abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 18:34:46 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_46014822
Ik vind Triggershot erg partijdig met het sluiten van mijn topic Hoe kunnen ouders van wees Mohammed moslim zijn geweest ?

Hij sluit dat topic met de mededeling dat de ouders van de wees Mohammed geen volgelingen van hun zoontje als "profeet" konden zijn (dus geen moslim konden zijn) maar predikt wel de wetenschap dat de ouders van Mohammed wel monotheist waren (de overige Mekkanen waren immers polytheist waar Mekka ook zijn rijkdom aan had te danken. Mekka was immers een polytheistische bedevaartsplaats).

[WFL Feedback #23] WFL-Klaagmuur - Hakotel sjel WFL.

En verder is dat Abdullah en Yasmina destijds joodse namen zouden zijn gewoon onzin wat alleen maar het belang van het feit dat de vader van Mohammed (Abdullah) en de moeder van Mohammed (Yasmina) geen volgelingen van hun zoon konden zijn (Mohammed kreeg immers zijn eerste "visioenen" toen zijn ouders allang overleden waren) onderstreept.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:36:43 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46014887
Ze zijn moslim honoris causa.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_46015032
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:02 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ja volgens het sprookjesboek van Mohammed waren er inderdaad mohamedanen voor Mohammed. Zoals Adam en Eva, Noach, Abraham, Mozes, Koning David, Maria en Jezus.
De man leed dan ook aan waandenkbeelden.
Van welk critisch oogpunt bezien dan ook

Maar waar wordt gesteld dat zij dat waren dan?
Wrijf eens even wat mensen met hun neus in de feiten.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  maandag 5 februari 2007 @ 18:51:53 #4
60090 Akkersloot
pi_46015426
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:40 schreef desiredbard het volgende:
[adam, noach, abraham, koning david en jezus]
Maar waar wordt gesteld dat zij dat waren dan?
Wrijf eens even wat mensen met hun neus in de feiten.
Volgens Mohammed waren dat allemaal profeten van zijn Allah. Dat verhaal gaat echter niet op voor de ouders van de wees Mohammed.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_46015538
Lijkt me logisch
Waar wordt gesteld dat ze dat waren dan
  maandag 5 februari 2007 @ 19:18:58 #6
60090 Akkersloot
pi_46016403
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef desiredbard het volgende:
Lijkt me logisch
Waar wordt gesteld dat ze dat waren dan
Het feit dat de namen van de pa en ma van Mohammed als moslim namen worden gebruikt.

Er een verhaal wordt opgehangen dat de Mekkaanse ouders van Mohammed monotheist waren.
pi_46016962
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:51 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Volgens Mohammed waren dat allemaal profeten van zijn Allah. Dat verhaal gaat echter niet op voor de ouders van de wees Mohammed.
Ze waren volgens Mohammed allemaal profeten van DE GOD, en of de ouders van Mohammed nou monontheisten waren of niet, heeft de Islam geen overeenstemmende mening.
pi_46016998
Overigens niet Yasmina, maar Amina, controleer je bronnen anders nog eens.
pi_46017029
quote:
Op maandag 5 februari 2007 19:18 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het feit dat de namen van de pa en ma van Mohammed als moslim namen worden gebruikt.

Er een verhaal wordt opgehangen dat de Mekkaanse ouders van Mohammed monotheist waren.
Kom nou even met een bron Akkersloot.... ik heb geen zin zelf te graven. Maar dit zo plompverloren neergooien. Waarschijnlijk waren de ouders van Moghammed Polytheistisch.... Mohammed moorde zijn concurrenten niet voor niets uit.
pi_46017066
Ja het is goedzo, ik zie niet waarom zelfde discussie niet
Mohammed is de gezant van God (en Ali de wali van God) daar kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')