Dit klinkt bekend, of mensen die vragen of hun: portemonnee, sleutels oid bij jou in de tas mogen...quote:[b]
Hoor regelmatig van vrienden dat ik geschift ben omdat ik altijd met mijn tas sleep.. maar als iemand paracetamol / tampons, pen, papier oid nodig heeft weten ze mij altijd als eerste te vinden![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit klinkt bekend, of mensen die vragen of hun: portemonnee, sleutels oid bij jou in de tas mogen...![]()
Same here, vooral als we opstap gaan. Dan is een tasje toch gewoonweg onhandig!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:58 schreef Sabryas het volgende:
Ik heb niet voor niets broekzakken, en als het niet past is m'n vriendje altijd bereid sleutels en portomonnee te dragen![]()
Ik doe niet aan tasjes![]()
Ik ben het zo gewend dat als we uitgaan en ik heb er geen mee dat ik alsnog om me heen zit te kijken waar het ding is!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Same here, vooral als we opstap gaan. Dan is een tasje toch gewoonweg onhandig!
Daarom neem ik er dus nooit een meequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben het zo gewend dat als we uitgaan en ik heb er geen mee dat ik alsnog om me heen zit te kijken waar het ding is!![]()
Nou, anders heb ik er wel altijd een mee, dus bij het uitgaan mis ik het ding echt, stom genoeg....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:40 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Daarom neem ik er dus nooit een mee![]()
Nee, nog iets veel beters: een wettenbundel met alle belastingwetten. Ik heb dat ding meer dan eens zonder erbij na te denken in mijn tas gedaan als ik naar de kroeg ga.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ook dames hier met pepperspray op zak?
Ik drink regelmatig een slokje als ik ergens ben. Als ik langer onderweg ben neem ik dus een flesje mee, omdat ik anders wel eens dorst zou kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:17 schreef LSS het volgende:
Waarom altijd dat flesje water dames? Zijn jullie bang uit te drogen ofzo? Als je nou in een warm land woont kan ik me daar nog iets bij voorstellen, maar dat is niet zo.
Ik heb er nog geen een betrapt iig..quote:Ben ik trouwens de enige kerel die gewoon wel eens in die handtasjes kijkt om te checken wat er nu allemaal in zit?
Dorst.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik drink regelmatig een slokje als ik ergens ben. Als ik langer onderweg ben neem ik dus een flesje mee, omdat ik anders wel eens dorst zou kunnen krijgen.
[..]
Niet in dat geval, maar als ik langer dan een uur onderweg ben heb ik doorgaans wel een flesje water of iets in die richting bij me.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dorst.. Als je nou 3 dagen door de Sahara zwerft heb je dorst. Niet als je in Purmerent in rij 5 van de AH staat wachten.
Ik vind je tof dus ik zal niet extradwars gaan doen.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet in dat geval, maar als ik langer dan een uur onderweg ben heb ik doorgaans wel een flesje water of iets in die richting bij me.
Mwuhquote:Op zondag 21 januari 2007 10:15 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat heb jij voor huge tas
Liefquote:Op zondag 21 januari 2007 12:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind je tof dus ik zal niet extradwars gaan doen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:40 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Schoolspullen, etui, agenda, tampons, pleisters, paracetamol, de pil (voor als ik ergens blijf slapen ofzo), zakspiegeltje, huissleutels, snoepjes, Nintendo DS, iets te lezen, pepermuntjes, pakje appelsap, pepperspray, zakmes, stanleymes, dummyboekje, mp3speler (als die niet om mijn nek hangt) en mijn telefoon.
Omdat die primair voor thuisgebruik is.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
waarom is de vibo nog niet voorbij gekomen?
Heb ik ook. Ze moeten toch bij je outfit passen hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ken ook mensen die hebben tientallen van die tasjes
Een regenjas.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef godigita het volgende:
Varieert, maar over het algemeen:
Portemonnee, Regenjas, Telefoon, Ov-abbo, Tampons, Mp3-speler, Paspoort.
En ja, pepperspray. Uit Frankrijk.
Een trui.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:47 schreef Alicey het volgende:
Met weer zoals deze week : Een fleece trui
Ik vind je tof, dus ik zal niet doordrammen.quote:
deja vu gevoel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind je tof, dus ik zal niet doordrammen..
quote:
Dat is nog meer dan op mijn kamer ligt O.oquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:58 schreef Pune het volgende:
Ik heb een giga tas, daar zit in:
Documenten op A4-formaat
Portemonnee (kleingeld)
Mapje met alle pasjes
Sleutels
Telefoon
Zakdoekjes
Lipstick en lippenpotlood
Concealerstift
Mini-tubetje crème
Minibusje deo
Snoepjes (chocolaatjes, kauwgums, pepermuntjes)
Visitekaartjes (in een doosje)
Haarelastiekjes en -speldjes
Tampons (in een doosje)
Verdwaalde paracetamol
Appel
Paraplu
Zoetjes
en helemaal onderin kassabonnetjes, paperclips, knopen, veiligheidsspeldjes en 3 pennen.
Ik heb ook een mini-tasje, dan neem ik alleen portemonnee, sleutels, telefoon, zakdoekjes, visitekaartjes, kauwgum en lipstick mee.
![]()
Veel wel, of omdat het een keer is meegeweest en nog steeds in de tas zit. Maar bewijst ook wel regelmatig zijn nut hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:37 schreef wonderer het volgende:
Broek- en jaszakken(portemonnee, sleutels, telefoon, kauwgom resp zakmes, pennen, zonnebril).
Ik heb alleen een tas mee als ik mijn camera meeneem en dan ook wat te eten en te drinken enzo, als ik lang wegben.
Ik sta echt versteld van wat vrouwen allemaal meeslepen...Allemaal "voor het geval dat"?
Dat is nog het nuttigste voorwerp dat ik langs heb zien komenquote:
En dan rij je s nachts als een nachtblindequote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:35 schreef DarkElf het volgende:
F*kking tas
(kleine tas gaat alleen make up in, telefoon en portomonee en dan mag hij zijn eigen spullen dragen)
ben niet nachtblind menquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En dan rij je s nachts als een nachtblinde![]()
Dan ist goedquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ben niet nachtblind men
rij liever in het donker met bril dan met lenzen en ik kien het heus allemaal wel uit.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik heb een groot tasje met een klein tasje daar in
in het kleine tasje
-- lipgloss
- - cover stick
- oogpotlood
- mascara
in de iets grotere tas:
- het kleine tasje
- tasje met make up
daarin zitquote:
* profiel checkquote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:58 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
oja en oorbellen
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
daarin zit
poeder
blusher
oogschaduw 4 kleurtjes
grote mascara
wit oogpotlood
creme foundation
kwastjes
Het is een gave van veel meisjes dat ze er met zoveel make up vervolgens heel natuurlijk, neutraal uitzienquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik zie er niet uit als een opmaakpop hoor![]()
Hoe groot is die tas?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:53 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ik heb een groot tasje met een klein tasje daar in
in het kleine tasje
- aansteker
- 2 telefoons
- vaseline
- lipgloss
- tandenborstel
- tandpasta
- haarelastiekjes
- pennen
- potloden
- cover stick
- oogpotlood
- mascara
- paspoort
- portomonee als het nog past
- flesje water
- tampon
- sleutels
-kauwgum
in de iets grotere tas:
- het kleine tasje
- deo
- haarborstel
- tasje met make up
- soms oplader
- zonnebril
- handschoenen
- medicijnen
- agenda
- ipodske
- zakdoekjes
- gezichtscreme
zoiets
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Hoe groot is die tas?Ik snap echt niet waarom je zoveel mee neemt. "als man zijnde" neem ik mee: Een telefoon, portemonee, sleutelbos, kaugom en een ipod met oordopjes. Dat is alles, en ik vind het nog veel ook.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |