Misschien straks, nu zie ik alleen een clown. Ga een ander topic verpesten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:33 schreef clowncloon het volgende:
oh jee, nu komen vast de chemtrails paranoide idioten weer...
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:36 schreef junkie19 het volgende:
- Wie zijn verantwoordelijk voor deze strepen?
- Wat is het doel van deze strepen?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:31 schreef junkie19 het volgende:
- Hoe vaak en waar zie jij deze strepen? Dagelijks, in de lucht
- Wat zijn deze strepen? De uitlaatgassen van vliegtuigen
- Wie zijn verantwoordelijk voor deze strepen? Vliegtuigen
- Wat is het doel van deze strepen? Het vervuilen van de atmosfeer
nou ja sorry hoor maar je vraagstelling is ZO suggestief. Het is gewoon duidelijk dat jij op chemtrails doeltquote:Op woensdag 23 maart 2005 12:35 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Misschien straks, nu zie ik alleen een clown. Ga een ander topic verpesten.
Dat zijn geen uitlaatgassen, dat is condens.quote:
Gemengt met condens inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zijn geen uitlaatgassen maar dat is condens.
Ownee, chemtrails!
1. Als je het antwoord al weet, waarom dan de vraag stellen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:41 schreef junkie19 het volgende:
ik zal alvast verklappen dat het geen uitlaatgassen zijn, maar deeltjes alimunium en barium. Ik moet nu helaas weg, ben er morgen weer.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:41 schreef junkie19 het volgende:
ik zal alvast verklappen dat het geen uitlaatgassen zijn, maar deeltjes alimunium en barium. Ik moet nu helaas weg, ben er morgen weer.
Ja das heel leuk, maar waarom?quote:Toxicologie en veiligheid
Alle in water en zuur oplosbare barium verbindingen zijn zeer giftig omdat zij kunnen leiden tot het opzwellen van de hersenen en lever en schade aanrichten in de nieren en hart. Grote hoeveelheden kunnen verlamming en zelfs dood tot gevolg hebben. Zuiver barium moet onder olie worden bewaard om te voorkomen dat het aan de lucht ontbrandt.
quote:In de zomerlucht laten vliegtuigen soms duidelijk hun sporen achter als krijtstrepen.
Zo’n streep is slechts waterdamp. Ze ontstaat, doordat uitlaatgassen van vliegtuigmotoren de hoeveelheid waterdamp en roetdeeltjes in de lucht doet toenemen. Dit gebeurt op zo’n tien kilometer hoogte waar het meer dan veertig graden vriest. Koude lucht kan maar weinig waterdamp bevatten, waardoor extra waterdamp in de lucht bij een bepaalde temperatuur en
luchtvochtigheid tot wolken van ijskristallen leidt. Doorgaans lossen de condensstrepen binnen een paar minuten tot een half uur vanzelf op. Als ze langer blijven hangen, betekent het dat er een weersomslag op komst is.
Bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |