Dat lees je inderdaad niet goed, want ik zeg alleen dat spiritualiteit en religie vaak dermate veel overlappen dat het soms moeilijk is ze uit elkaar te houden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke manier bedoel je dit nu? (Ik lees een verkapte belediging richting mensen die zich bezighouden met religie en spiritualiteit, maar misschien lees ik dat niet goed)
Ah, ok.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat lees je inderdaad niet goed, want ik zeg alleen dat spiritualiteit en religie vaak dermate veel overlappen dat het soms moeilijk is ze uit elkaar te houden.
Je hebt nu eenmaal mensen met een eenzijdige interesse, is dat verboden op FOK!?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:12 schreef Doffy het volgende:
Ik vond het al zo rustigMaar op een dag is ie toch weer terug en begint opnieuw met z'n gezeik. Als ik FA was geweest, had ie al lang een WFL-for-life ban. oa....
I am confusedquote:Tsja, daar sta ik helemaal achter, natuurlijk. Maar helaas zijn de mods niet degenen die de sabbatical uitdelen, en betwijfel ik of het echt helpt.
Voor het bovenstaande deel geldt dat ik niet in hetzelfde circeltje blijf draaien. Lees maar terug voor de antwoorden.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal mensen met een eenzijdige interesse, is dat verboden op FOK!?
I am confused
Wie bepalen of er iemand een ban krijgt?
Op grond waarvan wordt iemand dan gebanned? (het kunnen blijkbaar geen regels zijn die het bepalen, want anders zou elke FA, mod, of andere meer gepriviligeerden tot dezelfde conclusie komen)
Een ban leidt niet altijd tot verbetering van gedrag, ik denk dat Doffy dat bedoelt.quote:Waarom helpt een ban niet![]()
Bedoel je dat de betreffende user onder een ander IP adres doorgaat ?
Nee, tenzij het topics verkloot en het dus voor andere mensen verpest.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Oud_student het volgende:
Je hebt nu eenmaal mensen met een eenzijdige interesse, is dat verboden op FOK!?
A's en FA'squote:I am confused
Wie bepalen of er iemand een ban krijgt?
Dat gaat inderdaad in overlegquote:Op grond waarvan wordt iemand dan gebanned? (het kunnen blijkbaar geen regels zijn die het bepalen, want anders zou elke FA, mod, of andere meer gepriviligeerden tot dezelfde conclusie komen)
Klonen mag sowieso niet, maar ik bedoel meer dat ik niet denk dat van dat bannen echt een beleid gemaakt wordt. Vandaar mijn Akkersloot-voorbeeld. Als dat wél zou kunnen, nou ja, dan is het de moeite waard om eens te kijken waar dat in resulteert.quote:Waarom helpt een ban niet![]()
Bedoel je dat de betreffende user onder een ander IP adres doorgaat ?
Uiteraard ben je niet verplicht om antwoord te geven op mijn vragen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Alicey het volgende:
Voor het bovenstaande deel geldt dat ik niet in hetzelfde circeltje blijf draaien. Lees maar terug voor de antwoorden.
Bij een ban stopt het gdrag van een user op FOK.quote:Een ban leidt niet altijd tot verbetering van gedrag, ik denk dat Doffy dat bedoelt.
Precies, ook dat. En daarbij komt: er zijn mensen die binnen WFL wél een min of meer zinnige bijdrage kunnen leveren aan L-topics, maar W-topic alleen maar schijnen te kunnen verkloten. Ergens is het dan jammer om die mensen uit heel WFL te schoppen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Alicey het volgende:
Een ban leidt niet altijd tot verbetering van gedrag, ik denk dat Doffy dat bedoelt.
Dat ik niet 500 keer hetzelfde antwoord op dezelfde pretentieuze vraag ga geven, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:47 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Uiteraard ben je niet verplicht om antwoord te geven op mijn vragen.
De gemiddelde Fokker kan hieruit echter wel zijn eigen conclusies trekken.
Zoals het nu is zijn bans altijd tijdelijk.quote:Bij een ban stopt het gdrag van een user op FOK.
Of wil je de "opvoedende taak" ook voorbij FOK blijven uitoefenen![]()
![]()
Da's ook erg jammer inderdaad. Andersom komt trouwens ook voor. Dat is ook moeilijk..quote:Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Doffy het volgende:
[..]
Precies, ook dat. En daarbij komt: er zijn mensen die binnen WFL wél een min of meer zinnige bijdrage kunnen leveren aan L-topics, maar W-topic alleen maar schijnen te kunnen verkloten. Ergens is het dan jammer om die mensen uit heel WFL te schoppen.
Dat is dus subjectief en dat bepalen uiteindelijk, in overleg, de A's en FA's.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Doffy het volgende:
Nee, tenzij het topics verkloot en het dus voor andere mensen verpest.
Beleid of niet, er worden regelmatig users gebannedquote:Klonen mag sowieso niet, maar ik bedoel meer dat ik niet denk dat van dat bannen echt een beleid gemaakt wordt.
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen, kan (wil) je het toelichten?quote:Vandaar mijn Akkersloot-voorbeeld. Als dat wél zou kunnen, nou ja, dan is het de moeite waard om eens te kijken waar dat in resulteert.
Administratorsquote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat is dus subjectief en dat bepalen uiteindelijk, in overleg, de A's en FA's.
FA = Forum administrator. maar wie is A ?
Ik bedoel dus: Akkersloot krijgt de kans om 20 topics te verkloten, wordt dan een paar weken geband. En dan nog alleen omdat het Akkersloot is, die ook búiten WFL z'n onzalige gang gaat. Dat gaat volgens mij nooit gelden voor andere trollers die bijv. evolutietopics continue verneuken. Ofwel: een strenger mod-beleid.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:53 schreef Oud_student het volgende:
Beleid of niet, er worden regelmatig users gebanned
Mwuaah, tis maar net in welk onderdeel van religie je je verdiept.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:22 schreef Doffy het volgende:
Nee, tuurlijk, maar veel licht tussen spiritualiteit en religie zit er niet.
Achter de schermen is er idd sprake geweest van een strenger moderatie beleid, users die constant topics verzieken geen kans te geven en strenger op te treden, het zou ergens een begin moeten zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:59 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik bedoel dus: Akkersloot krijgt de kans om 20 topics te verkloten, wordt dan een paar weken geband. En dan nog alleen omdat het Akkersloot is, die ook búiten WFL z'n onzalige gang gaat. Dat gaat volgens mij nooit gelden voor andere trollers die bijv. evolutietopics continue verneuken. Ofwel: een strenger mod-beleid.
Niet zolang men het niet voor anderen verneukt.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:35 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat vaste posters zoals speknek, AutoDidact, VonHinten, etc. etc. niet van zich laten horen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:43 schreef Doffy het volgende:
Heeft verder niemand een mening over hoe het beter moet/kan met WFL?
Akkersloot er nooit meer in?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:43 schreef Doffy het volgende:
oh is dat de bedoeling. Ik had juist iets van "laat de (ex) modjes in alle rust overleggen."quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:43 schreef Doffy het volgende:
Het ligt niet alleen aan KB, ook veel users willen in een reactie linken tussen zijn post en zijn achtergrond, als andere users daarmee zullen kappen en KB zwijgt over creationisme in de evolutie reeks is er in principe geen probleem en geen behoefte voor een 2e topic.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:40 schreef speknek het volgende:
Ik weet niet of het nou nodig is een apart KB topic te openen. Als KB iets post over de evolutie, en iemand (zoals ik net) legt uit dat het een misvatting is, om vervolgens te vertellen hoe de evolutie wel werkt, dan is dat vrij ontopic lijkt me, en helpt in het betere begrip van de evolutietheorie. Het enige wat jullie dan wel moeten doen is erop letten dat de discussie volgens de regels van een eerlijke discussie lopen. M.a.w., dan moet KB dat niet moedwillig negeren, of van de inhoud af gaan wijken. Dat vergt wel wat (te?) veel moeite (ik ben ook mod geweest), maar is misschien beter dan meerdere overlappende topics.
Moet je zelf weten. Zodra er echter een herhaling van zetten gaat plaats vinden kap ik het af wanneer het in Evolutie #12 of opvolgende delen er van voorkomt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als je werkelijk denkt dat ik ook maar iets ga posten in een dumptopic, dan heb je nog heel wat te evolueren.![]()
Wellicht is het een goed idee dat er een evolutietopic waar zuiver over evolutie wordt gediscussieerd, en waar mensen die weigeren naar argumenten te luisteren worden geweerd, bestaat, maar dat er tegelijkertijd ook ruimte is voor sceptici om - buiten dat topic - hun visie ten toon te spreiden? Dit zou bij andere onderwerpen uiteraard ook kunnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:09 schreef Doffy het volgende:
En er is wéér een leuke discussie vermoord
Ging het nog de goede kant op met een discussie over het verband tussen homo neanderthalis en sapiens, nu gaat het weer over KimiziBeyaz' visuele afasie
Misschien ook een goed idee. Misschien de toon in het topic voor KB omgooien. Als ik gegeten heb zal ik er eens naar kijken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:15 schreef Doffy het volgende:
Kunnen we dat Evolutie voor KB-topic niet gewoon sluiten en een topic openen waarin creationisten gaan áántonen dat de evolutietheorie onzin is, én dat hun creatieblabla wáár is, in plaats van dat het een eeuwigdurende cursus evolutie voor dovemansoren blijft?
Tja dan krijg je opeens bezoek, en dat geef je dan natuurlijk voorang. Ik wacht nog even met het opstarten van een nieuw topic want ik voorzie dat ik de komende dagen weer een paar dagen heb dat ik niet zo vaak kan reageren.quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:05 schreef barthol het volgende:
OK, ik zal vanavond na het eten eens denken over een goede openingspost, want ik merk dat ik
het huidige topic evolutie te algemeen vind. Na alle "evotie-ja-nee" postings kan ik moeilijk opeens
het discussiethema terugschuiven naar het specifieke onderwerp waar het topic mee begon.
Ik laat van me horen als ik dat nodig acht, complimenten voor de moderatie tot nu toe, Alicey en Triggershot.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat vaste posters zoals speknek, AutoDidact, VonHinten, etc. etc. niet van zich laten horen.
Dank je.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik laat van me horen als ik dat nodig acht, complimenten voor de moderatie tot nu toe, Alicey en Triggershot.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik laat van me horen als ik dat nodig acht, complimenten voor de moderatie tot nu toe, Alicey en Triggershot.
Dat er in WFL speciale topics voor debielen worden geopend door de mods, maar dat een oudehoertopic niet mag.quote:
Betreffende 'speciale' topic kwam van mijn collega, zij zag er behoefte voor, en dat is het ook om de evolutie reeks zuiver en ontopic te houden, wil je ouwehoeren in WFL? Prima. [WFL-LFC #619] Bossche bollenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat er in WFL speciale topics voor debielen worden geopend door de mods, maar dat een oudehoertopic niet mag.
Dat ik het nog moet uitleggen, zeg...
Met een serieus OP waarvan een discussiewaarde duidelijk is zal open blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef JAM het volgende:
Nu ja; triggershot, ik moet me hier toch over beklagen hoor. Ik gun dit sub-forum het eerste topic van NIVEAU dat het in jaren heeft gezien, sterker nog; niet alleen dat; ik vind de goedheid (haha! goedheid! in mijn hart om een van de grootste doorbraken in de ontologie sinds Heidegger met jullie te delen en dan...een slotje?!
Ach, ach, ach! Schaam jezelf! Schaam jezelf diep!
Oudehoeren rond het Zijn is iets heel anders dan slowchatten. Ik doe niet aan slowchatten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Betreffende 'speciale' topic kwam van mijn collega, zij zag er behoefte voor, en dat is het ook om de evolutie reeks zuiver en ontopic te houden, wil je ouwehoeren in WFL? Prima. [WFL-LFC #619] Bossche bollen
Is meteen ook enige plaats in WFL waar je zult kunnen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef OllieA het volgende:
[..]
Oudehoeren rond het Zijn is iets heel anders dan slowchatten. Ik doe niet aan slowchatten.
Ach, dat gekwezel van u is werkelijk niet om te lezen, u hebt zichzelf hier ferm belachelijk gemaakt als u het mij vraagt! Maar nu; akkoord, zo u wilt! Dan zal ik mij schikken naar uw belachelijke ceremonieen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met een serieus OP waarvan een discussiewaarde duidelijk is zal open blijven.
Pilletjes al ingeslikt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Ach, dat gekwezel van u is werkelijk niet om te lezen, u hebt zichzelf hier ferm belachelijk gemaakt als u het mij vraagt! Maar nu; akkoord, zo u wilt! Dan zal ik mij schikken naar uw belachelijke ceremonieen!
Lees jij de topics in WFL niet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is meteen ook enige plaats in WFL waar je zult kunnen ouwehoeren.
Werkelijk! Ik kan u zulk een opmerking moeilijk kwalijk nemen; ik ben reeds tot acceptatie gekomen in een wereld te leven waarin wij niet allen met een zelfde verstand en goede opvoeding begenadigd zijn! Daarintegen, ik verwonder mij ten zeerste over het feit dat iemand in de hogere regionen van de forumhierarchie de grote vergissing heeft gemaakt u tot moderator van het subforum waarvan een deel van de naam doet vermoeden dat ik hier toch medemensen van een gelijkwaardig kaliber zou treffen! Men zou toch denken dat iemand die zich in die regionen bevindt toch een beetje verstand heeft en zulk een fout niet zou begaan! Laat ik u houden op de uitzondering die de regel bevestigt!quote:
Lees je mee?quote:
Interview met de duivelquote:http://forum.fok.nl/topic/969600
Hoe vreemd het ook klinkt hoop dat er iets serieus uitkomtquote:http://forum.fok.nl/topic/967372
Bevat meerdere serieuze discussiesquote:http://forum.fok.nl/topic/969367
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |