Ik zie t al helemaal voor me. Mn zusje met een bus purschuim in haar tas.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:56 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
neem dan gewoon een bus purschuim mee, veel effectiever en nog leuk ook![]()
![]()
Je mag ook gewoon "jij" zeggen in plaats van "hij".quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:31 schreef Principessa het volgende:
Ik vraag me af of hij nu aan het rukken is op al die antwoorden. Hijgerige manier van belangstelling.
Waarom wil jij het überhaubt weten?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef sushi-nori het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon "jij" zeggen in plaats van "hij".
Kutopmerking, zegt meer over jou dan over mij. Verder graag zinnige reacties!
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:58 schreef Attitude het volgende:
totdat er een gaatje in de bus komt, dan is het nog veel leuker
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:04 schreef arneaux het volgende:
Nee. In een schatkist zitten dingen die een bepaalde waarde hebben.
Een fles wijn deed bij mij ook wonderen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Eventueel, voor de mensen die bang zijn om gepakt te worden: een minibusje haarlak. Minstens zo effectief en niet illegaal.
Je had r wel zin in?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:07 schreef Principessa het volgende:
[..]
Een fles wijn deed bij mij ook wonderen!![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:04 schreef arneaux het volgende:
Nee. In een schatkist zitten dingen die een bepaalde waarde hebben.
Klussenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fijn ja, iemand wonden toebrengen die nooit meer fatsoenlijk helen. Dan wordt je vast niet gestraft door justitie.
Bovendien: wat doet een degelijk, net meisje met een bus purschuim op een stapavond? Denk dat de politie raar kijkt
Je hebt t fout.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, en dat wil ik graag zo houden. Maar goed, ik denk dat haarlak in iemands ogen je genoeg tijd geeft om ff snel weg te sprinten en hulp te zoeken.
Maar hey, misschien heb ik 't fout
quote:
Purren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:38 schreef lesley het volgende:
wat doet purschuim dan?
PUR schuim is een (polyurethaan) schuim dat als het uit de bus komt 3 tot 4 maal zijn eigen volume uitzetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:38 schreef lesley het volgende:
wat doet purschuim dan?
Altijd ja. Je doet hem er het laatste in en toch steeds onderop als-ie afgaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:21 schreef buzzer het volgende:
Ik zit altijd met verbazing te kijken wat er allemaal in zo'n lullig tasje past...
En owee als dan de GSm afgaat, ligt ie helemaal onderin..
Ik heb zo'n apart vakje aan de zijkant! Ideaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd ja. Je doet hem er het laatste in en toch steeds onderop als-ie afgaat.
Guilty as charged. Ik heb heel veel (hand)tassen. Een paar van die kleine ieniemienie dingetjes, maar het merendeel is fors uitgevallen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
ik ken ook mensen die hebben tientallen van die tasjes
Hoe groot is die handtas van jou wel nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:38 schreef voodoolady het volgende:
Op dit moment (werkdag) broodtrommel, sjaal, handschoenen, portemonnee, gsm, usb-stick, zonnebril in doosje, haarelastiekje, schuifjes, kauwgom, agenda, sultana, pen, labello, zakdoekjes, 2 rapporten, hydraterende creme, gezichtscreme, 2 verschillende speciale creme, tampon, inlegkruisjes, loratadine tabletjes, 2 paracetamol, blarenpleisters, sporttape, hormoonzalf, oude bioskaartjes en een oud boodschappenlijstje.
Ik moet het nodig eens opruimen
* Sjeekie_Beekie denkt daar hetzelfde over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef Radobe het volgende:
Ik doe niet aan tasjes, ik prop van alles in mijn jaszakken. Ik vergeet tasjes ook altijd, als ik ze wel eens meeneem voor netjes.
Heb slechts 7!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
ik ken ook mensen die hebben tientallen van die tasjes
Jusit dat is gehannes.. Dan moet je ten eerste zakken hebben, ten tweede puilen ze dan uit en het lijkt me ook dat je keimakkelijk iets vergeet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik prop altijd alles in jas- en broekzakken. Dat gehannes met die tasjes...
dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef DesertRose het volgende:
Hoe groter mijn handtas hoe meer rotzooi ik mee neem. Het zit altijd overvol![]()
Bekend probleem.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef DesertRose het volgende:
Hoe groter mijn handtas hoe meer rotzooi ik mee neem. Het zit altijd overvol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |