwege de manier hoe julliue je gefrustreerd genoeg voelen om te reageren !
pi_44870673
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:40 schreef merlin693 het volgende:
jezus hebben jullie geen betere hobbie ,neen ik geloof dit ook niet maar ben perplexed vanwege de manier hoe julliue je gefrustreerd genoeg voelen om te reageren !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:48:23 #253
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44870877
hey Mirage..ik weet van een amerikaanse "vriend" die clearance had dat dit soort praktijken wel degelijk platsvinden....maar dan voor 3D terain radar

commerciele vliegrtiuigen mogen nooit ( stranger please zeg het hen dat het zo is )

C130 wel



de rest is "wat is mogelijk onder omstandigheden"
pi_44871018
Het beruchte project van NASA, Blue Beam Project, heeft vier verschillende stappen om de nieuwe new age met antichrist uit te voeren. Vergeet niet dat de new age beweging een groot probleem is voor de new world government.

Zonder een universeel geloof in de nieuwe new age beweging, zal het succes van de nieuwe wereldorde onmogelijk zijn. Dat is waarom het Blue Beam Project zo belangrijk voor hen is, maar zo goed tot nu toe verborgen. De eerste stap betreft de analyse van archeologische kennis.

Het behandelt de opstelling met kunstmatig gecreëerde aardbevingen bij bepaalde nauwkeurige plaatsen op de planeet waar, vermoedelijk, de nieuwe ontdekkingen aan alle mensen definitief de fout van alle fundamentele godsdienstige doctrines zullen verklaren.

De vervalsing van deze informatie zal worden gebruikt om alle naties te doen geloven dat hun godsdienstige doctrines eeuwenlang verkeerd zijn begrepen en verkeerd geïnterpreteerd. De psychologische voorbereidingen voor die eerste stap zijn reeds uitgevoerd met de film, "2001: Een Ruimteoddessy de reeksen StarTrek, en de Star Wars welke invasies van ruimte en de komst samen van alle naties de invallers afweren.

Wat belangrijk is om in de eerste stap te begrijpen is dat de aardbevingen verschillende delen van de wereld zullen raken waar het wetenschappelijke en archeologische onderwijs erop heeft gewezen dat er de mysterieuze geheimen zijn begraven. Dit is de eerste voorbereiding voor het plan voor het mensdom. Wat ze dus willen doen is het vernietigen van alle geloven voor de Christenen en Moslims.

Om dat te bereiken hebben ze wat valse informatie nodig uit het verleden om aan te tonen dat hun geloof gebaseerd is op leugens en bedrog. De tweede stap is een gigantische "Space show" met drie dimensionale hologram, en geluid, en foto's van verschillende delen van de wereld. De nieuwe God zal in alle talen tot de mensen spreken. De Soviet's hebben een geavanceerde computer die de mensen perfect manipuleert, en de mens vol stopt met informatie over onze hersenen.

Deze computers zijn uitgerust met de modernste technologie zoals, het vertalen en spreken van alle talen., alle gedachten beheersen van de mens etc. Er zijn twee verschillende aspecten van stap twee. De eerste is de Space show, Waar komt de space show vandaan?

De space show zal de holografische beelden in een simulatie worden weergegeven van het einde waarin alle naties scènes zullen worden getoond die de vervulling van dat zullen zijn die zij wensen. Deze zullen van satellieten op de natriumlaag ongeveer 60 mijlen boven de aarde worden ontworpen.. Wij zien regelmatig testen hiervan maar noemen ze Ufo's en vliegende schotels.

De resultaten van deze testen zullen ook de nieuwe Christus presenteren van de nieuwe wereldorde. Ze creëeren een nieuwe wereldreligie. Het apparaat zal iedereen in verroering brengen. Het zal iets te weeg brengen wat nog nooit eerder is getoond. Het maakt gebruik van de hemel als bioscoopdoek. Je ziet beelden van het satellietenproject aan de vier hoeken van de planeet in elk taal en dialect.

De computers zullen de satellieten coördineren. De holografische beelden zijn gebaseerd op bijna identieke signalen die een beeld of hologram met diep perspectief combineren te veroorzaken dat op akoestische ELF, VLF en van LF golven en optische fenomenen even van toepassing is. Niet zal één enkel gebied worden uitgesloten.

Dan zullen de projecties van Jesus, Mohammed, Buddah, Krishna, enz., in na correcte verklaringen van de geheimen samenvoegen en de revelaties zullen onthuld zijn. Natuurlijk kan dit voor verwarring zorgen en natie zal tegen natie opkomen. De personen die deze mega brainwash machine hebben gecreëerd, en de software hiervoor ontwikkeld hebben hebben nooit kunnen bedenken dat ze het verkocht hebben aan een organisatie die de hele wereld ermee op zijn kop gaat zetten.

Ontdek de geheimen van het Blue Beam project en zie de telepatische en electronische versterkte toepassingen, waar ELF, VLF en LF frequenties ieder willekeurig persoon kunnen bereiken en beïnvloeden. Ieder mens wordt zodanig beïnvloed dat zijn of haar eigen god tegen hen spreekt vanuit hun eigen binnenste.

Deze stralen bereiken de mensen vanuit sattelieten die in een baan om de aarde draaien, en worden gevoed door data afkomstig van giga computers die informatie over ieder mens op aarde bevatten. Onze opvattingen worden vermengd met andere denkwijzen, om samen een wat wij noemen 'verwarrende en diffuse gedachte' te vormen.

De eerste stappen voor deze techniek werden gezet in de 70er en 80er jaren waar men onderzoek deed naar het menselijk brein in samenhang met de opbouw en werkwijze van computers. informatie wordt in de giga computer gestopt, verwerkt geïntegreerd en aangewend om ons denken te beïnvloeden. Deze vorm van Mind control gebruikt gemanipuleerde informatie op eenzelfde wijze als wiskundige computer informatie verwerkt.

In januari 1991 van organiseerde de universiteit van Arizona een conferentie getiteld: Nato onderzoeksworkshop naar spanningsvelden en fenomenen die waar te nemen zijn bij bio moleculaire systemen. Wat houdt dit in? Het betekend het volgende: We praten over een document dat werd afgegeven bij de conferentie, de conferentie die bekend staat om zijn speciale benadering van onderzoeken op divers gebied en de ontwikkelingen die gaande waren.

Het was een soort van bewustwording voor alle aanwezige geleerden om zichzelf bewust te zijn van de aanwezige kans van misbruik van nieuwe technieken en ontwikkelingen. De vindingen in het document waarin werd verklaard dat de VS al lang bezig was met technieken die bijvoorbeeld blinden weer konden laten zien, de doven deed horen en manken deed wandelen..... het zou de zieken vrij van pijn kunnen maken, zodat pijnstiller overbodig zouden worden.

Dit zijn geen sterke verhalen. Ieder willekeurig persoon zal al zijn lichaamsfuncties blijven behouden tot aan het eind van zijn/haar leven. Een nieuwe techniek en benaderingswijze van neuro chirurgie, door gebruik te maken van radiotechnieken zou artsen hiertoe in staat stellen. Naar het schijnt gebruiken de CIA en de FBI deze apparatuur al. Helaas zal het nimmer worden aangewend om de blinden te laten horen, de doven te laten zien, of om de lammen te laten wandelen.

Omdat het gebruikt zal gaan worden door President Bush, en zijn marionetten om de nieuwe wereldorde te grondvesten. In het geheim zou deze apparatuur worden toegepast om personen te martelen en te vermoorden welke voldoen aan het signalement 'potentieel terrorist'.

En om mensen uit de weg te ruimen die pacifistisch ingesteld zijn, of voorstaan op open politiek beleid, of tegen mensen die zich openlijk tegen gebruik van nucleaire wapens hebben uitgesproken. De techniek zou aangewend kunnen worden om ons vrije mensen tot een soort van willoze werkslaven te maken Ook buiten de VS worden experimenten toegepast op gevangenen, onder andere in Canada, Groot Britannië, Australië, Duitsland, Finland en Frankrijk.

Naar het schiijnt plegen momenteel relatief veel britse computer experts zelfmoord, is het toeval of niet dat de meesten van dezen nauwe contacten hadden met de Marine van de VS? Een vraag komt bovendrijven: Zou een mogendheid of machthebber, of multinational deze techniek durven aanwenden om aldoende chaos en macht te verkrijgen? Het antwoord op deze vraag is oor u als lezer wellicht ontluisterend; JA ! Overheden, machthebbers en grote multinationals die werken aan hetgeen wel genoemd wordt "de nieuwe wereldorde" laten geen kans onbenut om datgene na te jagen wat ze willen; totale sociale controle.

En als u vraagt naar het waarom: Ze hebben slechts één reden nodig: namelijk angst, maak mensen bang, bang voor aanslagen, bang voor hun veiligheid, dit stelt ze in staat draconische wetten en regels uit te vaardigen, zogenaamd om uw veiligheid, (denk hierbij aan de terrorisme dreiging van voorgaande jaren) Alles onder het mom van 'uw veiligheid" maar intussen gaat het hun om één ding: MACHT.....

Ten tweede ondermijnt dit alles de huidige democratische vormen en politieke systemen die nu gangbaar zijn in veel landen, het leidt de samenlevingen naar alternatieven; een soort van politieke ideologie, en natuurlijk staat ook hier het antwoord al klaar: De nieuwe wereldorde, laat één ding duidelijk zijn; ze hebben uw belangen niet voorop staan, maar hun eigen!

Of om het met Geoge Bush te zeggen: "Read my lips". Angst is altijd al aangewend om de massa onder controle te houden. het oude adagio 'verdeel en heers' wordt wereldwijd gebruikt om er zeker van te zijn dat iedereen bang is voor iedereen, en ook dit kan gevat worden onder de noemer 'mind control'. - Bron: Wereldgeheimen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:52:32 #255
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_44873398
waarom ?...gooi het in het water als je zo denkt !.....dit heetf met satalitien te maken !
pi_44873891
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:52 schreef merlin693 het volgende:
waarom ?...gooi het in het water als je zo denkt !.....dit heetf met satalitien te maken !
wat?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_44874330
Het zijn allemaal luciferiaansche krachten die willen op de mens inwerken : de Illuminati in eigen persoon
pi_44874432
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:17 schreef totsy het volgende:
Het zijn allemaal luciferiaansche krachten die willen op de mens inwerken : de Illuminati in eigen persoon
kijk dat woord snappen velen niet
illuminatie? wat is dat dan? Het zijn mensen die rijk zijn die meedoen in een organisatie der rijke mensen!
Mensen die in hoge posities zitten zoals ministers van landen bv..

leg dit dan uit aub ipv dat vage illuminatie gedoe? dat snapt toch geen hond?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 31 december 2006 @ 13:12:17 #259
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_44887334
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

kijk dat woord snappen velen niet
illuminatie? wat is dat dan? Het zijn mensen die rijk zijn die meedoen in een organisatie der rijke mensen!
Mensen die in hoge posities zitten zoals ministers van landen bv..

leg dit dan uit aub ipv dat vage illuminatie gedoe? dat snapt toch geen hond?
Illuminati, meervoud van illuminatus, verlichte. Dus geen illuminatie.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_44937129
EEN MUST SEE:

http://video.google.com/videoplay?docid=-6432590138024652983

Duidelijk geen normale contrails. Let vooral op de tweede clip. Vanaf ongeveer de 26e seconde. Bekijk het verschil tussen links en rechts. Ook vanaf 5 minuut 29 een duidelijk voorbeeld.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:43:12 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44939337
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
EEN MUST SEE:

http://video.google.com/videoplay?docid=-6432590138024652983

Duidelijk geen normale contrails. Let vooral op de tweede clip. Vanaf ongeveer de 26e seconde. Bekijk het verschil tussen links en rechts. Ook vanaf 5 minuut 29 een duidelijk voorbeeld.
Waarom is dit "duidelijk geen normale contrail" ? Welke eigenschap geeft dit aan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_44945652
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:04 schreef DizzyDizzer het volgende:
EEN MUST SEE:

http://video.google.com/videoplay?docid=-6432590138024652983

Duidelijk geen normale contrails. Let vooral op de tweede clip. Vanaf ongeveer de 26e seconde. Bekijk het verschil tussen links en rechts.
Het grote verschil tussen links en rechts is de schaduw van het vliegtuig op de linker contrail.
Wat ook (een beetje) meespeelt is dat de wind van rechts lijkt te komen, wat de contrails wat verwaaid, maar die invloed is bijna niet te zien.
quote:
Ook vanaf 5 minuut 29 een duidelijk voorbeeld.
Hier zie ik niets bijzonders, maar ook omdat het filmpje daar niet echt duiedlijk is. Vergeet echter niet dat dit een DC10 betreft, met een derde motor in de staart, wat voor "afwijkende" contrails kan zorgen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_44946257
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:11 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Het grote verschil tussen links en rechts is de schaduw van het vliegtuig op de linker contrail.
Wat ook (een beetje) meespeelt is dat de wind van rechts lijkt te komen, wat de contrails wat verwaaid, maar die invloed is bijna niet te zien
Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:



Bij de rechtervleugel trekken de 2 trails naar elkaar toe, bij de linker juist niet. Aan de 2 richtingen van de binnensten kan je zien dat het niks met wind heeft te maken, want ze gaan in tegengestelde richting van elkaar.
edit correctie: dit zie je alleen bij de meest linker. Dat vind ik raar.
quote:
Hier zie ik niets bijzonders, maar ook omdat het filmpje daar niet echt duiedlijk is. Vergeet echter niet dat dit een DC10 betreft, met een derde motor in de staart, wat voor "afwijkende" contrails kan zorgen.
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?

[ Bericht 3% gewijzigd door DizzyDizzer op 02-01-2007 22:15:28 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:38:33 #264
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_44948030
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:

[afbeelding]


Bij de rechtervleugel trekken de 2 trails naar elkaar toe, bij de linker juist niet. Aan de 2 richtingen van de binnensten kan je zien dat het niks met wind heeft te maken, want ze gaan in tegengestelde richting van elkaar.
edit correctie: dit zie je alleen bij de meest linker. Dat vind ik raar.
Dat is niet raar beste vriend. Dat heet perspectief.
quote:
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Waar en hoe zie jij dat verschil? De hoek waaronder het daaro op is genomen is daar nou niet echt handig voor.... In de rest van het filmpje kan je regelmatig zien dat die afstand idd redelijk gelijk is.

[ Bericht 4% gewijzigd door ATuin-hek op 02-01-2007 18:56:08 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_44955653
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is niet raar beste vriend. Dat heet perspectief.
Nee, dat heet kijken met je ogen. Iedereen kan zien dat een windargument niet klopt. Verder ga ik er geen woord over zeggen, het lijkt mij duidelijk genoeg zo.
pi_44972351
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Sterk verhaal. Schaduw waarvan? Wind kan dit verschil niet veroorzaken, zie rode cirkel:
Schaduw van het vliegtuig zelf. Gezien de lichtvlek op de "neus" van het vlieguig is de lichtbron (zon) rechtsvoor, dus de schaduwen vallen naar linksachter.

quote:
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Kom ik nog op terug als ik wat meer tijd heb om dat filmpje te bekijken.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_44973735
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 17:46:41 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_44978731
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:33 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]
Kijk eens bij bijvoorbeeld 6 minuut 55. Ik heb geleerd dat er bij contrails altijd een bepaalde afstand tussen de trails en het vliegtuig moet zitten ivm de warmte van de motoren. Maar die is niet te zien bij de middelste. Misschien heb je er een verklaring voor? Gek genoeg zie je dit bij de 'middelste' dan weer wel. Vreemd?
Volgens mij heb je dat verkeerd geleerd, want de contrail is geen doel van de vliegtuigmotor, en zoals jij het omschrijft lijkt het alsof je dat wel bedoeld. (iemand die het beter weet mag mij hierin corrigeren). Er 'moet' geen bepaalde afstand zijn tussen contrails en het vliegtuig ivm de warmte van de motoren. Jij doet net alsof de contrails 'creeren' een doel op zich is, maar dat is volgens mij niet waar.

De reden dat er tussen de motor en het begin van een contrail een stukje 'niets' is, komt doordat de lucht die achter uit de motor komt heet is. Dat heeft heel even nodig om af te koelen en te condenseren. Het afkoelen gebeurd snel omdat een vliegtuig meestal op een hoogte vliegt waar het wat kouder is dan op de grond. Omdat het vliegtuig natuurlijk wel constant vooruit blijft vliegen is de warmte die het een halve seconde geleden heeft uitgestoten achtergebleven ten opzichte van de positie van het vliegtuig nu. In die halve seconde is de hete lucht genoeg afgekoeld om te gaan condenseren, wat de streep/contrail veroorzaakt.

Het stukje 'niets' dat je dus ziet is lucht die nog niet genoeg is afgekoeld om te gaan condenseren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_44979487
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dat verkeerd geleerd, want de contrail is geen doel van de vliegtuigmotor, en zoals jij het omschrijft lijkt het alsof je dat wel bedoeld. (iemand die het beter weet mag mij hierin corrigeren). Er 'moet' geen bepaalde afstand zijn tussen contrails en het vliegtuig ivm de warmte van de motoren. Jij doet net alsof de contrails 'creeren' een doel op zich is, maar dat is volgens mij niet waar.

De reden dat er tussen de motor en het begin van een contrail een stukje 'niets' is, komt doordat de lucht die achter uit de motor komt heet is. Dat heeft heel even nodig om af te koelen en te condenseren. Het afkoelen gebeurd snel omdat een vliegtuig meestal op een hoogte vliegt waar het wat kouder is dan op de grond. Omdat het vliegtuig natuurlijk wel constant vooruit blijft vliegen is de warmte die het een halve seconde geleden heeft uitgestoten achtergebleven ten opzichte van de positie van het vliegtuig nu. In die halve seconde is de hete lucht genoeg afgekoeld om te gaan condenseren, wat de streep/contrail veroorzaakt.

Het stukje 'niets' dat je dus ziet is lucht die nog niet genoeg is afgekoeld om te gaan condenseren.
Inderdaad, en dat heeft ook weer te maken met de luchtvochtigheid en buiten temperatuur en dat kan per
100 meter al heel veel uitmaken.
Meestal is het op 10km al snel -40, ook het deel van de aarde waar een vliegtuig zich bevindt kan veel invloed op de contrail hebben, in Griekenland zie je ze zomers bijna nooit, de relatieve luchtvochtigheid is daar heel laag.

Een contrail die langer dan 10 minuten zichtbaar blijft, is een Persistente contrail
De persistentie is voornamelijk afhankelijk van de vochtigheid van de omgevingslucht en de windsnelheid. Is de lucht bij aanvang erg vochtig dan zal de contrail minder snel oplossen. Een luchttemperatuur van tussen de -50°C en -60°C en een relatieve vochtigheid van tenminste 80% zijn ideale omstandigheden voor de vorming van persistente contrails. Bij -45°C tot -50°C zijn de contrails vaak zwak en kort persistent.

In nederland zie je ze meer, Hoge luchtvochtigheid dus, als ze blijven hangen is dat vaak een voorbode van
slechter weer.
Hebben ze geen contrail, meestal bij een hogerdruk gebied hebben we vaak langdurig mooi weer.
pi_44987110
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:11 schreef awesomedude het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat heeft ook weer te maken met de luchtvochtigheid en buiten temperatuur en dat kan per
100 meter al heel veel uitmaken.
Meestal is het op 10km al snel -40, ook het deel van de aarde waar een vliegtuig zich bevindt kan veel invloed op de contrail hebbe.
Misschien is dit programma wat voor je, ik zie persistente trails ontstaan op hoogten die veeel en veel lager zijn dan 10 km. Zie jij dit ook wel 's?
http://www.holmestead.ca/chemtrails/digital.html
quote:
Hebben ze geen contrail, meestal bij een hogerdruk gebied hebben we vaak langdurig mooi weer.
Ik zie eigenlijk zelden of nooit 'n vliegtuig zonder trail. Niks veranderlijker dan het NLse weer?

Dit zegt Scott Stevens:
quote:
Since about 1990, but more so since about 1997, these trails are not sublimating back into vapor. Despite the dry ambient atmosphere (even at humidity values under 30% and RH of >70% which is usually required for cloud development) the trails begin to spread. Clearly something has changed.
http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=77&start=0&category_id=4&parent_id=0&arcyear=&arcmonth=


[ Bericht 6% gewijzigd door Resonancer op 04-01-2007 21:48:39 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45035181
Ik zit zomaar te bedenken nu dat die ^^ verandering weleens heel simpel te verklaren kan zijn door de toegenomen uitstoot van de industrie.
Kerodampen van vliegtuigen maken dus nog steeds gewone contrails.
Alleen zit er nu inmiddels zoveel kolendamp van amerikaanse en chinese kolencentrales en alle andere meuk van onze industrie in de lucht dat die troep neerslaat op de ijsdeeltjes in de contrail waardoor die gaan uitgroeien.
pi_45120599
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef picobyte het volgende:
Ik zit zomaar te bedenken nu dat die ^^ verandering weleens heel simpel te verklaren kan zijn door de toegenomen uitstoot van de industrie.
Kerodampen van vliegtuigen maken dus nog steeds gewone contrails.
Alleen zit er nu inmiddels zoveel kolendamp van amerikaanse en chinese kolencentrales en alle andere meuk van onze industrie in de lucht dat die troep neerslaat op de ijsdeeltjes in de contrail waardoor die gaan uitgroeien.
Dat zou i.m.o. i.d.d. heel goed kunnen, maar dit verklaart nog niet de vreemde verschijnselen die plaatsvinden nadat de trails gelegd zijn.
http://www.weatherwars.info/index.php
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 15 januari 2007 @ 16:53:29 #273
119552 squealmaster
Take the time !
pi_45376882
Ik woon nabij de duitse grens in Limburg en ik moet zeggen dat ik de chemtrails de laatste weken nauwlettend in de gaten hou.
Vanmorgen was de lucht helemaal blauw en je kon de actieviteiten goed waarnemen in de lucht.
Wat opvalt is dat er zich op het moment dat de chemtrails zichtbaar zijn er meerdere vliegtuigen een bepaalt patroon vliegen. Je ziet ze dan kriskras door de lucht vliegen en de trails verspreiden zich over het hele luchtruim (over het duitse gedeelte). Na een tijdje zie je helemaal geen vliegtuigen meer, maar de trails zijn nog steeds heel zichtbaar en hebben zich over het luchtruim verspreidt. Meestal vinden deze activiteiten plaats op maandag.
Het vreemde is dat er op een gegeven moment heel veel vliegtuigen in de lucht zijn en na een tijdje zijn ze allemaal "weg"
pi_45432993
edit: opzouten

[ Bericht 52% gewijzigd door jogy op 17-01-2007 16:24:44 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_45438840
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:27 schreef picobyte het volgende:
Ik zit zomaar te bedenken nu dat die ^^ verandering weleens heel simpel te verklaren kan zijn door de toegenomen uitstoot van de industrie.
quote:
"Perhaps the appearance of chemtrails is a 'sign from on high' that our atmosphere has become dangerously burdened with pollutants."
http://www.utne.com/issues/2006_139/features/12410-1.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:01:41 #276
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_45448869
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]


[..]
Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_45458158
Gaat het nog steeds over die chemtrails? Chemtrails als geheim wapen voor of tegen wat dan ook bestaan niet. Is gewoon waterdamp, rook of wat die vliegtuigen dan ook uitstoten.
Leuke meisjes kijken op de Leuke Meisjes Log op http://leukemeisjes.ucgalleries.com
pi_45482256
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 20:01 schreef ChOas het volgende:

[..]

Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?
Zo letterlijk vat ik die uitspraak niet op. Misschien ff het hele artikel lezen zodat je kunt zien in welke context deze uitspraak gedaan is.

http://www.earthisland.org/eijournal/new_articles.cfm?articleID=585&journalID=64
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:49:41 #279
66149 RabarberKing
stiekum genieten!
pi_45535867
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:52 schreef Resonancer het volgende:

[..]
Heb je inmiddels al een antwoord bedacht op deze vraag?
pi_45544460
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:49 schreef RabarberKing het volgende:

[..]

Heb je inmiddels al een antwoord bedacht op deze vraag?
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..

'N greep uit mogelijke antwoorden: Het intereseert de NAVO weinig of die motoren herrie maken, vies zijn, slijten.
De NAVO gebruikt voor uitvoeren van hun project Deep Shield e.a. het liefst de oude (bijna) versleten motoren, wie weet zijn het juist wel die smerige AWACS die de dikste strepen achterlaten. Volgens mij lopen ook die motoren op JP8.

Waarom de NAVO (nog) niet investeert:
Opwaarderen met de Pratt & Whitney TF33 turbofan motoren kost ongeveer ¤ 700 miljoen. Deze kosten moeten worden opgebracht door de NAVO, Nederland draagt slechts 3% bij aan het totale budget, maar krijgt wel 100% van het lawaai. De andere landen betalen dus 97% en hebben geen enkele overlast.

Ze horen eigenlijk in 'n museum thuis.
http://www.nationalmuseum.af.mil/factsheets/factsheet.asp?id=879

Iemand die de trails (en AWACS) ook opvalt.
http://zulu.messageboard.nl/12530/viewtopic.php?p=1030

AWAC, what's in a name..

Alcoa World Alumina and Chemicals (AWAC)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suralco
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:42:29 #281
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45546604
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..

'N greep uit mogelijke antwoorden: Het intereseert de NAVO weinig of die motoren herrie maken, vies zijn, slijten.
De NAVO gebruikt voor uitvoeren van hun project Deep Shield e.a. het liefst de oude (bijna) versleten motoren, wie weet zijn het juist wel die smerige AWACS die de dikste strepen achterlaten. Volgens mij lopen ook die motoren op JP8.

Waarom de NAVO (nog) niet investeert:
Opwaarderen met de Pratt & Whitney TF33 turbofan motoren kost ongeveer ¤ 700 miljoen. Deze kosten moeten worden opgebracht door de NAVO, Nederland draagt slechts 3% bij aan het totale budget, maar krijgt wel 100% van het lawaai. De andere landen betalen dus 97% en hebben geen enkele overlast.

Ze horen eigenlijk in 'n museum thuis.
http://www.nationalmuseum.af.mil/factsheets/factsheet.asp?id=879

Iemand die de trails (en AWACS) ook opvalt.
http://zulu.messageboard.nl/12530/viewtopic.php?p=1030

AWAC, what's in a name..

Alcoa World Alumina and Chemicals (AWAC)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suralco
Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_45547717
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.
Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?
Onze benzine is ook nog niet zolang loodvrij, en daar hebben toch heel veel auto's prima op gereden.

JP8 is zonder extra (motortechnische onnodige) toevoegingen al erg genoeg, vooral voor hen die nabij 'n vliegveld wonen.
http://www.jp8.org/Witten_JP8.htm


Nogmaals men kan erin stoppen wat men wil zolang dit technisch haalbaar is,
http://www.afrlhorizons.com/Briefs/June01/PR0008.html
(De EPA /RIVM controleert het wel...right)
en dit kan van alles zijn, alhoewel Thorium/Barium wel erg voor de hand ligt:
quote:
Because of its higher flash point, JP-8 does not fully combust in jet engines and more of it comes out of the back of the aircraft than when other fuels are used.

Tungsten, a metal used in hardening tools ( jet turbine blades) and military ammunition, has recently drawn the attention of federal researchers investigating two childhood leukemia clusters in Fallon, Nevada and Sierra Vista, Arizona.

Tungsten is used to harden turbine blades in jet engines, Aluminum Oxide is an abrasive. If Aluminum Oxide was being directly injected into jet engines as some have claimed, well you get my drift (their drift actually)
http://www.rense.com/general35/chemleuk.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45548375
quote:
WHEREAS, unmarked aircraft are daily painting American skies with bio-hostile substances; and

WHEREAS, aircraft which carry no identifying markings can not be identified as American and are, therefore, presumed to be hostile aircraft; and

WHEREAS, these unmarked aircraft have been proven to be emitting substances which drift to the ground and are hostile to the health and well-being of American citizens;

THEREFORE, it is concluded that Americans are, and have been for years, under attack and have become the victims of BIOCHEMICAL WARFARE.

We, the People, further DEMAND an immediate, thorough and honest investigation into what the substance called "chemtrails" actually consists of and discover the true purpose of spraying America (and its people) with harmful substances. Such investigation will include independent, impartial experts, as well as ordinary citizens.

http://new.petitiononline.com/t401/petition.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 21 januari 2007 @ 00:09:20 #284
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45548727
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?
Onze benzine is ook nog niet zolang loodvrij, en daar hebben toch heel veel auto's prima op gereden.
Lijkt me niet zo moeilijk voor te stellen toch? Gooi metaalschilfers door een systeem met nauwe toleranties heen en je beschadigt het of laat het vastlopen. De vergelijking met gelode benzine gaat niet op. Dat waren geen losse loden korrels ofzo
quote:
JP8 is zonder extra (motortechnische onnodige) toevoegingen al erg genoeg, vooral voor hen die nabij 'n vliegveld wonen.
http://www.jp8.org/Witten_JP8.htm
Ik heb een paar willekeurige publicaties gelezen en die waren gericht op directe blootstelling. Wat heeft dat te maken met mogelijke sporen in de lucht?
quote:
Nogmaals men kan erin stoppen wat men wil zolang dit technisch haalbaar is,
http://www.afrlhorizons.com/Briefs/June01/PR0008.html
(De EPA /RIVM controleert het wel...right)
en dit kan van alles zijn, alhoewel Thorium/Barium wel erg voor de hand ligt:
Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 21 januari 2007 @ 04:35:43 #285
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_45551823
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:56 schreef Resonancer het volgende:

[..]
En je eigen mening over dat stukje propaganda ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_45556267
quote:
Op zondag 21 januari 2007 04:35 schreef ChOas het volgende:

[..]

En je eigen mening over dat stukje propaganda ?
Ik heb getekend, zegt dat voldoende?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45556467
quote:
Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef ATuin-hek het volgende:

Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?
Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.
quote:
In 1997, Teller publicly outlined his proposal to use aircraft to scatter in the stratosphere millions of tons of electrically-conductive metallic materials, ostensibly to reduce global warming.32

Shortly after Teller’s presentation, the public began seeing frenetic chemtrailing. In 2000, CBS News admitted that scientists were "looking at drastic solutions for global warming, including manipulating the atmosphere on a massive scale." CBS confirmed that the plan to load the air with tiny particles would "deflect enough sunlight to trigger global cooling."33

Teller estimated that commercial aircraft could be used to spew these particles at a cost of 33 cents a pound.34 This gives credence to a report by an airline manager, forced by a compulsory non-disclosure agreement to remain anonymous, that commercial aircraft have been co-opted to assist the military in consummating Project Cloverleaf.35 A 1991 Hughes aircraft patent confirms that sunscreen particulate materials can be run through jet engines.36 A science textbook now used in some public schools discusses the sunscreen project by showing a large orange-red jet with the caption, "Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen." The logo on the plane says "Particle Air."37 The implications of this crucial information should not be understated. A program to make America’s millions of annual jet flights a source of specially designed particulate pollution is serious business.
http://www.proliberty.com/observer/20040501.htm
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 21 januari 2007 @ 13:19:51 #288
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_45556696
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik heb getekend, zegt dat voldoende?
Duidelijk.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 21 januari 2007 @ 14:27:07 #289
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45558958
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.
[..]

http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
Een patent is geen bewijs dat het kan....

Edit:
Bovendien is het dan nogsteeds de vraag hoelang de motor dat kan hebben, hoe praktisch het is op grote schaal toe te passen etc.

[ Bericht 12% gewijzigd door ATuin-hek op 21-01-2007 14:47:25 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_45560982
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een patent is geen bewijs dat het kan....
Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?
Ik denk dat als de vader van de H-Bom dit bedenkt en 3000 andere wetenschappers het toejuichen, zij vast niet zomaar iets roepen en zeker onderzocht zullen hebben of dit technisch mogelijk is.
(Je hebt dat Patent wel heel snel bekeken overigens)

Wat n onzin leren ze die kinderen;
quote:
5.19 Case Study: Solutions for Global Warming
Figure 1- Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen".
http://www.cplearning.com/SEIe.html
Lees 's wat over:
The US Air Force VTRP and the Navy's RFMP
Dan zul je zien dat de wil er zeker is.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45561540
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Edit:
Bovendien is het dan nogsteeds de vraag hoelang de motor dat kan hebben, hoe praktisch het is op grote schaal toe te passen etc.
Het gaat ook niet altijd goed, en nogmaals volgens Teller (en 3000 anderen) was dit de goedkoopste manier om 'n sun shield aan te leggen ( en de andere handige millitaire doeleinden natuurlijk)
quote:
Alaska Flight 261

One other observation has been made regarding Welsbach refractory agents - the extreme abrasion characteristics of some of the other patented components, namely, Aluminum Oxide and Silicon Carbide. These materials are extremely high MOH's Hardness and only second in abrasativity to Diamond. These 1 micron and sub-micron dusts, upon falling through the Atmosphere, could conceivably find deposition onto a somewhat, adhesive surface, inside the working flight components of all aircraft traveling through the "grit-plume". The greases used on the Horizontal and Vertical Stabilizers, Ailerons, Flaps and Landing Gear trucks may be seriously damaged with abrasion of metals on the aircraft. A horizontal-stabilizer Jack-Screw continuously coated with these highly abrasive dusts from the Welsbach Refractory materials will cause a gradual milling of the jack-screw metals and cause complete failure, jamming the flight controls into an uncontrollable down or up attitude configuration. We believe that Alaska Airlines Flight 261 was a victim of this unforeseen circumstance. Alaska Flight 261 made daily passage through heavy grit plumes from ChemTrails operations associated with Welsbach Refractory Seeding operations, principally along the West Coast of the US, down throughout Dallas, Texas.
http://www.taxtyranny.ca/(...)les/naturalearth.pdf
Ter lering en "vermaak"
quote:
I know what chemtrails are and their purpose.
http://www.holmestead.ca/chemtrails/solar.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 22 januari 2007 @ 10:17:20 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45571971
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?
Ik denk dat als de vader van de H-Bom dit bedenkt en 3000 andere wetenschappers het toejuichen, zij vast niet zomaar iets roepen en zeker onderzocht zullen hebben of dit technisch mogelijk is.
(Je hebt dat Patent wel heel snel bekeken overigens)

Wat n onzin leren ze die kinderen;
[..]

Lees 's wat over:
The US Air Force VTRP and the Navy's RFMP
Dan zul je zien dat de wil er zeker is.
Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_45627366
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels... sorry hoor.

Het gaat juist om partikels.

[ Bericht 14% gewijzigd door Resonancer op 24-01-2007 13:29:24 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45628572
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels... sorry hoor.

Het gaat juist om partikels.
Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?

Volgens de dikke vanDale:
quote:
par·ti·kel (het ~, ~s)
1 [taalk.] klein, onbuigbaar woord
2 deeltje
Pot verwijt de ketel dus.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_45629997
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?

Volgens de dikke vanDale:
[..]

Pot verwijt de ketel dus.
Lol, .. oh nee je bent waarschijnlijk nog serieus ook..


Nou ff naar jouw niveau dan:

Loden korrels zijn ook partikels hoor.. ligt er net aan hoe groot ze zijn he?

N berg metaaldeeltjes... n berg past helemaal niet in de tanks... volgens het woordenboek dan.


Maar je hebt helemaal gelijk hoor.. , en verder

[ Bericht 24% gewijzigd door Resonancer op 24-01-2007 14:45:10 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45630218
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:35 schreef Resonancer het volgende:
Loden korrels ook, ligt er net aan hoe groot ze zijn he?

Dus je hebt helemaal gelijk hoor..
Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_45630380
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_45630696
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef Resonancer het volgende:
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.
Dat ik niet overal op reageer hoeft niet te betekenen dat ik de topics niet doorlees.

Er wordt enkel nogal gezwenkt en gedraaid door dees en geen.
Dan weer zit er een stof door die mindcontrol beoogt, dan weer dat, dan weer dat.
Bovendien wordt er vaak in cirkeltjes geredeneerd.

Volgens mij komen de believers en non-believers er toch niet uit, ze zijn nou eenmaal beiden van hun gelijk overtuigd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:35:25 #299
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_45637927
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels... sorry hoor.

Het gaat juist om partikels.
Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit... Dat jij de vergelijking met gelode bezine erbij haalt moet je niet op mij af proberen te schuiven. Die fout maakte jij en ik verbeterde je.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_45639174
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit... Dat jij de vergelijking met gelode bezine erbij haalt moet je niet op mij af proberen te schuiven. Die fout maakte jij en ik verbeterde je.
gelode benzine = korrels lood?

Ik vind die vgl geen fout, i.i.g geen fout die feitelijk te checken is, jij zegt niet te weten wat chemtrails zijn of waar ze uit bestaan, of hoe ze worden gemaakt, dus al zou ik het vergelijken met mais door het kippenvoer... whatever.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')