abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 20:29:57 #251
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_45354377
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op welke manier bedoel je dit nu? (Ik lees een verkapte belediging richting mensen die zich bezighouden met religie en spiritualiteit, maar misschien lees ik dat niet goed)
Dat lees je inderdaad niet goed, want ik zeg alleen dat spiritualiteit en religie vaak dermate veel overlappen dat het soms moeilijk is ze uit elkaar te houden.
'Nuff said
  zondag 14 januari 2007 @ 20:31:16 #252
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45354426
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Doffy het volgende:

[..]

Dat lees je inderdaad niet goed, want ik zeg alleen dat spiritualiteit en religie vaak dermate veel overlappen dat het soms moeilijk is ze uit elkaar te houden.
Ah, ok. Religie bestaat denk ik voor een groot deel uit spiritualiteit. Topics over religie kunnen dus over die spiritualiteit gaan..
pi_45354594
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:12 schreef Doffy het volgende:
Ik vond het al zo rustig Maar op een dag is ie toch weer terug en begint opnieuw met z'n gezeik. Als ik FA was geweest, had ie al lang een WFL-for-life ban. oa....
Je hebt nu eenmaal mensen met een eenzijdige interesse, is dat verboden op FOK!?
quote:
Tsja, daar sta ik helemaal achter, natuurlijk. Maar helaas zijn de mods niet degenen die de sabbatical uitdelen, en betwijfel ik of het echt helpt.
I am confused
Wie bepalen of er iemand een ban krijgt?
Op grond waarvan wordt iemand dan gebanned? (het kunnen blijkbaar geen regels zijn die het bepalen, want anders zou elke FA, mod, of andere meer gepriviligeerden tot dezelfde conclusie komen)

Waarom helpt een ban niet
Bedoel je dat de betreffende user onder een ander IP adres doorgaat ?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:37:35 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45354692
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Je hebt nu eenmaal mensen met een eenzijdige interesse, is dat verboden op FOK!?

I am confused
Op grond waarvan wordt iemand dan gebanned? (het kunnen blijkbaar geen regels zijn die het bepalen, want anders zou elke FA, mod, of andere meer gepriviligeerden tot dezelfde conclusie komen)
Voor het bovenstaande deel geldt dat ik niet in hetzelfde circeltje blijf draaien. Lees maar terug voor de antwoorden.
quote:
Een ban leidt niet altijd tot verbetering van gedrag, ik denk dat Doffy dat bedoelt.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:45:02 #255
27698 Doffy
pi_45355047
quote:
Nee, tenzij het topics verkloot en het dus voor andere mensen verpest.
quote:
I am confused
A's en FA's
quote:
Dat gaat inderdaad in overleg
quote:
Klonen mag sowieso niet, maar ik bedoel meer dat ik niet denk dat van dat bannen echt een beleid gemaakt wordt. Vandaar mijn Akkersloot-voorbeeld. Als dat wél zou kunnen, nou ja, dan is het de moeite waard om eens te kijken waar dat in resulteert.
'Nuff said
pi_45355169
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Alicey het volgende:
Voor het bovenstaande deel geldt dat ik niet in hetzelfde circeltje blijf draaien. Lees maar terug voor de antwoorden.
Uiteraard ben je niet verplicht om antwoord te geven op mijn vragen.
De gemiddelde Fokker kan hieruit echter wel zijn eigen conclusies trekken.
quote:
Een ban leidt niet altijd tot verbetering van gedrag, ik denk dat Doffy dat bedoelt.
Bij een ban stopt het gdrag van een user op FOK.
Of wil je de "opvoedende taak" ook voorbij FOK blijven uitoefenen
Exaudi orationem meam
  zondag 14 januari 2007 @ 20:49:28 #257
27698 Doffy
pi_45355253
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Alicey het volgende:
Precies, ook dat. En daarbij komt: er zijn mensen die binnen WFL wél een min of meer zinnige bijdrage kunnen leveren aan L-topics, maar W-topic alleen maar schijnen te kunnen verkloten. Ergens is het dan jammer om die mensen uit heel WFL te schoppen.
'Nuff said
  zondag 14 januari 2007 @ 20:50:29 #258
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45355300
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Uiteraard ben je niet verplicht om antwoord te geven op mijn vragen.
De gemiddelde Fokker kan hieruit echter wel zijn eigen conclusies trekken.
Dat ik niet 500 keer hetzelfde antwoord op dezelfde pretentieuze vraag ga geven, bijvoorbeeld.
quote:
Bij een ban stopt het gdrag van een user op FOK.
Of wil je de "opvoedende taak" ook voorbij FOK blijven uitoefenen
Zoals het nu is zijn bans altijd tijdelijk.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:52:01 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45355381
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Doffy het volgende:

[..]

Precies, ook dat. En daarbij komt: er zijn mensen die binnen WFL wél een min of meer zinnige bijdrage kunnen leveren aan L-topics, maar W-topic alleen maar schijnen te kunnen verkloten. Ergens is het dan jammer om die mensen uit heel WFL te schoppen.
Da's ook erg jammer inderdaad. Andersom komt trouwens ook voor. Dat is ook moeilijk..
pi_45355462
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Doffy het volgende:
Nee, tenzij het topics verkloot en het dus voor andere mensen verpest.
Dat is dus subjectief en dat bepalen uiteindelijk, in overleg, de A's en FA's.
FA = Forum administrator. maar wie is A ?
quote:
Klonen mag sowieso niet, maar ik bedoel meer dat ik niet denk dat van dat bannen echt een beleid gemaakt wordt.
Beleid of niet, er worden regelmatig users gebanned
quote:
Vandaar mijn Akkersloot-voorbeeld. Als dat wél zou kunnen, nou ja, dan is het de moeite waard om eens te kijken waar dat in resulteert.
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen, kan (wil) je het toelichten?
Exaudi orationem meam
pi_45355655
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Dat is dus subjectief en dat bepalen uiteindelijk, in overleg, de A's en FA's.
FA = Forum administrator. maar wie is A ?
Administrators

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2007 20:58:25 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 20:59:15 #262
27698 Doffy
pi_45355699
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef Oud_student het volgende:
Beleid of niet, er worden regelmatig users gebanned
Ik bedoel dus: Akkersloot krijgt de kans om 20 topics te verkloten, wordt dan een paar weken geband. En dan nog alleen omdat het Akkersloot is, die ook búiten WFL z'n onzalige gang gaat. Dat gaat volgens mij nooit gelden voor andere trollers die bijv. evolutietopics continue verneuken. Ofwel: een strenger mod-beleid.
'Nuff said
pi_45355817
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef Doffy het volgende:
Nee, tuurlijk, maar veel licht tussen spiritualiteit en religie zit er niet.
Mwuaah, tis maar net in welk onderdeel van religie je je verdiept.
pi_45355898
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:59 schreef Doffy het volgende:

[..]

Ik bedoel dus: Akkersloot krijgt de kans om 20 topics te verkloten, wordt dan een paar weken geband. En dan nog alleen omdat het Akkersloot is, die ook búiten WFL z'n onzalige gang gaat. Dat gaat volgens mij nooit gelden voor andere trollers die bijv. evolutietopics continue verneuken. Ofwel: een strenger mod-beleid.
Achter de schermen is er idd sprake geweest van een strenger moderatie beleid, users die constant topics verzieken geen kans te geven en strenger op te treden, het zou ergens een begin moeten zijn.
pi_45356044
quote:

[..]

Niet zolang men het niet voor anderen verneukt.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 07:43:21 #266
27698 Doffy
pi_45396584
Heeft verder niemand een mening over hoe het beter moet/kan met WFL?
'Nuff said
  dinsdag 16 januari 2007 @ 08:22:48 #267
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45396906
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 07:43 schreef Doffy het volgende:
Inderdaad jammer dat vaste posters zoals speknek, AutoDidact, VonHinten, etc. etc. niet van zich laten horen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 08:29:49 #268
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_45396970
quote:
Akkersloot er nooit meer in?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_45400081
quote:
oh is dat de bedoeling. Ik had juist iets van "laat de (ex) modjes in alle rust overleggen."

Mocht ik een helder en praktisch moment krijgen dan hoor je het
Kol haneshama Tehalel Yah
"When I read the Bhagavad Gita and reflect about how God created this universe everything else seems so superfluous". (Einstein)
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:40:46 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_45439884
Ik weet niet of het nou nodig is een apart KB topic te openen. Als KB iets post over de evolutie, en iemand (zoals ik net) legt uit dat het een misvatting is, om vervolgens te vertellen hoe de evolutie wel werkt, dan is dat vrij ontopic lijkt me, en helpt in het betere begrip van de evolutietheorie. Het enige wat jullie dan wel moeten doen is erop letten dat de discussie volgens de regels van een eerlijke discussie lopen. M.a.w., dan moet KB dat niet moedwillig negeren, of van de inhoud af gaan wijken. Dat vergt wel wat (te?) veel moeite (ik ben ook mod geweest), maar is misschien beter dan meerdere overlappende topics.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45439994
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of het nou nodig is een apart KB topic te openen. Als KB iets post over de evolutie, en iemand (zoals ik net) legt uit dat het een misvatting is, om vervolgens te vertellen hoe de evolutie wel werkt, dan is dat vrij ontopic lijkt me, en helpt in het betere begrip van de evolutietheorie. Het enige wat jullie dan wel moeten doen is erop letten dat de discussie volgens de regels van een eerlijke discussie lopen. M.a.w., dan moet KB dat niet moedwillig negeren, of van de inhoud af gaan wijken. Dat vergt wel wat (te?) veel moeite (ik ben ook mod geweest), maar is misschien beter dan meerdere overlappende topics.
Het ligt niet alleen aan KB, ook veel users willen in een reactie linken tussen zijn post en zijn achtergrond, als andere users daarmee zullen kappen en KB zwijgt over creationisme in de evolutie reeks is er in principe geen probleem en geen behoefte voor een 2e topic.
pi_45440026
Als je werkelijk denkt dat ik ook maar iets ga posten in een dumptopic, dan heb je nog heel wat te evolueren.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:48:34 #273
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45440177
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als je werkelijk denkt dat ik ook maar iets ga posten in een dumptopic, dan heb je nog heel wat te evolueren.
Moet je zelf weten. Zodra er echter een herhaling van zetten gaat plaats vinden kap ik het af wanneer het in Evolutie #12 of opvolgende delen er van voorkomt.
pi_45443553
Eigenlijk heb ik behoefte aan een spitsing van het topic evolutie in twee onderwerpen.

1. "Evolutietheorie algemeen" de meer biologische discussie over het onstaan van soorten
(met misschien daarin de voetbalrellen tussen de fans van FC-darwin en FC-creatie) .
en
2. "Out of Africa", het interdiciplinaire onderzoek naar de ontwikkeling (afstamming, opkomst
en verspreiding) van de mensheid, met daarin paleoantropologie, archeologie, human migration
genetics, en misschien zelfs de inzichten daarover vanuit de vergelijkende taalkunde. Onze
eigen wordingsgeschiedenis vanaf de Hominidae tot nu en misschien verder.

Ik neem aan dat het voor KirmiziBeaz ook acceptabeler zou zijn als het splittopic voor hem,
(maar ook voor anderen die vanuit de andere kant gretig in de gepolariseerde discusie springen)
"evolutietheorie algemeen" zou heten.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_45444203
Het is een topic waar evolutie een centraal rol speelt, laatste ontwikkelingen, ontdekkingen, wetenschappen etc, wat men lijkt te vergeten is dat er in elk topic wel, verziekers, spoilers zijn van users, maar het beste is om het te negeren en geen counterreactie te voeden, wanneer mensen geen aandacht krijgen houden ze wel op, daarnaast zullen de mods natuurlijk ook ons werk blijven doen en waarschuwen.

Dat er een topic is waar evolutie een centraal rol sluit niet uit dat bijvoorbeeld jij een topic kunt openen waar punt 2 wordt behandelt, overigens is er al afgesproken dat er vooral in het evolutietopic veel strenger en nauwkeuriger zal opgelet worden.

Als jij behoefte ziet voor een spin-off topic, be my guest
pi_45445045
OK, ik zal vanavond na het eten eens denken over een goede openingspost, want ik merk dat ik
het huidige topic evolutie te algemeen vind. Na alle "evotie-ja-nee" postings kan ik moeilijk opeens
het discussiethema terugschuiven naar het specifieke onderwerp waar het topic mee begon.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:37:05 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45445862
Een topic specifiek over de evolutie van de mens lijkt mij wel interessant.
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:39:12 #278
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45445915
-heul verkeerd topic -

[ Bericht 30% gewijzigd door Alicey op 17-01-2007 18:46:58 ]
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:09:11 #279
27698 Doffy
pi_45446914
En er is wéér een leuke discussie vermoord

Ging het nog de goede kant op met een discussie over het verband tussen homo neanderthalis en sapiens, nu gaat het weer over KimiziBeyaz' visuele afasie
'Nuff said
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:15:03 #280
27698 Doffy
pi_45447118
Kunnen we dat Evolutie voor KB-topic niet gewoon sluiten en een topic openen waarin creationisten gaan áántonen dat de evolutietheorie onzin is, én dat hun creatieblabla wáár is, in plaats van dat het een eeuwigdurende cursus evolutie voor dovemansoren blijft?
'Nuff said
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:15:18 #281
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45447128
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef Doffy het volgende:
En er is wéér een leuke discussie vermoord

Ging het nog de goede kant op met een discussie over het verband tussen homo neanderthalis en sapiens, nu gaat het weer over KimiziBeyaz' visuele afasie
Wellicht is het een goed idee dat er een evolutietopic waar zuiver over evolutie wordt gediscussieerd, en waar mensen die weigeren naar argumenten te luisteren worden geweerd, bestaat, maar dat er tegelijkertijd ook ruimte is voor sceptici om - buiten dat topic - hun visie ten toon te spreiden? Dit zou bij andere onderwerpen uiteraard ook kunnen
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:15:58 #282
27698 Doffy
pi_45447142
Getuige de gang van zaken in Evolutie #13 kan dat níet, blijkbaar.
'Nuff said
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:23:53 #283
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45449662
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:15 schreef Doffy het volgende:
Kunnen we dat Evolutie voor KB-topic niet gewoon sluiten en een topic openen waarin creationisten gaan áántonen dat de evolutietheorie onzin is, én dat hun creatieblabla wáár is, in plaats van dat het een eeuwigdurende cursus evolutie voor dovemansoren blijft?
Misschien ook een goed idee. Misschien de toon in het topic voor KB omgooien. Als ik gegeten heb zal ik er eens naar kijken.
pi_45460006
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:05 schreef barthol het volgende:
OK, ik zal vanavond na het eten eens denken over een goede openingspost, want ik merk dat ik
het huidige topic evolutie te algemeen vind. Na alle "evotie-ja-nee" postings kan ik moeilijk opeens
het discussiethema terugschuiven naar het specifieke onderwerp waar het topic mee begon.
Tja dan krijg je opeens bezoek, en dat geef je dan natuurlijk voorang. Ik wacht nog even met het opstarten van een nieuw topic want ik voorzie dat ik de komende dagen weer een paar dagen heb dat ik niet zo vaak kan reageren.

pi_45486210
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 08:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Inderdaad jammer dat vaste posters zoals speknek, AutoDidact, VonHinten, etc. etc. niet van zich laten horen.
Ik laat van me horen als ik dat nodig acht, complimenten voor de moderatie tot nu toe, Alicey en Triggershot.
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:45:13 #286
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45487077
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik laat van me horen als ik dat nodig acht, complimenten voor de moderatie tot nu toe, Alicey en Triggershot.
Dank je. Wat zou er naar jouw mening verbeterd kunnen worden in het algemene moderatiebeleid?
pi_45488423
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:

[..]

pi_45494828
Blijkbaar is WFL wèl geschikt voor humoristische topics, speciaal voor KirmiziBeyaz en Ali_Kannibali.
Goeie actie, Triggersnot. Hou de vinger aan de pols!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45494878
En wat is jouw case precies?
pi_45494954
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:14 schreef Triggershot het volgende:
En wat is jouw case precies?
Dat er in WFL speciale topics voor debielen worden geopend door de mods, maar dat een oudehoertopic niet mag.
Dat ik het nog moet uitleggen, zeg...
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:18:49 #291
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45494956
Nu ja; triggershot, ik moet me hier toch over beklagen hoor. Ik gun dit sub-forum het eerste topic van NIVEAU dat het in jaren heeft gezien, sterker nog; niet alleen dat; ik vind de goedheid (haha! goedheid! in mijn hart om een van de grootste doorbraken in de ontologie sinds Heidegger met jullie te delen en dan...een slotje?!
Ach, ach, ach! Schaam jezelf! Schaam jezelf diep!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45495001
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dat er in WFL speciale topics voor debielen worden geopend door de mods, maar dat een oudehoertopic niet mag.
Dat ik het nog moet uitleggen, zeg...
Betreffende 'speciale' topic kwam van mijn collega, zij zag er behoefte voor, en dat is het ook om de evolutie reeks zuiver en ontopic te houden, wil je ouwehoeren in WFL? Prima. [WFL-LFC #619] Bossche bollen
pi_45495032
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef JAM het volgende:
Nu ja; triggershot, ik moet me hier toch over beklagen hoor. Ik gun dit sub-forum het eerste topic van NIVEAU dat het in jaren heeft gezien, sterker nog; niet alleen dat; ik vind de goedheid (haha! goedheid! in mijn hart om een van de grootste doorbraken in de ontologie sinds Heidegger met jullie te delen en dan...een slotje?!
Ach, ach, ach! Schaam jezelf! Schaam jezelf diep!
Met een serieus OP waarvan een discussiewaarde duidelijk is zal open blijven.
pi_45495081
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Betreffende 'speciale' topic kwam van mijn collega, zij zag er behoefte voor, en dat is het ook om de evolutie reeks zuiver en ontopic te houden, wil je ouwehoeren in WFL? Prima. [WFL-LFC #619] Bossche bollen
Oudehoeren rond het Zijn is iets heel anders dan slowchatten. Ik doe niet aan slowchatten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45495107
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef OllieA het volgende:

[..]

Oudehoeren rond het Zijn is iets heel anders dan slowchatten. Ik doe niet aan slowchatten.
Is meteen ook enige plaats in WFL waar je zult kunnen ouwehoeren.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:26:15 #296
37950 JAM
pi_45495132
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met een serieus OP waarvan een discussiewaarde duidelijk is zal open blijven.
Ach, dat gekwezel van u is werkelijk niet om te lezen, u hebt zichzelf hier ferm belachelijk gemaakt als u het mij vraagt! Maar nu; akkoord, zo u wilt! Dan zal ik mij schikken naar uw belachelijke ceremonieen!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45495147
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef JAM het volgende:

[..]

Ach, dat gekwezel van u is werkelijk niet om te lezen, u hebt zichzelf hier ferm belachelijk gemaakt als u het mij vraagt! Maar nu; akkoord, zo u wilt! Dan zal ik mij schikken naar uw belachelijke ceremonieen!
Pilletjes al ingeslikt?
pi_45495211
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is meteen ook enige plaats in WFL waar je zult kunnen ouwehoeren.
Lees jij de topics in WFL niet?
Interview met de duivel
Holle Universum-theorie
Mode!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:37:03 #299
37950 JAM
pi_45495282
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Pilletjes al ingeslikt?
Werkelijk! Ik kan u zulk een opmerking moeilijk kwalijk nemen; ik ben reeds tot acceptatie gekomen in een wereld te leven waarin wij niet allen met een zelfde verstand en goede opvoeding begenadigd zijn! Daarintegen, ik verwonder mij ten zeerste over het feit dat iemand in de hogere regionen van de forumhierarchie de grote vergissing heeft gemaakt u tot moderator van het subforum waarvan een deel van de naam doet vermoeden dat ik hier toch medemensen van een gelijkwaardig kaliber zou treffen! Men zou toch denken dat iemand die zich in die regionen bevindt toch een beetje verstand heeft en zulk een fout niet zou begaan! Laat ik u houden op de uitzondering die de regel bevestigt!
pi_45495297
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:32 schreef OllieA het volgende:

[..]

Lees jij de topics in WFL niet?
Lees je mee?
quote:
http://forum.fok.nl/topic/969600
Interview met de duivel
quote:
http://forum.fok.nl/topic/967372
Hoe vreemd het ook klinkt hoop dat er iets serieus uitkomt