Hahaha we zijn weer grappig niet dusquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Een hand, daarom heet het ook handtasje.
Volgens mij valt dat best mee, het zijn vaak een hoop kleine lichte spulletjes.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:22 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Wat is eigenlijk het volume van een handtas, want idd, er zit vaak een hoop spul in.
Een soort Sport Billy tasquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef Attitude het volgende:
Misschien is het een wondertas, dat je veel dingen in kan doen.
Op de een of ander manier denk ik soms dat ze met hun tas belagers weg willen meppen
Mijn zusje.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook dames hier met pepperspray op zak?
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je hebt ook spuitbussen die blauwe verf spuiten wat langer dan een week op het gezicht van de belager blijft zitten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Niets om je voor te schamen lijkt me.quote:
Vind je het geil?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:04 schreef sushi-nori het volgende:
zie tt, je mag er niet aankomen, het is een soort heilig gebied want er zitten kennelijk teveel dingen met intieme en persoonlijke waarde in.
Vertel het hier eens anoniem (of een beetje anoniem) aan een nieuwsgierige man
Wat dragen jullie rond in die handtasjes?
Nee. Jij?quote:
Ik vraag me af of hij nu aan het rukken is op al die antwoorden. Hijgerige manier van belangstelling.quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik sta vaak verbaasd van vrouwen. Ze staan bekend om hun volstrekte gebrek aan ruimtelijk inzicht (vooral als het om parkeren gaat), maar ze zijn sterren in het inpakken van handtasjes. Alles is zo opgevouwen of vormgegeven dat ze het voor elkaar krijgen om hun douchespullen, complete garderobe, beautycase, mobiele telefoon, kauwgom en peukenrotzooi in een tasje te krijgen waar een vent hooguit twee flesjes pils in krijgt. Verbazingwekkend, keer op keer.
Ach. Voor iemand die als hobby slapen heeft, is het natuurlijk al snel te gek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij nu aan het rukken is op al die antwoorden. Hijgerige manier van belangstelling.
Het is een aantal keer voorgekomen dat ik zonder na te denken snel snel iets uit mijn tas moest hebben en ik dat flesje in mijn hand had en met de andere hand verder zochtquote:
cutequote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Voor iemand die als hobby slapen heeft, is het natuurlijk al snel te gek.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:35 schreef Principessa het volgende:
[..]
cuteiemand met een (al dan niet hijgerige) belangstelling voor MIJ!
![]()
Dat is precies de reden dat ik mijn zusje (20) dat ding heb gegeven. En ze weet 'm ook echt wel te gebruiken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Maar ik ben er toch wel blij mee, de avond dat ik het ging ophalen (Heb het via een vriendin gekregen), werd ik lastig gevallen door 2 mannen. Ik heb extra hard doorgelopen en de hele weg gedacht, ow jezus wat ben ik blij als ik dat straks op zak heb. Ik voel me er echt een stuk veiliger mee op straat!
Nou, ontzettend! Ik snap niet dat ik eerder van andere dingen dan handtasjes opgewonden ben geraakt! OOhh OOOOOOOOOOhhhhhhhhhhHHH AAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOHHhhh AAAAhhh handtasjes!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:29 schreef Principessa het volgende:
Vind je het geil?
Ik kreeg het van mijn beste vriendje, toen ik een keer lastig gevallen ben op straat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Toch nog verbaasd over het gebruik van pepperspray, het is toch illegaal?
kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Dat vind ik wel schattig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
doosje krentjes
wat mot ik me hierbij voorstellen... iets gruwelijks?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Een mars, vulpen, snoeischaar, 20 condooms, buskaart, geld, telefoon, zeep en een vodopoppetje.
Het is ook illegaal als ze aan mn zusje komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het meest stomme eraan is dat ik nachtenlang nachtmerries heb gehad toen ik mijn pepperspray eindelijk in mn tasje had.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:37 schreef arneaux het volgende:
[..]. Nou doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
[..]
Dat is precies de reden dat ik mijn zusje (20) dat ding heb gegeven. En ze weet 'm ook echt wel te gebruiken.
Nee ze heeft t gelukkig nooit 'actief' hoeven gebruiken, maar inderdaad ik heb wel ff gekeken of dat ding 't überhaubt deed. Althans, dat deed mn huisgenoot. Ik stond mn tanden te poetsen, hij spoot een beetje in de badkamer, en toen moest ik over mn nek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:50 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Het meest stomme eraan is dat ik nachtenlang nachtmerries heb gehad toen ik mijn pepperspray eindelijk in mn tasje had.
Zo droomde ik dat ik aangevallen werd en ik ermee spoot en overal een soort van parfum rook![]()
Óf dat ik ermee spoot er er een straal knalgroen soort snoepgoed uit kwam![]()
Ik had nog nooit pepperspray gebruikt, of gezien wat de gevolgen zijn als je er dus mee spuit.
Ben op een dag naar de wasbak gelopen, en heb een klein beetje daarin gespoten en eraan staan ruikenEerste paar seconde zei ik nog tegen een vriendin, goh dat valt echt mee zeg. Opeens kreeg ik amper lucht en begonnen mijn ogen te tranen zo erg dat ik ze amper open kreeg
![]()
Vanaf dat moment vertrouw ik er wat meer op![]()
Heeft jou zusje het ooit gebruikt dan?![]()
Heb je wel eens pepperspray in je gezicht gehad? Of überhaubt in je buurt?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Eventueel, voor de mensen die bang zijn om gepakt te worden: een minibusje haarlak. Minstens zo effectief en niet illegaal.
neem dan gewoon een bus purschuim mee, veel effectiever en nog leuk ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Eventueel, voor de mensen die bang zijn om gepakt te worden: een minibusje haarlak. Minstens zo effectief en niet illegaal.
Ik zie t al helemaal voor me. Mn zusje met een bus purschuim in haar tas.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
neem dan gewoon een bus purschuim mee, veel effectiever en nog leuk ook![]()
![]()
Je mag ook gewoon "jij" zeggen in plaats van "hij".quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef Principessa het volgende:
Ik vraag me af of hij nu aan het rukken is op al die antwoorden. Hijgerige manier van belangstelling.
Waarom wil jij het überhaubt weten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef sushi-nori het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon "jij" zeggen in plaats van "hij".
Kutopmerking, zegt meer over jou dan over mij. Verder graag zinnige reacties!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef Attitude het volgende:
totdat er een gaatje in de bus komt, dan is het nog veel leuker
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:04 schreef arneaux het volgende:
Nee. In een schatkist zitten dingen die een bepaalde waarde hebben.
Een fles wijn deed bij mij ook wonderen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Je had r wel zin in?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef Principessa het volgende:
[..]
Een fles wijn deed bij mij ook wonderen!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:04 schreef arneaux het volgende:
Nee. In een schatkist zitten dingen die een bepaalde waarde hebben.
Klussenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn ja, iemand wonden toebrengen die nooit meer fatsoenlijk helen. Dan wordt je vast niet gestraft door justitie.
Bovendien: wat doet een degelijk, net meisje met een bus purschuim op een stapavond? Denk dat de politie raar kijkt
Je hebt t fout.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, en dat wil ik graag zo houden. Maar goed, ik denk dat haarlak in iemands ogen je genoeg tijd geeft om ff snel weg te sprinten en hulp te zoeken.
Maar hey, misschien heb ik 't fout
quote:
Purren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:38 schreef lesley het volgende:
wat doet purschuim dan?
PUR schuim is een (polyurethaan) schuim dat als het uit de bus komt 3 tot 4 maal zijn eigen volume uitzetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:38 schreef lesley het volgende:
wat doet purschuim dan?
Altijd ja. Je doet hem er het laatste in en toch steeds onderop als-ie afgaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:21 schreef buzzer het volgende:
Ik zit altijd met verbazing te kijken wat er allemaal in zo'n lullig tasje past...
En owee als dan de GSm afgaat, ligt ie helemaal onderin..
Ik heb zo'n apart vakje aan de zijkant! Ideaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd ja. Je doet hem er het laatste in en toch steeds onderop als-ie afgaat.
Guilty as charged. Ik heb heel veel (hand)tassen. Een paar van die kleine ieniemienie dingetjes, maar het merendeel is fors uitgevallen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
ik ken ook mensen die hebben tientallen van die tasjes
Hoe groot is die handtas van jou wel nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef voodoolady het volgende:
Op dit moment (werkdag) broodtrommel, sjaal, handschoenen, portemonnee, gsm, usb-stick, zonnebril in doosje, haarelastiekje, schuifjes, kauwgom, agenda, sultana, pen, labello, zakdoekjes, 2 rapporten, hydraterende creme, gezichtscreme, 2 verschillende speciale creme, tampon, inlegkruisjes, loratadine tabletjes, 2 paracetamol, blarenpleisters, sporttape, hormoonzalf, oude bioskaartjes en een oud boodschappenlijstje.
Ik moet het nodig eens opruimen
* Sjeekie_Beekie denkt daar hetzelfde over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Radobe het volgende:
Ik doe niet aan tasjes, ik prop van alles in mijn jaszakken. Ik vergeet tasjes ook altijd, als ik ze wel eens meeneem voor netjes.
Heb slechts 7!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Jusit dat is gehannes.. Dan moet je ten eerste zakken hebben, ten tweede puilen ze dan uit en het lijkt me ook dat je keimakkelijk iets vergeet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik prop altijd alles in jas- en broekzakken. Dat gehannes met die tasjes...
dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef DesertRose het volgende:
Hoe groter mijn handtas hoe meer rotzooi ik mee neem. Het zit altijd overvol![]()
Bekend probleem.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef DesertRose het volgende:
Hoe groter mijn handtas hoe meer rotzooi ik mee neem. Het zit altijd overvol![]()
Dit klinkt bekend, of mensen die vragen of hun: portemonnee, sleutels oid bij jou in de tas mogen...quote:[b]
Hoor regelmatig van vrienden dat ik geschift ben omdat ik altijd met mijn tas sleep.. maar als iemand paracetamol / tampons, pen, papier oid nodig heeft weten ze mij altijd als eerste te vinden![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend, of mensen die vragen of hun: portemonnee, sleutels oid bij jou in de tas mogen...![]()
Same here, vooral als we opstap gaan. Dan is een tasje toch gewoonweg onhandig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef Sabryas het volgende:
Ik heb niet voor niets broekzakken, en als het niet past is m'n vriendje altijd bereid sleutels en portomonnee te dragen![]()
Ik doe niet aan tasjes![]()
Ik ben het zo gewend dat als we uitgaan en ik heb er geen mee dat ik alsnog om me heen zit te kijken waar het ding is!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Same here, vooral als we opstap gaan. Dan is een tasje toch gewoonweg onhandig!
Daarom neem ik er dus nooit een meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben het zo gewend dat als we uitgaan en ik heb er geen mee dat ik alsnog om me heen zit te kijken waar het ding is!![]()
Nou, anders heb ik er wel altijd een mee, dus bij het uitgaan mis ik het ding echt, stom genoeg....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:40 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Daarom neem ik er dus nooit een mee![]()
Nee, nog iets veel beters: een wettenbundel met alle belastingwetten. Ik heb dat ding meer dan eens zonder erbij na te denken in mijn tas gedaan als ik naar de kroeg ga.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik drink regelmatig een slokje als ik ergens ben. Als ik langer onderweg ben neem ik dus een flesje mee, omdat ik anders wel eens dorst zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:17 schreef LSS het volgende:
Waarom altijd dat flesje water dames? Zijn jullie bang uit te drogen ofzo? Als je nou in een warm land woont kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar dat is niet zo.
Ik heb er nog geen een betrapt iig..quote:Ben ik trouwens de enige kerel die gewoon wel eens in die handtasjes kijkt om te checken wat er nu allemaal in zit?
Dorst.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik drink regelmatig een slokje als ik ergens ben. Als ik langer onderweg ben neem ik dus een flesje mee, omdat ik anders wel eens dorst zou kunnen krijgen.
[..]
Niet in dat geval, maar als ik langer dan een uur onderweg ben heb ik doorgaans wel een flesje water of iets in die richting bij me.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dorst.. Als je nou 3 dagen door de Sahara zwerft heb je dorst. Niet als je in Purmerent in rij 5 van de AH staat wachten.
Ik vind je tof dus ik zal niet extradwars gaan doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet in dat geval, maar als ik langer dan een uur onderweg ben heb ik doorgaans wel een flesje water of iets in die richting bij me.
Mwuhquote:Op zondag 21 januari 2007 10:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat heb jij voor huge tas
Liefquote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind je tof dus ik zal niet extradwars gaan doen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:40 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Schoolspullen, etui, agenda, tampons, pleisters, paracetamol, de pil (voor als ik ergens blijf slapen ofzo), zakspiegeltje, huissleutels, snoepjes, Nintendo DS, iets te lezen, pepermuntjes, pakje appelsap, pepperspray, zakmes, stanleymes, dummyboekje, mp3speler (als die niet om mijn nek hangt) en mijn telefoon.
Omdat die primair voor thuisgebruik is.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
waarom is de vibo nog niet voorbij gekomen?
Heb ik ook. Ze moeten toch bij je outfit passen hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Een regenjas.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef godigita het volgende:
Varieert, maar over het algemeen:
Portemonnee, Regenjas, Telefoon, Ov-abbo, Tampons, Mp3-speler, Paspoort.
En ja, pepperspray. Uit Frankrijk.
Een trui.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:47 schreef Alicey het volgende:
Met weer zoals deze week : Een fleece trui
Ik vind je tof, dus ik zal niet doordrammen.quote:
deja vu gevoel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind je tof, dus ik zal niet doordrammen..
quote:
Dat is nog meer dan op mijn kamer ligt O.oquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Pune het volgende:
Ik heb een giga tas, daar zit in:
Documenten op A4-formaat
Portemonnee (kleingeld)
Mapje met alle pasjes
Sleutels
Telefoon
Zakdoekjes
Lipstick en lippenpotlood
Concealerstift
Mini-tubetje crème
Minibusje deo
Snoepjes (chocolaatjes, kauwgums, pepermuntjes)
Visitekaartjes (in een doosje)
Haarelastiekjes en -speldjes
Tampons (in een doosje)
Verdwaalde paracetamol
Appel
Paraplu
Zoetjes
en helemaal onderin kassabonnetjes, paperclips, knopen, veiligheidsspeldjes en 3 pennen.
Ik heb ook een mini-tasje, dan neem ik alleen portemonnee, sleutels, telefoon, zakdoekjes, visitekaartjes, kauwgum en lipstick mee.
![]()
Veel wel, of omdat het een keer is meegeweest en nog steeds in de tas zit. Maar bewijst ook wel regelmatig zijn nut hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:37 schreef wonderer het volgende:
Broek- en jaszakken(portemonnee, sleutels, telefoon, kauwgom resp zakmes, pennen, zonnebril).
Ik heb alleen een tas mee als ik mijn camera meeneem en dan ook wat te eten en te drinken enzo, als ik lang wegben.
Ik sta echt versteld van wat vrouwen allemaal meeslepen...Allemaal "voor het geval dat"?
Dat is nog het nuttigste voorwerp dat ik langs heb zien komenquote:
En dan rij je s nachts als een nachtblindequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef DarkElf het volgende:
F*kking tas
(kleine tas gaat alleen make up in, telefoon en portomonee en dan mag hij zijn eigen spullen dragen)
ben niet nachtblind menquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En dan rij je s nachts als een nachtblinde![]()
Dan ist goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben niet nachtblind men
rij liever in het donker met bril dan met lenzen en ik kien het heus allemaal wel uit.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik heb een groot tasje met een klein tasje daar in
in het kleine tasje
-- lipgloss
- - cover stick
- oogpotlood
- mascara
in de iets grotere tas:
- het kleine tasje
- tasje met make up
daarin zitquote:
* profiel checkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
oja en oorbellen
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
daarin zit
poeder
blusher
oogschaduw 4 kleurtjes
grote mascara
wit oogpotlood
creme foundation
kwastjes
Het is een gave van veel meisjes dat ze er met zoveel make up vervolgens heel natuurlijk, neutraal uitzienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik zie er niet uit als een opmaakpop hoor![]()
Hoe groot is die tas?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik heb een groot tasje met een klein tasje daar in
in het kleine tasje
- aansteker
- 2 telefoons
- vaseline
- lipgloss
- tandenborstel
- tandpasta
- haarelastiekjes
- pennen
- potloden
- cover stick
- oogpotlood
- mascara
- paspoort
- portomonee als het nog past
- flesje water
- tampon
- sleutels
-kauwgum
in de iets grotere tas:
- het kleine tasje
- deo
- haarborstel
- tasje met make up
- soms oplader
- zonnebril
- handschoenen
- medicijnen
- agenda
- ipodske
- zakdoekjes
- gezichtscreme
zoiets
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hoe groot is die tas?Ik snap echt niet waarom je zoveel mee neemt. "als man zijnde" neem ik mee: Een telefoon, portemonee, sleutelbos, kaugom en een ipod met oordopjes. Dat is alles, en ik vind het nog veel ook.
![]()
Ik zorg sowieso dat ik altijd water (en een dekentje en een brandblussertje) in de auto heb liggen, voor het geval mij of iemand anders iets gebeurt. Ook is het handig voor als je in de file staat.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:17 schreef LSS het volgende:
Waarom altijd dat flesje water dames? Zijn jullie bang uit te drogen ofzo? Als je nou in een warm land woont kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar dat is niet zo.
Ben ik trouwens de enige kerel die gewoon wel eens in die handtasjes kijkt om te checken wat er nu allemaal in zit?
Zal je wel een natte tas hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:00 schreef covie het volgende:
[..]
Ik zorg sowieso dat ik altijd water (en een dekentje en een brandblussertje) in de auto heb liggen, voor het geval mij of iemand anders iets gebeurt. Ook is het handig voor als je in de file staat.
Het valt me op dat ik vooral 's mrogen op weg naar mijn werk vaak water drink
Ik neem iig altijd 2 flesjes water mee naar mijn werk.
Dus automatisch stop ik nu altijd water in mijn tas als ik wegga.
Dus als je auto weg is stop je er een vouwfiets in?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:25 schreef godigita het volgende:
[..]
paraplu was stuk.inmiddels weer een nieuwe, dus regenjas geschrapt.
ik ben niet zo dat ik van 9 totot 5 ergens ben en dan naar huis ga...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef covie het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen altijd make-up en creme meenemen.
Als je thuis bent en je doet creme op is toch goed. Meerdere malen per dag is niet eens goed voor je.
Ik neem alleen make-up mee als ik overdag al naar iemand heen ga en de planning is om daar te blijven eten en 's avonds nog uit te gaan.
Mensen die 3x per dag hun make-up bijwerken![]()
![]()
soms ben je ergens ś morgen en blijf je ineens veeeeel langer weg dan gepland...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef covie het volgende:
Als je thuis bent en je doet creme op is toch goed. Meerdere malen per dag is niet eens goed voor je.
Ik neem alleen make-up mee als ik overdag al naar iemand heen ga en de planning is om daar te blijven eten en 's avonds nog uit te gaan.
![]()
Kijk, goed, als je een nacht blijft slapen..., maar dan nog, dan zou ik eerder een tandenborstel, deo en schoon ondergoed meenemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 15:53 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik ben niet zo dat ik van 9 totot 5 ergens ben en dan naar huis ga...
soms ben ik opeens een nacht/ddag/middag/avond bij iemand anders
zonder dat ik t van te voren weet dus wel handig om basisbehoeften bij mij te hebben
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
En last but not least: een busje traangas. Maar eigenlijk heeft dat geen enkele zin want die heeft net als je GSM ook de neiging om zich helemaal onderin te verstoppen. Als je wordt aangevallen heb je echt geen tijd om even onderin je tas te duiken.![]()
'Ja wacht even, ik weet zeker dat ik hem hier ergens heb!'![]()
Oh deo vergeten, die heb ik ook altijd bij mequote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, goed, als je een nacht blijft slapen..., maar dan nog, dan zou ik eerder een tandenborstel, deo en schoon ondergoed meenemen.Volgens mij staat alleen deo op je lijstje.
![]()
tandeborstel & tandpasta staan er ook opquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk, goed, als je een nacht blijft slapen..., maar dan nog, dan zou ik eerder een tandenborstel, deo en schoon ondergoed meenemen.Volgens mij staat alleen deo op je lijstje.
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:03 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
tandeborstel & tandpasta staan er ook op
- ik poets niet alleen 's avonds mijn tanden ook overdagquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Komt dat nou zo vaak voor dat je ergens ongepland een nacht blijft?
De keren dat dat bij mij voorkomt kan ik nog altijd wel een tandenborstel lenen ofzo. En waarom neem je dan ook niet altijd schoon ondergoed/sokken mee? En waarom wel creme terwijl dat echt niet erg is als je dat een keer vergeet.
Ik zou ook niet zonder een tas kunnen (klinkt wel erg dramatisch) maar ik vind sommige dingen nou wel weer overdreven om mee te slepen.
En als je een beetje normale make-up hebt en niet in je ogen wrijft dan blijft dat overdag toch nog wel fatsoenlijk zitten.
Ik neem ook wel make-up mee hoor, maar eigenlijk alleen als ik zeker weet dat ik die avond nog een verjaardag o.i.d. heb en ik kom daarvoor niet meer thuis.
Overigens vind ik deo wel normaal, want niemand zit er op te wachten dat je stinkt. En ook best als een soort peperspray te gebruiken, mits je goed richt. En aangezien peperspray hier verboden is.
Y'know, een geheimpje wat de dames je niet verklappen omdat ze weten dat mannen dan helemaal flippen: dames weten allang dat handtasjes door wat typisch vrouwelijke intuitieve trucs meer dimensies hebben (en dus een grotere inhoud hebben) dan de buitenkant laat zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:06 schreef Attitude het volgende:
soms denk ik dat ze een stoeptegel meenemen...
meestal hun gsm, lipgloss, hun flesje water, sigaretjes, en mits grote handtas dan ook hun schoolspullen, of hun sjaal . een keer meegemaakt dat iemand een fohn meenam in zo'n tasje. als je wist hoeveel ze in hun tasje proppen dan sta je wel verbaasd te kijken.
klopt maar het "voor de zekerheid" gevoel is zo lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:01 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
En als je een beetje normale make-up hebt en niet in je ogen wrijft dan blijft dat overdag toch nog wel fatsoenlijk zitten.
Ik was het gewoon zat dat ik iedere keer die make-up in en uit mijn tas moest gooien dus ik heb een vakje in gebruik genomen als make-up vakje.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:52 schreef covie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:28 schreef Queen_Minny het volgende:
*tasje er eens bij pakt*
-de knip
-sleutels
-3 tampons
-lipgloss
-labello
-telefoon
-flesopener (altijd handig)
-condoom
-3 pennen
-notitieblokje
-agenda
-cigaretten
-2 aansterkers
- spiegeltje
- flesje water
- iboprufen
- pleisters
- minibusje deo
- klein haar borsteltje
- tandenpoets dingen (folietje eraf, om je vinger schuiven en poetsen maar!)
- kauwgum
- dropjes
- 20.000losse kaartjes,bonnetjes en papiertjes.
En nee m'n tas is niet zo gek groot.![]()
MIsschien toch maar eens gaan opruimen.![]()
De vrouw die aan komt zetten met 't onderstaande lijstje, aub PM'en voor een huwelijksaanzoek:quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:28 schreef Queen_Minny het volgende:
*tasje er eens bij pakt*
-de knip
-sleutels
-3 tampons
-lipgloss
-labello
-telefoon
-flesopener (altijd handig)
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Apotheose het volgende:
ok ik heb in mn okselwarmer tasje:
- pyjama (je weet nooit of je ergens gaat overnachten)
- tandpasta en tandenborstel (altijd fris)
- flosdraad
- liter water met koelelementen (want anders wordt t zo lauw en is er nix meer aan)
- liter cola (want water is ook maar zo smaakloos)
- telefoon met oplader
- 10 pennen (voor t geval er een paar t niet meer doen)
- schone onderkleding
- pak maandverband (je zou es een spontane bloeding krijgen als 't niet de stopweek is van de pil)
- EHBO doos , want soms helpen pleisters alleen niet
- reparatiespulletjes voor je fiets
- geld uiteraard
- paraplu
- regenpak (voor t geval de paraplu kapot gaat natuurlijk)
- flesopener
- paperclips
- mn mp3 spelertje met 10 extra batterijen
- paspoort
- krant
- deo
- agenda
- parfum
- lenzenvloeistof en lenzenhouder
- ziekenfondspapieren
- eh..
ben ik iets vergeten?![]()
Doe wel elke dag een nieuwe krant in mn tasje maar tis ook wel leuk om t nieuws van gister nog ff door te nemen. Dus zo kan t wel voorkomen dat je er wel voor een week kranten in terug vindquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Die krant, vervang je die elke dag of is het altijd dezelfde?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Apotheose het volgende:
- pyjama (je weet nooit of je ergens gaat overnachten)
- tandpasta en tandenborstel (altijd fris)
- flosdraad
- liter water met koelelementen (want anders wordt t zo lauw en is er nix meer aan)
- liter cola (want water is ook maar zo smaakloos)
- telefoon met oplader
- 10 pennen (voor t geval er een paar t niet meer doen)
- schone onderkleding
- pak maandverband (je zou es een spontane bloeding krijgen als 't niet de stopweek is van de pil)
- EHBO doos , want soms helpen pleisters alleen niet
- reparatiespulletjes voor je fiets
- geld uiteraard
- paraplu
- regenpak (voor t geval de paraplu kapot gaat natuurlijk)
- flesopener
- paperclips
- mn mp3 spelertje met 10 extra batterijen
- paspoort
- krant
- deo
- agenda
- parfum
- lenzenvloeistof en lenzenhouder
- ziekenfondspapieren
- eh..
och verrek ja.. Mn hele beautycase!! En nagelclipjes, nagellak etcquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent je make-up vergetenthe horror!
Is dat 'n tas of je complete woning die je meesleept?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
och verrek ja.. Mn hele beautycase!! En nagelclipjes, nagellak etc![]()
Ach... zoiets vind ik wel mooi compact genoeg:quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Is dat 'n tas of je complete woning die je meesleept?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef gronk het volgende:
[..]
De vrouw die aan komt zetten met 't onderstaande lijstje, aub PM'en voor een huwelijksaanzoek:
-rol ducttape (altijd handig) Een rol ducttape is te groot, ik heb wel andere tape![]()
-steeksleutels maatje 8 t/m 15 voor pech onderweg met de fiets. Leatherman met tang, werkt ook wel![]()
-kleinste model koevoet Flessenopener aan mijn sleutelbos![]()
-makita handboormachine (klein model) + bits Leatherman![]()
-rolletje enflon
-pleisters. Check
-lithiumvet
-notitieblokje Check
-pennen Check
-weller pyropen.
Ik heb ook van die periodes hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb geen handtas.
* Spacehamster checkt of ze nog vrouwelijk is..
Vreemd...ik hoor toch met een handtasje te sjouwen...
Dat je nog geen hernia hebt johquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Apotheose het volgende:
*FOK!king lange lijst*
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat je nog geen hernia hebt joh
Goeie vraag. Ik kijk al heel lang met een negatief en bevooroordeeld oog naar vrouwen..mischien daarom.quote:
Ach, maakt het uit als je je reet ermee moet afvegen als je toevallig eens een keer zonder TP zit ergens?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Die krant, vervang je die elke dag of is het altijd dezelfde?
Neuh, die gebruik ik gewoon nietquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef LadiesMan217 het volgende:
Jeutje zoveel rotzooi in een tasje..Vraag me af of de dames nog het pakje "condooms" verzwijgen..
Je vergeet de zakdoekjes die in iedere goede tas aanwezig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit als je je reet ermee moet afvegen als je toevallig eens een keer zonder TP zit ergens?
Zo'n katoenen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je vergeet de zakdoekjes die in iedere goede tas aanwezig zijn.
Zeg, wat doe jij met Ty-raps in je tas..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ty-raps, labello, lipgloss, rolmaat, portemonnee, paracetamol, pen, sigaretten, aansteker en telefoon.
Of je bent een soort Macgyver, (die alleen z'n ducktape nog mist) of je bindt graag wildvreemde mensen vast..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef Oblivion het volgende:
Tja, het is gewoon handig....
Net als lipgloss...
gebruik ik ook nietquote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef LadiesMan217 het volgende:
[..]
En als de condooms er al niet inzitten, vergeten ze wel de pil te slikken..
ik wist al dat je niet spoorde, maar je hebt het nog even bevestigdquote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ty-raps, labello, lipgloss, rolmaat, portemonnee, paracetamol, pen, sigaretten, aansteker en telefoon.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:12 schreef Muck het volgende:
ik wist al dat je niet spoorde, maar je hebt het nog even bevestigd
vaseline!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Genoeg
Altijd mn portomonnee, agenda, vaseline pocket size, spiegeltje, flesje water, sleutels.
Soms ook zonnebril of paraplu, afhankelijk van het weerOf andere dingen zoals lipgloss, schoolspullen, spullen voor mn werk etc.
Ja. Als dat niet in mn tas zit ga ik serieus terug.quote:
Idd, vaseline lipcare? De blauwe of de groene?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Als dat niet in mn tas zit ga ik serieus terug.![]()
Meestal de blauwe, maar ik heb ook een roze en nog een gele voor in de zomerquote:Op maandag 20 juli 2009 11:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, vaseline lipcare? De blauwe of de groene?
Nog niet geprobbeerd, de groene is nog niet op.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meestal de blauwe, maar ik heb ook een roze en nog een gele voor in de zomer
volgens mij heb jij dat wat boven je post staat ook stiekum in je tasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb een rugtas
- mn bril,
- mn zonnebril,
- deo,
- paspoort
-portemonnee
- papieren zakdoekjes
dat is het meestal wel eigenlijkmaar ik ben dan ook niet echt zon tuttend meisje meisje
alleen op dinsdagavondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat wat boven je post staat ook stiekum in je tas
goeie topickick wel, en wat fijn dat je dit van ons weetquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef superoperator het volgende:
meestal hun gsm, lipgloss, Condooms, de pil, Spiraaltje, durex 2 in 1, Cockring, seks handboeien, flesje water, sigaretjes, en mits grote handtas dan ook hun schoolspullen, of hun sjaal .
ja ach wat zal ik zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie topickick wel, en wat fijn dat je dit van ons weet
Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef superoperator het volgende:
[..]
ja ach wat zal ik zeggen
vrouwen zijn eigenlijk voorspelbare beesten
Van je hele lijst klopt er maar 1, in mijn gevalquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef superoperator het volgende:
[..]
nope heb een vriendin:) maar waarom geef je t niet gewoon toe?
Gsm?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Van je hele lijst klopt er maar 1, in mijn geval
Uhm een spiraaltje heb je echt niet in je handtas zitten hoor. Die wordt door een arts geplaatst en die heb je niet zo bij je ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef superoperator het volgende:
meestal hun gsm, lipgloss, Condooms, de pil, Spiraaltje, durex 2 in 1, Cockring, seks handboeien, flesje water, sigaretjes, en mits grote handtas dan ook hun schoolspullen, of hun sjaal .
oeps dat dacht ik :$ ^^quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm een spiraaltje heb je echt niet in je handtas zitten hoor. Die wordt door een arts geplaatst en die heb je niet zo bij je ofzo
je creditcard?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Toradora het volgende:
Op dit moment zit er in mijn tas.
- En mijn kleine, kleine vriend (in een geheim zijvakje)
zakformaat dildo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Toradora het volgende:
Op dit moment zit er in mijn tas.
- Sleutels
- Portemonnee
- een Balisto
- 4 verschillende soorten medicijnen
- Parfumverstuiver.
- Brillenkoker/lenzenbakje
- Miniborsteltje.
- Tampons
- Zakdoekjes
- Pepermunt
- En mijn kleine, kleine vriend (in een geheim zijvakje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |