Zeg, wat doe jij met Ty-raps in je tas..quote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ty-raps, labello, lipgloss, rolmaat, portemonnee, paracetamol, pen, sigaretten, aansteker en telefoon.
Of je bent een soort Macgyver, (die alleen z'n ducktape nog mist) of je bindt graag wildvreemde mensen vast..quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef Oblivion het volgende:
Tja, het is gewoon handig....
Net als lipgloss...
gebruik ik ook nietquote:Op zondag 19 juli 2009 00:47 schreef LadiesMan217 het volgende:
[..]
En als de condooms er al niet inzitten, vergeten ze wel de pil te slikken..
ik wist al dat je niet spoorde, maar je hebt het nog even bevestigdquote:Op zondag 19 juli 2009 00:53 schreef Oblivion het volgende:
Ty-raps, labello, lipgloss, rolmaat, portemonnee, paracetamol, pen, sigaretten, aansteker en telefoon.
quote:Op zondag 19 juli 2009 01:12 schreef Muck het volgende:
ik wist al dat je niet spoorde, maar je hebt het nog even bevestigd
vaseline!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Genoeg
Altijd mn portomonnee, agenda, vaseline pocket size, spiegeltje, flesje water, sleutels.
Soms ook zonnebril of paraplu, afhankelijk van het weerOf andere dingen zoals lipgloss, schoolspullen, spullen voor mn werk etc.
Ja. Als dat niet in mn tas zit ga ik serieus terug.quote:
Idd, vaseline lipcare? De blauwe of de groene?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Als dat niet in mn tas zit ga ik serieus terug.![]()
Meestal de blauwe, maar ik heb ook een roze en nog een gele voor in de zomerquote:Op maandag 20 juli 2009 11:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, vaseline lipcare? De blauwe of de groene?
Nog niet geprobbeerd, de groene is nog niet op.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meestal de blauwe, maar ik heb ook een roze en nog een gele voor in de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |