quote:Op zondag 19 juli 2009 01:12 schreef Muck het volgende:
ik wist al dat je niet spoorde, maar je hebt het nog even bevestigd
vaseline!quote:Op zondag 19 juli 2009 22:59 schreef Enfermera het volgende:
Genoeg
Altijd mn portomonnee, agenda, vaseline pocket size, spiegeltje, flesje water, sleutels.
Soms ook zonnebril of paraplu, afhankelijk van het weerOf andere dingen zoals lipgloss, schoolspullen, spullen voor mn werk etc.
Ja. Als dat niet in mn tas zit ga ik serieus terug.quote:
Idd, vaseline lipcare? De blauwe of de groene?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja. Als dat niet in mn tas zit ga ik serieus terug.![]()
Meestal de blauwe, maar ik heb ook een roze en nog een gele voor in de zomerquote:Op maandag 20 juli 2009 11:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, vaseline lipcare? De blauwe of de groene?
Nog niet geprobbeerd, de groene is nog niet op.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meestal de blauwe, maar ik heb ook een roze en nog een gele voor in de zomer
volgens mij heb jij dat wat boven je post staat ook stiekum in je tasquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb een rugtas
- mn bril,
- mn zonnebril,
- deo,
- paspoort
-portemonnee
- papieren zakdoekjes
dat is het meestal wel eigenlijkmaar ik ben dan ook niet echt zon tuttend meisje meisje
alleen op dinsdagavondquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
volgens mij heb jij dat wat boven je post staat ook stiekum in je tas
goeie topickick wel, en wat fijn dat je dit van ons weetquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef superoperator het volgende:
meestal hun gsm, lipgloss, Condooms, de pil, Spiraaltje, durex 2 in 1, Cockring, seks handboeien, flesje water, sigaretjes, en mits grote handtas dan ook hun schoolspullen, of hun sjaal .
ja ach wat zal ik zeggenquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie topickick wel, en wat fijn dat je dit van ons weet
Jij komt er wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef superoperator het volgende:
[..]
ja ach wat zal ik zeggen
vrouwen zijn eigenlijk voorspelbare beesten
Van je hele lijst klopt er maar 1, in mijn gevalquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:08 schreef superoperator het volgende:
[..]
nope heb een vriendin:) maar waarom geef je t niet gewoon toe?
Gsm?quote:Op zaterdag 29 december 2012 15:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Van je hele lijst klopt er maar 1, in mijn geval
Uhm een spiraaltje heb je echt niet in je handtas zitten hoor. Die wordt door een arts geplaatst en die heb je niet zo bij je ofzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:03 schreef superoperator het volgende:
meestal hun gsm, lipgloss, Condooms, de pil, Spiraaltje, durex 2 in 1, Cockring, seks handboeien, flesje water, sigaretjes, en mits grote handtas dan ook hun schoolspullen, of hun sjaal .
oeps dat dacht ik :$ ^^quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm een spiraaltje heb je echt niet in je handtas zitten hoor. Die wordt door een arts geplaatst en die heb je niet zo bij je ofzo
je creditcard?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Toradora het volgende:
Op dit moment zit er in mijn tas.
- En mijn kleine, kleine vriend (in een geheim zijvakje)
zakformaat dildo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:42 schreef Toradora het volgende:
Op dit moment zit er in mijn tas.
- Sleutels
- Portemonnee
- een Balisto
- 4 verschillende soorten medicijnen
- Parfumverstuiver.
- Brillenkoker/lenzenbakje
- Miniborsteltje.
- Tampons
- Zakdoekjes
- Pepermunt
- En mijn kleine, kleine vriend (in een geheim zijvakje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |