abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45495376
En verder
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:52:54 #2
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45495468
test.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45495526
Gooi nr 3 maar weer open, Triggershot, of leg hier even uit waarom niet.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45495546
Ik vind het een beetje zuur, deze gang van zaken. En dat net nu JAM het Zijn heeft doorgrond.
pi_45495570
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:55 schreef OllieA het volgende:
Gooi nr 3 maar weer open, Triggershot, of leg hier even uit waarom niet.
Het is al reeds bekend bij JAM
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:59:49 #6
37950 JAM
pi_45495605
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef Bazyx het volgende:
Ik vind het een beetje zuur, deze gang van zaken. En dat net nu JAM het Zijn heeft doorgrond.
Zo ook ik, zo ook ik. Ik betreur dit ten zeerste en keur de beslissingen van de moderator dan ook af.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45495622
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef Bazyx het volgende:
Bazyx! Je leeft! Weest overtuigd van mijn eeuwige trouw!

Ik fluister, want anders handhaaft Triggershit de kwaliteit.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45495655
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is al reeds bekend bij JAM
Bij mij is het nog niet bekend, en ik ben ook een user.
Ach, was puntloos er nog maar.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:03:11 #9
37950 JAM
pi_45495674
Het schijnt zo te zijn dat een prachtig debat over het verstaan van het Zijn als door-tot-zichzelf-namens-ruisloos-gaan-van-het-talige gesneuveld is vanwege de presentatie. Heer T. is mij op dit moment aan het informeren hoe dit te omhullen, wil het op dit subforum levensvatbaar zijn.
pi_45495742
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:03 schreef JAM het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat een prachtig debat over het zijn als door-tot-zichzelf-namens-ruisloos-gaan-van-het-talige gesneuveld is door de presentatie. Heer T. is mij op dit moment aan het informeren hoe dit te omhullen, wil het op dit subforum levensvatbaar zijn.
Ach, achterkamertjespolitiek...
Dan zie je toch die schaamteloos vermagerde meiden van de Keileweg voor je, die zich met een user terugtrekken om een dealtje te maken. Jammer!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:07:57 #11
37950 JAM
pi_45495769
.
pi_45495987
Aangepast
pi_45496021
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 01:01 schreef OllieA het volgende:

[..]

Bij mij is het nog niet bekend, en ik ben ook een user.
Ach, was puntloos er nog maar.
Wanneer JAM zijn topics opent met een serieuzer jas, wellicht dat het kans heeft.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 07:19:04 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45497642
Soort van tvp, maar dan anders.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 07:47:07 #16
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_45497768
Betekent deze TT niet dat gebeden hier verhoord dienen te worden?
'Nuff said
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:22:11 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45498004
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 07:47 schreef Doffy het volgende:
Volgens jou bestaat God toch niet?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 08:26:45 #18
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45498038
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Sommige mensen nemen geen risico
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_45501354
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 07:47 schreef Doffy het volgende:
Nee, want Elohim luistert niet naar mij
Allah wel
pi_45507094
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dank je. Wat zou er naar jouw mening verbeterd kunnen worden in het algemene moderatiebeleid?
Nou ja, dat heb ik al gezegd: paranormale claims naar TRU verwijzen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:54:53 #21
27698 Doffy
pi_45511377
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Noem het dan geen klaagmuur Er wordt mij hier een religie opgedrongen
'Nuff said
pi_45536762
We hebben een probleem.
Het broeikaseffect #2
Global Warming II

Mergen?
pi_45537168
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:18 schreef Genverbrander het volgende:
We hebben een probleem.
Het broeikaseffect #2
Global Warming II

Mergen?
Is goed
pi_45541375
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is goed
Bedankt!
pi_45590603
waarom heb ik geen rechten meer om te posten in het topic over evoultie voor mij en die andere knakker?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:19:48 #26
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45590759
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:
waarom heb ik geen rechten meer om te posten in het topic over evoultie voor mij en die andere knakker?
Omdat het topic "vol" is (bij 300 posts sluit een topic automatisch).
pi_45598735
Triggershot leg eens uit waarom er geen discussiewaarde in dit topic zit?
pi_45598825
Waarin tref jij een potentieel discussiewaarde?
pi_45599003
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:49 schreef Triggershot het volgende:

Waarin tref jij een potentieel discussiewaarde?
Het wel of niet waar zijn van elke definitie, stelling, axioma's en de bewijzen. De zesde stelling alleen al is een discussie waard: "VI. Door God versta ik een volstrekt oneindig wezen, dat is een zelfstandig wezen met oneindig vele eigenschappen, waarvan elke de eeuwige en oneindige wezenheid uitdrukt."

Of wil jij hier beweren dat het grootste werk van een van de grootste rationalisten niet discussiewaardig is?
pi_45599209
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:53 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Het wel of niet waar zijn van elke definitie, stelling, axioma's en de bewijzen. De zesde stelling alleen al is een discussie waard: "VI. Door God versta ik een volstrekt oneindig wezen, dat is een zelfstandig wezen met oneindig vele eigenschappen, waarvan elke de eeuwige en oneindige wezenheid uitdrukt."
Bovenstaande hoorde dus in de OP van de door jou geopende topic, wanneer je dat wel had gedaan met punten waarmee jij het eens bent en toelicht waarom je het wel/niet eens bent was er meer kans op een discussie.
quote:
Of wil jij hier beweren dat het grootste werk van een van de grootste rationalisten niet discussiewaardig is?
Ik beweer te menen dat jouw OP(zoals het is opgesteld) geen discussiewaarde bevat, dat geeft niets weg van Spinoza's meesterwerken, wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2007 16:00:50 ]
pi_45599354
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:59 schreef Triggershot het volgende:

Bovenstaande hoorde dus in de OP van de door jou geopende topic, wanneer je dat wel had gedaan met punten waarmee jij het eens bent en toelicht waarom je het wel/niet eens bent was er meer kans op een discussie.

Ik beweer te menen dat jouw OP(zoals het is opgesteld) geen discussiewaarde bevat, dat geeft niets weg van Spinoza's meesterwerken, wel?
Ik heb drie woorden voor je: flikker toch op. Zielige moderators hier op Fok!.
pi_45599412
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:03 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Ik heb drie woorden voor je: flikker toch op. Zielige moderators hier op Fok!.
Een prettige dag verder en geniet van de warme weer zou ik zeggen
pi_45599572
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:05 schreef Triggershot het volgende:

Een prettige dag verder en geniet van de warme weer zou ik zeggen
Fuck u.
pi_45599607
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:09 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Fuck u.
Nee, maar toch bedankt.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:13:14 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45599724
Ik stel voor dat -Angelus- eerst wat aan fatsoen gaat werken voor hij weer in dit topic post.
pi_45599851
-alicey: Zie mijn reactie.-

[ Bericht 93% gewijzigd door Alicey op 23-01-2007 16:33:47 ]
pi_45600682
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:16 schreef -Angelus- het volgende:

-alicey: Zie mijn reactie.-
Je reactie zegt me helemaal niets ... zoals ik al eerder heb aangegeven ik vind je een onbekwame moderator.

Belachelijk hoe jij en die andere onbekwame moderator modereren. Doet me denken aan topic Welke levensbeschouwing heeft de beste antwoorden? was ook al zo'n belachelijke discussie ... je zin proberen door te drijven. Wat is het nut van de poll? Een verhaal moeten houden om een topic open te krijgen ... belachelijk. Je bent niet blij met discussie jullie denken dat het om jullie draait. Respect voor iemand die een topic opend is jullie vreemd

Wat begrijpelijk is voor jouw als je alleen in het leven staat heb je al gauw aandacht tekort. Daarnaast vind ik je nog steeds een eerste klas onbenul ... nee, ik ben niet vergeten dat jij degene was die eerste kans nam om in het verleden te roepen troll, ban hem, en luister niet naar hem. Net als toen ben je nog steeds dezelfde .
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:44:54 #38
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45600893
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Je reactie zegt me helemaal niets ... zoals ik al eerder heb aangegeven ik vind je een onbekwame moderator.
Dat mag. Dan nog mag je me op een normale manier aanspreken.
quote:
Belachelijk hoe jij en die andere onbekwame moderator modereren. Doet me denken aan topic Welke levensbeschouwing heeft de beste antwoorden? was ook al zo'n belachelijke discussie ... je zin proberen door te drijven. Wat is het nut van de poll? Een verhaal moeten houden om een topic open te krijgen ... belachelijk. Je bent niet blij met discussie jullie denken dat het om jullie draait. Respect voor iemand die een topic opend is jullie vreemd
In WFL worden (zij het vrij beperkte) eisen gesteld aan een topic. Die zijn allen in de FAQ te vinden. Dat je te lui bent om die te lezen danwel het er niet mee eens bent is iets waar ik weinig aan kan doen.
quote:
Wat begrijpelijk is voor jouw als je alleen in het leven staat heb je al gauw aandacht tekort. Daarnaast vind ik je nog steeds een eerste klas onbenul ...
Het wordt wel een beetje een R&P topic nu..
quote:
nee, ik ben niet vergeten dat jij degene was die eerste kans nam om in het verleden te roepen troll, ban hem, en luister niet naar hem. Net als toen ben je nog steeds dezelfde .
Deze mag je onderbouwen, want dingen als "ban hem" of "luister niet naar hem" heb ik nooit gezegd. Hooguit heb ik een ban request gedaan voor iemand, maar dat laat ik achter de schermen aan een FA over en zal ik niet toe oproepen voor de schermen. Het kan zijn dat ik trolling heb geconstateerd. Voor de rest wacht ik je onderbouwing van je beschuldigingen af.
pi_45601585
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Alicey het volgende:

Dat mag. Dan nog mag je me op een normale manier aanspreken.
Ik vondt troll in het verleden ook nooit normaal jij blijkbaar wel ... dus volgens mijn kijk je niet zo nauw.
quote:
In WFL worden (zij het vrij beperkte) eisen gesteld aan een topic. Die zijn allen in de FAQ te vinden. Dat je te lui bent om die te lezen danwel het er niet mee eens bent is iets waar ik weinig aan kan doen.
Deze regels zijn op geen enkele manier te gebruiken om dit topic te sluiten. En anders mag je wel eens uitleggen waarom een topic als kaarsen wel open blijft? Nou doe een poging zou ik zeggen ...
quote:
Het wordt wel een beetje een R&P topic nu..
Zeer zeker en het zit nog steeds zeer diep.
quote:
Deze mag je onderbouwen, want dingen als "ban hem" of "luister niet naar hem" heb ik nooit gezegd. Hooguit heb ik een ban request gedaan voor iemand, maar dat laat ik achter de schermen aan een FA over en zal ik niet toe oproepen voor de schermen. Het kan zijn dat ik trolling heb geconstateerd. Voor de rest wacht ik je onderbouwing van je beschuldigingen af.
Kijk maar naar je posthistorie in 2005 ... of leidt je plotseling aan geheugenverlies?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:11:57 #40
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45601874
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:04 schreef -Angelus- het volgende:

Ik vondt troll in het verleden ook nooit normaal jij blijkbaar wel ... dus volgens mijn kijk je niet zo nauw.
Je weet wat trollen is?
quote:
Deze regels zijn op geen enkele manier te gebruiken om dit topic te sluiten. En anders mag je wel eens uitleggen waarom een topic als kaarsen wel open blijft? Nou doe een poging zou ik zeggen ...
Bij een topic als kaarsen had de TS misschien wat meer onderzoek mogen doen, maar TS smijt daar niet een linkje met 486 pagina's neer zonder samenvatting of eigen visie, dat is alvast een verschil.
quote:
Zeer zeker en het zit nog steeds zeer diep.
quote:
Kijk maar naar je posthistorie in 2005 ... of leidt je plotseling aan geheugenverlies?
Ik ken niet mijn hele post history uit mijn hoofd en al helemaal niet eventuele verbasteringen of verdraaiingen die daarvan worden gemaakt. Voel je vrij om mijn geheugen op te frissen wanneer je werkelijk denkt dat daar het probleem zit.
pi_45602671
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef Alicey het volgende:

Je weet wat trollen is?
Jij weet wat een stuk onbenul is?
quote:
Bij een topic als kaarsen had de TS misschien wat meer onderzoek mogen doen, maar TS smijt daar niet een linkje met 486 pagina's neer zonder samenvatting of eigen visie, dat is alvast een verschil.
Bij een topic als kaarsen had de TS misschien wat meer onderzoek mogen doen. Haha, laat me toch niet lachen. Kun je nagaan iemand die tijd investeerd door een link te plaatsen, te antwoorden dat alleen de eerste 20 pagina's van belang zijn ... is zeker niet hulpvaardig genoeg. Maar het aantal pagina's is dus van belang voor je, het staat op de voorgrond. Welnu dan ik blijkbaar de conclusie trekken dat je geen tijd wil investeren in een topic. Alles moet aangereikt worden niet waar, het liefst op een gouden schaaltje, niet denken ... niet even ergens de moeite voor nemen. Verdiepen is je vreemd he? En de eigen visie ontvouwt zich vanzelf wanneer ik denk dat ik een gesprekpartner heb.

En het volgende punt dat belachelijk is, vervolgens ga je deze post in het Kaarsen. plaatsen.
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:13 schreef Alicey het volgende:
pberends, heb je hier zelf al over nagedacht of onderzoek naar gedaan? Wat kwam daaruit als (voorlopige) conclusie?
Belachelijk een discussie over kaarsen wordt belangrijker gevonden dan een eventuele discussie over Ethica, en dat in een forum genaamd Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing. En nu kan er plotseling wel gevraagd worden wat de mening is van de TS ... in mijn geval komt het niet verder dan een onbeschofte
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 15:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Vast wel, maar ik zie geen discussie waarde in je topic/OP.
quote:
Ik ken niet mijn hele post history uit mijn hoofd en al helemaal niet eventuele verbasteringen of verdraaiingen die daarvan worden gemaakt. Voel je vrij om mijn geheugen op te frissen wanneer je werkelijk denkt dat daar het probleem zit.
Ik hoef jouw geheugen niet op te frissen ... en er is geen enkele verbastering of verdraaiing. Je vondt altijd heel normaal om in je rol van moderator een ander zo zwart mogelijk te maken. Zegt wel iets over een persoons karakter moet ik zeggen.
pi_45604007
Poeh, poeh, mijnheer u bent wel erg op de man aan het spelen, ik kan u wel verzekeren dat dat niet de bedoeling is op FOK! en in WFL het dus ook niet getolereerd zal worden.

Overigens hebben we helemaal niets tegen een discussie over ethica, maar presenteer wel iets, dump je eigen mening, je vragen en wat je laat twijfelen over eventueel mogelijke multiple choices, met een presentabeler OP was je er wel gekomen, maar zelfs dat was er niet.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:01:16 #43
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45605600
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 17:37 schreef -Angelus- het volgende:

Ik hoef jouw geheugen niet op te frissen ... en er is geen enkele verbastering of verdraaiing. Je vondt altijd heel normaal om in je rol van moderator een ander zo zwart mogelijk te maken. Zegt wel iets over een persoons karakter moet ik zeggen.
Ik denk eerder dat je me teveel credits toespeelt.
  woensdag 24 januari 2007 @ 10:21:17 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_45623078
mijn topic is ten onrechte in onzin geplaatst. Het is bedoeld als een ethische discussie in hoeverre je mag gaan in opofferingen voor een groter doel.

Gaarne dit topic opschonen en terugplaatsen in één van de serieuze discussiefora.

"methode Westerling" DE oplossing voor Irak.(?)

Indien niet wfl (ik zie niet in waarom niet, maargoed) dan wel een andere, waar over dit soort zaken een serieuze discussie gevoerd kan worden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_45623114
Ok, BHFH. Een discussie over utilitarisme ahw dus? We gaan het proberen.
pi_45722124
Advaita & Zen
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:57 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Waarom zou het volgens jou in TRU meer aandacht krijgen?
pi_45722147
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:17 schreef The_Shining het volgende:
Advaita & Zen
[..]
Het hoefde niet zo zeer dat het in TRU meer aandacht zou krijgen, het was meer om te kijken of het meer effect daar zou hebben. Er is overleg geweest met de mods van TRU etc.
pi_45722279
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:18 schreef Triggershot het volgende:
Het hoefde niet zo zeer dat het in TRU meer aandacht zou krijgen, het was meer om te kijken of het meer effect daar zou hebben. Er is overleg geweest met de mods van TRU etc.
Oh, ok.
pi_45722385
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:24 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Oh, ok.
Als je het graag in WFL wilt is het geen probleem
pi_45722544
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:29 schreef Triggershot het volgende:
Als je het graag in WFL wilt is het geen probleem
Ik vroeg het uit nieuwsgierigheid, niet afkeuring.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:06:39 #51
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_45860829
Triggershot. Volgens sommige moslims zijn de ouders van de wees Mohammed weldegelijk moslim hoor. In Pakistan is er bijvoorbeeld iemand voor ter dood veroordeeld die het tegendeel beweerde.

Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:08:40 #52
60090 Akkersloot
pi_45860892
Hoe valt dit slotje te rijmen met je eerdere uitspraak van de ouders van Mohammed geen moslims waren ?

Naar welke moslims zijn alle Abdullah's en Yasmina's genoemd
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_45860894
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:06 schreef Akkersloot het volgende:
Triggershot. Volgens sommige moslims zijn de ouders van de wees Mohammed weldegelijk moslim hoor. In Pakistan is er bijvoorbeeld iemand voor ter dood veroordeeld die het tegendeel beweerde.

Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ?
Nee, AKje zijn ze niet, was ook zoals jij zei onmogelijk, Mohammed werd zo een 34 jaar na het overlijden van zijn moeder profeet geworden, ze waren hanief.
pi_45860945
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef Akkersloot het volgende:
Hoe valt dit slotje te rijmen met je eerdere uitspraak van de ouders van Mohammed geen moslims waren ?

Naar welke moslims zijn alle Abdullah's en Yasmina's genoemd
Als de vader van Mohammed al heette voor de Islam, hoe maak je dan een link tussen Islam en Abdullah?
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:10:01 #55
60090 Akkersloot
pi_45860946
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef Triggershot het volgende:
Nee, AKje zijn ze niet, was ook zoals jij zei onmogelijk, Mohammed werd zo een 34 jaar na het overlijden van zijn moeder profeet geworden, ze waren hanief.
En wat is hanief dan ?

En naar welke vroege volgelingen van Mohammed zijn onze abdullah's en yasmina's dan genoemd
pi_45860983
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

En wat is hanief dan ?
Monotheist a la Abraham.
quote:
En naar welke vroege volgelingen van Mohammed zijn onze abdullah's en yasmina's dan genoemd
Geen. Abdullah betekent dienaar van God en Yasmina is een naam voor een bloem.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:11:19 #57
60090 Akkersloot
pi_45860997
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als de vader van Mohammed al heette voor de Islam, hoe maak je dan een link tussen Islam en Abdullah?
Oh modje. Volgens moslims was er weldelijk islam voor mohammed. Adam en Eva, Noach, Abraham ect.
pi_45861049
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Oh modje. Volgens moslims was er weldelijk islam voor mohammed. Adam en Eva, Noach, Abraham ect.
Ja, moslims in de zin van mensen die zich hebben overgeven aan de wil van God, niet in de zin van een Mohammedaan.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:14:02 #59
60090 Akkersloot
pi_45861104
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:11 schreef Triggershot het volgende:
Monotheist a la Abraham.
Nee de ouders van Mohammed waren gewoon polytheisten zoals de rest van Mekka. Met de maangod als hun belangrijkste vereerde God.
quote:
Geen. Abdullah betekent dienaar van God en Yasmina is een naam voor een bloem.
En jij wil ons wijs maken dat heel toevallig die namen binnen de islam als voornamen zijn ingeslopen en niets met de ouders van de wees "profeet" Mohammed te maken heeft.

Het is toch tijd dat je mijn topic weer open gooit als je onafhankelijk over wilt komen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:14:59 #60
60090 Akkersloot
pi_45861131
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, moslims in de zin van mensen die zich hebben overgeven aan de wil van God, niet in de zin van een Mohammedaan.
Ja dat is jouw sprookje. En dan nu het topic graag terug open.
pi_45861205
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee de ouders van Mohammed waren gewoon polytheisten zoals de rest van Mekka. Met de maangod als hun belangrijkste vereerde God.
OK.. dus was je topic ook onnodig.
quote:
En jij wil ons wijs maken dat heel toevallig die namen binnen de islam als voornamen zijn ingeslopen en niets met de ouders van de wees "profeet" Mohammed te maken heeft.
"Ons" beetje last van schizofrenie? Verder waren al eeuwen voor de Islam Joden met naam van Abdullah... Yasmina is dan ook niets Islamitisch.. Is gewoon een naam voor een bloem.
quote:
Het is toch tijd dat je mijn topic weer open gooit als je onafhankelijk over wilt komen.
Ik ben afhankelijk van Foksbeleid
pi_45861241
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja dat is jouw sprookje.
Hou je dan ook niet bezig met mijn sprookje.

pi_45868494
Hmmm, het sloot wel aan bij mijn gedachten over de ouders van Abraham en hun verering van de maangod, maar ik twijfel al de hele week of ik het topic "zonne- en maanscyclus bij oude volkeren" zal doorzetten. Ik had het gevoel "daar komt gekibbel van" toen ik de laatste post in het topic las.
Wilde eigenlijk een antropologische discussie, maar het komt teveel op bijbelse terreinen. Middenoosten is natuurlijk ook belangrijk als een kruispunt van culturen in de oudheid, maar het kan misschien toch te gevoelig liggen.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_45868704
Doe het alsnog gerust
pi_45869066
Thxs, Zal nog wel even goed nadenken over de juiste manier van verwoorden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  maandag 5 februari 2007 @ 21:16:59 #66
60090 Akkersloot
pi_46021108
Trigger: Ouders wees Mohammed geen moslim maar monotheisten. heeft niets met Mohammed is de gezant van God (en Ali de wali van God) te maken.

Je bent erg partijdig Triggershot. Vooral gezien je beweert dat de ouders van Mohammed geen moslim maar wel monotheisten zouden zijn geweest.

Mijn topic Trigger: Ouders wees Mohammed geen moslim maar monotheisten. a.u.b. terug open.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:23:47 #67
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46021363
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:16 schreef Akkersloot het volgende:
Trigger: Ouders wees Mohammed geen moslim maar monotheisten. heeft niets met Mohammed is de gezant van God (en Ali de wali van God) te maken.

Je bent erg partijdig Triggershot. Vooral gezien je beweert dat de ouders van Mohammed geen moslim maar wel monotheisten zouden zijn geweest.

Mijn topic Trigger: Ouders wees Mohammed geen moslim maar monotheisten. a.u.b. terug open.
Zullen we het zo doen dat ik ergens een leven verstop en dat jij hem dan gaat zoeken?
  maandag 5 februari 2007 @ 22:07:10 #68
60090 Akkersloot
pi_46023154
quote:
Op maandag 5 februari 2007 21:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zullen we het zo doen dat ik ergens een leven verstop en dat jij hem dan gaat zoeken?
Is dat een antwoord op de vraag waarom de ouders van de wees mohammed geen moslim waren volgens Triggershot maar wel monotheisten ? De meeste Mekkanen waren toen immers polytheisten.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:10:35 #69
27698 Doffy
pi_46023310
'Nuff said
  maandag 5 februari 2007 @ 22:11:43 #70
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46023361
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Is dat een antwoord op de vraag waarom de ouders van de wees mohammed geen moslim waren volgens Triggershot maar wel monotheisten ? De meeste Mekkanen waren toen immers polytheisten.
Als je met bronnen aan gaat komen en op een fatsoenlijke manier gaat discussieren mag je wat mij betreft een nieuwe poging wagen met een topic over de vraag de religie van de ouders van Mohammed.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:15:12 #71
60090 Akkersloot
pi_46023497
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:10 schreef Doffy het volgende:
Al antwoord op de vraag ofdat Turkse tegenstanders van het islamitisch hoofddoekje ook xenofoob zijn ?
  maandag 5 februari 2007 @ 22:21:05 #72
60090 Akkersloot
pi_46023728
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:11 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je met bronnen aan gaat komen en op een fatsoenlijke manier gaat discussieren mag je wat mij betreft een nieuwe poging wagen met een topic over de vraag de religie van de ouders van Mohammed.
Daar heb ik geen bronnen voor nodig. Mohammeds vader stierf voor de geboorte van Mohammed en de moeder van Mohammed toen hij 6 was. Dus kunnen zij nooit volgeling van hun zoontje als profeet zijn geweest aangezien hij zijn eerste "visioenen" 34 jaar later kreeg.

De meeste Mekkanen waren destijds polytheistisch. Van de stam van Mohammeds vader was de Maangod de belangrijkste God.

Triggershot brengt dat de ouders van Mohammed monotheisten waren als een vaststaand feit. Dus waarom dan geen discussie ?
pi_46023978
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:21 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Daar heb ik geen bronnen voor nodig. Mohammeds vader stierf voor de geboorte van Mohammed en de moeder van Mohammed toen hij 6 was. Dus kunnen zij nooit volgeling van hun zoontje als profeet zijn geweest aangezien hij zijn eerste "visioenen" 34 jaar later kreeg.

De meeste Mekkanen waren destijds polytheistisch. Van de stam van Mohammeds vader was de Maangod de belangrijkste God.

Triggershot brengt dat de ouders van Mohammed monotheisten waren als een vaststaand feit. Dus waarom dan geen discussie ?
Zit niet constant mijn woorden te verdraaien Akkersloot:
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ze waren volgens Mohammed allemaal profeten van DE GOD, en of de ouders van Mohammed nou monontheisten waren of niet, heeft de Islam geen overeenstemmende mening.

Als je geen bronnen hebt, referenties of een serieus en discussiewaardig OP blijft je topic dicht.
  maandag 5 februari 2007 @ 22:28:00 #74
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46024008
't is graag of neit hoor Akkersloot.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:50:14 #75
60090 Akkersloot
pi_46050809
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef Triggershot het volgende:
Als je geen bronnen hebt, referenties of een serieus en discussiewaardig OP blijft je topic dicht.
Wat ? Ik kan jou zelf als bron aanvoeren. Gezien jij stellig beweert dat de ouders van Mohammed, hoewel ze hun zoontje als "profeet" nooit gezien hebben, monotheisten waren.
pi_46050990
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:50 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wat ? Ik kan jou zelf als bron aanvoeren. Gezien jij stellig beweert dat de ouders van Mohammed, hoewel ze hun zoontje als "profeet" nooit gezien hebben, monotheisten waren.
Vertrouw jij mij als bron?

Akkersloot elke topic die jij opent wordt individueel bekeken en niet samenhangend met een vorige topic, mocht je het beter kunnen aanpakken in een aanstaande topic, be my guest, maar wees concreet, verwijs ergens naar, referenties, bronnen, stromingen of wat dan ook, niet naar mij

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2007 19:59:38 ]
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:37:26 #77
60090 Akkersloot
pi_46053005
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vertrouw jij mij als bron?

Akkersloot elke topic die jij opent wordt individueel bekeken en niet samenhangend met een vorige topic, mocht je het beter kunnen aanpakken in een aanstaande topic, be my guest, maar wees concreet, verwijs ergens naar, referenties, bronnen, stromingen of wat dan ook, niet naar mij
Oh ben jij een autonome gezaghebbende bron in de islam ?

Je beweert dus dat het geen feit is dat volgens moslims de ouders van de wees "profeet" Mohammed geen moslims, EN geen monotheisten waren.
pi_46053098
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Oh ben jij een autonome gezaghebbende bron in de islam ?

Je beweert dus dat het geen feit is dat volgens moslims de ouders van de wees "profeet" Mohammed geen moslims, EN geen monotheisten waren.
Nee, ik heb je in het topic en hier boven ook gezegd dat er geen overeenstemming is, overigens ga ik geen inhoudelijke discussie met je aan in WFL-FB, als je topic voldoet aan de bovengestelde eisen zal het open blijven.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:09:58 #79
60090 Akkersloot
pi_46054307
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:39 schreef Triggershot het volgende:
Nee, ik heb je in het topic en hier boven ook gezegd dat er geen overeenstemming is, overigens ga ik geen inhoudelijke discussie met je aan in WFL-FB, als je topic voldoet aan de bovengestelde eisen zal het open blijven.
Flauwekul. Je beweert zelf dat de ouders van Mohammed monotheisten waren. Dan moet je niet gaan zeuren dat je zelf geen betrouwbare bron bent

Probeer eens neutraal te zijn en gooi mijn topic a.u.b. weer open.
pi_46055408
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Flauwekul. Je beweert zelf dat de ouders van Mohammed monotheisten waren. Dan moet je niet gaan zeuren dat je zelf geen betrouwbare bron bent

Probeer eens neutraal te zijn en gooi mijn topic a.u.b. weer open.
Ik zou zeggen als je mij niet neutraal vindt, prima mag je vinden, doe een beroep op Aliceys neutraliteit
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:56:08 #81
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46056307
Akkersloot. Open of een topic dat aan de (imo minimale) eisen voldoet die ik heb aangegeven (een eis die voor alle topics in WFL voor iedereen geldt) of doe het niet, maar ga dan ook niet hier zeuren dat het nog niet goed is.

Als je het niet eens bent met de eisen die ik heb gesteld mag je een topic openen in Feedback of mailen naar forum@fok.nl. De feedback-discussie alhier over dat topic is bij deze beeindigd.
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:26:45 #82
60090 Akkersloot
pi_46083729
-alicey : De discussie is beeindigd zei ik.-

[ Bericht 38% gewijzigd door Alicey op 07-02-2007 19:51:02 ]
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:36:10 #83
60090 Akkersloot
pi_46084107
Zo'n persoon is moderator bij wfl

Mohammed is de gezant van God (en Ali de wali van God)

pi_46084247
Ja, want moderator zijn betekent inleveren van je eigen mening?
pi_46084614
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef Akkersloot het volgende:
Zo'n persoon is moderator bij wfl

Mohammed is de gezant van God (en Ali de wali van God)

Ik zie niet helemaal waar je nu precies op doelt.
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:52:12 #86
60090 Akkersloot
pi_46084623
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:39 schreef Triggershot het volgende:
Ja, want moderator zijn betekent inleveren van je eigen mening?
Je lacht iemand uit die niet in je sprookje gelooft.
pi_46084630
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zie niet helemaal waar je nu precies op doelt.
Dat ik zeg dat Lionsguy in zijn eigen droomwereld leeft
pi_46084667
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je lacht iemand uit die niet in je sprookje gelooft.
Nee, ik lach iemand uit die niet het verschil kent tussen Allah en Mohammed, vreemd dat je het niet kunt begrijpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2007 19:55:27 ]
pi_46099570
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:14 schreef Badabingea het volgende:
Jezus aanhangers
uit:
Tegenlicht: Vrienden van God

post voldoet niet aan de richtlijn 'onderbouwen' en 'respecteer elkaar'
Wel bij de opmerking over one-liners.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
pi_46102392
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef Causa het volgende:

[..]

uit:
Tegenlicht: Vrienden van God

post voldoet niet aan de richtlijn 'onderbouwen' en 'respecteer elkaar'
Wel bij de opmerking over one-liners.
Bedankt voor het melden

Sommige oneliners worden wel opzettelijk gelaten in de hoop dat er nog een vruchtbaar discussie uitkomt, mensen die het oppikken en inhoudelijk op in gaan, ik hou het topic in de gaten, mocht uit lopen zal het alsnog gemodereerd worden
pi_46105150
thnx voor je reaktie.
ik dee het uit vrees, aangezien het topic inmiddels allang okay loopt maar zo te zien lokt het verder voor niemand gebagger uit of iets van zulks.
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:20:49 #92
60090 Akkersloot
pi_46180074
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Nee, ik lach iemand uit die niet het verschil kent tussen Allah en Mohammed, vreemd dat je het niet kunt begrijpen.
Lionsguy zei alleen dat Allah een verzinsel is van Mohammed. Jij, die zogenaamd alleen maar "gelooft", gaat dan van Lionsguy zeggen dat hij in een droomwereld leeft.

Rare manier van reageren voor iemand die alleen maar "gelooft".
  zaterdag 10 februari 2007 @ 19:22:10 #93
60090 Akkersloot
pi_46180118
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedankt voor het melden

Sommige oneliners worden wel opzettelijk gelaten in de hoop dat er nog een vruchtbaar discussie uitkomt, mensen die het oppikken en inhoudelijk op in gaan, ik hou het topic in de gaten, mocht uit lopen zal het alsnog gemodereerd worden
Maar tegenwoordig hebben we Triggershot die korte metten maakt met oneliners en zegt dat ze in een droomwereld leven.
pi_46183701
Je zou zeggen dat iemand als jij wel weet waar WFL-FB voor bestaat.

Anyway, mijn gedrag als user in WFL-FB staat niet ter discussie, je begint nu alweer over mijn reactie op Lionsguy, dat had geen betrekking op mijn moderatorschap, danwel invloed op zijn gedrag/post. Dus, gelieve vanaf nu weer posten zoals het verwacht wordt in WFL- FB te posten.
pi_46194007
Doen we tegenwoordig niet meer aan sluitposts?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_46194033
quote:
Op zondag 11 februari 2007 03:37 schreef Jordy-B het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer aan sluitposts?
Het is een voortzetting van deel 1, die sluitpost daar
pi_46194096
Hij heeft even met z'n geschminkte kop op een identiteitsbewijs gestaan, en gelijk denkt meneer dat 'ie zomaar 'n beetje mag baggeren in een serieus subforum...

wat 'n lul, hee...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_46194112
Attention whore, das de God die hij aanbidt.
pi_46194114
Het is al mee naar achter genomen
pi_46194128
Er is trouwens zo'n regeltje over het doorposten na een slotje door mods...
pi_46194138
quote:
Op zondag 11 februari 2007 03:47 schreef Jordy-B het volgende:
Overlegtopic
pi_46194152
quote:
Op zondag 11 februari 2007 03:47 schreef Jordy-B het volgende:
Sorry...

Denk dat OS aan het werven is voor Osama en co. Zie zijn fanatisme.
  zondag 11 februari 2007 @ 10:31:07 #103
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46195978
Volgens mij wilde iemand vannacht posten over de FOK!kerk.
  zondag 11 februari 2007 @ 10:42:11 #104
60090 Akkersloot
pi_46196119
Je had de discussie over de moderatie van "ouders wees mohammed waren moslim" toch gesloten? Je had zelfs een post van mij verwijderd.

en je had gevraagd om maar een topic te open in de FB.

dus waarom sluit je dan het topic WFL-moderatie rond topic "ouders wees Mohammed waren moslim"
  zondag 11 februari 2007 @ 10:43:33 #105
66444 Lord_Vetinari
pi_46196138
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:42 schreef Akkersloot het volgende:
dus waarom sluit je dan het topic WFL-moderatie rond topic "ouders wees Mohammed waren moslim"
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:22 schreef Alicey het volgende:
Klachten over moderatie mogen in het FB-topic. Deze klacht was reeds behandeld. Slotje.
Het is net Aap, Noot, Mies, zo simpel.
  zondag 11 februari 2007 @ 10:50:55 #106
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46196239
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:42 schreef Akkersloot het volgende:
Je had de discussie over de moderatie van "ouders wees mohammed waren moslim" toch gesloten? Je had zelfs een post van mij verwijderd.

en je had gevraagd om maar een topic te open in de FB.

Wat Lord_Vetinari zegt.
  zondag 11 februari 2007 @ 11:15:49 #107
60090 Akkersloot
pi_46196545
quote:
Op zondag 11 februari 2007 10:50 schreef Alicey het volgende:
Wat Lord_Vetinari zegt.
Is dat een antwoord op de vraag hoe volgens Triggershot kan dat de ouders van de wees Mohammed monotheisten waren zonder te vervallen in "feiten" betreffende sprookjesfiguren zoals Abraham ?
  zondag 11 februari 2007 @ 11:16:55 #108
66444 Lord_Vetinari
pi_46196564
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Is dat een antwoord op de vraag hoe volgens Triggershot kan dat de ouders van de wees Mohammed monotheisten waren zonder te vervallen in "feiten" betreffende sprookjesfiguren zoals Abraham ?
Nee, want die vraag hoort niet in FB. Bovendien was dat niet je vraag, dus krijg je daar geen antwoord op in die post. Alweer: het is gewoon loigisch nadenken en de lijn der redenatie volgen.
  zondag 11 februari 2007 @ 11:20:46 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46196618
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nee, want dat is een vraag die niet de moderatie van WFL betreft en derhalve geen antwoord in dit topic behoeft.
  zondag 11 februari 2007 @ 11:45:34 #110
60090 Akkersloot
pi_46197027
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nee, want dat is een vraag die niet de moderatie van WFL betreft en derhalve geen antwoord in dit topic behoeft.
Waarom blijft mijn topic Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ? dan gesloten ?
  zondag 11 februari 2007 @ 11:55:44 #111
66444 Lord_Vetinari
pi_46197214
quote:
Op zondag 11 februari 2007 11:45 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Waarom blijft mijn topic Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ? dan gesloten ?
Ik voel me net de Omroep in de zomer. Herhalingen, herhalingen...
quote:

[..]

maandag 12 februari 2007 @ 18:38:11 #112
60090 Akkersloot
pi_46246041
Edit: Ik dacht dat we klaar waren?

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2007 18:46:36 ]
  maandag 12 februari 2007 @ 19:31:13 #113
60090 Akkersloot
pi_46248199
Edit: Topic is gesloten

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2007 19:31:45 ]
  maandag 12 februari 2007 @ 19:32:53 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_46248289
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef koemleit het volgende:
laat ook maar
Herhaling is de kracht van reclame.
pi_46255785
Triggershot, doet jouw nick @fok.nl mailadres het ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_46255873
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:40 schreef Mirage het volgende:
Triggershot, doet jouw nick @fok.nl mailadres het ?
Ik heb je mail binnen.
pi_46262564
Is er iets?
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:40:20 #120
60090 Akkersloot
pi_46264738
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Herhaling is de kracht van reclame.
Ik wil toch nog steeds weten hoe een defintie van "hanief" uit Wikepedia op fok kan dienen als bewijs dat de ouders van Mohammed (gerespecteerde leden in het polytheistische Mekka) monotheist waren en discussie daarover onmogelijk is fok.

Triggershot en Alicey jullie hebben daarom dan ook mail.
pi_46264900
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik wil toch nog steeds weten hoe een defintie van "hanief" uit Wikepedia op fok kan dienen als bewijs dat de ouders van Mohammed (gerespecteerde leden in het polytheistische Mekka) monotheist waren en discussie daarover onmogelijk is fok.

Triggershot en Alicey jullie hebben daarom dan ook mail.
Ook jij hebt nu mail.
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:03:47 #122
66444 Lord_Vetinari
pi_46287109
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

discussie daarover onmogelijk is fok.
Lezen is ook moeilijk he? Een discussie is helemaal niet onmogelijk. Alicey zegt dat leterlijk eerder in dit topic. Dus ik herhaal nog maar eens:
quote:

[..]

Gewoon aan twee voorwaardentjes voldoen en je kunt naar hartelust over dit voor jou schijnbaar zo belangrijke onderwerp (ongeveer op dezelfde schaal belangrijk als de dood van 1 mier in een mierennest) discusiëren.
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:23:46 #123
60090 Akkersloot
pi_46289197
-alicey : Klaar, over.-

[ Bericht 54% gewijzigd door Alicey op 14-02-2007 10:44:39 ]
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:41:20 #124
66444 Lord_Vetinari
pi_46289631
-alicey: Het is zinloos vrees ik -

[ Bericht 89% gewijzigd door Alicey op 14-02-2007 10:45:08 ]
  woensdag 14 februari 2007 @ 11:14:35 #125
60090 Akkersloot
pi_46290473
-alicey : Nee, want we zijn klaar over dit onderwerp-

[ Bericht 48% gewijzigd door Alicey op 14-02-2007 11:19:32 ]
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:05:02 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46295459
Kan het gebagger hier uit worden gehouden`?
Waarom is dat zo
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_46295486
Im on it.
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:41:53 #128
60090 Akkersloot
pi_46305109
Edit: niet hier

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2007 19:43:06 ]
pi_46305242
Niet hier, na al het ge-email heb je je niet aan de voorwaarde gehouden en je hebt meer dan genoeg tijd gehad, onderwerpen hierover van jou zullen ook meteen gesloten worden.
  zondag 18 februari 2007 @ 16:46:46 #130
60090 Akkersloot
pi_46430694
-alicey: Ga eens een leven krijgen ofzo.-

[ Bericht 49% gewijzigd door Alicey op 18-02-2007 17:34:47 ]
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:38:53 #131
60090 Akkersloot
pi_46500508
Hier gaat "onafhankelijk" mod Triggershot er dus van uit dat het de normaalste zaak van de wereld is dat een God voor verschillende volkeren verschillende wetten oplegt.

Waarom schafte Allah de sabbath (7:163) af ?

("er is geen sprake van afschaffing van de Sabbath") (voor moslims toch wel ?)

Topic terug open a.u.b.
pi_46500601
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef Akkersloot het volgende:
Hier gaat "onafhankelijk" mod Triggershot er dus van uit dat het de normaalste zaak van de wereld is dat een God voor verschillende volkeren verschillende wetten oplegt.

Waarom schafte Allah de sabbath (7:163) af ?

("er is geen sprake van afschaffing van de Sabbath") (voor moslims toch wel ?)

Topic terug open a.u.b.
Je vraag is beantwoord.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:48:15 #133
60090 Akkersloot
pi_46500858
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je vraag is beantwoord.
1. Je stelt dat de sabbath NIET is afgeschaft. Hoe kan dan volgens je mijn vraag WAAROM de sabbath afgeschaft is beantwoord zijn ?

2. Punt 2 is nog idiooter. Ik, als niet gelovige, hoef een vers in de koran toch niet als antwoord te zien. Ik geloof daar toch niet in .

Verder blijkt maar eens duidelijk dat jij van mening bent dat een god voor verschillende volkeren verschillende wetten zou opleggen.

Dus terug open a.u.b.
pi_46501053
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:48 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

1. Je stelt dat de sabbath NIET is afgeschaft. Hoe kan dan volgens je mijn vraag WAAROM de sabbath afgeschaft is beantwoord zijn ?
Er is geen sprake van afschaffing, dat is je antwoord.
quote:
2. Punt 2 is nog idiooter. Ik, als niet gelovige, hoef een vers in de koran toch niet als antwoord te zien. Ik geloof daar toch niet in .
Antwoord kwam niet uit de Koran
quote:
Dus terug open a.u.b.
Nope
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:00:33 #135
60090 Akkersloot
pi_46501340
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:53 schreef Triggershot het volgende:
Er is geen sprake van afschaffing, dat is je antwoord.
Wel voor zijn volgelingen, sukkel.
quote:
Antwoord kwam niet uit de Koran
Zelfs dus. Is juist een punt dat mijn vraagtekens versterkt waarom de sabbath ineens zou zijn afgeschaft.
pi_46501472
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wel voor zijn volgelingen, sukkel.
Alleen volgens jou.
quote:
Zelfs dus. Is juist een punt dat mijn vraagtekens versterkt waarom de sabbath ineens zou zijn afgeschaft.
Ok
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:09:13 #137
60090 Akkersloot
pi_46501678
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Triggershot het volgende:
Alleen volgens jou.
Het is alleen maar een feit dat er geen sabbath bestaat in de islam. Dus heeft Allah de sabbath afgeschaft.

En inderdaad fokschaap. Gezien een antwoord op het gezag van "Allah" voor ons als niet-gelovigen geen waarde heeft is het inderdaad een retorische vraag.

Maar er is zelfs in de koran geen verklaring voor te vinden.

Dus topicje, met een retorische vraag, terug open.
pi_46501722
Dag Akkersloot, ik ga weer even verder
pi_46553695
Trigger, het begint wat verveld te worden met de selectieve moderatie die je toepast. Het is namelijk niet de eerste keer.

Als mede moslim hoef ik geen deel uit te maken van je "Ik ben een moslim, maar ik ben objectief dus ik modereer ook moslims" type moderatie, wat er maar al te vaak toe leidt dat je hierin nogal eens uitschiet in je enthousiasme.

Doe dan ook gewoon consequent en tief die christenfundi van een Angelus eens uit de topic. Als je twijfelt aan je objectiviteit kun je bepaalde moderaties altijd nog overlaten aan je collega mod. Die zit er niet voor niets.
pi_46553795
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Trigger, het begint wat verveld te worden met de selectieve moderatie die je toepast. Het is namelijk niet de eerste keer.
Wel de eerste keer dat je je er over uit neem ik aan.
quote:
Als mede moslim hoef ik geen deel uit te maken van je "Ik ben een moslim, maar ik ben objectief dus ik modereer ook moslims" type moderatie, wat er maar al te vaak toe leidt dat je hierin nogal eens uitschiet in je enthousiasme.
Dat jij of ik een moslim ben speelt er geen rol in, waar het wel om gaat is dat het een reactie op de man is en dat wordt volgens WFL-beleid zoveel mogelijk aangepast ongeacht wie het is, al was het Danny.
quote:
Doe dan ook gewoon consequent en tief die christenfundi van een Angelus eens uit de topic. Als je twijfelt aan je objectiviteit kun je bepaalde moderaties altijd nog overlaten aan je collega mod. Die zit er niet voor niets.
Net zoals jij, Angelus, Akkersloot, Saviour, Litso etc ben ik niet bevoegd om iemand niet te laten reageren, enkel het topic volgens de richtlijnen van WFL- en FOK! te laten lopen.
In mijn optiek was er geen sprake van subjectiviteit en al helemaal geen twijfel. Termen als 'christenfundi' is een reactie op de man.
pi_46554271
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Wel de eerste keer dat je je er over uit neem ik aan.
Klopt, als moslim gunde ik je het voordeel van de twijfel.
quote:
[..]
Dat jij of ik een moslim ben speelt er geen rol in, waar het wel om gaat is dat het een reactie op de man is en dat wordt volgens WFL-beleid zoveel mogelijk aangepast ongeacht wie het is, al was het Danny.
Neemt niet weg dat de indruk dat je je 'objectiviteit' extra wilt benadrukken blijft bestaan. Waarom heeft je collega mij voor dezelfde zaken bijvoorbeeld nooit gecorrigeerd, terwijl die hier toch al wat langer rondloopt? Waarom corrigeer je de trollen in de topic niet die deze willen sturen naar een moslimbash topic?
quote:
[..]
Net zoals jij, Angelus, Akkersloot, Saviour, Litso etc ben ik niet bevoegd om iemand niet te laten reageren, enkel het topic volgens de richtlijnen van WFL- en FOK! te laten lopen.
Je weet best wat ik bedoel. Het getroll in een dergelijke topic van christenfundi's als Angelus worden wel getoleerd en zijn gewoon nog terug te vinden in de topic. Voor mij hoef je er niets mee te doen, maar dan hoef je ook niet bij mij aan te komen met je 'objectiviteit'
quote:
In mijn optiek was er geen sprake van subjectiviteit en al helemaal geen twijfel. Termen als 'christenfundi' is een reactie op de man.
In mijn optiek wel. Ik meen mij hierin gesteund door de afwezigheid van de acties op hetzelfde gebeuren van je collega.
pi_46554627
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Klopt, als moslim gunde ik je het voordeel van de twijfel.
Als je het alleen deed omdat ik een moslim ben had het niet gehoeven.
quote:
Neemt niet weg dat de indruk dat je je 'objectiviteit' extra wilt benadrukken blijft bestaan. Waarom heeft je collega mij voor dezelfde zaken bijvoorbeeld nooit gecorrigeerd, terwijl die hier toch al wat langer rondloopt? Waarom corrigeer je de trollen in de topic niet die deze willen sturen naar een moslimbash topic?
Er heerst geen objectiviteit, ik modereer naar mijn interpretatie van het FOK!/WFL beleid, wel probeer ik zoveel mogelijk onpartijdig te zijn en ik geloof allerminst dat jij denkt dat al zou ik partijdig zijn dat ik voor Angelus kies.

Overigens wat voor troll is er nog meer geweest nadat ik mensen vroeg te kappen over Aisha-Mohammed?
quote:
Je weet best wat ik bedoel. Het getroll in een dergelijke topic van christenfundi's als Angelus worden wel getoleerd en zijn gewoon nog terug te vinden in de topic. Voor mij hoef je er niets mee te doen, maar dan hoef je ook niet bij mij aan te komen met je 'objectiviteit'
Wanneer heb ik tegen je over 'objectiviteit' gesproken dan? Jouw post is op basis op de man spelen verwijdert, overigens, Stefanp reageerde er op, niets toevoegend op jouw reactie en die is dus wel per direct verwijdert, er vanuit gaande dat je die niet hebt gezien?
quote:
In mijn optiek wel. Ik meen mij hierin gesteund door de afwezigheid van de acties op hetzelfde gebeuren van je collega.
Nou dat zou lekker zijn, dus omdat zij sommige dingen door de vingers ziet, of helemaal niet heeft opgelet, ben ik daardoor beperkt in mijn moderatie? Nogmaals lees de WFL-FAQ, op de man spelen is not done, en wordt ook zodanig gemodereerd.
pi_46555969
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je het alleen deed omdat ik een moslim ben had het niet gehoeven.
Je zal het ermee moeten doen. Ik zal altijd een moslim eerder het voordeel van de twijfel geven, of jij het wilt of niet.
quote:
[..]
Er heerst geen objectiviteit, ik modereer naar mijn interpretatie van het FOK!/WFL beleid, wel probeer ik zoveel mogelijk onpartijdig te zijn en ik geloof allerminst dat jij denkt dat al zou ik partijdig zijn dat ik voor Angelus kies.
Ik zeg ook niet dat je voor hem kiest. Ik zeg enkel dat je doordraaft in je "Kijk ik ben moslim, maar ik modereer objectief want ik corrigeer ook moslims" Dat die balans dan eerder in het voordeel van gasten als Angelus uitslaat is een bijproduct.
quote:
Overigens wat voor troll is er nog meer geweest nadat ik mensen vroeg te kappen over Aisha-Mohammed?
[..]
Die discussie is voor mij niet relevant. Ik pik er enkel de trollers en baggeraars uit die erop uitzijn om topics naar hun hand te zetten. Ik volg die hele discussie van Ayse-Mohammed niet.
quote:
Wanneer heb ik tegen je over 'objectiviteit' gesproken dan? Jouw post is op basis op de man spelen verwijdert, overigens
Dat is het gevolg van selectieve moderatie. Als mods er niets aan doen dat en topic wordt gekaapt door christenjosti's, dan zal ik deze personen er op wijzen dat ze weg moeten wezen uit een topic waar ze niets te zoeken hebben. Je onkomt er dan niet aan dat je personen aanspreekt.
quote:
Stefanp reageerde er op, niets toevoegend op jouw reactie en die is dus wel per direct verwijdert, er vanuit gaande dat je die niet hebt gezien?
[..]
StefanP is een strontvlieg. Daarvan is het per definitie logisch dat zijn strontsporen worden gewist.
quote:
Nou dat zou lekker zijn, dus omdat zij sommige dingen door de vingers ziet, of helemaal niet heeft opgelet, ben ik daardoor beperkt in mijn moderatie? Nogmaals lees de WFL-FAQ, op de man spelen is not done, en wordt ook zodanig gemodereerd.
Je bent niet bepert in je moderatie, je bent selectief in je moderatie. Niets meer, niets minder. Ik ben dan ook prima op de hoogte van de verschillende FAQ's. Ik ben er ook van op de hoogte dat andermans ad hominems nogal eens door de vingers worden gezien. Dat je er dan als moslim wordt uitgepikt door een andere moslim zet nogal wat vraagtekens bij de modcapaciteiten van die mod.

Als user ben je prima hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
pi_46556475
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Je zal het ermee moeten doen. Ik zal altijd een moslim eerder het voordeel van de twijfel geven, of jij het wilt of niet.
Prima, je doet maar

[quote]Ik zeg ook niet dat je voor hem kiest. Ik zeg enkel dat je doordraaft in je "Kijk ik ben moslim, maar ik modereer objectief want ik corrigeer ook moslims" Dat die balans dan eerder in het voordeel van gasten als Angelus uitslaat is een bijproduct.
Kijk dat mijn moslimzijn in mijn moderatie gedrag wordt benadrukt komt niet door mij, dat doen mensen bij gebrek aan argumenten of als het puur om het flamen is, vind jammer dat jij sommige dingen zo ervaart, maar alleen omdat jij het zo ziet, maakt het niet zo. Ik meen toch wel net iets beter te weten dan jij met welke intentie ik modereer en al helemaal niet op de manier dat jij hier boven suggereert
quote:
Die discussie is voor mij niet relevant. Ik pik er enkel de trollers en baggeraars uit die erop uitzijn om topics naar hun hand te zetten. Ik volg die hele discussie van Ayse-Mohammed niet.
Sindsdien is er ook geen getroll geweest, na mijn eerste moderator waarschuwing, de eerst volgende reactie waarbij er op de man werd gespeeld kwam door jou en is aangepast.
quote:
Dat is het gevolg van selectieve moderatie. Als mods er niets aan doen dat en topic wordt gekaapt door christenjosti's, dan zal ik deze personen er op wijzen dat ze weg moeten wezen uit een topic waar ze niets te zoeken hebben. Je onkomt er dan niet aan dat je personen aanspreekt.
Dan plaats je maar een topicreport, het is niet de bedoeling dat op een forum waar meer dan 150.000 users actief zijn dat er iemand zomaar moderator gaat spelen. Of het nu een Gierige Jood, Radicale Moslim of een Christenfundi' is boeit niet zoveel, je kunt klagen in WFL-FB en niet op de man spelen wat dus tegen de FAQ is.
quote:
Je bent niet bepert in je moderatie, je bent selectief in je moderatie. Niets meer, niets minder. Ik ben dan ook prima op de hoogte van de verschillende FAQ's. Ik ben er ook van op de hoogte dat andermans ad hominems nogal eens door de vingers worden gezien. Dat je er dan als moslim wordt uitgepikt door een andere moslim zet nogal wat vraagtekens bij de modcapaciteiten van die mod.
Als jij een rechtvaardiging ziet van het laten staan van op de man spelen omdat mijn collega het niet heeft gedaan om welke (onbekende) reden dan ook, betekent niet dat ik het wel zo laat, als dat een voorwaarde zou zijn, zou ik beperkt zijn in mijn moderatie.

Die mod krijgt ook klachten van atheisten, andersdenkenden, etc, dus dat jij nou perse op mijn moslimidentiteit nadruk wilt leggen heeft geen toegevoegde waarde gezien mijn moderatie er dan niets, maar dan ook niets mee te maken heeft.
quote:
Als user ben je prima hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.
Uiteraard, kritiek is goed, zolang het maar netjes en beschaafd gebeurt kan het wat mij betreft hoe meer hoe beter.
pi_46558853
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kijk dat mijn moslimzijn in mijn moderatie gedrag wordt benadrukt komt niet door mij, dat doen mensen bij gebrek aan argumenten of als het puur om het flamen is, vind jammer dat jij sommige dingen zo ervaart, maar alleen omdat jij het zo ziet, maakt het niet zo. Ik meen toch wel net iets beter te weten dan jij met welke intentie ik modereer en al helemaal niet op de manier dat jij hier boven suggereert
Ja, ik ervaar het zo. Of het zo is of niet interesseert me verder niet. Wat jouw intentie verder is weet ik niet, ook niet als jij zegt wat jouw intentie is. Het kan zijn dat je hersenen iets anders zeggen dan je hart. Ik ga daar niet over.
quote:
[..]

Sindsdien is er ook geen getroll geweest, na mijn eerste moderator waarschuwing, de eerst volgende reactie waarbij er op de man werd gespeeld kwam door jou en is aangepast.
Topic staat nog altijd bol van getroll van de welbekende christenfundi's. Ik lees niet elke reactie en jouw waarschuwing heb ik al helemaal niet gezien.
quote:
[..]

Dan plaats je maar een topicreport, het is niet de bedoeling dat op een forum waar meer dan 150.000 users actief zijn dat er iemand zomaar moderator gaat spelen. Of het nu een Gierige Jood, Radicale Moslim of een Christenfundi' is boeit niet zoveel, je kunt klagen in WFL-FB en niet op de man spelen wat dus tegen de FAQ is.
Daarom doe ik mijn beklag nu dan ook in FB over de selectieve moderatie.
quote:
[..]

Als jij een rechtvaardiging ziet van het laten staan van op de man spelen omdat mijn collega het niet heeft gedaan om welke (onbekende) reden dan ook, betekent niet dat ik het wel zo laat, als dat een voorwaarde zou zijn, zou ik beperkt zijn in mijn moderatie.
Het gaat mij om je selectiviteit. Je collega laat in ieder geval niet zo vaak haar selectiviteit blijken, al kan zij er ook wel wat van af en toe.
quote:
Die mod krijgt ook klachten van atheisten, andersdenkenden, etc, dus dat jij nou perse op mijn moslimidentiteit nadruk wilt leggen heeft geen toegevoegde waarde gezien mijn moderatie er dan niets, maar dan ook niets mee te maken heeft.
[..]
Ik ben van mening dat jouw moderatie daar alles mee te maken heeft.
quote:
Uiteraard, kritiek is goed, zolang het maar netjes en beschaafd gebeurt kan het wat mij betreft hoe meer hoe beter.
Ik zou er dan ook eens wat mee doen, met die kritiek.
pi_46558975
Dat mag je, wat betreft jouw reacties, kritiek en advies wordt hier allemaal gelezen. Ik heb gezegd wat ik vind en waar ik voor sta, ik kan en ga me niet aanpassen met mijn gedrag omdat iemand conclusies trekt op een niveau waar hij of zij geen toegang tot heeft.

Meer heb ik niet te zeggen
pi_46559102
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Ja, ik ervaar het zo.
Dan ben je weer een ervaring rijker.
pi_46559172
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef -Angelus- het volgende:

[..]

Dan ben je weer een ervaring rijker.
En jij weer een illusie armer.
pi_46559215
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

Ik ben van mening dat jouw moderatie daar alles mee te maken heeft.
Waarom is volgens jou moderatie altijd te wijten aan de levensbeschouwiing van de moderator en nooit aan je eigen gedrag?
pi_46559540
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom is volgens jou moderatie altijd te wijten aan de levensbeschouwiing van de moderator en nooit aan je eigen gedrag?
Ik heb nooit gezegd dat het altijd is te wijten aan de levensbeschouwing. Ik kaart nu gewoon een specifiek geval aan. Mij zul je niet snel betrappen op generalisatie. Ik ben geen christen.
pi_46559555
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat het altijd is te wijten aan de levensbeschouwing. Ik kaart nu gewoon een specifiek geval aan. Mij zul je niet snel betrappen op generalisatie. Ik ben geen christen.
pi_46559795
Is het niet verstandig om KirmiziBeyaz even een 48 uur afkoelban te geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')