Doe wel elke dag een nieuwe krant in mn tasje maar tis ook wel leuk om t nieuws van gister nog ff door te nemen. Dus zo kan t wel voorkomen dat je er wel voor een week kranten in terug vindquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Die krant, vervang je die elke dag of is het altijd dezelfde?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Apotheose het volgende:
ok ik heb in mn okselwarmer tasje:
- pyjama (je weet nooit of je ergens gaat overnachten)
- tandpasta en tandenborstel (altijd fris)
- flosdraad
- liter water met koelelementen (want anders wordt t zo lauw en is er nix meer aan)
- liter cola (want water is ook maar zo smaakloos)
- telefoon met oplader
- 10 pennen (voor t geval er een paar t niet meer doen)
- schone onderkleding
- pak maandverband (je zou es een spontane bloeding krijgen als 't niet de stopweek is van de pil)
- EHBO doos , want soms helpen pleisters alleen niet
- reparatiespulletjes voor je fiets
- geld uiteraard
- paraplu
- regenpak (voor t geval de paraplu kapot gaat natuurlijk)
- flesopener
- paperclips
- mn mp3 spelertje met 10 extra batterijen
- paspoort
- krant
- deo
- agenda
- parfum
- lenzenvloeistof en lenzenhouder
- ziekenfondspapieren
- eh..
ben ik iets vergeten?![]()
och verrek ja.. Mn hele beautycase!! En nagelclipjes, nagellak etcquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je bent je make-up vergetenthe horror!
Is dat 'n tas of je complete woning die je meesleept?quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
och verrek ja.. Mn hele beautycase!! En nagelclipjes, nagellak etc![]()
Ach... zoiets vind ik wel mooi compact genoeg:quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Is dat 'n tas of je complete woning die je meesleept?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:16 schreef gronk het volgende:
[..]
De vrouw die aan komt zetten met 't onderstaande lijstje, aub PM'en voor een huwelijksaanzoek:
-rol ducttape (altijd handig) Een rol ducttape is te groot, ik heb wel andere tape![]()
-steeksleutels maatje 8 t/m 15 voor pech onderweg met de fiets. Leatherman met tang, werkt ook wel![]()
-kleinste model koevoet Flessenopener aan mijn sleutelbos![]()
-makita handboormachine (klein model) + bits Leatherman![]()
-rolletje enflon
-pleisters. Check
-lithiumvet
-notitieblokje Check
-pennen Check
-weller pyropen.
Ik heb ook van die periodes hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:32 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb geen handtas.
* Spacehamster checkt of ze nog vrouwelijk is..
Vreemd...ik hoor toch met een handtasje te sjouwen...
Dat je nog geen hernia hebt johquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Apotheose het volgende:
ok ik heb in mn okselwarmer tasje:
*FOK!king lange lijst*
ben ik iets vergeten?![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat je nog geen hernia hebt joh
Goeie vraag. Ik kijk al heel lang met een negatief en bevooroordeeld oog naar vrouwen..mischien daarom.quote:
Ach, maakt het uit als je je reet ermee moet afvegen als je toevallig eens een keer zonder TP zit ergens?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef wonderer het volgende:
Die krant, vervang je die elke dag of is het altijd dezelfde?
Neuh, die gebruik ik gewoon nietquote:Op zondag 19 juli 2009 00:39 schreef LadiesMan217 het volgende:
Jeutje zoveel rotzooi in een tasje..Vraag me af of de dames nog het pakje "condooms" verzwijgen..
Je vergeet de zakdoekjes die in iedere goede tas aanwezig zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, maakt het uit als je je reet ermee moet afvegen als je toevallig eens een keer zonder TP zit ergens?
Zo'n katoenen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je vergeet de zakdoekjes die in iedere goede tas aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |