Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?quote:
Zo letterlijk vat ik die uitspraak niet op. Misschien ff het hele artikel lezen zodat je kunt zien in welke context deze uitspraak gedaan is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dus laten we natuurkunde/scheikunde overboord gooien en het wagen op 'een teken van boven' ?
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:49 schreef RabarberKing het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een antwoord bedacht op deze vraag?
Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Meerdere antwoorden mogelijk op 'n vraag met de ingebakken veronderstelling dat er dingen gedaan worden omdat ze "slim" zouden zijn. Met die veronderstelling ben ik het oneens, maar goed..
'N greep uit mogelijke antwoorden: Het intereseert de NAVO weinig of die motoren herrie maken, vies zijn, slijten.
De NAVO gebruikt voor uitvoeren van hun project Deep Shield e.a. het liefst de oude (bijna) versleten motoren, wie weet zijn het juist wel die smerige AWACS die de dikste strepen achterlaten. Volgens mij lopen ook die motoren op JP8.
Waarom de NAVO (nog) niet investeert:
Opwaarderen met de Pratt & Whitney TF33 turbofan motoren kost ongeveer ¤ 700 miljoen. Deze kosten moeten worden opgebracht door de NAVO, Nederland draagt slechts 3% bij aan het totale budget, maar krijgt wel 100% van het lawaai. De andere landen betalen dus 97% en hebben geen enkele overlast.
Ze horen eigenlijk in 'n museum thuis.
http://www.nationalmuseum.af.mil/factsheets/factsheet.asp?id=879
Iemand die de trails (en AWACS) ook opvalt.
http://zulu.messageboard.nl/12530/viewtopic.php?p=1030
AWAC, what's in a name..
Alcoa World Alumina and Chemicals (AWAC)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Suralco
Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer onwaarschijnlijke mogelijkheid... Met een dergelijke slijtage lijkt me dat die vliegtuigen nauwlijks meer de kans krijgen om te vliegen zonder dat ze om de haverklap met een kapotte motor uit de lucht komen zetten.
quote:Because of its higher flash point, JP-8 does not fully combust in jet engines and more of it comes out of the back of the aircraft than when other fuels are used.
Tungsten, a metal used in hardening tools ( jet turbine blades) and military ammunition, has recently drawn the attention of federal researchers investigating two childhood leukemia clusters in Fallon, Nevada and Sierra Vista, Arizona.
Tungsten is used to harden turbine blades in jet engines, Aluminum Oxide is an abrasive. If Aluminum Oxide was being directly injected into jet engines as some have claimed, well you get my drift (their drift actually)
http://www.rense.com/general35/chemleuk.htm
quote:WHEREAS, unmarked aircraft are daily painting American skies with bio-hostile substances; and
WHEREAS, aircraft which carry no identifying markings can not be identified as American and are, therefore, presumed to be hostile aircraft; and
WHEREAS, these unmarked aircraft have been proven to be emitting substances which drift to the ground and are hostile to the health and well-being of American citizens;
THEREFORE, it is concluded that Americans are, and have been for years, under attack and have become the victims of BIOCHEMICAL WARFARE.
We, the People, further DEMAND an immediate, thorough and honest investigation into what the substance called "chemtrails" actually consists of and discover the true purpose of spraying America (and its people) with harmful substances. Such investigation will include independent, impartial experts, as well as ordinary citizens.
http://new.petitiononline.com/t401/petition.html
Lijkt me niet zo moeilijk voor te stellen toch? Gooi metaalschilfers door een systeem met nauwe toleranties heen en je beschadigt het of laat het vastlopen. De vergelijking met gelode benzine gaat niet op. Dat waren geen losse loden korrels ofzoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dergelijke slijtage ? Ik heb daar geen gegevens over, dus vertel s ?
Onze benzine is ook nog niet zolang loodvrij, en daar hebben toch heel veel auto's prima op gereden.
Ik heb een paar willekeurige publicaties gelezen en die waren gericht op directe blootstelling. Wat heeft dat te maken met mogelijke sporen in de lucht?quote:JP8 is zonder extra (motortechnische onnodige) toevoegingen al erg genoeg, vooral voor hen die nabij 'n vliegveld wonen.
http://www.jp8.org/Witten_JP8.htm
Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?quote:Nogmaals men kan erin stoppen wat men wil zolang dit technisch haalbaar is,
http://www.afrlhorizons.com/Briefs/June01/PR0008.html
(De EPA /RIVM controleert het wel...right)
en dit kan van alles zijn, alhoewel Thorium/Barium wel erg voor de hand ligt:
En je eigen mening over dat stukje propaganda ?quote:
Ik heb getekend, zegt dat voldoende?quote:Op zondag 21 januari 2007 04:35 schreef ChOas het volgende:
[..]
En je eigen mening over dat stukje propaganda ?
Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat lijkt mij dus niet technisch haalbaar om de eerder genoemde reden. Misschien dat er een werktuigbouwkundige in de zaal is die het duidelijker uit kan leggen?
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdfquote:In 1997, Teller publicly outlined his proposal to use aircraft to scatter in the stratosphere millions of tons of electrically-conductive metallic materials, ostensibly to reduce global warming.32
Shortly after Teller’s presentation, the public began seeing frenetic chemtrailing. In 2000, CBS News admitted that scientists were "looking at drastic solutions for global warming, including manipulating the atmosphere on a massive scale." CBS confirmed that the plan to load the air with tiny particles would "deflect enough sunlight to trigger global cooling."33
Teller estimated that commercial aircraft could be used to spew these particles at a cost of 33 cents a pound.34 This gives credence to a report by an airline manager, forced by a compulsory non-disclosure agreement to remain anonymous, that commercial aircraft have been co-opted to assist the military in consummating Project Cloverleaf.35 A 1991 Hughes aircraft patent confirms that sunscreen particulate materials can be run through jet engines.36 A science textbook now used in some public schools discusses the sunscreen project by showing a large orange-red jet with the caption, "Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen." The logo on the plane says "Particle Air."37 The implications of this crucial information should not be understated. A program to make America’s millions of annual jet flights a source of specially designed particulate pollution is serious business.
http://www.proliberty.com/observer/20040501.htm
Duidelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb getekend, zegt dat voldoende?
Een patent is geen bewijs dat het kan....quote:Op zondag 21 januari 2007 13:12 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vraag het Teller 's , lees 's n (school) boek, of n patent.
[..]
http://www.rense.com/general18/scatteringEdTellerwithnotes.pdf
Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een patent is geen bewijs dat het kan....
Lees 's wat over:quote:5.19 Case Study: Solutions for Global Warming
Figure 1- Jet engines running on richer fuel would add particles to the atmosphere to create a sunscreen".
http://www.cplearning.com/SEIe.html
Het gaat ook niet altijd goed, en nogmaals volgens Teller (en 3000 anderen) was dit de goedkoopste manier om 'n sun shield aan te leggen ( en de andere handige millitaire doeleinden natuurlijk)quote:Op zondag 21 januari 2007 14:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Edit:
Bovendien is het dan nogsteeds de vraag hoelang de motor dat kan hebben, hoe praktisch het is op grote schaal toe te passen etc.
Ter lering en "vermaak"quote:Alaska Flight 261
One other observation has been made regarding Welsbach refractory agents - the extreme abrasion characteristics of some of the other patented components, namely, Aluminum Oxide and Silicon Carbide. These materials are extremely high MOH's Hardness and only second in abrasativity to Diamond. These 1 micron and sub-micron dusts, upon falling through the Atmosphere, could conceivably find deposition onto a somewhat, adhesive surface, inside the working flight components of all aircraft traveling through the "grit-plume". The greases used on the Horizontal and Vertical Stabilizers, Ailerons, Flaps and Landing Gear trucks may be seriously damaged with abrasion of metals on the aircraft. A horizontal-stabilizer Jack-Screw continuously coated with these highly abrasive dusts from the Welsbach Refractory materials will cause a gradual milling of the jack-screw metals and cause complete failure, jamming the flight controls into an uncontrollable down or up attitude configuration. We believe that Alaska Airlines Flight 261 was a victim of this unforeseen circumstance. Alaska Flight 261 made daily passage through heavy grit plumes from ChemTrails operations associated with Welsbach Refractory Seeding operations, principally along the West Coast of the US, down throughout Dallas, Texas.
http://www.taxtyranny.ca/(...)les/naturalearth.pdf
quote:I know what chemtrails are and their purpose.
http://www.holmestead.ca/chemtrails/solar.html
Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar als de uitleg van 'n werktuigbouwkundige impliceert dat het niet kan is dat wel bewijs ?
Ik denk dat als de vader van de H-Bom dit bedenkt en 3000 andere wetenschappers het toejuichen, zij vast niet zomaar iets roepen en zeker onderzocht zullen hebben of dit technisch mogelijk is.
(Je hebt dat Patent wel heel snel bekeken overigens)
Wat n onzin leren ze die kinderen;
[..]
Lees 's wat over:
The US Air Force VTRP and the Navy's RFMP
Dan zul je zien dat de wil er zeker is.
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..quote:Op maandag 22 januari 2007 10:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goh anders lees je even beter. Een moter wat rijker laten lopen is wel even iets anders dan een berg metaaldeeltjes er doorheen mikken... Dit gaat over roetdeeltjes.
Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels...sorry hoor.
Het gaat juist om partikels.
Pot verwijt de ketel dus.quote:par·ti·kel (het ~, ~s)
1 [taalk.] klein, onbuigbaar woord
2 deeltje
Lol, .. oh nee je bent waarschijnlijk nog serieus ook..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een metaaldeeltje is geen partikel volgens jou?
Volgens de dikke vanDale:
[..]
Pot verwijt de ketel dus.
Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:35 schreef Resonancer het volgende:
Loden korrels ook, ligt er net aan hoe groot ze zijn he?
Dus je hebt helemaal gelijk hoor..![]()
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar goed, dat zijn futiliteiten, je hebt nog niet inhoudelijk op die post gereageerd.
Dat ik niet overal op reageer hoeft niet te betekenen dat ik de topics niet doorlees.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:47 schreef Resonancer het volgende:
Pas n keer of 10 denk ik, en dat zou je weten als je de moeite zou nemen om dit topic en de voorgangers door te lezen.
Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit...quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En waar zeg ik dan dat dat het geval is? Over beter lezen gesproken..
Loden korrels...sorry hoor.
Het gaat juist om partikels.
gelode benzine = korrels lood?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bent ook erg goed in dingen verdraaien he. Het gaat over de slijtage van metaaldeeltjes die je door de motor gooit...Dat jij de vergelijking met gelode bezine erbij haalt moet je niet op mij af proberen te schuiven. Die fout maakte jij en ik verbeterde je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |